Квадрат түбірлер қатысқан өрнектерді түрлендіру
Сабақтың тақырыбы | «Квадрат түбірлер қатысқан өрнектерді түрлендіру» | |||
Сабақтың мақсаты | өтілген тақырыпты пысықтау және оқушылардың есеп шығару қабілеттілігін қалыптасытру | |||
Міндеттері | 1. Білімділік: көбейткішті түбір алдына шығару және түбір астына енгізу ережелерін қайтала; 2. Дамытушылық: а) математмкалық көзқарасын; ә) есепті түсіндіруде сөйлеу қабілетін дамыту; 3 Тәрбиелік: а) жұппен жұмыс жасауда өзара көмектесуге; | |||
Күтілетін нәтиже | Өрнектерді түрлендіруді толық орындап жеке,жұп болып жұмыс жасауды және шығарылған есептерді талдауды игереді | |||
Сабақтың түрі: ашық сабақ Сабақтың типі: өтілген тақырыпты пысықтау сабағы Сабақты өту тәсілі:оқытудағы жаңа тәсілдер,ой толғау,жеке және жұптық жұмыс,деңгейлік тапсырмаларды орындау Көрнекілік:оқу құралдары, таратпа материалдар | ||||
Сабақтың барысы | Мұғалімнің әрекеті | Оқушы әрекеті | Күтілетін нәтиже | |
Сабақты ұйымдастыру
| 1.Оқушыларды түгелдеу 2.Оқу құралын тексеру 3.Үй тапсырмасын тексеру | Орындарын тауып,сабаққа дайындалады | Оқушы күнделікті тәртіпке үйренеді | |
Тапсырмалар | ||||
1.Ой қозғау.
| Тақтаға өткенді пысық — тайтын сұрақтар мен тапсырмалар жазылады. | Тапсырмаларды орын- дайды,сұрақтарға жауап айтады | Өткенді қайталап, сабаққа көңіл аударады | |
2.Жұптық жұмыс | бірнеше мысалдар түзіп, мәндерінің бар болуын анықтауды талап ету | Екі оқушы дәптерге жеке өздері мысалдар түзіп,өзара орындалуы мен жауаптарды талдайды | Өз бетімен жұмыс жасайды,бірін-бірі бағалайды | |
3. тест | тест сұрақтарын беру | Сұраққа жауап беру | Қысқа нұсқа ойлауды білу | |
4.Ой толғаныс Топтық жұмыс
| Тақтаға бірнеше дұрыс емес есептер жазу | Сәйкестікті орнатып, дәптерге жауап жазады | Ой толғауды үйренеді, көшбасшы басқаларға үлгі көрсетеді | |
6.Сергіту сәті | Тапсырманы оқу | Қимыл әрекет жасау | Сергіту, шапшаңдық | |
Үйге тапсырма | Күнделікке жазып қояды | Білімді үйде пысық- тайды | ||
Сабақты қорыту | Тапсырмаларды орындау нәтижесін талдап, оқушыларды бағалайды | Күнделік ұсыну | Жасаған еңбегінің нә- тижесін білу | |