5-6 сыныптардағы математика курсын және 7-сыныптағы алгебра курсын қайталау
5-6 сыныптардағы математика курсын және 7-сыныптағы алгебра курсын қайталау. (6 сағат)
1.Сабақтың тақырыбы | сағ | Мер-зімі | 2. Оқып- үйренудің негізгі мақсаттары
| 3 Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | 4. Оқып-үйренудің нәтижесі | 5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау | 6. Барлығын қосқанда | 7. Негізгі дерек көздер | |
1 | 5-6 сыныптардағы математика курсын және 7-сыныптағы алгебра курсын қайталау | 3 | 5-6 сыныптардағы математика курсын және 7-сыныптағы алгебра курсын қайталау арқылы білімдерін пысықтау. | Жүректен жүрекке,топтас-тыру, кубизм, Венн диаграмасы | қайталау арқылы білімдері пысықталады,да-мытады | Ашық журнал,Жетістік баспалдағы | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ қолдану, диалогтық оқыту,сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,оқыту үшін бағалау,талантты және дарынды балаларды оқыту,оқытуды басқару және көшбасшы-лық,оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | www.45 menut «Алгебра»8 с Шыныбеков Ә.Н Атамұра баспасы 2012ж. «Алгебра»8 с А.Әбілқасымо-ва, И.Бекбоев, А.Әбдиев, З.Жұмағұлова Мектепб, 2008ж | |
2 | Есептер шығару | 3 | ББҮкестесі,топ-тастыру, түртіп алу жүйесі. | қайталау арқылы білімдері қорытынды жасайды. | Ашық журнал,Жетістік баспалдағы |
І-тарау
Квадрат түбірлер (23 сағат) тарауы. І-ТОҚСАН
1.Сабақтың тақырыбы | сағ
| Мерзімі
| 2. Оқып- үйренудің негізгі мақсаттары | 3 Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | 4. Оқып-үйренудің нәтижесі | 5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау | 6. Барлығын қосқанда | 7. Негізгі дерек көздер | |
1 | Квадрат түбір | 2 | Квадрат түбір-лердің қасиеттерін қолда-нып,өр-нектерді түрлендіру дағды-сын қалып-тастыру. | Жүректен жүрекке,топтастыру, кубизм, Венн диаграмасы | Квадрат түбірдің қасиеттерін қолданады,дамыта-ды. | Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ қолдану, диалогтық оқыту,сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,оқыту үшін бағалау,талант-ты және дарынды балаларды оқыту,оқыту-ды басқару және көшбасшы-лық,оқушылардың жас ерекшеліктері-не сәйкес оқыту және оқу
| www.45 menut «Алгебра»8 с Шыныбеков Ә.Н Атамұра баспасы 2012ж. «Алгебра»8 с А.Әбілқасы-мова, И.Бекбоев, А.Әбдиев, З.Жұмағұлова Мектепб, 2008ж | |
2 | Нақты сандар туралы ұғым | 3 | ББҮкестесі, Кубизм, Джигсо | Нақты сандар туралы ұғымды меңгереді,талқы-лайды. | Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау | ||||
3 | Квадрат түбір, квадрат түбірдің жуық мәні | 6 | Жүректен жүрекке,топтастыру, кубизм, Венн диаграмасы | Квадрат түбір, квадрат түбірдің жуық мәнін есеп-тейді,қолданады | Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау | ||||
4 | Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттері | 5 | ББҮкестесі, Кубизм, Джигсо | Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерін қолданып,формуласын дәлелдейді. | Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау | ||||
5 | 1-бақылау жұмысы | 1 | |||||||
6 | Құрамында квадрат түбірі бар өрнектерді тепе-тең түрлендіру | 3 | Жүректен жүрекке,топтастыру, кубизм, Венн диаграмасы | Құрамында квадрат түбірі бар өрнектерді тепе-тең түрлендіреді. | Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау | ||||
7 | У = функциясы , оның қасиеттері мен графиктері | 1 | ББҮкестесі,топ-тастыру, түртіп алу жүйесі. | У = функциясы , оның қасиеттерін қолданып, графиктерін салады. | Ашық журнал,Жетістік баспалдағы | ||||
8 | 2-бақылау жұмысы | 2 | Кубизм | Алған біліміне есеп береді | Ашық журнал,Жетістік баспалдағы |
ІІ-тарау . 8 сынып.Алгебра.
Квадрат теңдеулер (31 сағат)
1.Сабақтың тақырыбы | сағ
| Мерзімі
| 2. Оқып- үйренудің негізгі мақсаттары | 3 Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | 4. Оқып-үйренудің нәтижесі | 5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау | 6. Барлығын қосқанда | 7. Негізгі дерек көздер | |
1 | Квадрат теңдеу және оның түрлері | 4 | Квадрат теңдеулерді шешуге уйрету. | Жүректен жүрекке,топтастыру, кубизм, Венн диаграмасы | Квадрат теңдеу және оның түрлерін салыстырады,ше-шеді,тұжырымдай-ды. | Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ қолдану, диалогтық оқыту,сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,оқыту үшін бағалау,талантты және дарынды балаларды оқыту,оқытуды басқару және көшбасшы- лық,оқушылар-дың жас ерекшеліктері- не сәйкес оқыту және оқу | www.45 menut «Алгебра»8 с Шыныбеков Ә.Н Атамұра баспасы 2012ж. «Алгебра»8 с А.Әбілқасы-мова, И.Бекбоев, А.Әбдиев, З.Жұмағұлова Мектеп б, 2008ж | |
2 | Квадрат теңдеудің түбірлерінің формулалары | 6 | Кубизм, Автор орындығы | Квадрат теңдеудің түбірлерінің формулаларын дәлелдейді,шешу-де жеңілдетеді. | Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау | ||||
4 | Виет теоремасы | 4 | Джиксо, топтастыру, кубизм, Венн диаграмасы | Виет теоремасын қолданады,үлгі-лейді. | Ашық журнал,Жетістік баспалдағы | ||||
5 | 3-бақылау жұмысы | 1 | ББҮкестесі, Кубизм, семантикалық карта
| Алған біліміне есеп береді | Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау | ||||
6 | Рационал теңдеу | 5 | Джиксо,бағыттал-ған оқу,болжау кестесі.
| Рационал теңдеуді шешеді,дамытады. | Ашық журнал,жетістік баспалдағы | ||||
7 | Квадрат теңдеуге келтірілген теңдеулер | 3 | ББҮкестесі, Кубизм, Джигсо | Квадрат теңдеуге келтірілген теңдеулердің түбірлерін табады. | Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау | ||||
8 | Мәтінді есептерді квадрат теңдеулер арқылы шығару | 5 | Джиксо, Кубизм, семантикалық карта
| Мәтінді есептерді квадрат теңдеулер арқылы шығарады,қорытындылайды. | кері әсер парағы, ашық журнал | ||||
9 | 4-бақылау жұмысы | 1 | Кубизм, Автор орындығы | Алған біліміне есеп береді. | Ашық журнал,жетістік баспалдағы | ||||
10 | Қосымша сағат | 2 | ББҮкестесі, Кубизм, семантикалық карта
| Тарау бойынша білімдерін нақтылайды | кері әсер парағы, ашық журнал |
ІІІ -тарау. Квадраттық функция (15 сағат)
1.Сабақтың тақырыбы | сағ
| Мерзімі | 2. Оқып- үйренудің негізгі мақсаттары | 3 Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | 4. Оқып-үйренудің нәтижесі | 5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау | 6. Барлығын қосқанда | 7. Негізгі дерек көздер | |
1 | Квадрат үшмүшелік | 2 | Квадрат үшмүше-ні көбейт-кіштерге жіктеу фармула-сын қолдану-ға,белгілі графиктердің көмегімен квадрат-тық функция-ның графигін сала білуге уйрету. | Жүректен жүрекке,топтастыру, кубизм, Венн диаграмасы | Квадрат үшмү-шеліктің түбірлерін табады,дамытады. | Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ қолдану, диалогтық оқыту,сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,оқыту үшін бағалау,талантты және дарынды балаларды оқыту,оқыту-ды басқару және көшбасшы- лық,оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | www.45 menut «Алгебра»8 с Шыныбеков Ә.Н Атамұра баспасы 2012ж. «Алгебра»8 с А.Әбілқасы-мова, И.Бекбоев, А.Әбдиев, З.Жұмағұ-лова Мектеп б,2008ж | |
2 | Квадрат үшмүшелік көбейткіштерге жіктеу | 2 | РАФТ,топтастыру. Джиксо,
| Квадрат үшмүше-лікті көбейткіш-терге жіктейді. | Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау | ||||
3 | Квадраттық функция. у = ах2 + п және у = а(х – т)2 функциялары және олардың графиктері. | 4 | Жүректен жүрекке,топтастыру, кубизм, Венн диаграмасы | Квадраттық функция. у = ах2 + п және у = а(х – т)2 функциялары және олардың графиктерінің шешімін табады. | Ашық журнал,жетістік баспалдағы | ||||
4 | у = ах2 + bx + c (мұндағы а ≠ 0) функциясы, оның қасиеттері және графигі. | 5 | ББҮкестесі, Кубизм, семантикалық карта Джиксо,
| у = ах2 + bx + c функциясы, оның қасиеттері және графигін тұжырымдайды, анализ жасайды. | Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау | ||||
5 | 5-бақылау жұмысы | 1 | Жүректен жүрекке,топтастыру, кубизм, Венн диаграмасы | Алған біліміне есеп береді. | Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау | ||||
6 | Қосымша сағат | 1 | Кубизм, Автор орындығы | Тарау бойынша білімін қорытындылайды. |
ІV-тарау. Квадрат теңсіздіктер (12 — сағат)
1.Сабақтың тақырыбы | сағ
| Мерзімі | 2. Оқып- үйренудің негізгі мақсаттары | 3 Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | 4. Оқып-үйренудің нәтижесі | 5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау | 6. Барлығын қосқанда | 7. Негізгі дерек көздер | |
1 | Квадрат теңсіздік. Квадрат теңсіздіктерді квадраттық функцияның графигі арқылы шығару. | 4 | Квадрат теңсіздіктер-ді квадраттық функцияның графигі арқылы шешуді уйрену. | Жүректен жүрекке,топтастыру, кубизм, Джиксо,
| Квадрат теңсіздіктерді квадраттық функцияның графигі арқылы шығарады,түрін өзгертеді. | Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ қолдану, диалогтық оқыту,сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,оқыту үшін бағалау,талантты және дарынды балаларды оқыту,оқытуды басқару және көшбасшы-лық,оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | www.45 menut «Алгебра»8 с Шыныбеков Ә.Н Атамұра баспасы 2012ж. «Алгебра»8 с А.Әбілқасы-мова, И.Бекбоев, А.Әбдиев, З.Жұмағұлова Мектеп б,2008ж | |
2 | Интервалдар әдісі.
| 3 | Джиксо,топтастыру, кубизм, Венн диаграмасы | Интервалдар әдісі бойынша есептің шешімін табады. | Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау | ||||
3 | Есептер шығару
| 3 | ББҮкестесі, Кубизм, семантикалық карта
| Интервалдар әдісін қолданып,есептің жауабын талдайды. | |||||
4 | 6-бақылау жұмысы | 1 | Жүректен жүрекке,топтастыру, кубизм,
| Алған біліміне есеп береді. | Ашық журнал,Жетістік баспалдағы | ||||
5 | Қосымша сағат | 1 | Жүректен жүрекке,топтастыру, кубизм, Венн диаграмасы | Тарау бойынша білімін қорытындылайды | Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау |
V-тарау. Ықтималдықтар теориясы туралы алғашқы мағлұматтар және математикалық статистика (5 сағат)
1.Сабақтың тақырыбы | сағ
| Мерзімі
| 2. Оқып- үйренудің негізгі мақсаттары | 3 Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | 4. Оқып-үйренудің нәтижесі | 5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау | 6. Барлығын қосқанда | 7. Негізгі дерек көздер | |
1 | Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика туралы ұғым | 2 | «Ықтимал-дық», «оқиғаның ықтимал-дығы»математикалық статистика ұғымдары-мен танысып, статистикалық мәліметтерге топтау және талдау жүргізуді үйрету. | Жүректен жүрекке,топтастыру, кубизм, Венн диаграмасы Джиксо,
| Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика туралы ұғымды талқылайды,жасы-рын мағынаны көреді. | Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ қолдану, диалогтық оқыту,сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,оқыту үшін бағалау,талант-ты және дарынды балаларды оқыту,оқыту-ды басқару және көшбасшы-лық,оқушылардың жас ерекшеліктері-не сәйкес оқытужәне оқу | www.45 menut «Алгебра»8 с Шыныбеков Ә.Н Атамұра баспасы 2012ж. «Алгебра»8 с А.Әбілқасы-мова, И.Бекбоев, А.Әбдиев, З.Жұмағұлова Мектеп б,2008ж | |
2 | Статистикалық мәліметтерді талдау және топтау | 3 | Жүректен жүрекке,топтастыру, кубизм, Венн диаграмасы | Статистикалық мәліметтерді талдайды және топтайды, анализ жасайды. | Ашық журнал,Жетістік баспалдағы |
Жылдық қайталау(10 сағат)
1.Сабақтың тақырыбы | сағ
| Мерзімі
| 2. Оқып- үйренудің негізгі мақсаттары | 3 Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | 4. Оқып-үйренудің нәтижесі | 5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау | 6. Барлығын қосқанда | 7. Негізгі дерек көздер | |
1 | Квадрат түбірлер | 2 | Жыл бойында өтілген тақырыптарды қайталап,қорытындылау. | Т кестесі, қарлы кесек ойыны, ұқсастық пен айырмашылық
| Квадрат түбірлер тарауын қорытындылайды, қорғайды. | Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ қолдану, диалогтық оқыту,сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,оқыту үшін бағалау,талант-ты және дарынды балаларды оқыту,оқыту-ды басқару және көшбасшы-лық,оқушылардың жас ерекшеліктері-не сәйкес оқытужәне оқу | www.45 menut «Алгебра»8 с Шыныбеков Ә.Н Атамұра баспасы 2012ж. «Алгебра»8 с А.Әбілқасы-мова, И.Бекбоев, А.Әбдиев, З.Жұмағұлова Мектеп б,2008ж | |
2 | Мәліметтерді талдау | 1 | Жүректен жүрекке,топтасты-ру, кубизм, Венн диаграмасы | Мәліметтерді талдап, тұжырымдайды. | Ашық журнал,жетістік баспалдағы | ||||
3 | Квадрат теңдеулер | 1 | ББҮкестесі, Кубизм, семантикалық карта
| Квадрат теңдеулерді шешуде тиімді әдістерді үлгілейді. | Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау | ||||
4 | Квадраттық функция | 2 | Жүректен жүрекке,топтастыру, кубизм, Венн диаграмасы | Квадраттық функцияны шешуде жасырын мағынаны көреді. | Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау | ||||
5 | Квадрат теңсіздіктер
| 2 | ББҮкестесі, Кубизм, Джигсо | Квадрат теңсіздіктердің шешімін табуда анализ жасайды.
| Ашық журнал,Жетістік баспалдағы | ||||
6 | Бақылау жұмысы №6 | 1 | Жүректен жүрекке,топтастыру, кубизм, Венн диаграмасы | Жыл бойына алған біліміне есеп береді. | Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау | ||||
7 | Қайталау | 1 | 8-сынып курсын пысықтайды,қоры-тындылайды. |
Геометрия 8-сынып І-ТОҚСАН7-сынып геометрия курсын қайталау( 4 сағат)
1.Сабақтың тақырыбы | сағ
| Мерзімі
| 2. Оқып- үйренудің негізгі мақсаттары | 3 Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | 4. Оқып-үйренудің нәтижесі | 5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау | 6. Барлығын қосқанда | 7. Негізгі дерек көздер | |
1 | 7-сынып геометрия курсын қайталау | 2 | 7-сынып геометрия курсын қайталап,пысықтау. | Жүректен жүрекке,топтастыру, кубизм, Т кестесі | 7-сынып геометрия курсын қайталап, қорытындылайды. | Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ қолдану, диалогтық оқыту,сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,оқыту үшін бағалау,талантты және дарынды балаларды оқыту,оқытуды басқару және көшбасшы-лық,оқушылар-дың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | www.45 menut «Геометрия»8 с Шыныбеков Ә.Н Атамұра баспасы 2012ж. «Геометрия»8 с А.Әбілқасы-мова, И.Бекбоев, А.Әбдиев, З.Жұмағұлова Мектеп б,2008ж | |
2 | Есептер шығару | 2 | Жүректен жүрекке,топтастыру, кубизм, Қарлы кесек ойыны. | 7-сынып геометрия курсын қайталап, тақырыптарды талқылап,қорғай-ды. | Ашық журнал,Жетістік баспалдағы |
І-Тарау . Төртбұрыштар (18 сағат)
1.Сабақтың тақырыбы | сағ
| Мерзімі | 2. Оқып- үйренудің негізгі мақсаттары | 3 Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | 4. Оқып-үйренудің нәтижесі | 5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау | 6. Барлығын қосқанда | 7. Негізгі дерек көздер | ||
1 | Төртбұрыштың анықтамасы. Дөңес төртбұрыштар. Төртбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы. | 1 | Төртбұрыш-тар және оның түрлері-мен,элемент-терімен та-ныстыру.Олардың қа-сиеттерін қолданып, теоремаларды дәлелдеу және есептер шығаруды меңгерту. | Жүректен жүрекке,топтасты-ру, кубизм, Джиксо | Төртбұрыштың анықтамасын,дөңес төртбұрыштарды, төртбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысын есептейді,талдайды. | Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ қолдану, диалогтық оқыту,сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,оқыту үшін бағалау,та-лантты және дарынды балаларды оқыту,оқыту-ды басқару және көшбасшы-лық,оқушы-лардың жас ерекшелік-теріне сәйкес оқыту және оқу | www.45 menut «Геометрия»8 с Шыныбеков Ә.Н Атамұра баспасы 2012ж. «Геометрия»8 с А.Әбілқасы-мова, И.Бекбоев, А.Әбдиев, З.Жұмағұлова Мектеп б,2008ж | ||
2 | Параллелограмм және оның қасиеттері. Параллелограмм белгілері | 3 | Жүректен жүрекке,топтасты-ру,джиксо, кубизм, Венн диаграмасы | Параллелограмм және оның қасиеттерін қолданып,есептерді шешіп,тұжырымдай-ды. | Ашық журнал,Жетістік баспалдағы | |||||
3 | Тік төртбұрыш, ромб, квадрат және олардың қасиеттері | 3 | ББҮкестесі, Кубизм, Джигсо, Т кестесі | Тік төртбұрыш, ромб, квадрат және олардың қасиеттерін қолданады,талқы-лайды. | Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау | |||||
4 | 1-бақылау жұмысы | 1 | Жүректен жүрекке,топтастыру, кубизм, Венн диаграмасы | Алған біліміне есеп береді. | Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау | |||||
5 | Фалес теоремасы. Пропорционал кесінділер. | 2 | Т кестесі, ББҮ кестесі,семантика-лық карталар. | Фалес теоремасын дәлелдейді.Пропорционал кесінділердің қасиеттерін қолданады. | Ашық журнал,Жетістік баспалдағы | |||||
6 | Трапеция | 1 | Жүректен жүрекке,топтасты-ру, кубизм, Венн диаграмасы | Трапецияның қасиеттерін қолданады,дамытады. | Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау | |||||
7 | Бізді қоршаған әлемдегі төртбұрыштар (параллелограммдар, тіктөртбұрыштар, ромбтар, квадраттар, трапециялар). | 3 | ББҮкестесі, Кубизм, Джигсо, Т кестесі. | параллелограммдар, тіктөртбұрыштар, ромбтар, квадраттар, трапецияларға өмірден мысалдар келтіріп,оларға есептеулер жүргізе алады. | Ашық журнал,Жетістік баспалдағы | |||||
8 | Үшбұрыштың және трапецияның орта сызықтары. | 2 | Т кестесі, қарлы кесек ойыны, ұқсастық пен айырмашылық
| Үшбұрыштың және трапецияның орта сызықтарының теоремаларын дәлелдеп,қасиеттерін тиімді қолданады. | Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы, | |||||
9 | Үшбұрыштың тамаша нүктелері | 3 | ББҮкестесі, Кубизм, Джигсо | Үшбұрыштың тамаша нүктелерінің ортақ қасиеттерін және айырмашылығын біледі.Пайдаланып есептер шығарады. | Ашық журнал,Жетістік баспалдағы | |||||
10 | 2-бақылау жұмысы | 1 | кубизм. | Алған біліміне есеп береді. | Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы, | |||||
- Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар(15 сағат)
1.Сабақтың тақырыбы | сағ
| Мерзімі | 2. Оқып- үйренудің негізгі мақсаттары | 3 Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | 4. Оқып-үйренудің нәтижесі | 5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау | 6. Барлығын қосқанда | 7. Негізгі дерек көздер | ||
1 | Тік бұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының синусы, косинусы және тангенсі
| 2 | Тікбұрышты үшбұрыш-тың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы байланыстарды қолдантуды меңгерту. | Жүректен жүрекке,топтастыру, кубизм, Венн диаграмасы | Тік бұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының синусы, косинусы және тангенсінің берілген мәні бойынша тікбұрышты үшбұрышты салады.
| Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ қолдану, диалогтық оқыту,сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,оқыту үшін бағалау,талант-ты және дарынды балаларды оқыту,оқыту-ды басқару және көшбасшы-лық,оқушылардың жас ерекшеліктері-не сәйкес оқыту және оқу | www.45 menut «Геометрия»8 с Шыныбеков Ә.Н Атамұра баспасы 2012ж. «Геометрия»8 с А.Әбілқасы-мова, И.Бекбоев, А.Әбдиев, З.Жұмағұлова Мектеп б,2008ж | ||
2 | Пифагор теоремасы | 3 | Жүректен жүрекке,топтастыру, кубизм, Венн диаграмасы | Пифагор теоремасын қолданады,теоре-масын дәлелдейді. | Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау | |||||
3 | Негізгі тригонометриялық тепе-теңдік және оның салдары | 2 | Жүректен жүрекке,топтастыру, кубизм, Венн диаграмасы | Негізгі тригоно-метриялық тепе-теңдік және оның салдарын тиімді қолданады. | Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау | |||||
4 | 3-бақылау жұмысы | 1 | Жүректен жүрекке,топтастыру, кубизм, Венн диаграмасы | Алған біліміне есеп береді. | Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау | |||||
5 | 30º, 45º, 60º бұрыштардың синус, косинус, тангенс және котангенс тригонометриялық функцияларының мәндері | 2 | Т кестесі, қарлы кесек ойыны, ұқсастық пен айырмашылық
| 30º, 45º, 60º бұрыштардың синус, косинус, тангенс және котангенс тригонометриялық функцияларының мәндерінің кестесін қолданып,есептер шығарады. | Ашық журнал,Жетістік баспалдағы | |||||
6 | Тікбұрышты үшбұрыштарды шешу. | 3 | Жүректен жүрекке,топтастыру, кубизм, Венн диаграмасы | Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғаларын, бұрыштарын және элем.табады, тұжырымдайды. | Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау | |||||
7 | Тікбұрышты үшбұрыштарды салу | 1 | Т кестесі, қарлы кесек ойыны, ұқсастық пен айырмашылық
| Салу жұмыстарын эстетикалық талаптарға сай орындайды. | Ашық журнал,Жетістік баспалдағы | |||||
8 | 4-бақылау жұмысы | 3 | Алған біліміне есеп береді. | Алған біліміне есеп береді. | Ашық журнал,Жетістік баспалдағы | |||||
- Жазықтықтағы тікбұрышты координаталар жүйесі (10-сағат)
1.Сабақтың тақырыбы | сағ
| Мерзімі | 2. Оқып- үйренудің негізгі мақсаттары | 3 Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | 4. Оқып-үйренудің нәтижесі | 5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау | 6. Барлығын қосқанда | 7. Негізгі дерек көздер | ||
1 | Жазықтықтағы нүктенің координаталары. Кесіндінің ортасының координаталары. | 1 | Жазықтықта-ғы тікбұрышты координата-лар жүйесі туралы білімдерін кеңейту. | Джиксо,топтастыру, кубизм, Венн диаграмасы,семантикалық карта | Кесіндінің ұштарының координаталары бойынша оның ортасының координаталарын табады,тұжырымдай-ды. | Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ қолдану, диалогтық оқыту,сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,оқыту үшін бағалау,талант-ты және дарынды балаларды оқыту,оқыту-ды басқару және көшбасшы-лық,оқушылардың жас ерекшеліктері-не сәйкес оқытужәне оқу | www.45 menut «Геометрия»8 с Шыныбеков Ә.Н Атамұра баспасы 2012ж. «Геометрия»8 с А.Әбілқасы-мова, И.Бекбоев, А.Әбдиев, З.Жұмағұлова Мектеп б,2008ж | ||
2 | Екі нүктенің арақашықтығы | 1 | Джиксо,топтастыру, кубизм, Венн диаграмасы | Екі нүктенің арақашықтығын табады,формула-сын дәлелдейді. | Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау | |||||
3 | Шеңбердің теңдеуі | 2 | Жүректен жүрекке,топтастыру, кубизм, Венн диаграмасы | Шеңбердің теңдеуін және центрін табады.Кез келген нүктесінің коорд. тауып,анализ жасайды. | Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау | |||||
4 | Түзудің теңдеуі. | 2 | Джиксо,топтастыру, кубизм, Венн диаграмасы,семанти-калық карта. | Түзудің теңдеуін жазады,формула-сын тұжырымдайды. | Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау | |||||
5 | Есептерді шешуде координаталарды қолдану. | 3 | Т кестесі, қарлы кесек ойыны, ұқсастық пен айырмашылық
| Есептерді шешуде координаталарды қолданады,талқылай-ды. | Ашық журнал,Жетістік баспалдағы | |||||
6 | 5- бақылау жұмысы | 1 | Жүректен жүрекке,топтастыру, кубизм, Венн диаграмасы | Алған біліміне есеп береді. | Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау | |||||
- Аудан (14 сағат)
1.Сабақтың тақырыбы | сағ
| Мер-зімі
| 2. Оқып- үйренудің негізгі мақсаттары | 3 Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | 4. Оқып-үйренудің нәтижесі | 5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау | 6. Барлығын қосқанда | 7. Негізгі дерек көздер | ||
1 | Аудан туралы түсінік | 1 | Аудан жайлы білімдерін кеңейтіп,формулаларын қорытып,пайдаландыру | Жүректен жүрекке,топтастыру, кубизм, Венн диаграмасы | Аудан туралы түсінік беріп,тұжырымдайды. | Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ қолдану, диалогтық оқыту,сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,оқыту үшін бағалау,талант-ты және дарынды балаларды оқыту,оқыту-ды басқару және көшбасшы-лық,оқушылардың жас ерекшеліктері-не сәйкес оқыту және оқу | www.45 menut «Геометрия»8 с Шыныбеков Ә.Н Атамұра баспасы 2012ж. «Геометрия»8 с А.Әбілқасы-мова, И.Бекбоев, А.Әбдиев, З.Жұмағұлова Мектеп б,2008ж | ||
2 | Тік төртбұрыштың ауданы | 2 | Т кестесі, қарлы кесек ойыны, ұқсастық пен айырмашылық, Джиксо.
| Тік төртбұрыштың ауданын есептейді,талқылай-ды,дамытады. | Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау | |||||
3 | Параллелограмның ауданы | 2 | Жүректен жүрекке,топтастыру, кубизм, Венн диаграмасы | Параллелограмның ауданының формуласын қорытады,талдайды. | Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау | |||||
4 | Үшбұрыштың ауданы | 3 | Жүректен жүрекке,топтастыру, кубизм,Джиксо, Венн диаграмасы | Үшбұрыштың ауданын табады.Формуласын дәлелдейді. | Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау | |||||
5 | Трапецияның ауданы | 1 | ББҮкестесі, Кубизм, Джигсо | Трапецияның ауданын есептейді,үлгілейді, түрін өзгертеді. | Ашық журнал,Жетістік баспалдағы | |||||
6 | Үшбұрыштар мен төртбұрыштардың аудандарын табуға арналған есептерді шешу | 4 | Жүректен жүрекке,топтастыру, кубизм, Венн диаграмасы | Үшбұрыштар мен төртбұрыштардың аудандарын табуға арналған есептерді шешеді,тұжырымдайды. | Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау | |||||
7 | 6-бақылау жұмысы | 1 | Кубизм | Алған біліміне есеп береді. | Ашық журнал,Жетістік баспалдағы | |||||
Қайталау (6сағат)
1.Сабақтың тақырыбы | сағ
| Мерзімі
| 2. Оқып- үйренудің негізгі мақсаттары | 3 Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | 4. Оқып-үйренудің нәтижесі | 5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау | 6. Барлығын қосқанда | 7. Негізгі дерек көздер | ||
1 | Төртбұрыштар | 1 | Жыл бойында өтілген тақырыптарды қайталап,қорытынды-лау. | Жүректен жүрекке,топтастыру, кубизм, Венн диаграмасы | Төртбұрыштар тарауын қорғайды,тұжырымдай-ды. | Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,АКТ қолдану, диалогтық оқыту,сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,оқыту үшін бағалау,талантты және дарынды балаларды оқыту,оқытуды басқару және көшбасшы-лық,оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | www.45 menut «Геометрия»8 с Шыныбеков Ә.Н Атамұра баспасы 2012ж. «Геометрия»8 с А.Әбілқасы-мова, И.Бекбоев, А.Әбдиев, З.Жұмағұло-ва Мектеп б,2008ж | ||
2 | Пифагор теоремасы | 1 | Т кестесі,топтастыру, кубизм, Венн диаграмасы | Пифагор теоремасының формуласын қорытады,пысықтайды. | Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау | |||||
3 | Төртбұрыштардың ауданы | 1 | Жүректен жүрекке,топтастыру, кубизм, Венн диаграмасы | Төртбұрыштардың ауданын табуды өмірде қолдана алады,талдайды. | Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау | |||||
4 | Жылдық бақылау жұмысы | 1 | Жүректен жүрекке,топтастыру, кубизм, Венн диаграмасы | Жыл бойына алған біліміне есеп береді | Жетістік критерийлері арқылы бағалау,кері әсер парағы,бағалау | |||||
5 | Қайталау | 2 | Т кестесі, қарлы кесек ойыны, ұқсастық пен айырмашылық.
| 8-сынып курсын қорытып,пысықтай-ды. | Ашық журнал,Жетістік баспалдағы | |||||