Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен шешу
Сабақтың тақырыбы | Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен шешу
| |||||||||||||||||||||||||
Сілтеме | Математика,6-сынып Т.Алдамұратова, слайдтар, сабақ жоспары
| |||||||||||||||||||||||||
Жалпы мақсаты
| Оқушыларға екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен шешуді үйрету және теңдеулер жүйесін тиімді тәсілмен шешуге үйрену
| |||||||||||||||||||||||||
Міндеттер
|
| |||||||||||||||||||||||||
Мұғалім үшін оқу нәтижелері | Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен шешу
| |||||||||||||||||||||||||
Сабақтың түрі, әдіс тәсілдері | ЖИГСО әдісі, топтық жұмыс, диалогтық оқыту, БЛУМ таксономиясы, сыни тұрғыдан ойлау. | |||||||||||||||||||||||||
Сабақтың көрнекілігі | Слайдтар, үлестірмелер, топтарға арналған тапсырмалар жазылған үлестірмелер, планшеттер. | |||||||||||||||||||||||||
Күтілетін нәтиже | Теңдеулер жүйесін тиімді тәсілмен шешу | |||||||||||||||||||||||||
Модульдің қолданылуы | Оқушылардың жас ерекшелігіне сәйкес білім беру, оқытуды басқару және көшбасшылықты, АКТ қолдану, оқытудағы жаңа тәсілдер, оқыту үшін және оқуды бағалау, сыни тұрғыдан ойлау. | |||||||||||||||||||||||||
С а б а қ т ы ң б а р ы с ы | ||||||||||||||||||||||||||
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |||||||||||||||||||||||||
1)Ұйымдастыру Кезеңі (2 мин ) | Топтарда теңдеулер жазылып тұрады. Оқушылар таратылған үлестірмелердегі шешімдер жұбы қай топтың теңдеуіне сәйкес келсе, сол топқа отырады.
Бағалау критерийлері: · Теңдеулер жүйесін тиімді тәсілмен шешу · Алған білімін тәжірибеде қолдана алуы · Ойлау жылдамдығы
| |||||||||||||||||||||||||
Б і л у (3 мин) | ||||||||||||||||||||||||||
2) Үй тапсырмасын тексеру 3) Білім тексеру Сұрақ – жауап: 1. Теңдеулер жүйесін шешу дегеніміз не? 2. Теңдеулер жүйесінің шешімі дегеніміз не? 3. Теңдеулер жүйесін шешудің неше тәсілін білеміз? 4. Графиктік тәсілмен шешуді тұжырымда. 5. Алмастыру тәсілімен шешуді тұжырымда. |
Оқушылар үй тапсырмасын жұптасып тексереді?
Сұрақ- жауап жеке оқушылармен жүргізіледі.
| |||||||||||||||||||||||||
4)Мақсат қою Т ү с і н у (7 мин) | ||||||||||||||||||||||||||
· Әр топқа мысалдар жазылған парақшалар таратылады. Онда берілген есепті алмастыру тәсілімен орындайды. Орындағандарына қарай мұғалім ұпайлар береді. · Келесі парақта сол мысалдарды қосу тәсілімен қалай орындауға болатыны жазылады, бір біріне түсіндереді. Яғни бұл жерде лидер анықталады.
| №1534 1) №1535 1)
№1534 2) №1535 3)
№1534 4)
| |||||||||||||||||||||||||
4)Жаңа сабақты түсіндіру Т а л д а у (13 мин) | ||||||||||||||||||||||||||
· Содан соң әр топқа басқа тапсырмалар беріледі, оны лидерлердің көмегімен түсінулері керек.
· Лидерлер сол есептің шығарылуын түсіндіру үшін сағат тілі бағытымен «қонаққа» барады. Топ мүшелері «қонаққа» сый жасайды, түсіндіргенін бағалап ұпай береді.
| ||||||||||||||||||||||||||
Сергіту сәті: | Лидерлер ұпайларын алып, топқа оралады. Құрметпен оларға салют атамыз.
| |||||||||||||||||||||||||
5)Жаңа сабақты түсінгенін тексеру Қ о л д а н у (10мин) | ||||||||||||||||||||||||||
Оқушыларға теңдеулер жүйесін құрастыру тапсырылады. | Құрастырған теңдеуді планшет құрылғысы арқылы көрші топтарға жібереді , тапсырманы қосу тәсілімен орындап, сол мекен- жайға жауабын жібереді, содан соң қарсы топ шығарылған жолын, шешімін бағалап, смайликтер жібереді. | |||||||||||||||||||||||||
6)Білім бекіту Ж и н а қ т а у (10 мин) | ||||||||||||||||||||||||||
Барлығына бір тапсырма беріледі, сол тапсырманы үш тәсілмен орындау тапсырылады.
| Қай тәсіл тиімді екенін анықтайды. Әр топ постер жасап, сабақты қорытындылайды және рефлексия жазады.
Екі айнымалысы бар теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен шешудің
тиімділігі ұқсастығы кемшілігі
| |||||||||||||||||||||||||
7)Қорытындылау кезеңі Б а ғ а л а у ( 5 мин) | ||||||||||||||||||||||||||
1) Топ басшысы формативті бағалайды. 2) Жиынтық бағасын есептейді 3) Мұғалім флипчарттағы толтырылған кесте бойынша оқушыларды бағалайды. | 1) Топ басшысы ұпайларды топ мүшелеріне сабақтағы ынтасына қарай бөліп береді. 2) Критерий бойынша өздерін бағалайды.
| |||||||||||||||||||||||||
Үйге тапсырма : №1536,1547,1548 | ||||||||||||||||||||||||||
Өмірдің біз білмейтін беймәлім сырлары біз білетіннен гөрі миллион, миллиард, тіпті, триллион еседен де әлде қайда көп. Ал сол тылсым дүниенің тұңғиығына үңілу үшін: терең білім, темірдей төзім және түпкілікті сенім керек.
| ||||||||||||||||||||||||||
Оқу ісінің меңгерушісі:
Оқушының аты
| |||
Бағалау параметрлері | Ия (3 ұпай) | Толық емес (2 ұпай) | Жоқ (1ұпай ) |
Теңдеулер жүйесін шешудің әдістерін қолдана аламын | |||
Теңдеулер жүйесін тиімді тәсілмен шеше аламын | |||
Жылдам есептей аламын | |||
Барлық ұпай саны
|
Оқушының аты
| |||
Бағалау параметрлері | Ия (3 ұпай) | Толық емес (2 ұпай) | Жоқ (1ұпай ) |
Жаңа сабақты түсіндім | |||
Теңдеулер жүйесін тиімді тәсілмен шеше аламын | |||
Теңдеулер жүйесін шешудің әдістерін қолдана аламын | |||
Барлық ұпай саны
|
Оқушының аты
| |||
Бағалау параметрлері | Ия (3 ұпай) | Толық емес (2 ұпай) | Жоқ (1ұпай ) |
Жаңа сабақты түсіндім | |||
Теңдеулер жүйесін тиімді тәсілмен шеше аламын | |||
Теңдеулер жүйесін шешудің әдістерін қолдана аламын | |||
Барлық ұпай саны
|
+
7х=21
х=3
5·3+у=20
у=20-15=5
Жауабы: (3;5)
- Егер айнымалылардың бірінің коэффициенттері ……… сандар болса, теңдеулерді мүшелеп…………. .
- Бір айнымалысы бар теңдеуге айналдырып шешеміз.
- Табылған айнымалының мәнін кез келген теңдеудегі сәйкес айнымалының орнына қою арқылы екінші айнымалыны табамыз.
- Теңдеулердің шешімін жазамыз.
+
6х=36
х=6
2·6-3у=9
3у=12-9
3у=3
у=1
Жауабы: (6;1)
- Егер айнымалылардың бірінің коэффициенттері ……… сандар болса, теңдеулерді мүшелеп…………. .
- Бір айнымалысы бар теңдеуге айналдырып шешеміз.
- Табылған айнымалының мәнін кез келген теңдеудегі сәйкес айнымалының орнына қою арқылы екінші айнымалыны табамыз.
- Теңдеулердің шешімін жазамыз.
+
8у= -16
у= -2
2х+3·(-2)=2
2х=2+6
х=4
Жауабы: (4;-2)
- Егер айнымалылардың бірінің коэффициенттері
…………. сандар болса, теңдеулерді мүшелеп…………. .
- Бір айнымалысы бар теңдеуге айналдырып шешеміз.
- Табылған айнымалының мәнін кез келген теңдеудегі сәйкес айнымалының орнына қою арқылы екінші айнымалыны табамыз.
- Теңдеулердің шешімін жазамыз.
2х=-2
х=-1
7·(-1)+2у=9
2у=9+7
2у=16
у=8
Жауабы: (-1;8)
- Егер айнымалылардың бірінің коэффициенттері ……… сандар болса, теңдеулерді мүшелеп…………. .
- Бір айнымалысы бар теңдеуге айналдырып шешеміз.
- Табылған айнымалының мәнін кез келген теңдеудегі сәйкес айнымалының орнына қою арқылы екінші айнымалыны табамыз.
- Теңдеулердің шешімін жазамыз.
2у=6
у=3
х+7·3=19
х=19-21= -2
Жауабы: (-2;3)
- Егер айнымалылардың бірінің коэффициенттері ……… сандар болса, теңдеулерді мүшелеп…………. .
- Бір айнымалысы бар теңдеуге айналдырып шешеміз.
- Табылған айнымалының мәнін кез келген теңдеудегі сәйкес айнымалының орнына қою арқылы екінші айнымалыны табамыз.
- Теңдеулердің шешімін жазамыз.
Теңдеулер жүйесін алмастыру тәсілімен шешу:
|
Теңдеулер жүйесін алмастыру тәсілімен шешу:
|
Теңдеулер жүйесін алмастыру тәсілімен шешу:
|
Теңдеулер жүйесін алмастыру тәсілімен шешу:
|
Теңдеулер жүйесін алмастыру тәсілімен шешу:
|
(1;6) | (8;-2) |
(2;5) | (0;-10) |
(3;4) | (10;0) |
(4;3) | (12;2) |
(5;2) | (11;1) |
(6;1) | (9;-1) |
(0;100) | (2;3) |
(100;0) | (9;10) |
(20;80) | (0;1) |
(40;60) | (-1;0) |
(50;50) | (7;8) |
(70;30) | (5;6) |
(-4;1) |
(1;-4) |
(0;-3) |
(-3;0) |
(-2;-1) |
(-5;2) |