Жай бөлшектер мен аралас сандарды көбейту
Пәні: математика | Күні:
| 5 сынып | ||||
Сабақтың тақырыбы: | Жай бөлшектер мен аралас сандарды көбейту | |||||
Сілтеме | Математика оқулығы, сабақ жоспары, слайд А.Әбілқасымова, Т.Кучер, З.Жұмағұлова «Мектеп» баспасы, А.Алдамұратова, Т.Байшоланов «Атамұра» баспасы | |||||
Жалпы мақсаты | Жай бөлшектер мен аралас сандарды көбейту ережесімен таныстыру және есептеу барысында қолдана білуге үйрету
| |||||
Міндеттері | Оқыту: Жай бөлшектерді көбейту алгоритмін практикада қолдану машықтарын нығайту; Дамытушылық: Ауызша есептеу, жалпылау дағдыларын дамыту; Ойын жеткізе білуін және ой-өрісін дамыту. Тәрбиелік: ұжымда, топта, жұпта жұмыс істеуге тәрбиелеу; Оқушыларды өзін — өзі басқаруға, өз мүмкіндігіне сенуге, салауаттылыққа тәрбиелеу | |||||
Күтілетін нәтиже | Жай бөлшектер мен аралас сандарды көбейту ережесін меңгереді, есептер шығаруда қолдана біледі | |||||
Негізгі идеялар | Жай бөлшектер мен аралас сандарды көбейту амалын орындай білу біліктілігін қалыптастыру | |||||
Тапсырмалар | Ой қозғау сұрақтары Оқулықпен жұмыс, топтық және жеке тапсырмалар Жаңа сабақты меңгертуге арналған ауызша тапсырмалар Есептер шығару, кері байланыс орнату | |||||
Қолданылатын әдіс тәсілдер: | Түсіндірмелі сұрақ -жауап, СТО стратегиялары, түсіндіру, диалогтік оқыту, талдау, деңгейлеп оқыту, топтық жұмыс | |||||
Сабақтың түрі: | Жаңа білім беру | |||||
Сабақтың дидактикалық кезеңдері
| Мұғалім мен оқушының әрекеті | Жұмыс тәсілдері, Әдіс-формалары | Бағалау | Ресурстаркөрнекі- ліктер | ||
Жұмыс бағыттары мен әр дидактикалық кезең мақсаты | Сабақтағы дидактикалық кезең мазмұны | |||||
Ұйымдастыру кезеңі
| Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа қатысуы, дайындығын тексеру, зейінін мақсатқа бағыттау. | Көңіл -күйлерін білдіреді, жұпқа бөлінеді «Жемістер», «Көкөністер», «Дақылдар» | Тәсілі: Сұрақ- жауап Формасы: ұжымдық. | Смайлик- тер, кеспе қағаздар | ||
Жаңа сабаққа дайындық «Білу» | «Ой қозғау» Жай бөлшектерді жазу және оқу, қысқарту; Бұрыс бөлшекті аралас санға және аралас санды бұрыс бөлшекке айналдыру Жай бөлшектерге амалдар қолдану | Негізгі ұғымдарды қайталайды | Тәсілі: Сұрақ- жауап Формасы: ұжымдық. | «Үш шапалақ» Жетондар | Тірек сызбалар,суреттер | |
Жаңа сабақты түсіндіру «Түсіну» | Оқушы қызығушылығын тудыратын тақырыпқа қатысты проблемалық сұрақтар ұсынылады; Өзіндік пікірін қалыптастыруға бағдар беру; Практикалық біліктерін толықтыруға бағдар беру; Практикалық құндылықтары негізінде ғылыми ізденіске бағдарлау; | Тіктөртбұрыштың ауданын есептеу арқылы жай бөлшектерді көбейту ережесін айтады
| Әдістері: ой тудыру, қорытынды ойға жетелер пікір алмасу; көрнекілік; түсіндірмелі сұрақ -жауап
| Оқулық, тірек сызбалар А4 форматы, маркер | ||
Жаңа сабақты бекіту «Қолдану» | Карточкадағы есептерді орындата отырып өз білетін мәліметтерін пайдалана отырып, практикалық білігі негізінде ізденіске жағдай тудыру.
| Карточкамен жұмыс: әр жұпқа ережелер беріледі, сол ережелерді мысалдар арқылы түсіндіреді ;
| Жалпы дидактикалық әдіс: жартылай ізденіс, тұжырымды пікір айтуға ұмтылдыру. Тәсілі: жұптық, жекелей. | Жетондар | Оқулық, таратпа қағаздар, А4 форматы, маркер | |
Жаңа сабақты пысықтау «Талдау» | Деңгейлік тапсырмалар орындайды
| Оқушылар екі топқа топтасып А, В және С деңгейлік есептерді топпен шығарып тақтада қорғайды
| Тиянақты жұмыс үлгісіне бейімдеу. Тәсілі: ұжымдық, топтық , жекелей. | Жетондар | Оқулық, таратпа қағаздар, А4 форматы, маркер | |
Сергіту сәті | ;; берілген бөлшекерді оқып алымын, бөлімін ажырта білуге, тез ойлауға, шапшаңдыққа бағыттау | Бөлшектің алымы / орнымыздан тұрамыз/ Бөлшек сызығы / екі қолымызды екі жаққа созамыз/ Бөлшектің бөлімі /Орнымызға отырамыз/ Бөлшектің алымы / орнымыздан тұрамыз/ | Тәсілі: ұжымдық, топтық , жекелей | Слайд | ||
Жаңа сабақты қорыту «Жинақтау» | Практикалық біліктерін толықтыруға бағдар беру, ауызша есептеу дағдыларын қалыптастыру | Оқушыларға ауызша жеке тапсырмалар беріледі,тақырыпты қорытындылайды | Жекелей тапсырма беру арқылы нақты жауап, қорытынды пікірге баулу. Тәсілі: топтық, жекелей | Жетондар | Карточкалар | |
Рефлексия «Бағалау» | «Табыс ағашы» Жасыл алма: Маған сабақ ұнады. Тақырыпты меңгердім. Сары алма:Тақырыпты түсіндім, бірақ есептеген кезде қиналамын. Қызыл алма: Сабақ маған түсініксіз. | Қағаздан жасалған алмаларды өздері таңдап алып, ағашқа магнит көмегімен жабыстырады. | Тәсілі: жекелей | Кеспе қағаздар | ||
Бағалау
| Оқушы пікірі мен талдау жұмыстарын бағалау. | Жетондарын санау арқылы бағалау | Топтық және жекелей жетістіктерді бағалау. Ұпай саны бойынша бағалау | Жетондар смайлик- тер | ||
Үй тапсырмасы
| Үй тапсырмасын дұрыс орындауға бағыт беру № | Есептер арқылы оз ойларын сауатты жеткізуге бағыттау | ||||
лданылады