Арифметикалық прогрессияның алғашқы п-мүшесінің қосындысы
шгщ | Бекітемін: /С.Мажитова/ | |||||||
Сыныбы | 9 | |||||||
Пәні | Алгебра | |||||||
Күні | 4.12.2014 | |||||||
Сабақтың тақырыбы | Арифметикалық прогрессияның алғашқы п-мүшесінің қосындысы | |||||||
Мақсаты | Арифметикалық прогрессияның алғашқы п-мүшесінің қосындысының формуласын қорыту және есеп шығаруға қолдану | |||||||
Күтілетін нәтиже | А. Арифметикалық прогрессияның алғашқы п-мүшесінің қосындысының формуласымен танысады В. Арифметикалық прогрессияның алғашқы п-мүшесінің қосындысының формуласын есеп шығаруға қолданады. С. Арифметикалық прогрессияның алғашқы п-мүшесінің қосындысына берілген күрделі тапсырмаларды орындай алады. | |||||||
Керекті жабдықтар | АКТ. Презентация. Постер. Бағалау парағы. «Менің бүгінгі сабақта алған орыным» Бағдар картасы. Деңгейлік тапсырмалар. | |||||||
Тапсырма | Топтық тапсырмалар. Интеллект карта. Жеке тапсырмалар | |||||||
Сабақ барысы | ||||||||
Сабақ кезеңдері | Уақыты | Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті | |||||
Кіріспе
| 5 минут | Оқушылармен амандасу Оқушыларды «Бағдар шам» бойынша топқа бөлу. Презентация Өткен сабаққа шолу 1. Арифметикалық прогрессияның п-ші мүшесінің формуласын жаз ап= | Оқушылар амандасады. Оқушыларды «Бағдар шам» түстері бойынша топқа бөлу. Үй тапсырмасына жауап береді ап=а1+(п-1)d d= (ап─а1) (п-1) п=(ап─а1+d)/d а1= ап -(п-1)d
| |||||
Тұсаукесер
| 3 минут | «Сыйқырлы шаршы» ойыны
| «Сыйқырлы шаршы» ойынындағы есепті шешіп арадағы байланысты анықтайды
| |||||
Негізгі бөлім
| 20 минут
10 минут
| «Арифметкалық прогрессияның алғашқы п-мүшесінің қосындысы» Интеллект карта «Ойлан, бірік, бөліс» топтық тапсырмалар беріледі. А-деңгейінен 1топ №251 1, 4 2 топ №251 2, 5 3 топ №251 3, 6 В- деңгейінен №255 С-деңгейінен №263
Бағдар картасы /жеке оқушыларға/
| Интеллект картамен оқушылар жұмыстанады. Оқушылар бүгінгі тақырыпты топпен талдап, интеллект картаны қорғайды. Қалған топ оқушылары тыңдайды және «Екі жұлдыз бір ұсыныспен» бағалайды. «Ойлан, бірік, бөліс» тәсілі бойынша топтық тапсырма орындалады. Бағдар картасы /жеке оқушыларға/ орындайы. Бағалау кестесі бойынша бағалайды. | |||||
Қорытынды
| 3 минут | Детальдарды толықтыр ойыны. Кері байланыс: Стикерге өз ойлары мен ұсыныстарын жазу. • Үйге тапсырма: § 5.1 Арифметикалық прогрессияның алғашқы п-мүшесінің қосындысы №253 есеп | Детальдарды толықтыр ойыны арқылы бүгінгі сабақты пысықтайды. Оқушылар өз ойларын стикерге жазып, тақтаға іледі. | |||||
Бағдар картасы
Алгебра 9 сынып
Сабақтың тақырыбы: Арифметкалық прогрессияның алғашқы п-мүшесінің қосындысы
Оқушының аты-жөні_________________________________________________
- Өзіңе қажетті құралдарды алдың ба? /оқулық, дәптер, сызба құралдары, формулалар жинағы, анықтамалықтар/
Нұсқаулар: 1. Тапсырманы аялдама бағыты бойынша мұқият орында 1. Өткен «Арифметкалық прогрессия» тақырыбын еске түсір. оқулық/
- Көршіңнен көмек сұра
- Қосымша материалдарды пайдалан, /формулалар жинағы,
Анықтамалықтар/
- Уақытқа назар аудар.
1-аялдама Жалғастыр: 2 минут 2-ұпай.
- 4; 7; 10;………….
2-аялдама Есепте: Бер: а=6 3-ұпай. 3-минут
d=12
т/к а4-?
3-аялдама а1=5 а8=19 d=2 S8= ?
5-ұпай.
5-минут
4-аялдама Өзіңді-өзің бағала
Бағалау критерийлері
Критерийлері | Дескриптор | Ұпайы |
Тізбекті жалғастыру | Айырмасын дұрыс тапқан ,тізбекті дұрыс жазған Тізбекті дұрыс жазған Жауап бере алмайды. | 2 ұпай 1 ұпай 0 ұпай |
Берілген есептің мәнін табу | Есепті толық орындайды. Есеп орындалған таңбада қателік бар Есепті орындаған, бірақ жауабы нақты емес. Есеп орындалмаған. | 3 үпай 2 ұпай 1 ұпай
0 ұпай |
Берілген есептің мәнін табу | Есеп толық орындалған Есептің толық орындалмаған Есеп мүлдем орындалмаған | 5 ұпай 3 ұпай 0 ұпай |
Барлығы – 12 ұпай
Ұпайды бағаға айналдыру
«5» 10 балл
«4» 8-9 балл
«3» 7-6 балл
« 2» 0-5 балл