Математика 6-сынып ІІ –ТОҚСАН Рационал сандар және оларға амалдар қолдану ОМЖ
Математика 6-сынып ІІ –ТОҚСАН Рационал сандар және оларға амалдар қолдану (50 сағат) жалғасы
1.Сабақтың тақырыбы | сағ
| Мерзімі
| 2. Оқып- үйренудің негізгі мақсаттары | 3 Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | 4. Оқып-үйренудің нәтижесі | 5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау | 6. Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі | 7. Негізгі дерек көздер | |||||||
1 | Таңбалары әртүрлі рационал сандарды қосу | 2 |
Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс- тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып, дамыту. Рационал сандар мен оларға амалдар қолдану дағдыларын қалыптастыру.Ережелерін жаттап , есептер шығару кезінде пайдалана білуге қалыптастыру
| Жүректен жүрекке,топтастыру, кубизм, Т кестесі | Таңбалары әртүрлі, модульдері тең емес екі санды қосу ережесін біледі. | Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ қолдану, диалогтық оқыту,сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,оқыту үшін бағалау,талантты және дарынды балаларды оқыту,оқытуды басқару және көшбасшы-лық,оқушылар-дың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
| www.45 menut Алдамұратова.Т.А, Байшоланов. Т.С «Атамұра» 2011 «Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |||||||
2 | Есептер шығару | 1 | Жүректен жүрекке,топтастыру, кубизм, Джигсо стратегиясын пайдалану | Қарама- қарсы екі санның қосындысы 0- ге тең. Координаталық түзуде сандарды қоса біледі. | Ашық журнал,Жетістік баспалдағы | ||||||||||
3 | Рационал сандарды қосудың қасиеттері | 1 | Топтық жұмысты сабақ кезінде тиімді пайдалану | Қосудың ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін пайдаланып, бірнеше санды қосуды тиімді тәсілмен есептей алады. | Критериилер бойынша топтық және өзін- өзі бағалау | ||||||||||
4 | Бақылау жұмысы | 1 | Сыни тұрғыдан ойлауды бақылау жұмысы кезінде тиімді пайдалану
| Алған білімдерін тиянақтай алады. | Бақылау арқылы білімдерін тексеру | ||||||||||
5 5 | Рационал сандарды азайту | 2 | Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс- тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып, дамыту. Рационал сандарды азайту ережесін қорытып, азайту амалының ерекше жағдайларымен таныстыру, есептер шығару дағдыларын қалыптастыру.Өздерін- өздері бағалауға ынталагдыру
Рационал сандарды көбейту ережелерін меңгерту, есептер шығаруға дағдыландыру Рационал сандарды бөлу ережелерін меңгертіп, өз беттерімен жұмыс істеуге, ізденімпаздыққа баулу.
Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс- тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып, дамыту. Рационал сандар мен оларға амалдар қолдану дағдыларын қалыптастыру.Ережелерін жаттап , есептер шығару кезінде пайдалана білуге қалыптастыру
| Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
| Азайту ережесін біледі. | Оқушылардың өзін- өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау
|
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ қолдану, диалогтық оқыту,сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,оқыту үшін бағалау,талантты және дарынды балаларды оқыту,оқытуды басқару және көшбасшы-лық,оқушылар-дың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ қолдану, диалогтық оқыту,сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,оқыту үшін бағалау,талантты және дарынды балаларды оқыту,оқытуды басқару және көшбасшы-лық,оқушылар-дың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ қолдану, диалогтық оқыту,сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,оқыту үшін бағалау,талантты және дарынды балаларды оқыту,оқытуды басқару және көшбасшы-лық,оқушылар-дың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
|
www.45 menut Алдамұратова.Т.А, Байшоланов. Т.С «Атамұра» 2011 «Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
www.45 menut Алдамұратова.Т.А, Байшоланов. Т.С «Атамұра» 2011 «Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
| |||||||
6 | Есептер шығару | 1 2 | Сыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында дұрыс пайдалану | Азайту амалының ерекше жағдайларын біледі, және пайдалана алады | Критериилер бойынша бағалау және өзін- өзі бағалау | ||||||||||
7 | Координаталық түзудегі нүктелердің ара- қашықтығы | 1
2 | Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. | Координаталық түзудегі кесіндінің ұзындығын табу ережесін біліп, есептей алады. | Оқушылардың өзін- өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау
| ||||||||||
8 | Бақылау жұмысы №6 |
1 | Джигсо стратегиясын пайдалану | Алған білімдерін өз беттерінше пайдалана алады. | Критериилер бойынша топтық және өзін- өзі бағалау | ||||||||||
9 | Рационал сандарды көбейту | 2 | СТО сабақ барысында тиімді пайдалану | Рационал сандарды көбейту ережесін түсініп, біледі. | өзін- өзі бағалау | ||||||||||
10 | Есептер шығару | 1 | Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану | Рационал сандарды көбейту ережелерін қолданып, есептер шығару кезінде пайдалана алады. | Критериилер бойынша бағалау және өзін- өзі бағалау | ||||||||||
11 | Рационал сандарды көбейтудің ауыстырымдылық және терімділік қасиеті | 1 1 | Жүректен жүрекке,топтастыру, кубизм, Джигсо стратегиясын пайдалану | Рационал сандарды көбейтуде де көбейтудің ауыстырымдылық, терімділік және үлестірімділік қасиеттерін пайдалана алады. | Критериилер бойынша бағалау және өзін- өзі бағалау | ||||||||||
12 | Рационал сандарды бөлу | 2 | Сыни тұрғыдан ойлауды сабақ кезінде тиімді пайдалану
| Рационал сандарды бөлу ережелерін біледі | өзін- өзі бағалау | ||||||||||
13 | Есептер шығару | 1 | СТО сабақ барысында тиімді пайдалану | Рационал сандарды бөлу ережелерін меңгеріп, есептер шығару кезінде қолдана алады. | Бақылау жұмысы бойынша бағалау | ||||||||||
14 | Бақылау жұмысы №7 | 1 | Сын тұрғысынан ойлау | Алған білімдерін өз беттерімен қолдана алады. | Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. | ||||||||||
15 | Рационал сандарға амалдар қолдану | 3 | Жүректен жүрекке,топтастыру, кубизм, Т кестесі | Таңбалар ережесін жақсы меңгеріп шығады | Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. | ||||||||||
16 | Есептер шығару | 3 | Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану | Өз беттерімен, топтық жұмыстарда білімдерін тиянақтай алады | Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. | ||||||||||
17 | Бақылау жұмысы №8 | 1 | Сыни тұрғыдан ойлауды бақылау жұмысы кезінде тиімді пайдалану
| Өз беттерімен жұмыс жасай алады | Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. | ||||||||||
18 | Теріс сандарды, таңбалары әртүрлі рационал сандарды қосуға есептер шығару | 1 | СТО сабақ барысында тиімді пайдалану | Қосудың ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін пайдаланып, бірнеше санды қосуды тиімді тәсілмен есептей алады. | Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. | ||||||||||
19 | Рационал сандарды көбейту | 1 | Жүректен жүрекке,топтастыру, кубизм, Джигсо стратегиясын пайдалану | Рационал сандарды көбейтуге есептерді шығара алады | Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. | ||||||||||
20 | Рационал сандарды көбейтудің ауыстырымдылық және терімділік қасиеттеріне есептер шығару | 1 | Жүректен жүрекке,топтастыру, кубизм, Венн диаграмасы | Рационал сандарды көбейтуде де көбейтудің ауыстырымдылық, терімділік және үлестірімділік қасиеттерін пайдалана алады. | Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. | ||||||||||
21 | Рационал сандарды бөлу | 1 | Джиксо,бағыттал-ған оқу,болжау кестесі.
| Рационал сандарды бөлу ережелерін меңгеріп, есептер шығару кезінде қолдана алады | Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. | ||||||||||
22 | Рационал сандарға амалдар қолдану | 2 | Топтық жұмысты сабақ кезінде тиімді пайдалану | Білімдерін толық амалдар орындауда қолдана алады | Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау.. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. | ||||||||||
23 | |||||||||||||||
І-Тарау . Төртбұрыштар (18 сағат)
1.Сабақтың тақырыбы | сағ
| Мерзімі | 2. Оқып- үйренудің негізгі мақсаттары | 3 Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | 4. Оқып-үйренудің нәтижесі | 5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау | 6. Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі | 7. Негізгі дерек көздер | ||
1 | Төртбұрыштың анықтамасы. Дөңес төртбұрыштар. Төртбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы. | 1 | Төртбұрыш-тар және оның түрлері-мен,элемент-терімен та-ныстыру.Олардың қа-сиеттерін қолданып, теоремаларды дәлелдеу және есептер шығаруды меңгерту. | Жүректен жүрекке,топтасты-ру, кубизм, Джиксо | Төртбұрыштың анықтамасын,дөңес төртбұрыштарды, төртбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысын есептейді,талдайды. | Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ қолдану, диалогтық оқыту,сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,оқыту үшін бағалау,та-лантты және дарынды балаларды оқыту,оқыту-ды басқару және көшбасшы-лық,оқушы-лардың жас ерекшелік-теріне сәйкес оқыту және оқу | www.45 menut «Геометрия»8 с Шыныбеков Ә.Н Атамұра баспасы 2012ж. «Геометрия»8 с А.Әбілқасы-мова, И.Бекбоев, А.Әбдиев, З.Жұмағұлова Мектеп б,2008ж | ||
2 | Параллелограмм және оның қасиеттері. Параллелограмм белгілері | 3 | Жүректен жүрекке,топтасты-ру,джиксо, кубизм, Венн диаграмасы | Параллелограмм және оның қасиеттерін қолданып,есептерді шешіп,тұжырымдай-ды. | Ашық журнал,Жетістік баспалдағы | |||||
3 | Тік төртбұрыш, ромб, квадрат және олардың қасиеттері | 3 | ББҮкестесі, Кубизм, Джигсо, Т кестесі | Тік төртбұрыш, ромб, квадрат және олардың қасиеттерін қолданады,талқы-лайды. | Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау | |||||
4 | 1-бақылау жұмысы | 1 | Жүректен жүрекке,топтастыру, кубизм, Венн диаграмасы | Алған біліміне есеп береді. | Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау | |||||
5 | Фалес теоремасы. Пропорционал кесінділер. | 2 | Т кестесі, ББҮ кестесі,семантика-лық карталар. | Фалес теоремасын дәлелдейді.Пропорционал кесінділердің қасиеттерін қолданады. | Ашық журнал,Жетістік баспалдағы | |||||
6 | Трапеция | 1 | Жүректен жүрекке,топтасты-ру, кубизм, Венн диаграмасы | Трапецияның қасиеттерін қолданады,дамытады. | Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау | |||||
7 | Бізді қоршаған әлемдегі төртбұрыштар (параллелограммдар, тіктөртбұрыштар, ромбтар, квадраттар, трапециялар). | 3 | ББҮкестесі, Кубизм, Джигсо, Т кестесі. | параллелограммдар, тіктөртбұрыштар, ромбтар, квадраттар, трапецияларға өмірден мысалдар келтіріп,оларға есептеулер жүргізе алады. | Ашық журнал,Жетістік баспалдағы | |||||
8 | Үшбұрыштың және трапецияның орта сызықтары. | 2 | Т кестесі, қарлы кесек ойыны, ұқсастық пен айырмашылық
| Үшбұрыштың және трапецияның орта сызықтарының теоремаларын дәлелдеп,қасиеттерін тиімді қолданады. | Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы, | |||||
9 | Үшбұрыштың тамаша нүктелері | 3 | ББҮкестесі, Кубизм, Джигсо | Үшбұрыштың тамаша нүктелерінің ортақ қасиеттерін және айырмашылығын біледі.Пайдаланып есептер шығарады. | Ашық журнал,Жетістік баспалдағы | |||||
10 | 2-бақылау жұмысы | 1 | кубизм. | Алған біліміне есеп береді. | Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы, | |||||
- Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар(15 сағат)
1.Сабақтың тақырыбы | сағ
| Мерзімі | 2. Оқып- үйренудің негізгі мақсаттары | 3 Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | 4. Оқып-үйренудің нәтижесі | 5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау | 6. Барлығын қосқанда | 7. Негізгі дерек көздер | ||
1 | Тік бұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының синусы, косинусы және тангенсі
| 2 | Тікбұрышты үшбұрыш-тың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы байланыстарды қолдантуды меңгерту. | Жүректен жүрекке,топтастыру, кубизм, Венн диаграмасы | Тік бұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының синусы, косинусы және тангенсінің берілген мәні бойынша тікбұрышты үшбұрышты салады.
| Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ қолдану, диалогтық оқыту,сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,оқыту үшін бағалау,талант-ты және дарынды балаларды оқыту,оқыту-ды басқару және көшбасшы-лық,оқушылардың жас ерекшеліктері-не сәйкес оқыту және оқу | www.45 menut «Геометрия»8 с Шыныбеков Ә.Н Атамұра баспасы 2012ж. «Геометрия»8 с А.Әбілқасы-мова, И.Бекбоев, А.Әбдиев, З.Жұмағұлова Мектеп б,2008ж | ||
2 | Пифагор теоремасы | 3 | Жүректен жүрекке,топтастыру, кубизм, Венн диаграмасы | Пифагор теоремасын қолданады,теоре-масын дәлелдейді. | Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау | |||||
3 | Негізгі тригонометриялық тепе-теңдік және оның салдары | 2 | Жүректен жүрекке,топтастыру, кубизм, Венн диаграмасы | Негізгі тригоно-метриялық тепе-теңдік және оның салдарын тиімді қолданады. | Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау | |||||
4 | 3-бақылау жұмысы | 1 | Жүректен жүрекке,топтастыру, кубизм, Венн диаграмасы | Алған біліміне есеп береді. | Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау | |||||
5 | 30º, 45º, 60º бұрыштардың синус, косинус, тангенс және котангенс тригонометриялық функцияларының мәндері | 2 | Т кестесі, қарлы кесек ойыны, ұқсастық пен айырмашылық
| 30º, 45º, 60º бұрыштардың синус, косинус, тангенс және котангенс тригонометриялық функцияларының мәндерінің кестесін қолданып,есептер шығарады. | Ашық журнал,Жетістік баспалдағы | |||||
6 | Тікбұрышты үшбұрыштарды шешу. | 3 | Жүректен жүрекке,топтастыру, кубизм, Венн диаграмасы | Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғаларын, бұрыштарын және элем.табады, тұжырымдайды. | Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау | |||||
7 | Тікбұрышты үшбұрыштарды салу | 1 | Т кестесі, қарлы кесек ойыны, ұқсастық пен айырмашылық
| Салу жұмыстарын эстетикалық талаптарға сай орындайды. | Ашық журнал,Жетістік баспалдағы | |||||
8 | 4-бақылау жұмысы | 3 | Алған біліміне есеп береді. | Алған біліміне есеп береді. | Ашық журнал,Жетістік баспалдағы | |||||
- Жазықтықтағы тікбұрышты координаталар жүйесі (10-сағат)
1.Сабақтың тақырыбы | сағ
| Мерзімі | 2. Оқып- үйренудің негізгі мақсаттары | 3 Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | 4. Оқып-үйренудің нәтижесі | 5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау | 6. Барлығын қосқанда | 7. Негізгі дерек көздер | ||
1 | Жазықтықтағы нүктенің координаталары. Кесіндінің ортасының координаталары. | 1 | Жазықтықта-ғы тікбұрышты координата-лар жүйесі туралы білімдерін кеңейту. | Джиксо,топтастыру, кубизм, Венн диаграмасы,семантикалық карта | Кесіндінің ұштарының координаталары бойынша оның ортасының координаталарын табады,тұжырымдай-ды. | Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ қолдану, диалогтық оқыту,сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,оқыту үшін бағалау,талант-ты және дарынды балаларды оқыту,оқыту-ды басқару және көшбасшы-лық,оқушылардың жас ерекшеліктері-не сәйкес оқытужәне оқу | www.45 menut «Геометрия»8 с Шыныбеков Ә.Н Атамұра баспасы 2012ж. «Геометрия»8 с А.Әбілқасы-мова, И.Бекбоев, А.Әбдиев, З.Жұмағұлова Мектеп б,2008ж | ||
2 | Екі нүктенің арақашықтығы | 1 | Джиксо,топтастыру, кубизм, Венн диаграмасы | Екі нүктенің арақашықтығын табады,формула-сын дәлелдейді. | Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау | |||||
3 | Шеңбердің теңдеуі | 2 | Жүректен жүрекке,топтастыру, кубизм, Венн диаграмасы | Шеңбердің теңдеуін және центрін табады.Кез келген нүктесінің коорд. тауып,анализ жасайды. | Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау | |||||
4 | Түзудің теңдеуі. | 2 | Джиксо,топтастыру, кубизм, Венн диаграмасы,семанти-калық карта. | Түзудің теңдеуін жазады,формула-сын тұжырымдайды. | Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау | |||||
5 | Есептерді шешуде координаталарды қолдану. | 3 | Т кестесі, қарлы кесек ойыны, ұқсастық пен айырмашылық
| Есептерді шешуде координаталарды қолданады,талқылай-ды. | Ашық журнал,Жетістік баспалдағы | |||||
6 | 5- бақылау жұмысы | 1 | Жүректен жүрекке,топтастыру, кубизм, Венн диаграмасы | Алған біліміне есеп береді. | Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау | |||||
- Аудан (14 сағат)
1.Сабақтың тақырыбы | сағ
| Мер-зімі
| 2. Оқып- үйренудің негізгі мақсаттары | 3 Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | 4. Оқып-үйренудің нәтижесі | 5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау | 6. Барлығын қосқанда | 7. Негізгі дерек көздер | ||
1 | Аудан туралы түсінік | 1 | Аудан жайлы білімдерін кеңейтіп,формулаларын қорытып,пайдаландыру | Жүректен жүрекке,топтастыру, кубизм, Венн диаграмасы | Аудан туралы түсінік беріп,тұжырымдайды. | Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ қолдану, диалогтық оқыту,сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,оқыту үшін бағалау,талант-ты және дарынды балаларды оқыту,оқыту-ды басқару және көшбасшы-лық,оқушылардың жас ерекшеліктері-не сәйкес оқыту және оқу | www.45 menut «Геометрия»8 с Шыныбеков Ә.Н Атамұра баспасы 2012ж. «Геометрия»8 с А.Әбілқасы-мова, И.Бекбоев, А.Әбдиев, З.Жұмағұлова Мектеп б,2008ж | ||
2 | Тік төртбұрыштың ауданы | 2 | Т кестесі, қарлы кесек ойыны, ұқсастық пен айырмашылық, Джиксо.
| Тік төртбұрыштың ауданын есептейді,талқылай-ды,дамытады. | Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау | |||||
3 | Параллелограмның ауданы | 2 | Жүректен жүрекке,топтастыру, кубизм, Венн диаграмасы | Параллелограмның ауданының формуласын қорытады,талдайды. | Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау | |||||
4 | Үшбұрыштың ауданы | 3 | Жүректен жүрекке,топтастыру, кубизм,Джиксо, Венн диаграмасы | Үшбұрыштың ауданын табады.Формуласын дәлелдейді. | Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау | |||||
5 | Трапецияның ауданы | 1 | ББҮкестесі, Кубизм, Джигсо | Трапецияның ауданын есептейді,үлгілейді, түрін өзгертеді. | Ашық журнал,Жетістік баспалдағы | |||||
6 | Үшбұрыштар мен төртбұрыштардың аудандарын табуға арналған есептерді шешу | 4 | Жүректен жүрекке,топтастыру, кубизм, Венн диаграмасы | Үшбұрыштар мен төртбұрыштардың аудандарын табуға арналған есептерді шешеді,тұжырымдайды. | Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау | |||||
7 | 6-бақылау жұмысы | 1 | Кубизм | Алған біліміне есеп береді. | Ашық журнал,Жетістік баспалдағы | |||||
Қайталау (6сағат)
1.Сабақтың тақырыбы | сағ
| Мерзімі
| 2. Оқып- үйренудің негізгі мақсаттары | 3 Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | 4. Оқып-үйренудің нәтижесі | 5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау | 6. Барлығын қосқанда | 7. Негізгі дерек көздер | ||
1 | Төртбұрыштар | 1 | Жыл бойында өтілген тақырыптарды қайталап,қорытынды-лау. | Жүректен жүрекке,топтастыру, кубизм, Венн диаграмасы | Төртбұрыштар тарауын қорғайды,тұжырымдай-ды. | Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ қолдану, диалогтық оқыту,сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,оқыту үшін бағалау,талантты және дарынды балаларды оқыту,оқытуды басқару және көшбасшы-лық,оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | www.45 menut «Геометрия»8 с Шыныбеков Ә.Н Атамұра баспасы 2012ж. «Геометрия»8 с А.Әбілқасы-мова, И.Бекбоев, А.Әбдиев, З.Жұмағұло-ва Мектеп б,2008ж | ||
2 | Пифагор теоремасы | 1 | Т кестесі,топтастыру, кубизм, Венн диаграмасы | Пифагор теоремасының формуласын қорытады,пысықтайды. | Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау | |||||
3 | Төртбұрыштардың ауданы | 1 | Жүректен жүрекке,топтастыру, кубизм, Венн диаграмасы | Төртбұрыштардың ауданын табуды өмірде қолдана алады,талдайды. | Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау | |||||
4 | Жылдық бақылау жұмысы | 1 | Жүректен жүрекке,топтастыру, кубизм, Венн диаграмасы | Жыл бойына алған біліміне есеп береді | Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау | |||||
5 | Қайталау | 2 | Т кестесі, қарлы кесек ойыны, ұқсастық пен айырмашылық.
| 8-сынып курсын қорытып,пысықтай-ды. | Ашық журнал,Жетістік баспалдағы | |||||