Қиық конустың көлемі

геометрия11 сыныпСабақ №29
Сабақ тақырыбы:Қиық конустың  көлемі
Жалпы мақсат:Оқушылар денелердің көлемдері формулаларын  есептерде қолдануды жетік меңгереді.
Сілтеме:1. Геометрия оқыту әдістемесі

2.11-сыныпқа арналған  геометрия  оқулығы, Алматы «Мектеп», 2011

 

 

Оқушылар үшін оқу нәтижелері:Тік бұрышты параллелепепидтің көлемін есептеуді біледі.
Негізгі идеялар:Кеңістіктегі геометриялық есептерді шығара алады.
Сабақта қолданылатын материалдар:1. 11-сыныпқа арналған  Геометрия  оқулығы

3. 11-сыныпқа арналған  Геометриядан  есептер жинағы

3.геометрия оқулығы 7-11 сынптар (Погорелов)

Оқыту әдістері:1. Диалог

2. Проблемалық сұрақтар қою.

3.Түсіндіру

4, ЖИКСО

Дерек көздері:Оқулықтағы тақырыпқа сай берілген материалдар

Ғаламтор мәліметтері

Тапсырмалар:Сұрақ-жауап, Есептер шығару.
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (3 мин) фигуралар арқылы топқа бөлу.Фигуралардың түрлері бойынша топқа бөлінеді.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау      (7 мин)Пирамиданың көлемі формуласы

Сұрақ-жауап арқылы өткен тақырып сұралады. «Өрмекшінің торы»

Берілген сұрақтарға дұрыс жауап беруге талпынады, бірін бірі толықтырады
ІІІ. Жаңа тақырып(20 мин)Қиық конустың  көлемі формуласы

S1-  кіші табаны (кіші дөңделек)

S2— үкен табаны (үлкен дөңгелек)

H-биіктігі

№15,16

Қиық пирамиданың көлемі формуласын  Жұмыс дәптерлеріне   жазып алады,

Табаны аудандарын формуласын келтіреді

Формуланы түсінеді

№15

№16

ІV. Бекіту    

(5 мин)

Қиық пирамида көлемі формуласын есепте қолдану

№11

Оқушылар есептер шығарады.
V. Үй тапсырмасын  беру  (2 мин)№10,12 септер

қосымша материалдар жинау

Үй тапсырмасын тиянақтап алады
VI. Бағалау   (5 мин)  Формативті бағалауӨзін-өзі  бағалайды
VII. Рефлексия

(3 мин )

Тақырыптың негізгі идеясын ашуБілем   Білдім Білггім келеді