Бұрыш.Бұрыштың градустық өлшеміне есептер шығару
Тақырыбы: Бұрыш.Бұрыштың градустық өлшеміне есептер шығару
Мақсаты: 1. Бұрыш,оның түрлерін анықтауға, бұрыштардың қосындысын,айырмасын табуға есептер шығару
- Әр түрлі тапсырмалар арқылы оқушының тақырып туралы түсініктерін кеңейту, берілген бұрышты сәулелер арқылы қосылғыш бұрыштарға бөле білуге дағдыландыру
- Бұрыштың анықтамасын білу. Түрлерін ажырата білу, оны жаза білуге тәрбиелеу. Бұрыштың проценті берілген жағдайдағы сол процентке сәйкес бұрышты анықтай білу
Әдісі: Сұрақ-жауап, талдау
Көрнекілігі: Бетшелер, деңгейлік тапсырмалар, кестелер,логикалық тапсырмалар
Сабақтың жүру барысы:
1.Ұйымдастыру. Оқушылардың сабаққа әзірлігін байқау, сабаққа қатысын анықтау
2.Үй жұмысын иексеру
3.Өткен сабақты бекіту.
Ұғынуларын байқау.
-Бұрыш дегеніміз не? Бұрыштың қандай түрлері бар
-Бұрыштың өлшем бірлігі ретінде қандай шаима алынады?
-10 дегеніміз қандай бұрыш
— Тік,жазыңқы,доғал,сүйір бұрыш дегеніміз қандай бұрыштар?
-Бұрышты қандай құралмен өлшейді
— Тең бұрыштар дегеніміз не?
- Топтастыру Тік
Сүйір Бұрыш Доғал
Жазыңқы
- Түрлерін ажырату
650 ;1120 ; 1200; 650 ; 800 ; 1420 ; 710 ; 130 ; 1800 ; 690 ; 910 ; 330 ; 1600 ; 900 ;
- Оқулықпен жұмыс:
№1269 ;
˂ СОВ = 520
˂АОВ = 870
˂ АОС = 870 — 520 = 350
52
№1270
Сағат 2-ні көрсетіп тұр.
Минуттық тіл 900 — қа бұрылса 215 болады
1800— қа бұрылса 230 болады.
- «Сағат қанша болды» ойыны
- Сағат 300-ті көрсетсе сағаттық тіл мен минуттық тілдің арасындағы бұрыш неше градус болады?
- Сағаттық тілді 900 -қа бұрса сағат неше болады?
- Сағат 1220 — да екі тілдің арасындағы бұрыштың шамасы қанша болады?
8.Сәйкестендіру кестесі
˂ АОВ = 1250
А ˂СОВ = 450 ˂АОС = 1050
˂ СОВ 200 ˂АОС= 650
˂СОВ =1050 ˂ АОС = 430
С ˂СОВ= 600 ˂АОС = 800
˂СОВ = 820 ˂ АОС = 200
В ˂АОС = ˂АОВ- ˂СОВ
- Жеке оқушылармен жұмыс
(Төмендегі бұрыштардың ішінен сүйір және доғал бұрыштарды теріп жаз)
120 ;930; 1330 ; 440 ; 1110 ; 150 ; 1500 ; 680; 720; 1150; 410 ; 1000 ; 1800; 900, 850; 360
Сүйір Доғал
Оқулықтағы №1272 есепті шығару
- Жазыңқы бұрыштың кестеде көрсетілген процентке сәйкес бұрыштарын тап.
20% | 30% | 40% | 50% | 60% | 70% | 100% |
360 | 540 | 720 | 900 | 1080 | 1260 | 1800 |
(1800· 20) :100= 360 т.с.с
- Логикалық тапсырма:
- Тік бұрыштың жартысы (450)
- Жазыңқы бұрыштың ширегі (450)
- 100 бұрыштың 25% — і (250)
- 50 бұрыштың 50 -і (250)
- Тік бұрыштың жартысы оның неше процентін құрайды (500)
- Сағат 900 -де сағаттық тіл мен минуттық тілдің арасындағы бұрыш неше градусқа тең (900 )
- Сабақты қорытындылау. Нені білдік?
Нені үйрендік?
12.Үй тапсырмасын беру
- Бағалау