Қиық конустың көлемі
геометрия | 11 сынып | Сабақ №29 | |||
Сабақ тақырыбы: | Қиық конустың көлемі | ||||
Жалпы мақсат: | Оқушылар денелердің көлемдері формулаларын есептерде қолдануды жетік меңгереді. | ||||
Сілтеме: | 1. Геометрия оқыту әдістемесі 2.11-сыныпқа арналған геометрия оқулығы, Алматы «Мектеп», 2011
| ||||
Оқушылар үшін оқу нәтижелері: | Тік бұрышты параллелепепидтің көлемін есептеуді біледі. | ||||
Негізгі идеялар: | Кеңістіктегі геометриялық есептерді шығара алады. | ||||
Сабақта қолданылатын материалдар: | 1. 11-сыныпқа арналған Геометрия оқулығы 3. 11-сыныпқа арналған Геометриядан есептер жинағы 3.геометрия оқулығы 7-11 сынптар (Погорелов) | ||||
Оқыту әдістері: | 1. Диалог 2. Проблемалық сұрақтар қою. 3.Түсіндіру 4, ЖИКСО | ||||
Дерек көздері: | Оқулықтағы тақырыпқа сай берілген материалдар Ғаламтор мәліметтері | ||||
Тапсырмалар: | Сұрақ-жауап, Есептер шығару. | ||||
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті: | |||||
Тапсырма | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |||
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (3 мин) | фигуралар арқылы топқа бөлу. | Фигуралардың түрлері бойынша топқа бөлінеді. | |||
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (7 мин) | Пирамиданың көлемі формуласы Сұрақ-жауап арқылы өткен тақырып сұралады. «Өрмекшінің торы» | Берілген сұрақтарға дұрыс жауап беруге талпынады, бірін бірі толықтырады | |||
ІІІ. Жаңа тақырып(20 мин) | Қиық конустың көлемі формуласы S1- кіші табаны (кіші дөңделек) S2— үкен табаны (үлкен дөңгелек) H-биіктігі №15,16 | Қиық пирамиданың көлемі формуласын Жұмыс дәптерлеріне жазып алады, Табаны аудандарын формуласын келтіреді Формуланы түсінеді №15 №16 | |||
ІV. Бекіту (5 мин) | Қиық пирамида көлемі формуласын есепте қолдану №11 | Оқушылар есептер шығарады. | |||
V. Үй тапсырмасын беру (2 мин) | №10,12 септер қосымша материалдар жинау | Үй тапсырмасын тиянақтап алады | |||
VI. Бағалау (5 мин) | Формативті бағалау | Өзін-өзі бағалайды | |||
VII. Рефлексия (3 мин ) | Тақырыптың негізгі идеясын ашу | Білем Білдім Білггім келеді | |||