Математика пәні бойынша орта мерзімді жоспарлау үлгісі 5-сынып
Математика пәні бойынша орта мерзімді жоспарлау үлгісі 5-сынып
Өскемен қаласы әкімдігінің «Ахмер орта мектебі» КММ
Сабырбекова Назгул Катауллановна
Сабақтың тақырыбы, негізгі мақсатары және күтілетін нәтижелері. Сабақ топтамалардың соңында оқушыларда білім, білік дағдыларды қалыптастыру.
| Белсенді жұмыс түрлері. (топтық, жұптық, жекеше) АКТ-ны оқу үрдісін жақсарту үшін қолдану | Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау | Барлық оқушылардың қызығушылығын, ынтасын арттыру (талантты, дарынды балалар) | Сіз жоспарыңыздың іске асуын және нәтижені қалай байқайсыз | Негізгі дерек көздер | ||||||||
№ сабақ | ТАҚЫРЫБЫ | сағаты | ББД қойылатын талаптар | Математика 5-сынып, Алдамұратова Т.А. «Атамұра» баспасы, 2010 | |||||||||
1 | Санды және әріпті өрнектер | 1 | Санды және әріпті өрнектер туралы түсінік алу Әріптің мәнін өрнектегі орнына қоя білу, өрнектердін мәндері бойынша салыстыру
| Топтық жұмыс. Сұрақ қою техникасын қолдана отырып,диалогтік қарым-қатынасқа түсу. | Оқушылар сабақ қорытындыла- ғанда «Балдық» жүйемен бағалау. Үш жұлдызша бір тілек арқылы бағалау. Бірін-бірі бағалау. | Топта әр оқушыға роль беру арқылы белсенділікті арттыру, топты реттеу, ұтымды идеяларды айту. | Оқушылар әріптің берілген мәніндегі өрнектің мәнін жаза, таба алады, өрнектердін мәндері бойынша салыстырады | Математика 5-сынып, Алдамұратова Т.А. «Атамұра» баспасы, 2010 | |||||
2 | Санды және әріпті өрнектер | 1
| Әріптің мәнін өрнектердегі орнына қоя білу дағдылары, өрнектердін мәндері бойынша салыстыру
| Топтық, жұптық,жекелей жұмыстар | Формативті бағалау. Оқушылардың берген жауаптарына байланысты топ басшысы бағалау | «Көргенімді есіме сақтаймын»-сұрақ-жауап арқылы белсенділіктерін арттыру | Топ башсынының бағалауын басшылыққа ала отырып, оқушылардың санды және әріпті өрнектерге есептер шығара алу дағдыларының қалыптасқаны көрінеді | ||||||
3 | Өрнектерді ықшамдау | 1 | Өрнектердің қасиетін пайдаланып есептер шығару Қосу мен азайтудың үш қасиетін топпен талдай білу | Топпен жұмыс. Сұрақ қою техникасын қолдану. Мысалы: өрнектерді ықшамдау не үшін қажет? берген сұрақтарын талқылау | Бағалау парағы бойынша топ басшысы бағалайды | Қойылған сұрақтардың деңгейіне қарай, күрделі есептер шығару арқылы оқушылардың қабілеттерін анықтау | Оқушылар санды және әріпті өрнектерден қосу мен көбейтудің ауыстырымдылық, терімділік, үлестірімділік қасиетін пайдаланып есептерді шығарады | Математика 5-сынып, Алдамұратова Т.А. «Атамұра» баспасы, 2010 | |||||
4 | Өрнектерді ықшамдау | 1 | Өрнектердің қасиетін пайдаланып, ықшамдай алулары | Топтық жұмыс. «Ой қозғау» Қосу мен азайтудың үш қасиетін топпен талдай білу | Ауызша сұрақтар қоя отырып, оқушылардың ой-өрісін дамыту. Формативті бағалау. | Оқыту процессінде белсенді оқыту түрлері арқылы оқушыларды тарту. Есептердің ықшамдалған нәтижесін түсіндіру | Ауызша,практикалық, есеп шығару нәтижелерінен байқалады | Математика 5-сынып, Алдамұратова Т.А. «Атамұра» баспасы, 2010 | |||||
5 | Өрнектерді ықшамдау | 1 | Өрнектердің қасиетін пайдаланып есептер шығару | Топтық, жұптық жұмыс. Кітаппен жұмыс (деңгейлік тапсырмалар) Тест тапсырмаларына шолу Сәйкестендіру тесті «Ой түйін» рефлексия | Деңгейлік тапсырмалар бойынша бағалау | Тапсырмаларды орындау барысында барлық оқушылардың сабаққа деген белсенділіктері артады | Берілген тапсырмалар арқылы оқушылардың деңгейлері көрінеді, бағаланады | Математика 5-сынып, Алдамұратова Т.А. «Атамұра» баспасы, 2010 | |||||
6
| Теңдеу Мәтінді есептерді теңдеудің көмегімен шығару | 1 | Арифметикалық амалдардың компоненттерінің арасындағы тәуелсіздікті қолданып, теңдеулерді шығара алуы Мәтінді есептердің мағанасын ұға алу бейімділіктері. Мәтінді есептерді арифметикалық тәсілдермен және теңдеудің көмегімен шығара алу дағдысы | Топтық, жұптық,жекелей жұмыстар Қызығушылықты ояту «Ой қозғау» стратегиясы | Бағалау: 1.«Ой қозғау» стратегиясы» бойынша суретке салған ойларын қорғайды 2. «Бағалы зат» стр. Арқылы оқушылар анализ жасай алады 3. Мұғалімнің бақылауы арқылы топтағы жұмыс бағаланады | Бағалы зат» стратегиясы. Тапсырма: тапсырманы оқып,шығару жолын түсіндіріп беру арқылы дарынды, талантты оқушылардың жұмысы көрінеді | СТО стратегияларын қолдану арқылы оқушылардың топпен жұмыс жасау дағдылары қалыптасады, сабаққа белсенділіктері артады.Түйінді идеяларды айта отырып,мәтінді есептердің шығару жолдарын біледі | Математика 5-сынып, Алдамұратова Т.А. «Атамұра» баспасы, 2010 «Үлестірме материалдар» 2-апта | |||||
7 | Теңдеу Мәтінді есептерді теңдеудің көмегімен шығару | 1 | Арифметикалықамалдардың компоненттерінің арасындағы тәуелсіздікті қолданып, теңдеулерді шығара алуы Мәтінді есептердің мағанасын ұға алу бейімділіктері. Мәтінді есептерді арифметикалық тәсілдермен және теңдеудің көмегімен шығара алу дағдысы | Выгодский ЖАДА қолдану арқылы, диалогтік әңгімені дамыту | Әр топтағы қабілетті оқушы топты және басқа топ мүшелерін бағалап отыру | Шағын топпен жұмыста оқушылар бірін-бірі оқыту,үйрету. Кері есептеу арқылы есептерді шығару | Практикалық тапсырмаларда сұ рақтар қоя отырып, есептің шығару жолдарын түсіндіру | Математика 5-сынып, Алдамұратова Т.А. «Атамұра» баспасы, 2010 «Мұғалімдерге арналған нұсқаулық» | |||||
8 | Теңдеу Мәтінді есептерді теңдеудің көмегімен шығару | 1 | Мәтінді есептердің мағанасын ұға алу бейімділіктері. Мәтінді есептерді арифметикалық тәсілдермен және теңдеудің көмегімен шығара алу дағдысы | Топтық, жұптық,жекелей жұмыстар | Формативті бағалау. Оқушылардың берген жауаптарына байланысты топ басшысы бағалау | «Көргенімді есіме сақтаймын»-сұрақ-жауап арқылы белсенділіктерін арттыру | Сұрақ-жауап арқылы мәтін есептерді қалай шығару керек екендерін үйренеді. | Математика 5-сынып, Алдамұратова Т.А. «Атамұра» баспасы, 2010 | |||||
9 | Теңдеу Мәтінді есептерді теңдеудің көмегімен шығару | 1 | Мәтінді есептердің мағанасын ұға алу бейімділіктері. Мәтінді есептерді арифметикалық тәсілдермен және теңдеудің көмегімен шығара алу дағдысы | Топтық жұмыс. Сенім және жұмыс атмосферасын қалыптастыру | Блум таксономиясының деңгейлері бойынша бағалау.Формативті бағалау | Берілген тапсырмаларды (талдау, синтез) орындау барысында дарынды, таланты оқушыларды анықтау | Блум таксономиясының деңгейлері бойынша бағаланады | Математика 5-сынып, Алдамұратова Т.А. «Атамұра» баспасы, 2010 «Үлестірме материалдар» 4-апта | |||||
10 | 2-бақылау жұмысы | 1 | Алған білімдерін тиянақтау, жинақтау | Алдамұратова Т.А. «Оқыту әдістемесі» | |||||||||
11 | Қатемен жұмыс | 1 | Сараптама нәтижесінде қайталау сабақтарын жүргізе отырып,жіберілген қателелердің алдын алу | ||||||||||
12 | Бұрыш. Бұрыштың шамасы | 1 | Бұрыш ұғымын түсіне алуы,транспортирдің көмегімен бұрыштың шамасын өлшей алуы,шамасы берілген бұрыштың сала алу бейімділіктері | Топпен жұмыс. «Еске түсіру», «Ой қозғау», «Миға шабуыл» іскерлік. | Бағалау парағы бойынша топ басшысы бағалайды | В,С тобынан есептер беру | Практикалық тапсырмаларды орындау | Математика 5-сынып, Алдамұратова Т.А. «Атамұра» баспасы, 2010 | |||||
13 | Бұрыш. Бұрыштың шамасы | 1 | Транспортирдің көмегімен бұрыштың шамасын өлшей алуы,шамасы берілген бұрыштың сала алу бейімділіктері | Топтық, жұптық,жекелей жұмыстар | Формативті бағалау. Оқушылардың берген жауаптарына байланысты топ басшысы бағалау | «Көргенімді есіме сақтаймын»-сұрақ-жауап арқылы белсенділіктерін арттыру | Уақытқа байланыстыра отырып, шағын тапсырма беру арқылы анықталады | Математика 5-сынып, Алдамұратова Т.А. «Атамұра» баспасы, 2010 | |||||
14 | Бұрыш. Бұрыштың шамасы | 1 | Транспортирдің көмегімен бұрыштың шамасын өлшей алуы,шамасы берілген бұрыштың сала алу бейімділіктері | Топтық, жұптық, жеке жұмыс | Мені таң қалдырды, Мені ойландырды, Менде сұрақ туындады-қызығушылықтарын арттыру. Формативті бағалау. Жұлдызшалар, смайлктер беру | Диалогтік әңгімеге түсу арқылы оқушылардың ойларын білу. | Айтылған материалдар ауқымы және практикалық жұмыстар бойынша бағаланады | Математика 5-сынып, Алдамұратова Т.А. «Атамұра» баспасы, 2010 | |||||
15
| Шеңбер. Дөңгелек. | 1 | Анықтамасын және элементтерін білуі, есептер шығаруда қолдана алулары | Интерактивті тақта көмегімен фигураларды көрсету,сыза алу | Оқушылар сабақ қорытындылағанда «Балдық» жүйемен бағалау. Үш жұлдызша бір тілек арқылы бағалау. Бірін-бірі бағалау. | Топта әр оқушыға роль беру арқылы белсенділікті арттыру | Практикалық тапсырмаларды орындау | Математика 5-сынып, Алдамұратова Т.А. «Атамұра» баспасы, 2010 | |||||
16 | Шеңбер. Дөңгелек. | 1 | Анықтамасын және элементтерін білуі Алған білімдерін тиянақтау, жинақтау | Выготский ЖАДА қолдану арқылы сыныптағы диалогтік әңгімені дамыту | Фигураларды интерактивті тақтадан көрсету арқылы теориялық және тәжірибелік біртұтастықты пайдалану арқылы. «Балдық» жүйемен бағалау | Кеңейтілген тапсырма беру | Кері байланыс «Автордың орындығы» | Математика 5-сынып, Алдамұратова Т.А. «Атамұра» баспасы, 2010 | |||||
17 | Шеңбер. Дөңгелек. | 1 | Анықтамасын және элементтерін білуі Алған білімдерін тиянақтау, жинақтау | Топпен жұмыс. «Дөңгелек стол», Дөңгелек үстелде ережені сақтау. | Сырттай бақылау арқылы қойылған сұрақтардың жауаптары бағаланады, қажет болған жағдайда түсініктер мен комментарийлер беріледі.Форма- тивті бағалау | Берілген уақыт шеңберінен аспау керектігі, практикалық тәжірибені және жіберілген қателерді талқылау мақсатында оқушылардың қызығушылықтарын ояту | Айтылған материалдар ауқымы және практикалық жұмыстар бойынша бағаланады | Математика 5-сынып, Алдамұратова Т.А. «Атамұра» баспасы, 2010 | |||||
18 | 3-бақылау жұмысы | 1 | Алған білімдерін тиянақтау, жинақтау | Алдамұратова Т.А. «Оқыту әдістемесі» | |||||||||
19 | Қатемен жұмыс | 1 | Оқушылардың жіберген қателерінің алдын-алу | ||||||||||
ІІ тарау. Натурал сандардың бөлінгіштігі | |||||||||||||
20 | Натурал сандардың бөлгіші және еселігі. Жай және құрама сандар | 1 | Натурал сандардың бөлгіші,еселігі,жай және құрама сандар анықтамасын, жай сандар кестесін білуі есептер шығаруда пайдалана алуы | Топпен жұмыс.Әр топ есептер шығаруда өз қорытындысын, талдауын жасау.Анықтама лар арқылы дәлелдеу. | Тапсырмаларды интерактивті тақта арқылы беру. Көрсетілген жауаптар арқылы өз-өздерін тексеру. | Топта көшбасшылық рөлін беру, | Формативті бағалау. Басқа топқа қонаққа бару арқылы бірін-бірі бағалау. Оқушылар есептер шығаруда жай сандар кестесін пайдалану. | Математика 5-сынып, Алдамұратова Т.А. «Атамұра» баспасы, 2010 | |||||
21 | Натурал сандардың бөлгіші және еселігі. Жай және құрама сандар | 1 | Натурал сандардың бөлгіші,еселігі,жай және құрама сандар анықтамасын, жай сандар кестесін білуі есептер шығаруда пайдалана алуы | Жеке тапсырма «Ағаш»бейнесі арқылы өз ойларын қағаз бетіне түсіру, «Постер» жасау | Әрбір топ сұрақтар дайындап, басқа топқа қонаққа барады. Топтар бірін-бірі бағалайды | Жеке берілген тапсырма оқушылардың сабаққа қызығушылығын оятумен қатар, өз бетінше жұмыс істеуге ынталандырады | Топтың бағалауын басшылыққа алу | Математика 5-сынып, Алдамұратова Т.А. «Атамұра» баспасы, 2010 | |||||
22 | Натурал сандардың бөлгіші және еселігі. Жай және құрама сандар | 1 | Натурал сандардың бөлгіші,еселігі,жай және құрама сандар анықтамасын, жай сандар кестесін білуі есептер шығаруда пайдалана алуы | Топтық, жұптық жұмыс. Кітаппен жұмыс (деңгейлік тапсырмалар) Тест тапсырмаларына шолу Сәйкестендіру тесті «Ой түйін» рефлексия | Деңгейлік тапсырмалар бойынша бағалау | Тапсырмаларды орындау барысында барлық оқушылардың сабаққа деген белсенділіктері артады | Деңгейлік,тест тапсырмаларының қорытындысы бойынша бағаланадыми | Математика 5-сынып, Алдамұратова Т.А. «Атамұра» баспасы, 2010 | |||||
23 | Бөлінгіштіктің негізгі қасиеті | 1 | Бөлінгіштіктің негізгі қасиетін есептер шығаруда пайдалана алуы | Выготский ЖАДА қолдану арқылы сыныптағы диалогтік әңгімені дамыту | Не білемін? Не білдім? Нені білгім келеді? деп қорытындылау | Оқушылардың өмірмен байланыстыра келтірген дәлелдемелері арқылы анықтау | Уақытқа байланыстыра отырып, шағын тапсырма беру | Математика 5-сынып, Алдамұратова Т.А. «Атамұра» баспасы, 2010 «Мұғалімдерге арналған нұсқаулық» | |||||
24 | Бөлінгіштіктің негізгі қасиеті | 1 | Бөлінгіштіктің негізгі қасиетін есептер шығаруда пайдалана алуы | Жұптық, топтық жұмыс. «Бірін бірі оқыту»,-«Үйрете отырып, үйренемін»-қағидасын жүзеге асыру тәсілі | Жұптық, топтық бағалау. Үш жұлдызша бір тілек арқылы бағалау. | Оқушылардың дарындылық қасиеттері анықталады, яғни ұстаз рөлін орындайды | Сұрақтар қойған парақтар арқылы бағаланады. | Математика 5-сынып, Алдамұратова Т.А. «Атамұра» баспасы, 2010 | |||||
25 | Натурал сандардың 2, 5, 10-ға бөлінгіштік белгілері | 1 | Жұп, тақ сандарды ажырата алуы,натурал сандардың 2, 5, 10-ға бөлінгіштік белгілерін білуі | «Еске түсіру», «Ой қозғау», іскерлік | Натурал сандардың 2, 5, 10-ға бөлінгіштік белгілері интерактивті тақтадан көрсету арқылы теориялық және тәжірибелік біртұтастықты пайдалану арқылы. «Балдық» жүйемен бағалау | «Миға шабуыл» Оқулықтағы тапсырмамен жұмыс жасау | Ауызша,практикалық, есеп шығару нәтижелерінен | Математика 5-сынып, Алдамұратова Т.А. «Атамұра» баспасы, 2010 «Үлестірме материалдар» 2-апта | |||||
II-тоқсан | |||||||||||||
26 | Натурал сандардың 2, 5, 10-ға бөлінгіштік белгілері | 1 | Натурал сандардың 2, 5, 10-ға бөлінгіштік белгілерін және 10-ға бөлінетін сандардың 2,5-ке бөлінетінің пайдалана алуы | Топтық жұмыс.Жарыс түрінде ұйымдастырылады. 4-кезеңнен тұрады:тас қақпаның сұрақтары,күміс қақпаның есептері,алтын қақпаның есептері, алтын сандықтың есебі. | «Балдық» жүйемен бағалау. 1кезең 5 баллдық жүйемен, 2-кезең 10, 3-кезең 20, 4-кезең 50 баллдық жүймен. Интерактивті тақтада көрсетілген жауаптар арқылы тексеру. | Дарынды, таланты оқушылар сабақ барысында өз білім деңгейлерін көрсетеді. | Сұрақтарға жауап беріледі, практикалық тапсырма орындалады. | Математика 5-сынып, Алдамұратова Т.А. «Атамұра» баспасы, 2010 | |||||
27 | Натурал сандардың 3, 9-ға бөлінгіштік белгілері | 1 | Берілген сандардың цифрларының қосындысына қарап,3,5-ке бөлінетінің ажырата білуі | Топтық жұмыс. «Ой қозғау» | Ауызша сұрақтар қоя отырып, оқушылардың ой-өрісін дамыту. Формативті бағалау. | Оқыту процессінде белсенді оқыту түрлері арқылы оқушыларды тарту. Ережені өздері оқып, түсіндіру | Кері байланыс «Автордың орындығы» | Математика 5-сынып, Алдамұратова Т.А. «Атамұра» баспасы, 2010 «Үлестірме материалдар» 2-апта | |||||
28 | Натурал сандардың 3, 9-ға бөлінгіштік белгілері | 1 | Берілген сандардың цифрларының қосындысына қарап,3,5-ке бөлінетінің ажырата білуі | Топтық, жұптық, жеке жұмыс | Мені таң қалдырды, Мені ойландырды, Менде сұрақ туындады. Формативті бағалау. Жұлдызшалар, смайлктер беру | Диалогтік әңгімеге түсу арқылы оқушылардың ойларын білу. | Өз-өздерін бағалау арқылы өздеріне сұрақ, мақсат қою | Математика 5-сынып, Алдамұратова Т.А. «Атамұра» баспасы, 2010 | |||||
29 | 4-бақылау жұмысы | 1 | Алған білімдерін тиянақтау, жинақтау | Жеке жұмыс | |||||||||
30 | Қатемен жұмыс | 1 | Сараптама нәтижесінде қайталау сабақтарын жүргізе отырып,жіберілген қателелердің алдын алу | ||||||||||
31 | Дәреже | 1 | Дәреже ұғымын білуі,жаза алуы, есептеу бейімділіктері | Топтық жұмыс. «Ой қозғау» | Ауызша сұрақтар қоя отырып, оқушылардың ой-өрісін дамыту. Формативті бағалау. | Оқыту процессінде белсенді оқыту түрлері арқылы оқушыларды тарту. Ережені өздері оқып, түсіндіру | Ауызша,практикалық, есеп шығару нәтижелерінен | Математика 5-сынып, Алдамұратова Т.А. «Атамұра» баспасы, 2010 | |||||
32 | Натурал сандарды жай көбейткіштерге жіктеу | 1 | Натурал сандарды жай көбейткіштерге жіктеубілуі,құрама сандардыЖК көбейтіндісі түрінде жаза алу дағдысы | Топтық жұмыс. «Ой қозғау» | Пирамида құру арқылы оқушылардың сабаққа ынталандыру,қызығушылықтарын ояту. | Оқыту процессінде белсенді оқыту түрлері арқылы оқушыларды тарту. Ережені өздері оқып, түсіндіру | Натурал сандарды жай көбейткіштерге жіктеу алу дағдылары қалыптасады | Математика 5-сынып, Алдамұратова Т.А. «Атамұра» баспасы, 2010 | |||||
33 | Натурал сандарды жай көбейткіштерге жіктеу | 1 | Натурал сандарды жай көбейткіштерге жіктей білуі | Топтық жұмыс. «Жағымды сөздер» тәсілі арқылы топқа бөліну. Қызығушылықты ояту.
| Жеке жұмыс түрлері, арқылы, деңгейлік тапсырмалар орындау арқылы топ басшылары бағалайды. Үш жұлдызша бір тілек арқылы бағалау. | Тапқырлыққа есеп беру және деңгейлік , тестік тапсырмалар арқылы дарынды балаларды анықтау. | Берілген тапсырмалар арқылы оқушылардың деңгейлері көрінеді, бағаланады | Математика 5-сынып, Алдамұратова Т.А. «Атамұра» баспасы, 2010 | |||||
34 | Ең үлкен ортақ бөлгіш | 1 | Ең үлкен ортақ бөлгіш өзара жай сандар туралы және сандардың ЕҮОБ таба алу дағдылары | Топтық жұмыс. «Ой қозғау» | Ауызша сұрақтар қоя отырып, оқушылардың ой-өрісін дамыту. Формативті бағалау. | Оқыту процессінде белсенді оқыту түрлері арқылы оқушыларды тарту. Ережені өздері оқып, түсіндіру | Сұрақтардың жауаптары,практикалық тапсырмаларды орындаулары | Математика 5-сынып, Алдамұратова Т.А. «Атамұра» баспасы, 2010 | |||||
35 | Ең үлкен ортақ бөлгіш | 1 | Ең үлкен ортақ бөлгіш өзара жай сандар туралы және сандардың ЕҮОБ таба алу дағдылары | «Еске түсіру», «Ой қозғау», іскерлік | Бағалау парағы бойынша | «Миға шабуыл» Оқулықтағы тапсырмамен жұмыс жасау | Бағалау парағын басшылыққа алу және ЕҮОБ-таба алу қабілеттері | Математика 5-сынып, Алдамұратова Т.А. «Атамұра» баспасы, 2010 | |||||
36 | Ең үлкен ортақ бөлгіш | 1 | Ең үлкен ортақ бөлгіш өзара жай сандар туралы және сандардың ЕҮОБ таба алу дағдылары | Топтық, жұптық,жекелей жұмыстар | Формативті бағалау. Оқушылардың берген жауаптарына байланысты топ басшысы бағалау | «Көргенімді есіме сақтаймын»-сұрақ-жауап арқылы белсенділіктерін арттыру | СТО стратегияларын қолдану арқылы оқушылардың топпен жұмыс жасау дағдылары қалыптасады, сабаққа белсенділіктері артады.Түйінді идеяларды айта отырып,мәтінді есептердің шығару жолдарын біледі | Математика 5-сынып, Алдамұратова Т.А. «Атамұра» баспасы, 2010 «Мұғалімдерге арналған нұсқаулық» | |||||
37 | Ең кіші ортақ еселік | 1 | Ең кіші ортақ еселік сандар туралы білуі және сандардың ЕКОЕ таба алу дағдылары | Сабаққа қызығушылықтарын ояту мақсатында оқушылардың көңіл күйлерін анықтау.(3-карточка жатады соны көрсету арқылы анықтайды). «Ой қозғау» стратегиясы | Бағалау: 1. «Ой қозғау», 2. «Бағалы зат», 3. Мұғалімнің бақылауы | ЕКОЕ пен ЕҮОБ-тің айырмашылығын анықтау арқылы оқушылардың қабілеті,алғырлығы көрінеді | Ауызша,практикалық есептер шығару нәтежеі | Математика 5-сынып, Алдамұратова Т.А. «Атамұра» баспасы, 2010 | |||||
38 | Ең кіші ортақ еселік | 1 | Ең кіші ортақ еселік сандар туралы білуі және сандардың ЕКОЕ таба алу дағдылары | Топтық жұмыс.
| Ауызша сұрақтар қоя отырып, оқушылардың ой-өрісін дамыту. Формативті бағалау. | Оқыту процессінде белсенді оқыту түрлері арқылы оқушыларды тарту | Ауызша, жазбаша жұмыстардың нәтижесінен | Математика 5-сынып, Алдамұратова Т.А. «Атамұра» баспасы, 2010 | |||||
39 | Ең кіші ортақ еселік | 1 | Ең кіші ортақ еселікті таба алуы | Топтардың берген сұрақтарын талқылау | Бағалау парағы бойынша топ басшысы бағалайды | Өмірден мысалдар келтіру нәтижесінде дарынды,талантты балалар анықталады | Топ басшысының бақылау нәтижесі бойынша бағалау | Математика 5-сынып, Алдамұратова Т.А. «Атамұра» баспасы, 2010 | |||||
40 | Ең үлкен ортақ бөлгіш пен ең кіші ортақ еселікті табуға есептер шығару | 1 | Ең үлкен ортақ бөлгіш пен ең кіші ортақ еселікті табуға есептер шығара алулары | Сұрақ қою техникасын қолдана отырып, диалогтік қарым-қатынасқа түсу | Әр топтағы қабілетті оқушы топты және басқа топ мүшелерін бағалап отыру | Оқулықтан 1,2-мысалды өз беттерінше оқып, қорғау | Практикалық тапсырмалардан,ауызша сұрақтардан | Математика 5-сынып, Алдамұратова Т.А. «Атамұра» баспасы, 2010 | |||||
41 | Ең үлкен ортақ бөлгіш пен ең кіші ортақ еселікті табуға есептер шығару | 1 | Ең үлкен ортақ бөлгіш пен ең кіші ортақ еселікті табуға есептер шығара алулары | Жеке, топтық жұмыс. «Саяхат» сабақ. 1,2-ші аялдамалдар ауызша сұрақтар,есептеулер.3,4,5 аялдамалар топтық жұмыстар. | Топтық бағалау. Кері байланыс. Саяхат барысында нені түсіндік, неге үйрендік? | Оқушылардың қызығушылықтарын ояту мақсатында сандар және сандардың бөлінгіштігі туралы білімдерін қолданып логикалық және олимпиадалық есептер шығару | «Тапқырлық», «Қате тұжырымды анықтау» тапсырмалар арқылы білімдерінің нәтижесі байқалады. | Математика 5-сынып, Алдамұратова Т.А. «Атамұра» баспасы, 2010 «Мұғалімдерге арналған нұсқаулық» | |||||
42 | 5-бақылау жұмысы | 1 | Алған білімдерін тиянақтау, жинақтау | Жеке жұмыс | |||||||||
43 | Қатемен жұмыс | 1 | Сараптама нәтижесінде қайталау сабақтарын жүргізе отырып,жіберілген қателелердің алдын алу | ||||||||||
ІІІ тарау. Жай бөлшектер және оларға амалдар қолдану | 51 сағ | ||||||||||||
44 | Жай бөлшек. Жай бөлшектерді оқу және жазу | 1 | Жай бөлшектің анықтамасын білу.Жай бөлшектерді оқу және жаза білу бейімділіктері | Интерактивті тақтаның көмегімен шағын өтілген тақырып бойынша презентация көрсету | Интерактивті тақтада көрсетілген жауаптар арқылы өз-өздерін бағалау. Кері байланыс жасау. Не үшін «5», «4» ? Не себепті өзімді дұрыс бағаладым деп ойлайсың? | Берілген тапсырмаларды орындау барысында анализ,синтез жасай алуы, ойлау қабілетінің жылдамдығы, өз ойларын тез жеткізуі | Кері байланыс «Автордың орындығы» | Математика 5-сынып, Алдамұратова Т.А. «Атамұра» баспасы, 2010 | |||||
45 | Жай бөлшектің негізгі қасиеті | 1 | Жай бөлшектің негізгі қасиетін есептер шығаруда қолдана алулары | Топтық, жұптық, жеке жұмыс | Екі жұлдызша, бір тілек арқылы бағалау Не білемін? Не білдім? Нені білгім келеді? деп қорытындылау | Жаттығу жұмыстарын орындау барысында | Ауызша,практикалық есептер шығару нәтежеі | Математика 5-сынып, Алдамұратова Т.А. «Атамұра» баспасы, 2010 | |||||
46 | Жай бөлшектің негізгі қасиеті | 1 | Жай бөлшектің негізгі қасиетін есептер шығаруда қолдана алулары | «Мен саған,сен маған». Топтың оқушылары өзара дайындап келген сұрақтарын бір-біріне қояды.Дайындап келген тапсырмаларын береді.Қонаққа барады. | Формативті бағалау. Топтың өздерінің жасап әкелген бағалау критерийлері бойынша бағаланады. | Тапсырмаларды орындау барысында дарынды,талантты оқушылар ерекшеленеді. | Сұрақ деңгейлерінің түріне және тапсырмалар басшылыққа алынады. | Математика 5-сынып, Алдамұратова Т.А. «Атамұра» баспасы, 2010 | |||||
47 | Жай бөлшектің негізгі қасиеті | 1 | Жай бөлшектің негізгі қасиетін есептер шығаруда қолдана алулары | Шағын топпен, жұппен жұмыс жүргізу. Оқушылар есептер шығару барысында әңгімелесу, диалогке түсу | Не білемін? Не білдім? Нені білгім келеді? деп қорытындылау | Жаттығу жұмыстарын орындау нәтижесінде дарынды, талантты балалар өз қабілетін көрсетеді. | Кері байланыс жасау арқылы бағаланады | Математика 5-сынып, Алдамұратова Т.А. «Атамұра» баспасы, 2010 | |||||
48 | Дұрыс және бұрыс бөлшектер. Аралас сан | 1 | Дұрыс және бұрыс бөлшектер. Аралас сан ұғымдарының мағанасын түсінулері. | Топтық, жұптық,жекелей жұмыстар Қызығушылықты ояту «Ой қозғау» стратегиясы | Бағалау: 1.«Ой қозғау» стратегиясы» бойынша суретке салған ойларын қорғайды 2. «Бағалы зат» стр. Арқылы оқушылар анализ жасай алады 3. Мұғалімнің бақылауы арқылы топтағы 4жұмыс бағаланады | Бағалы зат» стратегиясы. Тапсырма: теореманы оқып,суретін салып, дәлелдеп беру арқылы дарынды, талантты оқушылардың жұмысы көрінеді | СТО стратегияларын қолдану арқылы оқушылардың топпен жұмыс жасау дағдылары қалыптасады, сабаққа белсенділіктері артады.Түйінді идеяларды айта отырып,мәтінді есептердің шығару жолдарын біледі | Математика 5-сынып, Алдамұратова Т.А. «Атамұра» баспасы, 2010 «Мұғалімдерге арналған нұсқаулық» | |||||
49 | Бұрыс бөлшекті аралас санға және аралас санды бұрыс бөлшекке айналдыру | 1 | Бұрыс бөлшекті аралас санға және аралас санды бұрыс бөлшекке айналдыра алу бейімділіктері | Топтық, жұптық жұмыс. Кітаппен жұмыс (деңгейлік тапсырмалар) Тест тапсырмаларына шолу Сәйкестендіру тесті «Ой түйін» рефлексия | Деңгейлік тапсырмалар бойынша бағалау | Тапсырмаларды орындау барысында барлық оқушылардың сабаққа деген белсенділіктері артады | Ауызша,практикалық, есеп шығару нәтижелерінен | Математика 5-сынып, Алдамұратова Т.А. «Атамұра» баспасы, 2010 | |||||
50 | Бұрыс бөлшекті аралас санға және аралас санды бұрыс бөлшекке айналдыру | 1 | Бұрыс бөлшекті аралас санға және аралас санды бұрыс бөлшекке айналдыра алу бейімділіктері | «Еске түсіру», «Ой қозғау», іскерлік | Бағалау парағы бойынша | «Миға шабуыл» Оқулықтағы тапсырмамен жұмыс жасау | Ауызша,практикалық, есеп шығару нәтижелерінен | Математика 5-сынып, Алдамұратова Т.А. «Атамұра» баспасы, 2010 «Мұғалімдерге арналған нұсқаулық» | |||||
51 | Координаталық сәуледе бөлшектер мен аралас сандарды кескіндеу | 1 | Координаталық сәуледе бөлшектер мен аралас сандарды кескіндей алулары | Интерактивті тақтаның көмегімен шағын өтілген тақырып бойынша презентация көрсету | Интерактивті тақтада көрсетілген жауаптар арқылы өз-өздерін бағалау. Кері байланыс жасау. Не үшін «5», «4» ? Не себепті өзімді дұрыс бағаладым деп ойлайсың? | Берілген тапсырмаларды орындау барысында анализ,синтез жасай алуы, ойлау қабілетінің жылдамдығы, өз ойларын тез жеткізуі | Өздерін бағалауы басшылыққа алынады. Кері байланыс «Ыстық орындық» | Математика 5-сынып, Алдамұратова Т.А. «Атамұра» баспасы, 2010 | |||||
52 | Координаталық сәуледе бөлшектер мен аралас сандарды кескіндеу | 1 | Координаталық сәуледе бөлшектер мен аралас сандарды кескіндей алулары | Топтық, жұптық, жеке жұмыс | Мені таң қалдырды, Мені ойландырды, Менде сұрақ туындады. Формативті бағалау. Жұлдызшалар, смайлктер беру | Диалогтік әңгімеге түсу арқылы оқушылардың ойларын білу. | Ауызша,практикалық, есеп шығару нәтижелерінен | Математика 5-сынып, Алдамұратова Т.А. «Атамұра» баспасы, 2010 | |||||
53 | 6-бақылау жұмысы | 1 | Алған білімдерін тиянақтау, жинақтау | ||||||||||
54 | Қатемен жұмыс | 1 | Сараптама нәтижесінде қайталау сабақтарын жүргізе отырып,жіберілген қателелердің алдын алу | ||||||||||
55 | Бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру | 1 | Ең кішіортақ бөлім,толықтауыш көбейткіш туралы ұғымдарды білуі.Бөлшектерді ортақ бөлімге келтіре алуы | Топтық, жұптық,жекелей жұмыстар Қызығушылықты ояту «Ой қозғау» стратегиясы | Бағалау: 1.«Ой қозғау» стратегиясы» бойынша суретке салған ойларын қорғайды 2. «Бағалы зат» стр. Арқылы оқушылар анализ жасай алады 3. Мұғалімнің бақылауы арқылы топтағы жұмыс бағаланады | Бағалы зат» стратегиясы. Тапсырма: теореманы оқып,суретін салып, дәлелдеп беру арқылы дарынды, талантты оқушылардың жұмысы көрінеді | Ауызша,практикалық, есеп шығару нәтижелерінен | Математика 5-сынып, Алдамұратова Т.А. «Атамұра» баспасы, 2010 «Мұғалімдерге арналған нұсқаулық», «Үлестірме материалдар» 2-апта | |||||
56 | Бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру | 1 | Ең кішіортақ бөлім,толықтауыш көбейткіш туралы ұғымдарды білуі.Бөлшектерді ортақ бөлімге келтіре алуы | Выготский ЖАДА қолдану арқылы сыныптағы диалогтік әңгімені дамыту | Фигураларды интерактивті тақтадан көрсету арқылы теориялық және тәжірибелік біртұтастықты пайдалану арқылы. «Балдық» жүйемен бағалау | Кеңейтілген тапсырма беру | Ауызша,практикалық, есеп шығару нәтижелерінен | Математика 5-сынып, Алдамұратова Т.А. «Атамұра» баспасы, 2010 | |||||
57 | Бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру | 1 | Ең кішіортақ бөлім,толықтауыш көбейткіш туралы ұғымдарды білуі.Бөлшектерді ортақ бөлімге келтіре алуы | «Еске түсіру», «Ой қозғау», іскерлік | Бағалау парағы бойынша | «Миға шабуыл» Оқулықтағы тапсырмамен жұмыс жасау | СТО стратегияларын қолдану арқылы оқушылардың топпен жұмыс жасау дағдылары қалыптасады, сабаққа белсенділіктері артады.Түйінді идеяларды айта отырып,мәтінді есептердің шығару жолдарын біледі | Математика 5-сынып, Алдамұратова Т.А. «Атамұра» баспасы, 2010 «Мұғалімдерге арналған нұсқаулық«Үлестірме материалдар» 2-апта», | |||||
58 | Бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру | 1 | Ең кішіортақ бөлім,толықтауыш көбейткіш туралы ұғымдарды білуі.Бөлшектерді ортақ бөлімге келтіре алуы | Топтық жұмыс. «Саяхат сабақ». | Әр топтың істелінген жұмыстары жетон бойынша бағаланады. «2»-көк, «3»-жасыл, «4»-сары, «5»-қызыл. | Берілген тапсырмаларды орындау барысында ойлау қабілетінің жылдамдығы, өз ойларын тез жеткізе алатын оқушылар байқалады.Қызығушылықтары оянады. | Тапсырмаларды орындайды. Ұпай жинау арқылы бағаланған топтың нәтижесі | Математика 5-сынып, Алдамұратова Т.А. «Атамұра» баспасы, 2010 | |||||
59 | Жай бөлшектерді салыстыру | 1 | Жай бөлшектердің қасиеттерін пайдалана отырып, жай бөлшектерді салыстыра алулары | Топтық жұмыс. Ассосация әдісі | Бағалау критерийлері,оқушылардың толтырған ассоциациалық карталары, «дөңгелек стол»әдісі бойынша толтырған қағаздары,жалпы оқушылардың ауызша жауаптары,есептер шығарылуы ескекріледі | Өз ойларын ортаға сала отырып, өмірмен байланыстыру арқылы қызығушылықтарын ояту | Уақытқа байланыстыра отырып, шағын тапсырма беру | Математика 5-сынып, Алдамұратова Т.А. «Атамұра» баспасы, 2010 «Мұғалімдерге арналған нұсқаулық» | |||||
6061 | Жай бөлшектерді салыстыру | 1
| Жай бөлшектердің қасиеттерін пайдалана отырып, жай бөлшектерді салыстыра алулары | «Еске түсіру», «Ой қозғау», іскерлік | Бағалау парағы бойынша | «Миға шабуыл» Оқулықтағы тапсырмамен жұмыс жасау | СТО стратегияларын қолдану арқылы оқушылардың топпен жұмыс жасау дағдылары қалыптасады, сабаққа белсенділіктері артады.Түйінді идеяларды айта отырып,мәтінді есептердің шығару жолдарын біледі | Математика 5-сынып, Алдамұратова Т.А. «Атамұра» баспасы, 2010 «Мұғалімдерге арналған нұсқаулық», «Үлестірме материалдар» 2-апта | |||||
Жай бөлшектерді салыстыру | 1
| Жай бөлшектердің қасиеттерін пайдалана отырып, жай бөлшектерді салыстыра алулары | Интерактивті тақтаның көмегімен шағын өтілген тақырып бойынша презентация көрсету | Интерактивті тақтада көрсетілген жауаптар арқылы өз-өздерін бағалау. Кері байланыс жасау. Не үшін «5», «4» ? Не себепті өзімді дұрыс бағаладым деп ойлайсың? | Берілген тапсырмаларды орындау барысында анализ,синтез жасай алуы, ойлау қабілетінің жылдамдығы, өз ойларын тез жеткізуі | Өздерін бағалауы басшылыққа алынады. Кері байланыс «Ыстық орындық» | Математика 5-сынып, Алдамұратова Т.А. «Атамұра» баспасы, 2010 «Мұғалімдерге арналған нұсқаулық» | ||||||
62 | Жартыжылдық бақылау жұмысы | 1 | Алған білімдерін тиянақтау, жинақтау | ||||||||||
63 | Қатемен жұмыс | 1 | Сараптама нәтижесінде қайталау сабақтарын жүргізе отырып,жіберілген қателелердің алдын алу | ||||||||||
64 | Жай бөлшектерді қосу және азайту | 1 | Бөлімдері әр түрлі жай бөлшектерді қосу және азайту ережелеріне сүйене отырып,ЖБ қосу,азайта алу дағдыларының қалыптасулары | Топтық, жұптық,жекелей жұмыстар Қызығушылықты ояту «Ой қозғау» стратегиясы | Бағалау: 1.«Ой қозғау» стратегиясы» бойынша суретке салған ойларын қорғайды 2. «Бағалы зат» стр. Арқылы оқушылар анализ жасай алады 3. Мұғалімнің бақылауы арқылы топтағы жұмыс бағаланады | Бағалы зат» стратегиясы. Тапсырма: теореманы оқып,суретін салып, дәлелдеп беру арқылы дарынды, талантты оқушылардың жұмысы көрінеді | Ауызша,практикалық, есеп шығару нәтижелерінен | Математика 5-сынып, Алдамұратова Т.А. «Атамұра» баспасы, 2010, «Үлестірме материалдар» 2-апта | |||||
65 | Жай бөлшектерді қосу және азайту | 1 | Бөлімдері әр түрлі жай бөлшектерді қосу және азайту ережелеріне сүйене отырып,ЖБ қосу,азайта алу дағдыларының қалыптасулары | «Еске түсіру», «Ой қозғау», іскерлік | Бағалау парағы бойынша | «Миға шабуыл» Оқулықтағы тапсырмамен жұмыс жасау | Кері байланыс «Автордың орындығы» | Математика 5-сынып, Алдамұратова Т.А. «Атамұра» баспасы, 2010 | |||||
66 | Жай бөлшектерді қосу және азайту | 1 | Бөлімдері әр түрлі жай бөлшектерді қосу және азайту ережелеріне сүйене отырып,ЖБ қосу,азайта алу дағдыларының қалыптасулары | Топтық, жұптық,жекелей жұмыстар | Формативті бағалау. Оқушылардың берген жауаптарына байланысты топ басшысы бағалау | «Көргенімді есіме сақтаймын»-сұрақ-жауап арқылы белсенділіктерін арттыру | Өз-өздерін бағалау арқылы өздеріне сұрақ, мақсат қою | Математика 5-сынып, Алдамұратова Т.А. «Атамұра» баспасы, 2010 | |||||
67 | Жай бөлшектерді қосу және азайту | 1 | Бөлімдері әр түрлі жай бөлшектерді қосу және азайту ережелеріне сүйене отырып,ЖБ қосу,азайта алу дағдыларының қалыптасулары | Топтық, жұптық жұмыс. Кітаппен жұмыс (деңгейлік тапсырмалар) Тест тапсырмаларына шолу Сәйкестендіру тесті «Ой түйін» рефлексия | Деңгейлік тапсырмалар бойынша бағалау | Тапсырмаларды орындау барысында барлық оқушылардың сабаққа деген белсенділіктері артады | Тапсырмаларды орындайды. Ұпай жинау арқылы бағаланған топтың нәтижесі | Математика 5-сынып, Алдамұратова Т.А. «Атамұра» баспасы, 2010 «Мұғалімдерге арналған нұсқаулық» | |||||