5-6 сыныптардағы математика курсын және 7-сыныптағы алгебра курсын қайталау

5-6 сыныптардағы математика курсын және 7-сыныптағы алгебра курсын қайталау. (6 сағат)

  

1.Сабақтың тақырыбы

сағМер-зімі2. Оқып-

үйренудің негізгі

мақсаттары

 

 

3 Оқытуда

қолданылатын

әдіс-тәсілдер

4. Оқып-үйренудің нәтижесі5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау6. Барлығын қосқанда7. Негізгі дерек көздер
15-6 сыныптардағы математика курсын және 7-сыныптағы алгебра курсын қайталау35-6 сыныптардағы математика курсын және

7-сыныптағы алгебра курсын қайталау арқылы білімдерін пысықтау.

Жүректен жүрекке,топтас-тыру,

кубизм,

Венн диаграмасы

қайталау арқылы білімдері пысықталады,да-мытадыАшық журнал,Жетістік баспалдағыОқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ қолдану, диалогтық оқыту,сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,оқыту үшін бағалау,талантты және дарынды балаларды оқыту,оқытуды басқару және көшбасшы-лық,оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқуwww.45 menut

«Алгебра»8 с

Шыныбеков Ә.Н

Атамұра баспасы

2012ж.

«Алгебра»8 с

А.Әбілқасымо-ва,

И.Бекбоев,

А.Әбдиев,

З.Жұмағұлова

Мектепб,

2008ж

2Есептер шығару3ББҮкестесі,топ-тастыру, түртіп алу жүйесі.қайталау арқылы білімдері қорытынды жасайды.Ашық журнал,Жетістік баспалдағы

І-тарау

Квадрат түбірлер  (23 сағат) тарауы. І-ТОҚСАН

  

1.Сабақтың тақырыбы

 

сағ

 

 

Мерзімі

 

2. Оқып-

үйренудің негізгі

мақсаттары

3 Оқытуда қолданылатын

әдіс-тәсілдер

4. Оқып-үйренудің нәтижесі5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау6. Барлығын қосқанда7. Негізгі дерек

көздер

1Квадрат түбір2Квадрат түбір-лердің қасиеттерін қолда-нып,өр-нектерді түрлендіру дағды-сын қалып-тастыру.Жүректен жүрекке,топтастыру,

кубизм,

Венн диаграмасы

Квадрат түбірдің қасиеттерін қолданады,дамыта-ды.Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалауОқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ қолдану, диалогтық оқыту,сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,оқыту үшін бағалау,талант-ты және дарынды балаларды оқыту,оқыту-ды басқару және көшбасшы-лық,оқушылардың жас ерекшеліктері-не сәйкес оқыту және оқу

 

 

www.45 menut

«Алгебра»8 с

Шыныбеков Ә.Н

Атамұра баспасы

2012ж.

«Алгебра»8 с

А.Әбілқасы-мова,

И.Бекбоев,

А.Әбдиев,

З.Жұмағұлова

Мектепб,

2008ж

2Нақты сандар туралы ұғым3ББҮкестесі,

Кубизм,

Джигсо

Нақты сандар туралы ұғымды меңгереді,талқы-лайды.Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау
3Квадрат түбір, квадрат түбірдің жуық мәні6Жүректен жүрекке,топтастыру,

кубизм,

Венн диаграмасы

Квадрат түбір, квадрат түбірдің жуық мәнін есеп-тейді,қолданадыЖетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау
4Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттері5ББҮкестесі,

Кубизм,

Джигсо

Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерін қолданып,формуласын дәлелдейді.Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау
51-бақылау жұмысы1
6Құрамында квадрат түбірі бар өрнектерді тепе-тең түрлендіру3Жүректен жүрекке,топтастыру,

кубизм,

Венн диаграмасы

Құрамында квадрат түбірі бар өрнектерді тепе-тең түрлендіреді.Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау
7У =  функциясы , оның қасиеттері мен графиктері1ББҮкестесі,топ-тастыру, түртіп алу жүйесі.У =  функциясы , оның қасиеттерін қолданып, графиктерін салады.Ашық журнал,Жетістік баспалдағы
82-бақылау жұмысы2КубизмАлған біліміне есеп бередіАшық журнал,Жетістік баспалдағы

ІІ-тарау . 8 сынып.Алгебра.

Квадрат теңдеулер (31  сағат)

  

1.Сабақтың тақырыбы

сағ

 

Мерзімі

 

2. Оқып-

үйренудің негізгі

мақсаттары

3 Оқытуда қолданылатын

әдіс-тәсілдер

4. Оқып-үйренудің нәтижесі5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау6. Барлығын қосқанда7. Негізгі дерек

көздер

1Квадрат теңдеу және оның түрлері4Квадрат теңдеулерді шешуге уйрету.Жүректен жүрекке,топтастыру,

кубизм,

Венн диаграмасы

Квадрат теңдеу және оның түрлерін салыстырады,ше-шеді,тұжырымдай-ды.Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалауОқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ қолдану, диалогтық оқыту,сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,оқыту үшін бағалау,талантты және дарынды балаларды оқыту,оқытуды басқару және көшбасшы-

лық,оқушылар-дың жас ерекшеліктері-

не сәйкес оқыту

және оқу

www.45 menut

«Алгебра»8 с

Шыныбеков Ә.Н

Атамұра баспасы

2012ж.

«Алгебра»8 с

А.Әбілқасы-мова,

И.Бекбоев,

А.Әбдиев,

З.Жұмағұлова

Мектеп  б,

2008ж

2Квадрат теңдеудің түбірлерінің формулалары6Кубизм,

Автор орындығы

Квадрат теңдеудің түбірлерінің формулаларын дәлелдейді,шешу-де жеңілдетеді.Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау
4Виет теоремасы4Джиксо,

топтастыру,

кубизм,

Венн диаграмасы

Виет теоремасын қолданады,үлгі-лейді.Ашық журнал,Жетістік баспалдағы
53-бақылау жұмысы1ББҮкестесі,

Кубизм, семантикалық карта

 

Алған біліміне есеп бередіЖетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау
6Рационал теңдеу5Джиксо,бағыттал-ған оқу,болжау кестесі.

 

Рационал теңдеуді шешеді,дамытады.Ашық журнал,жетістік баспалдағы
7Квадрат теңдеуге келтірілген теңдеулер3ББҮкестесі,

Кубизм,

Джигсо

Квадрат теңдеуге келтірілген теңдеулердің түбірлерін табады.Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау
8Мәтінді есептерді квадрат теңдеулер арқылы шығару5Джиксо,

Кубизм, семантикалық карта

 

Мәтінді есептерді квадрат теңдеулер арқылы шығарады,қорытындылайды.кері әсер парағы,

ашық журнал

94-бақылау жұмысы1Кубизм,

Автор орындығы

Алған біліміне есеп береді.Ашық журнал,жетістік баспалдағы
10Қосымша сағат2ББҮкестесі,

Кубизм, семантикалық карта

 

Тарау бойынша білімдерін нақтылайдыкері әсер парағы,

ашық журнал

 

ІІІ -тарау.                               Квадраттық функция  (15  сағат)

  

1.Сабақтың тақырыбы

сағ

 

 

Мерзімі

2. Оқып-

үйренудің негізгі

мақсаттары

3 Оқытуда қолданылатын

әдіс-тәсілдер

4. Оқып-үйренудің нәтижесі5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау6. Барлығын қосқанда7. Негізгі дерек

көздер

1Квадрат үшмүшелік2Квадрат үшмүше-ні көбейт-кіштерге жіктеу фармула-сын қолдану-ға,белгілі графиктердің көмегімен квадрат-тық функция-ның графигін сала білуге уйрету.Жүректен жүрекке,топтастыру,

кубизм,

Венн диаграмасы

Квадрат үшмү-шеліктің түбірлерін табады,дамытады.Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалауОқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ қолдану, диалогтық оқыту,сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,оқыту үшін бағалау,талантты және дарынды балаларды оқыту,оқыту-ды басқару және көшбасшы-

лық,оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту

және оқу

www.45 menut

«Алгебра»8 с

Шыныбеков Ә.Н

Атамұра баспасы

2012ж.

«Алгебра»8 с

А.Әбілқасы-мова,

И.Бекбоев,

А.Әбдиев,

З.Жұмағұ-лова

Мектеп б,2008ж

2Квадрат үшмүшелік көбейткіштерге жіктеу2РАФТ,топтастыру.

Джиксо,

 

Квадрат үшмүше-лікті көбейткіш-терге жіктейді.Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау
3Квадраттық функция. у = ах2 + п  және  у = а(хт)2 функциялары және олардың графиктері.4Жүректен жүрекке,топтастыру,

кубизм,

Венн диаграмасы

Квадраттық функция. у = ах2 + п  және  у = а(хт)2 функциялары және олардың графиктерінің шешімін табады.Ашық журнал,жетістік баспалдағы
4у = ах2 + bx + c (мұндағы  а ≠ 0)  функциясы, оның қасиеттері және графигі.5ББҮкестесі,

Кубизм, семантикалық карта

Джиксо,

 

у = ах2 + bx + c функциясы, оның қасиеттері және графигін тұжырымдайды,

анализ жасайды.

Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау
55-бақылау жұмысы1Жүректен жүрекке,топтастыру,

кубизм,

Венн диаграмасы

Алған біліміне есеп береді.Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау
6Қосымша сағат1Кубизм,

Автор орындығы

Тарау бойынша білімін қорытындылайды.

 

ІV-тарау.      Квадрат  теңсіздіктер  (12 — сағат)

  

1.Сабақтың тақырыбы

сағ

 

 

Мерзімі

2. Оқып-

үйренудің негізгі

мақсаттары

3 Оқытуда қолданылатын

әдіс-тәсілдер

4. Оқып-үйренудің нәтижесі5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау6. Барлығын қосқанда7. Негізгі дерек

көздер

1Квадрат теңсіздік. Квадрат теңсіздіктерді квадраттық функцияның графигі арқылы шығару.4Квадрат теңсіздіктер-ді квадраттық функцияның графигі арқылы шешуді уйрену.Жүректен жүрекке,топтастыру,

кубизм,

Джиксо,

 

Квадрат теңсіздіктерді квадраттық функцияның графигі арқылы шығарады,түрін өзгертеді.Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалауОқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ қолдану, диалогтық оқыту,сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,оқыту үшін бағалау,талантты және дарынды балаларды оқыту,оқытуды басқару және көшбасшы-лық,оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқуwww.45 menut

«Алгебра»8 с

Шыныбеков Ә.Н

Атамұра баспасы

2012ж.

«Алгебра»8 с

А.Әбілқасы-мова,

И.Бекбоев,

А.Әбдиев,

З.Жұмағұлова

Мектеп б,2008ж

2Интервалдар әдісі.

 

 

 

3Джиксо,топтастыру,

кубизм,

Венн диаграмасы

Интервалдар әдісі бойынша есептің шешімін табады.Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау
3Есептер шығару

 

 

 

 

3ББҮкестесі,

Кубизм, семантикалық карта

 

Интервалдар әдісін қолданып,есептің жауабын талдайды.
46-бақылау жұмысы1Жүректен жүрекке,топтастыру,

кубизм,

 

Алған біліміне есеп береді.Ашық журнал,Жетістік баспалдағы
5Қосымша сағат1Жүректен жүрекке,топтастыру,

кубизм,

Венн диаграмасы

Тарау бойынша білімін қорытындылайдыЖетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау

 

V-тарау. Ықтималдықтар теориясы туралы алғашқы мағлұматтар және математикалық статистика (5 сағат)

  

1.Сабақтың тақырыбы

сағ

 

Мерзімі

 

2. Оқып-

үйренудің негізгі

мақсаттары

3 Оқытуда қолданылатын

әдіс-тәсілдер

4. Оқып-үйренудің нәтижесі5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау6. Барлығын қосқанда7. Негізгі дерек

көздер

1Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика туралы ұғым2«Ықтимал-дық», «оқиғаның ықтимал-дығы»математикалық статистика ұғымдары-мен танысып,

статистикалық мәліметтерге топтау және талдау жүргізуді үйрету.

Жүректен жүрекке,топтастыру,

кубизм,

Венн диаграмасы

Джиксо,

 

Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика туралы ұғымды талқылайды,жасы-рын мағынаны көреді.Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалауОқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ қолдану, диалогтық оқыту,сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,оқыту үшін бағалау,талант-ты және дарынды балаларды оқыту,оқыту-ды басқару және көшбасшы-лық,оқушылардың жас ерекшеліктері-не сәйкес оқытужәне оқуwww.45 menut

«Алгебра»8 с

Шыныбеков Ә.Н

Атамұра баспасы

2012ж.

«Алгебра»8 с

А.Әбілқасы-мова,

И.Бекбоев,

А.Әбдиев,

З.Жұмағұлова

Мектеп б,2008ж

2Статистикалық мәліметтерді талдау және топтау3Жүректен жүрекке,топтастыру,

кубизм,

Венн диаграмасы

Статистикалық мәліметтерді талдайды және топтайды, анализ жасайды.Ашық журнал,Жетістік баспалдағы

 

Жылдық қайталау(10 сағат)

  

1.Сабақтың тақырыбы

сағ

 

Мерзімі

 

2. Оқып-

үйренудің негізгі

мақсаттары

3 Оқытуда қолданылатын

әдіс-тәсілдер

4. Оқып-үйренудің нәтижесі5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау6. Барлығын қосқанда7. Негізгі дерек

көздер

1Квадрат түбірлер2Жыл бойында өтілген тақырыптарды қайталап,қорытындылау.Т кестесі, қарлы кесек ойыны,

ұқсастық пен айырмашылық

 

Квадрат түбірлер тарауын қорытындылайды,

қорғайды.

Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалауОқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ қолдану, диалогтық оқыту,сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,оқыту үшін бағалау,талант-ты және дарынды балаларды оқыту,оқыту-ды басқару және көшбасшы-лық,оқушылардың жас ерекшеліктері-не сәйкес оқытужәне оқуwww.45 menut

«Алгебра»8 с

Шыныбеков Ә.Н

Атамұра баспасы

2012ж.

«Алгебра»8 с

А.Әбілқасы-мова,

И.Бекбоев,

А.Әбдиев,

З.Жұмағұлова

Мектеп б,2008ж

2Мәліметтерді талдау1Жүректен жүрекке,топтасты-ру,

кубизм,

Венн диаграмасы

Мәліметтерді талдап, тұжырымдайды.Ашық журнал,жетістік баспалдағы
3Квадрат теңдеулер1ББҮкестесі,

Кубизм, семантикалық карта

 

Квадрат теңдеулерді шешуде тиімді әдістерді үлгілейді.Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау
4Квадраттық функция2Жүректен жүрекке,топтастыру,

кубизм,

Венн диаграмасы

Квадраттық функцияны шешуде жасырын мағынаны көреді.Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау
5Квадрат теңсіздіктер

 

2ББҮкестесі,

Кубизм,

Джигсо

Квадрат теңсіздіктердің шешімін табуда анализ жасайды.

 

Ашық журнал,Жетістік баспалдағы
6Бақылау жұмысы  №61Жүректен жүрекке,топтастыру,

кубизм,

Венн диаграмасы

Жыл бойына алған біліміне есеп береді.Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау
7Қайталау18-сынып курсын пысықтайды,қоры-тындылайды.

 

 

 

 

 

Геометрия  8-сынып І-ТОҚСАН7-сынып геометрия курсын қайталау( 4 сағат)

  

1.Сабақтың тақырыбы

сағ

 

Мерзімі

 

2. Оқып-

үйренудің негізгі

мақсаттары

3 Оқытуда қолданылатын

әдіс-тәсілдер

4. Оқып-үйренудің нәтижесі5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау6. Барлығын қосқанда7. Негізгі дерек

көздер

17-сынып геометрия курсын қайталау27-сынып геометрия курсын қайталап,пысықтау.Жүректен жүрекке,топтастыру,

кубизм,

Т кестесі

7-сынып геометрия курсын қайталап, қорытындылайды.Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалауОқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ қолдану, диалогтық оқыту,сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,оқыту үшін бағалау,талантты және дарынды балаларды оқыту,оқытуды басқару және көшбасшы-лық,оқушылар-дың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқуwww.45 menut

«Геометрия»8 с

Шыныбеков Ә.Н

Атамұра баспасы

2012ж.

«Геометрия»8 с

А.Әбілқасы-мова,

И.Бекбоев,

А.Әбдиев,

З.Жұмағұлова

Мектеп б,2008ж

2Есептер шығару2Жүректен жүрекке,топтастыру,

кубизм,

Қарлы кесек ойыны.

7-сынып геометрия курсын қайталап, тақырыптарды талқылап,қорғай-ды.Ашық журнал,Жетістік баспалдағы

 

І-Тарау . Төртбұрыштар (18 сағат)

  

1.Сабақтың тақырыбы

сағ

 

 

Мерзімі

2. Оқып-

үйренудің негізгі

мақсаттары

3 Оқытуда қолданылатын

әдіс-тәсілдер

4. Оқып-үйренудің нәтижесі5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау6. Барлығын қосқанда7. Негізгі дерек

көздер

1Төртбұрыштың анықтамасы. Дөңес төртбұрыштар. Төртбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы.1Төртбұрыш-тар және оның түрлері-мен,элемент-терімен та-ныстыру.Олардың қа-сиеттерін қолданып,

теоремаларды дәлелдеу және есептер шығаруды меңгерту.

Жүректен жүрекке,топтасты-ру,

кубизм,

Джиксо

Төртбұрыштың анықтамасын,дөңес төртбұрыштарды, төртбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысын есептейді,талдайды.Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалауОқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ қолдану, диалогтық оқыту,сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,оқыту үшін бағалау,та-лантты және дарынды балаларды оқыту,оқыту-ды басқару және көшбасшы-лық,оқушы-лардың жас ерекшелік-теріне сәйкес оқыту және оқуwww.45 menut

«Геометрия»8 с

Шыныбеков Ә.Н

Атамұра баспасы

2012ж.

«Геометрия»8 с

А.Әбілқасы-мова,

И.Бекбоев,

А.Әбдиев,

З.Жұмағұлова

Мектеп б,2008ж

2Параллелограмм және оның қасиеттері. Параллелограмм белгілері3Жүректен жүрекке,топтасты-ру,джиксо,

кубизм,

Венн диаграмасы

Параллелограмм және оның қасиеттерін қолданып,есептерді шешіп,тұжырымдай-ды.Ашық журнал,Жетістік баспалдағы
3Тік төртбұрыш, ромб, квадрат және олардың қасиеттері3ББҮкестесі,

Кубизм,

Джигсо,

Т кестесі

Тік төртбұрыш, ромб, квадрат және олардың қасиеттерін қолданады,талқы-лайды.Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау
41-бақылау жұмысы1Жүректен жүрекке,топтастыру,

кубизм,

Венн диаграмасы

Алған біліміне есеп береді.Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау
5Фалес теоремасы.

Пропорционал кесінділер.

2Т кестесі, ББҮ кестесі,семантика-лық карталар.Фалес теоремасын дәлелдейді.Пропорционал кесінділердің қасиеттерін қолданады.Ашық журнал,Жетістік баспалдағы
6Трапеция1Жүректен жүрекке,топтасты-ру,

кубизм,

Венн диаграмасы

Трапецияның қасиеттерін қолданады,дамытады.Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау
7Бізді қоршаған әлемдегі төртбұрыштар (параллелограммдар, тіктөртбұрыштар, ромбтар, квадраттар, трапециялар).3ББҮкестесі,

Кубизм,

Джигсо,

Т кестесі.

параллелограммдар, тіктөртбұрыштар, ромбтар, квадраттар, трапецияларға өмірден мысалдар келтіріп,оларға есептеулер жүргізе алады.Ашық журнал,Жетістік баспалдағы
8Үшбұрыштың және трапецияның орта сызықтары.2Т кестесі, қарлы кесек ойыны,

ұқсастық пен айырмашылық

 

Үшбұрыштың және трапецияның орта сызықтарының теоремаларын дәлелдеп,қасиеттерін тиімді қолданады.Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,
9Үшбұрыштың тамаша нүктелері3ББҮкестесі,

Кубизм,

Джигсо

Үшбұрыштың тамаша нүктелерінің ортақ  қасиеттерін және айырмашылығын біледі.Пайдаланып есептер шығарады.Ашық журнал,Жетістік баспалдағы
102-бақылау жұмысы1кубизм.Алған біліміне есеп береді.Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,

 

  1. Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар(15 сағат)
  

1.Сабақтың тақырыбы

сағ

 

 

Мерзімі

2. Оқып-

үйренудің негізгі

мақсаттары

3 Оқытуда қолданылатын

әдіс-тәсілдер

4. Оқып-үйренудің нәтижесі5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау6. Барлығын қосқанда7. Негізгі дерек

көздер

1Тік бұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының синусы, косинусы және тангенсі

 

2Тікбұрышты үшбұрыш-тың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы байланыстарды  қолдантуды меңгерту.Жүректен жүрекке,топтастыру,

кубизм,

Венн диаграмасы

Тік бұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының синусы, косинусы және тангенсінің берілген мәні бойынша тікбұрышты үшбұрышты салады.

 

Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалауОқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ қолдану, диалогтық оқыту,сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,оқыту үшін бағалау,талант-ты және дарынды балаларды оқыту,оқыту-ды басқару және көшбасшы-лық,оқушылардың жас ерекшеліктері-не сәйкес оқыту және оқуwww.45 menut

«Геометрия»8 с

Шыныбеков Ә.Н

Атамұра баспасы

2012ж.

«Геометрия»8 с

А.Әбілқасы-мова,

И.Бекбоев,

А.Әбдиев,

З.Жұмағұлова

Мектеп б,2008ж

2Пифагор  теоремасы3Жүректен жүрекке,топтастыру,

кубизм,

Венн диаграмасы

Пифагор  теоремасын қолданады,теоре-масын дәлелдейді.Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау
3Негізгі тригонометриялық тепе-теңдік және оның салдары2Жүректен жүрекке,топтастыру,

кубизм,

Венн диаграмасы

Негізгі тригоно-метриялық тепе-теңдік және оның салдарын тиімді қолданады.Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау
43-бақылау жұмысы1Жүректен жүрекке,топтастыру,

кубизм,

Венн диаграмасы

Алған біліміне есеп береді.Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау
530º, 45º, 60º бұрыштардың синус, косинус, тангенс және котангенс тригонометриялық функцияларының мәндері2Т кестесі, қарлы кесек ойыны,

ұқсастық пен айырмашылық

 

30º, 45º, 60º бұрыштардың синус, косинус, тангенс және котангенс тригонометриялық функцияларының мәндерінің кестесін қолданып,есептер шығарады.Ашық журнал,Жетістік баспалдағы
6Тікбұрышты үшбұрыштарды шешу.3Жүректен жүрекке,топтастыру,

кубизм,

Венн диаграмасы

Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғаларын,

бұрыштарын және элем.табады,

тұжырымдайды.

Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау
7Тікбұрышты үшбұрыштарды салу1Т кестесі, қарлы кесек ойыны,

ұқсастық пен айырмашылық

 

Салу жұмыстарын эстетикалық талаптарға сай орындайды.Ашық журнал,Жетістік баспалдағы
84-бақылау жұмысы3Алған біліміне есеп береді.Алған біліміне есеп береді.Ашық журнал,Жетістік баспалдағы
  1. Жазықтықтағы тікбұрышты координаталар жүйесі (10-сағат)
  

1.Сабақтың тақырыбы

сағ

 

 

Мерзімі

2. Оқып-

үйренудің негізгі

мақсаттары

3 Оқытуда қолданылатын

әдіс-тәсілдер

4. Оқып-үйренудің нәтижесі5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау6. Барлығын қосқанда7. Негізгі дерек

көздер

1Жазықтықтағы нүктенің координаталары. Кесіндінің ортасының координаталары.1Жазықтықта-ғы тікбұрышты координата-лар жүйесі туралы білімдерін кеңейту.Джиксо,топтастыру,

кубизм,

Венн диаграмасы,семантикалық карта

Кесіндінің ұштарының координаталары бойынша оның ортасының координаталарын табады,тұжырымдай-ды.Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалауОқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ қолдану, диалогтық оқыту,сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,оқыту үшін бағалау,талант-ты және дарынды балаларды оқыту,оқыту-ды басқару және көшбасшы-лық,оқушылардың жас ерекшеліктері-не сәйкес оқытужәне оқуwww.45 menut

«Геометрия»8 с

Шыныбеков Ә.Н

Атамұра баспасы

2012ж.

«Геометрия»8 с

А.Әбілқасы-мова,

И.Бекбоев,

А.Әбдиев,

З.Жұмағұлова

Мектеп б,2008ж

2Екі нүктенің арақашықтығы1Джиксо,топтастыру,

кубизм,

Венн диаграмасы

Екі нүктенің арақашықтығын табады,формула-сын дәлелдейді.Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау
3Шеңбердің теңдеуі2Жүректен жүрекке,топтастыру,

кубизм,

Венн диаграмасы

Шеңбердің теңдеуін және центрін табады.Кез келген нүктесінің коорд. тауып,анализ жасайды.Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау
4Түзудің теңдеуі.2Джиксо,топтастыру,

кубизм,

Венн диаграмасы,семанти-калық карта.

Түзудің теңдеуін жазады,формула-сын тұжырымдайды.Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау
5Есептерді шешуде координаталарды қолдану.3Т кестесі, қарлы кесек ойыны,

ұқсастық пен айырмашылық

 

Есептерді шешуде координаталарды қолданады,талқылай-ды.Ашық журнал,Жетістік баспалдағы
65- бақылау жұмысы1Жүректен жүрекке,топтастыру,

кубизм,

Венн диаграмасы

Алған біліміне есеп береді.Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау

 

  1. Аудан (14 сағат)
  

1.Сабақтың тақырыбы

сағ

 

Мер-зімі

 

2. Оқып-

үйренудің негізгі

мақсаттары

3 Оқытуда қолданылатын

әдіс-тәсілдер

4. Оқып-үйренудің нәтижесі5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау6. Барлығын қосқанда7. Негізгі дерек

көздер

1Аудан туралы түсінік1Аудан жайлы білімдерін кеңейтіп,формулаларын қорытып,пайдаландыруЖүректен жүрекке,топтастыру,

кубизм,

Венн диаграмасы

Аудан туралы түсінік беріп,тұжырымдайды.Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалауОқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ қолдану, диалогтық оқыту,сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,оқыту үшін бағалау,талант-ты және дарынды балаларды оқыту,оқыту-ды басқару және көшбасшы-лық,оқушылардың жас ерекшеліктері-не сәйкес оқыту және оқуwww.45 menut

«Геометрия»8 с

Шыныбеков Ә.Н

Атамұра баспасы

2012ж.

«Геометрия»8 с

А.Әбілқасы-мова,

И.Бекбоев,

А.Әбдиев,

З.Жұмағұлова

Мектеп б,2008ж

2Тік төртбұрыштың ауданы2Т кестесі, қарлы кесек ойыны,

ұқсастық пен айырмашылық,

Джиксо.

 

Тік төртбұрыштың ауданын есептейді,талқылай-ды,дамытады.Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау
3Параллелограмның ауданы2Жүректен жүрекке,топтастыру,

кубизм,

Венн диаграмасы

Параллелограмның ауданының формуласын қорытады,талдайды.Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау
4Үшбұрыштың ауданы3Жүректен жүрекке,топтастыру,

кубизм,Джиксо,

Венн диаграмасы

Үшбұрыштың ауданын табады.Формуласын дәлелдейді.Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау
5Трапецияның ауданы1ББҮкестесі,

Кубизм,

Джигсо

Трапецияның ауданын есептейді,үлгілейді,

түрін өзгертеді.

Ашық журнал,Жетістік баспалдағы
6Үшбұрыштар мен төртбұрыштардың аудандарын табуға арналған есептерді шешу4Жүректен жүрекке,топтастыру,

кубизм,

Венн диаграмасы

Үшбұрыштар мен төртбұрыштардың аудандарын табуға арналған есептерді шешеді,тұжырымдайды.Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау
76-бақылау жұмысы1КубизмАлған біліміне есеп береді.Ашық журнал,Жетістік баспалдағы

 

 

 

Қайталау  (6сағат)

 

  

1.Сабақтың тақырыбы

сағ

 

Мерзімі

 

2. Оқып-

үйренудің негізгі

мақсаттары

3 Оқытуда қолданылатын

әдіс-тәсілдер

4. Оқып-үйренудің нәтижесі5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау6. Барлығын қосқанда7. Негізгі дерек

көздер

1Төртбұрыштар1Жыл бойында өтілген тақырыптарды қайталап,қорытынды-лау.Жүректен жүрекке,топтастыру,

кубизм,

Венн диаграмасы

Төртбұрыштар тарауын қорғайды,тұжырымдай-ды.Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалауОқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ қолдану, диалогтық оқыту,сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,оқыту үшін бағалау,талантты және дарынды балаларды оқыту,оқытуды басқару және көшбасшы-лық,оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқуwww.45 menut

«Геометрия»8 с

Шыныбеков Ә.Н

Атамұра баспасы

2012ж.

«Геометрия»8 с

А.Әбілқасы-мова,

И.Бекбоев,

А.Әбдиев,

З.Жұмағұло-ва

Мектеп б,2008ж

2Пифагор теоремасы1Т кестесі,топтастыру,

кубизм,

Венн диаграмасы

Пифагор теоремасының формуласын қорытады,пысықтайды.Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау
3Төртбұрыштардың ауданы1Жүректен жүрекке,топтастыру,

кубизм,

Венн диаграмасы

Төртбұрыштардың ауданын табуды өмірде қолдана алады,талдайды.Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау
4Жылдық бақылау жұмысы1Жүректен жүрекке,топтастыру,

кубизм,

Венн диаграмасы

Жыл бойына алған біліміне есеп бередіЖетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау
5Қайталау2Т кестесі, қарлы кесек ойыны,

ұқсастық пен айырмашылық.

 

8-сынып курсын қорытып,пысықтай-ды.Ашық журнал,Жетістік баспалдағы