Бұрыш.Бұрыштың градустық өлшеміне есептер шығару

Тақырыбы:  Бұрыш.Бұрыштың градустық өлшеміне есептер шығару

Мақсаты: 1. Бұрыш,оның түрлерін анықтауға, бұрыштардың қосындысын,айырмасын                    табуға есептер шығару

  1. Әр түрлі тапсырмалар арқылы оқушының тақырып туралы түсініктерін кеңейту, берілген бұрышты сәулелер арқылы қосылғыш бұрыштарға бөле білуге  дағдыландыру
  2. Бұрыштың анықтамасын білу. Түрлерін ажырата білу, оны жаза білуге тәрбиелеу. Бұрыштың проценті берілген жағдайдағы сол процентке сәйкес бұрышты анықтай білу

 

Әдісі: Сұрақ-жауап, талдау

Көрнекілігі: Бетшелер, деңгейлік тапсырмалар, кестелер,логикалық тапсырмалар

 

Сабақтың жүру барысы:

1.Ұйымдастыру. Оқушылардың сабаққа әзірлігін байқау, сабаққа қатысын анықтау

2.Үй жұмысын иексеру

3.Өткен сабақты бекіту.

Ұғынуларын байқау.

-Бұрыш дегеніміз не? Бұрыштың қандай түрлері бар

-Бұрыштың өлшем бірлігі ретінде қандай шаима алынады?

-10 дегеніміз  қандай бұрыш

— Тік,жазыңқы,доғал,сүйір бұрыш дегеніміз қандай бұрыштар?

-Бұрышты қандай құралмен өлшейді

— Тең бұрыштар дегеніміз не?

 

  1. Топтастыру Тік

 

 

Сүйір                             Бұрыш                              Доғал

 

 

 

 

 

Жазыңқы

 

 

 

 

 

 

  1. Түрлерін ажырату

 

 

650 ;1120 ;   1200;   650 ; 800 ;  1420 ;   710 ;   130 ; 1800 ;    690 ;   910 ;  330 ;  1600 ;   900 ;

 

  1. Оқулықпен жұмыс:

№1269  ; 

˂ СОВ  = 520

˂АОВ  = 870

˂ АОС  = 870 — 520 =  350

52

 

 

№1270 

Сағат 2-ні көрсетіп тұр.

Минуттық тіл 900  — қа бұрылса 215    болады

1800— қа бұрылса  230   болады.

 

  1. «Сағат қанша болды» ойыны
  • Сағат 300-ті көрсетсе сағаттық тіл мен минуттық тілдің арасындағы бұрыш неше градус болады?
  • Сағаттық тілді 900 -қа бұрса сағат неше болады?
  • Сағат 1220 — да   екі тілдің арасындағы бұрыштың шамасы қанша болады?

 

8.Сәйкестендіру кестесі

 

˂ АОВ  = 1250

А                              ˂СОВ = 450                    ˂АОС  = 1050

˂ СОВ   200                     ˂АОС=  650

˂СОВ  =1050                 ˂ АОС   = 430

С                          ˂СОВ=   600                   ˂АОС   = 800

˂СОВ  = 820                  ˂ АОС  =   200

 

 

В                                     ˂АОС  =  ˂АОВ-  ˂СОВ

 

 

  1. Жеке оқушылармен жұмыс

(Төмендегі бұрыштардың ішінен сүйір және доғал бұрыштарды теріп жаз)

 

120  ;930;  1330  ;  440 ; 1110 ;  150 ;  1500  ;  680;  720;  1150;  410 ; 1000 ; 1800;  900,  850;  360

 

Сүйір                       Доғал

 

 

 

 

 

 

Оқулықтағы №1272 есепті шығару

 

  1. Жазыңқы бұрыштың кестеде көрсетілген процентке сәйкес бұрыштарын тап.

 

20%30%40%50%60%70%100%
360540720900108012601800

 

(1800· 20) :100= 360       т.с.с

 

 

  1. Логикалық тапсырма:
  • Тік бұрыштың жартысы (450)
  • Жазыңқы бұрыштың ширегі (450)
  • 100 бұрыштың 25%   — і   (250)
  • 50 бұрыштың 50 -і   (250)
  • Тік бұрыштың жартысы оның неше процентін құрайды (500)
  • Сағат 900 -де сағаттық тіл мен минуттық тілдің арасындағы бұрыш неше градусқа тең      (900 )

 

  1. Сабақты қорытындылау.  Нені білдік?

                                                Нені үйрендік?

           12.Үй тапсырмасын беру

  1. Бағалау