Күнтізбелік — тақырыптық жоспар 5-класс математика
Пәні: математика
Сыныбы: 5 (бесінші)
Барлық сағаты: 204 ( екі жүз төрт)
І жартыжылдықтағы сағат саны: 96 (тоқсан алты)
ІІ жартыжылдықтағы сағат саны: 108 ( бір жүз сегіз)
Аптасына: 6 ( алты сағат)
Бақылау жұмысы: 13 (он үш)
Өзіндік жұмыс ,тест: 5 (бес)
Жоспарды құрғанда негізге алынды: Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірде №115 бұйрығымен бекітілген жалпы білім беретін мектептің 5-9сыныптарына арналған «Математика және информатика » білім саласы пәндерінің оқу бағдарламалары, оқулық
Оқулық: математика оқулығы, Алматы «» баспасы 2011 ж Авторлары: А.Е.Әбілқасымова, Т.П.Кучер, З.Ә.Жұмағұлова
Қосымша әдебиеттер: «Математика және физика» және т.б ғылыми –әдістемелік журналдар, оқулықтар, тест жинағы
Күнтізбелік — тақырыптық жоспар
5-класс математика (аптасына 6 сағат, барлығы 204сағ)
№ | Тақырыбы | Сағат саны | Мерзімі
| Оқытудың мақсаты | Қолданыла— тын әдіс— тәсілдер | Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі
| Оқып — үйренудің нәтижесі | Балаларды жалпы қатыстыру | Бағалау | Дереккөздеркөрнекілік тер |
І тарау . Натурал сандар және нөл саны 48 сағат | ||||||||||
1-2 | Натурал сандарды жазу | 2 | Натурал сандарды разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жаза білуге және оқуға үйрету | СТО стратегиялары, түсіндіру,сұрақ жауап, диалогтік оқыту | Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, диалогтық оқыту,сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Жас ерекшелік- теріне сәйкес оқыту және оқу | Натурал сандарды разрядтық қосылғыштар дың қосындысы түрінде жаза біледі | Тренинг , жеке, жұптық жұмыс | өзін өзі бағалау | Оқулық, кеспе қағаздар | |
3-5 | Кесінді | 3 | Кесінді және оның ұзындығы бойынша білімдерін пысықтау, кесінділерді өлшеп салу дағдыларын қалыптастыру | Көрнекілік баяндау, сұрақ-жауап, практикалық, Эйлер -Венн диаграммасы, диалогтік оқыту | Кесіндіні өлшеп салуды үйренеді | Тренинг , жеке, жұптық жұмыс | Жетондар арқылы бағалау | Оқулық, кеспе қағаздар, тірек сызбалар | ||
6,7 | Координаталық сәуле | 2 | Координаталық сәуле туралы ұғым қалыптастыру | Көрнекілік баяндау, сұрақ-жауап, СТО стратегиялары, түсіндіру практикалық | Жас ерекшелік- теріне сәйкес оқыту және оқу, Оқытудағы жаңа тәсілдер, АКТ, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету | Координаталық сәуледе натурал сандарды және нөлді нүктемен кескіндеуді және оылуы мен жазылуын біледі | Жеке , жұптық жұмыс | «Үш шапалақ»,Жетондар арқылы бағалау | Оқулық, кеспе қағаздар, тірек сызбалар | |
8-10 | Натурал сандарды салыстыру | 3 | Көптаңбалы натурал сандарды салыстыру бойынша біліктерін жетілдіру | Сұрақ -жауап, топтық жұмыс, диалогтік оқыту | Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, диалогтық оқыту,сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Жас ерекшелік- теріне сәйкес оқыту және оқу ОүБ және оқуды бағалау | Көптаңбалы натурал сандарды салыстырады, теңсіздіктерді жазуды және оқуды меңгереді | Жеке , топтық жұмыс | «Үш шапалақ»,Жетондар арқылы бағалау, топтық бағалау | Оқулық, кеспе қағаздар | |
11-13 | Натурал сандарды қосу. | 3 | Көптаңбалы натурал сандарды қосу біліктілігін, қосудың қасиеттері бойынша алған білімін және оларды есептеулерді ықшамдау үшін қолдана білу біліктерін пысықтау | Сұрақ -жауап, топтық жұмыс, диалогтік оқыту | Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, диалогтық оқыту,сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Жас ерекшелік- теріне сәйкес оқыту және оқу ОүБ және оқуды бағалау | Көптаңбалы натурал сандарды қосуды және қасиеттерін есептер ығаруда қолдануды біледі | Жеке , топтық жұмыс | «Үш шапалақ»,Жетондар арқылы бағалау, топтық бағалау | Оқулық, кеспе қағаздар | |
14-16 | Натурал сандарды азайту | 3 | Натурал сандарды азайтуды және азайтудың компоненттері туралы білімдерін жетілдіру | Натурал сандарды азайту амалын және азайтудың компоненттерін біледі | ||||||
17-20 | Натурал сандарды көбейту және бөлу | 4 | Көптаңбалы натурал сандарды көбейту және бөлу біліктілігін, оладрдың қасиеттері бойынша алған білімін және оларды есептеулерді ықшамдау үшін қолдана білу біліктерін пысықтау | Сұрақ -жауап, СТО стратегиялары, топтық жұмыс | Диалогтық оқыту,сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Жас ерекшелік- теріне сәйкес оқыту және оқу ОүБ және оқуды бағалау АКТ, Талантты және дарынды балаларды оқыту | Натурал сандарды көбейту және бөлу амалдарын орындайды және компоненттерін біледі | Жеке , топтық жұмыс, деңгейлік тапсырмалар | «Үш шапалақ»,Жетондар арқылы бағалау, топтық бағалау | Оқулық, кеспе қағаздар | |
21-23 | Натурал сандарға амалдар қолдану | 3 | Натурал сандарға амалдар қолдану біліктілігін қалыптастыру | Сұрақ -жауап, СТО стратегиялары, топтық жұмыс | Диалогтық оқыту,сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Жас ерекшелік- теріне сәйкес оқыту және оқу ОүБ және оқуды бағалау АКТ, Талантты және дарынды балаларды оқыту | Натурал сандарға амалдар қолдануды және амалдардың орындалу тәртібін біледі | Жеке , топтық жұмыс, деңгейлік тапсырмалар | «Үш шапалақ»,Жетондар арқылы бағалау, топтық бағалау | Оқулық, кеспе қағаздар | |
24 | 1-бақылау жұмысы | 1 | Өтілген тақырыптар бойынша алған білімдерін пысықтау | Сұрақ –жауап, деңгейлеп оқыту | Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, оқуды бағалау | Алған білімдері жүйеленеді | Деңгейлік тапсырма- лар беру | Бақылау жұмысы- ның нұсқалары | ||
25,26 | Санды және әріпті өрнектер | 2 | Санды және әріпті өрнектер ұғымын қалыптастыру | Сұрақ -жауап, СТО стратегиялары | Диалогтық оқыту,сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Жас ерекшелік- теріне сәйкес оқыту және оқу ОүБ және оқуды бағалау АКТ, Талантты және дарынды балаларды оқыту | Санды және әріпті өрнектер туралы біледі, есептер шығарады | Деңгейлік тапсырмалар, тренинг «Көңілді жаттығу» | Бағалау парағы, рефлексия | Оқулық, слайд, кеспе қағаздар | |
27-29 | Өрнектерді ықшамдау | 3 | Арифметикалық амалдардың қасиеттерін өрнектерді ықшамдауға қолдан білуге үйрету | Сұрақ -жауап, практикалық түсіндіру , топтық жұмыс | Жас ерекшелік- теріне сәйкес оқыту және оқу ОүБ және оқуды бағалау Талантты және дарынды балаларды оқыту Оқытудағы жаңа тәсілдер | Өрнектерді ықшамдайды, мәнін табады | Жеке , топтық жұмыс | Бағалау парағы, рефлексия | Оқулық, кеспе қағаздар | |
30-33 | Теңдеу | 4 | Арифметикалық амалдардың белгісіз компоненттерін табу негізінде теңдеулерді шешу біліктіліктерін пысықтау | Сұрақ -жауап, практикалық түсіндіру , топтық жұмыс, СТО стратегиялары, деңгейлеп оқыту | Диалогтық оқыту,сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Жас ерекшелік- теріне сәйкес оқыту және оқу ОүБ және оқуды бағалау Талантты және дарынды балаларды оқыту | Теңдеулерді шешу алгоритмін біледі | Жеке , топтық жұмыс, Деңгейлік тапсырмалар, тренинг
| «Үш шапалақ»,Жетондар арқылы бағалау, топтық бағалау | Оқулық, кеспе қағаздар | |
34-37 | Мәтінді есептерді теңдеудің көмегімен шығару | 4 | Теңдеулерді қолдану бойынша түсініктерін кеңейту, есептерді теңдеулердің көмегімен шығару біліктілігін қалыптастыру | Есептерді теңдеулердің көмегімен шығаруды үйренеді | Оқулық, кеспе қағаздар, интернет материал дары, журнал | |||||
38 | 2-бақылау жұмысы | 1 | Өтілген тақырыптар бойынша алған білімдерін пысықтау | Сұрақ –жауап, деңгейлеп оқыту | Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, ОүБ және оқуды бағалау | Алған білімдері жүйеленеді | Деңгейлік тапсырма- лар беру | Бақылау жұмысы- ның нұсқалары | ||
39-41 | Бұрыш. Бұрыштың шамасы | 3 | Бұрыш және оның түрлері мен белгілеулері бойынша білімдерін тиянақтау, транспортирдің көмегімен бұрыштарды өлшеп салу және өлшеу дағдысын қалыптастыру | Сұрақ -жауап, практикалық түсіндіру , топтық жұмыс, СТО стратегиялары, деңгейлеп оқыту
| Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, диалогтық оқыту,сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Жас ерекшелік- теріне сәйкес оқыту және оқу ОүБ және оқуды бағалау, АКТ, көшбасшылық | Транспортирдің көмегімен бұрыштарды өлшеп салу және өлшеу дағдысы қалыптасады | Жеке , топтық жұмыс, Деңгейлік тапсырмалар, тренинг
| «Үш шапалақ»,Жетондар арқылы бағалау, топтық бағалау | Оқулық, кеспе қағаздар, интернет материал дары, журнал, слайд тірек сызбалар | |
42-44 | Шеңбер. Дөңгелек. | 3 | Шеңбер, дөңгелек және олардың элементтері туралы білімдерін пысықтау, сектор, толық бұрыш ұғымдарымен таныстыру | Циркульдің көмегімен шеңбер мен дөңгелекті салуды біледі | ||||||
45 | 3-бақылау жұмысы | 1 | Өтілген тақырыптар бойынша алған білімдерін пысықтау | Сұрақ –жауап, деңгейлеп оқыту | Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, ОүБ және оқуды бағалау | Алған білімдері жүйеленеді | Деңгейлік тапсырма- лар беру | Бақылау жұмысы- ның нұсқалары | ||
46 | Бақылау жұмысын талдау. Натурал сандарға амалдар қолдану | 1 | Натурал сандарға амалдар қолдану біліктілігін қалыптастыру, есептер шығару | Сұрақ -жауап, СТО стратегиялары, топтық жұмыс | Диалогтық оқыту,сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Жас ерекшелік- теріне сәйкес оқыту және оқу ОүБ және оқуды бағалау АКТ, Талантты және дарынды балаларды оқыту | Натурал сандарға амалдар қолдануды және амалдардың орындалу тәртібін біледі | Жеке , топтық жұмыс, деңгейлік тапсырмалар | «Үш шапалақ»,Жетондар арқылы бағалау, топтық бағалау | Оқулық, кеспе қағаздар | |
47 | Бұрыш пен шеңберді салуға арналған жаттығулар | 1 | Транспортирдің көмегімен бұрыштарды және циркульдің көмегімен шеңберді сала білу біліктілігін қалыптастыру | Сұрақ -жауап, СТО стратегиялары | Жас ерекшелік- теріне сәйкес оқыту және оқу ОүБ және оқуды бағалау, Диалогтық оқыту,сыни тұрғыдан ойлауға үйрету Талантты және дарынды балаларды оқыту | Транспортирдің көмегімен бұрыштарды және циркульдің көмегімен шеңберді сала білуге үйренеді | Сұрақ — жауап, жеке, топтық жұмыс | «Үш шапалақ»,Жетондар арқылы бағалау, топтық бағалау | Оқулық, кеспе қағаздар, тірек сызбалар | |
48 | Қайталауға арналған жаттығулар ( тест) | 1 | Өтілген тақырыптар бойынша алған білімдерін пысықтау | Сұрақ –жауап, деңгейлеп оқыту | Алған білімдері жүйеленеді | Деңгейлік тапсырма- лар беру | «Үш шапалақ», жетондар арқылы бағалау | Тест нұсқалары | ||
ІІ тарау. Натурал сандардың бөлінгіштігі 24 сағ | ||||||||||
49-51 | Натурал сандардың бөлгіші және еселігі. Жай және құрама сандар | 3 | Оқушыларды еселік, санның бөлгіші, жай сан, құрама сан ұғымдарымен таныстыру, санның бөлгішін және берілген санның еселігін табу біліктіліктерін қалыптастыру | Сұрақ -жауап, түсіндіру , топтық жұмыс, СТО стратегиялары, деңгейлеп оқыту
| Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, диалогтық оқыту,сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Жас ерекшелік- теріне сәйкес оқыту және оқу ОүБ және оқуды бағалау, АКТ, көшбасшылық | Санның бөлгішін және берілген санның еселігін табуды, құрама сандар туралы біледі, жай сандар кестесімен танысады | Сұрақ — жауап, жеке, топтық жұмыс, деңгейлік тапсырмалар, тренинг, дидактикалық ойындар | «Үш шапалақ»,Жетондар арқылы бағалау, топтық бағалау, рефлексия | Оқулық, кеспе қағаздар, тірек сызбалар, флипчарт, слайд Интернет материал дары A3 форматы, маркер | |
52,53 | Бөлінгіштіктің негізгі қасиеті | 2 | Бөлінгіштіктің негізгі қасиеттерімен таныстыру | Сұрақ -жауап, түсіндіру деңгейлеп оқыту | Бөлінгіштіктің негізгі қасиеттерін біледі | Сұрақ — жауап жеке, топтық жұмыс | «Үш шапалақ», «Екі жұлдыз, бір тілек», жетондар арқылы өзін өзі бағалау | Оқулық, кеспе қағаздар, тірек сызбалар, флипчарт, слайд Интернет материал дары A3 форматы, маркер | ||
54,55 | Натурал сандардың 2, 5, 10-ға бөлінгіштік белгілері | 2 | Бөлінгіштіктің қасиеті негізінде санның жазылуына қарап, 2, 5, 10 сандарына бөлінетін сандарды анықтау біліктілігін қалыптастыру, жұп сан және тақ сан ұғымын енгізу | Көрнекілік баяндау, сұрақ-жауап, түсіндіру, СТО стратегиялары, топтық , жұптық жұмыс | Жас ерекшелік- теріне сәйкес оқыту және оқу ОүБ және оқуды бағалау, АКТ, Диалогтық оқыту,сыни тұрғыдан ойлауға үйрету Талантты және дарынды балаларды оқыту, Көшбасшылық | Натурал сандардың 2, 5, 10-ға бөлінгіштік белгілерін біледі | Жеке , топтық жұптық жұмыс, Деңгейлік тапсырмалар, тренинг, дидактикалық ойындар
| «Үш шапалақ», «Екі жұлдыз, бір тілек», жетондар арқылы өзін өзі бағалау, «Бағдар- шам» әдісі | ||
56,57 | Натурал сандардың 3, 9-ға бөлінгіштік белгілері | 2 | Бөлінгіштіктің қасиеті негізінде санның жазылуына қарап, 3, 9 сандарына бөлінетін сандарды анықтау біліктілігін қалыптастыру | Натурал сандардың 3, 9-ға бөлінгіштік белгілерін біледі | ||||||
58 | 4-бақылау жұмысы | 1 | Өтілген тақырыптар бойынша алған білімдерін пысықтау | Сұрақ –жауап, деңгейлеп оқыту | Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, ОүБ және оқуды бағалау | Алған білімдері жүйеленеді | Сұрақ — жауап Деңгейлік тапсырма- лар беру | Бақылау жұмысы- ның нұсқалары | ||
59 | Дәреже | 1 | Санның дәрежесі, дәреже, дәреженің негізі, дәреженің көрсеткіші ұғымдарын меңгерту | Сұрақ -жауап, түсіндіру, СТО стратегиялары | Жас ерекшелік- теріне сәйкес оқыту және оқу ОүБ және оқуды бағалау, АКТ, Диалогтық оқыту,сыни тұрғыдан ойлауға үйрету | Дәреже туралы ұғым қалыптасады, санның стандарт түрде жазылуы туралы біледі | Сұрақ — жауап Деңгейлік тапсырма- лар беру, кестемен жұмыс | «Бағдар- шам» әдісі, жетондар арқылы бірін бірі бағалау | Оқулық, кеспе қағаздар, тірек сызбалар, слайд | |
60,61 | Натурал сандарды жай көбейткіштерге жіктеу | 2 | Натурал сандарды жай көбейткіштерге жіктей білуге үйрету | Сұрақ -жауап, түсіндіру, СТО стратегиялары, деңгейлеп оқыту | Жас ерекшелік- теріне сәйкес оқыту және оқу ОүБ және оқуды бағалау, АКТ, Диалогтық оқыту,сыни тұрғыдан ойлауға үйрету Талантты және дарынды балаларды оқыту, Көшбасшылық | Натурал сандарды жай көбейткіштерге жіктей білу біліктілігі қалыптасады | Жеке , топтық жұптық жұмыс, Деңгейлік тапсырмалар, тренинг, дидактикалық ойындар
| «Үш шапалақ», «Екі жұлдыз, бір тілек», бағалау парағы Рефлексия | Оқулық, кеспе қағаздар, тірек сызбалар, слайд | |
62-64 | Ең үлкен ортақ бөлгіш | 3 | Өзара жай сандар, ұғымдарымен таныстыру, оларды табу біліктіліктерін қалыптастыру | Түсіндірмелі сұрақ -жауап, СТО стратегиялары, түсіндіру, диалогтік оқыту, талдау, деңгейлеп оқыту, топтық жұмыс | Екі және бірнеше сандардың ЕҮОБ –ін және ЕКОЕ- ін табуды біледі | Жеке , топтық жұптық жұмыс, Деңгейлік тапсырмалар, тренинг, дидактикалық ойындар
| Критерий бойынша бағалау, «Үш шапалақ», бағалау парағы | Оқулық, кеспе қағаздар, слайд, Интернет материал дары A3 форматы, маркер | ||
65-67 | Ең кіші ортақ еселік | 3 | ||||||||
68,69 | Ең үлкен ортақ бөлгіш пен ең кіші ортақ еселікті табуға есептер шығару | 2 | ||||||||
70 | 5-бақылау жұмысы | 1 | Өтілген тақырыптар бойынша алған білімдерін пысықтау | Сұрақ –жауап, деңгейлеп оқыту | Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, ОүБ және оқуды бағалау | Алған білімдері жүйеленеді | Сұрақ — жауап Деңгейлік тапсырма- лар беру | Бақылау жұмысы- ның нұсқалары | ||
71 | Натурал сандардың бөлінгіштігіне есептер шығару | 1 | Натурал сандардың бөлінгіштігіне есептер шығару біліктілігін қалыптастыру | Диалогтік оқыту, СТО стратегиялары, топтық жұмыс | Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, ОүБ және оқуды бағалау, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету Талантты және дарынды балаларды оқыту Көшбасшылық, Оқытудағы жаңа тәсілдер | Бөлінгіштіктің негізгі қасиеттерін натурал сандардың 2, 5, 3, 9, 10-ға бөлінгіштік белгілерін біледі, екі және бірнеше сандардың ЕҮОБ –ін және ЕКОЕ- ін табуды біледі | Топтық жұмыс, Деңгейлік тапсырмалар, тренинг, дидактикалық ойындар
| Критерий бойынша бағалау, «Үш шапалақ» | Кеспе қағаздар, слайд, Интернет материал дары A3 форматы, маркер | |
72 | Қайталауға арналған жаттығулар (тест) | 1 | Тарау бойынша алған білімдерін тиянақтау | Диалогтік оқыту, деңгейлеп оқыту , СТО стратегиялары | ОүБ және оқуды бағалау, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету Талантты және дарынды балаларды оқыту Жас ерекшелік- теріне сәйкес оқыту және оқу, АКТ | Тарау бойынша алған білімдерін қайталау арқылы Білімдерін пысықтайды
| Деңгейлік тапсырмалар | «Үш шапалақ», жетондар арқылы бағалау | Тест үлгілері, кеспе қағаздар | |
ІІІ тарау. Жай бөлшектер және оларға амалдар қолдану 51 сағ | ||||||||||
73 | Жай бөлшек. Жай бөлшектерді оқу және жазу | 1 | Жай бөлшектер ұғымын беру, жай бөлшектерді оқу және жазу біліктіліктерін қалыптастыру | Диалогтік оқыту, СТО стратегиялары, топтық жұмыс, көрнекілік әдіс, түсіндіру | Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, ОүБ және оқуды бағалау, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету Талантты және дарынды балаларды оқыту Көшбасшылық, Оқытудағы жаңа тәсілдер, АКТ Жас ерекшелік- теріне сәйкес оқыту және оқу | Жай бөлшектерді жазуды, оқуды, кез келген натурал санды жай бөлшек түрінде жаза білуді игереді | Сұрақ – жауап, суретпен жұмыс, жеке, жұптық жұмыс, тренинг, дидактикалық ойындар, топтық жұмыс
| «Үш шапалақ», жетондар арқылы бағалау | Оқулық, кеспе қағаздар, слайд, Интернет материал дары A3 форматы, маркер | |
74-76 | Жай бөлшектің негізгі қасиеті | 3 | Жай бөлшектің негізгі қасиетін таныстыру, оны бөлшектерді түрлендіруде қолдана білу дағдысын қалыптастыру | Жай бөлшектің негізгі қасиетін бөлшектерді түрлендіруде қолдана біледі | ||||||
77 | Дұрыс және бұрыс бөлшектер. Аралас сан | 1 | Дұрыс және бұрыс бөлшектер,аралас сан ұғымдарымен таныстыру, дұрыс және бұрыс бөлшектерді ажырата білуге үйрету | Көрнекілік, түсіндіру, диалогтік оқыту, СТО стратегиялары, түсіндірмелі сұрақ -жауап | Дұрыс және бұрыс бөлшектерді, аралас сандарды ажырата біледі | Сұрақ – жауап, суретпен жұмыс, жеке, жұптық жұмыс | «Екі жұлдыз, бір тілек», «Үш шапалақ», бағалау парағы Рефлексия | Оқулық, кеспе қағаздар, слайд, Интернет материал дары A3 форматы, маркер | ||
78,79 | Бұрыс бөлшекті аралас санға және аралас санды бұрыс бөлшекке айналдыру | 2 | Бұрыс бөлшекті аралас санға және аралас санды бұрыс бөлшекке айналдыра білу дағдысын қалыптастыру | Диалогтік оқыту, СТО стратегиялары, топтық жұмыс, көрнекілік әдіс, түсіндіру | Оқытудағы жаңа тәсілдер, ОүБ және оқуды бағалау, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету Талантты және дарынды балаларды оқыту Көшбасшылық Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, ОүБ және оқуды бағалау | Бұрыс бөлшекті аралас санға және аралас санды бұрыс бөлшекке айналдыруды біледі | Деңгейлік тапсырмалар, сұрақ- жауап | «Үш шапалақ», жетондар арқылы бағалау | Оқулық, кеспе қағаздар | |
80,81 | Координаталық сәуледе бөлшектер мен аралас сандарды кескіндеу | 2 | Жай бөлшектер мен аралас сандарды координаталық сәуледе кескіндей білу біліктілігін қалыптастыру | Түсіндіру , көрнекілік, сұрақ -жауап | Жас ерекшелік- теріне сәйкес оқыту және оқу Оқытудағы жаңа тәсілдер, ОүБ және оқуды бағалау | Жай бөлшектер мен аралас сандарды координаталық сәуледе кескіндей білуді үйренеді | Деңгейлік тапсырмалар, сұрақ- жауап | «Үш шапалақ», жетондар арқылы бағалау | Оқулық, кеспе қағаздар | |
82 | 6-бақылау жұмысы | 1 | Өтілген тақырыптар бойынша алған білімдерін пысықтау | Сұрақ –жауап, деңгейлеп оқыту | Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, ОүБ және оқуды бағалау | Алған білімдері жүйеленеді | Сұрақ — жауап
| Бақылау жұмысы- ның нұсқалары | ||
83-86 | Бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру | 4 | Бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіруді үйрету | Түсіндіру Диалогтік оқыту, топтық жұмыс | Жас ерекшелік- теріне сәйкес оқыту және оқу Оқытудағы жаңа тәсілдер, ОүБ және оқуды бағалау, АКТ Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Талантты және дарынды балаларды оқыту Көшбасшылық СТО | Бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіруді біледі | Сұрақ — жауап Деңгейлік тапсырма- лар беру, жеке, топтық жұмыс | «Екі жұлдыз, бір тілек», «Үш шапалақ», бағалау парағы Рефлексия | Оқулық, кеспе қағаздар, слайд, Интернет материал дары A3 форматы, маркер | |
87-89 | Жай бөлшектерді салыстыру | 3 | Бөлімдері бірдей және бөлімдері әртүрлі жай бөлшектерді, аралас сандарды салыстыру біліктілігін қалыптастыру | Түсіндіру Диалогтік оқыту, топтық жұмыс СТО стратегиялары | Жай бөлшектерді, аралас сандарды салыстыруды меңгереді | |||||
90-93 | Жай бөлшектерді қосу және азайту | 4 | Жай бөлшектерді қосу және азайту амалдарын орындау ережелерімен таныстыру, есептеу дағдыларын қалыптастыру | Түсіндіру Диалогтік оқыту, топтық жұмыс СТО стратегиялары | Жас ерекшелік- теріне сәйкес оқыту және оқу Оқытудағы жаңа тәсілдер, ОүБ және оқуды бағалау, АКТ Талантты және дарынды балаларды оқыту Көшбасшылық СТО | Жай бөлшектерді қосу және азайту амалдарын орындауды біледі, есептер шығаруға дағдыланады | Сұрақ – жауап, суретпен жұмыс, жеке, жұптық жұмыс, тренинг, дидактикалық ойындар, топтық жұмыс
| «Үш шапалақ», жетондар арқылы бағалау, Критерий бойынша бағалау Рефлексия | Оқулық, кеспе қағаздар, слайд, Интернет материал дары A3 форматы, маркер | |
94-96 | Аралас сандарды қосу | 3 | Аралас сандарды қосу амалын орындай білуге үйрету | |||||||
97,98 | Аралас сандарды азайту | 2 | Аралас сандарды азайтуды орындау,есептеу дағдыларын қалыптастыру | Түсіндірмелі сұрақ -жауап, СТО стратегиялары, түсіндіру, диалогтік оқыту, талдау, деңгейлеп оқыту, топтық жұмыс | Жас ерекшелік- теріне сәйкес оқыту және оқу Оқытудағы жаңа тәсілдер, ОүБ және оқуды бағалау, АКТ Талантты және дарынды балаларды оқыту Көшбасшылық СТО | Аралас сандарды азайту амалын орындай білу біліктілігі қалыптасады | Сұрақ — жауап Деңгейлік тапсырма- лар беру, жеке, топтық жұмыс | «Бағдар- шам» әдісі, жетондар арқылы бірін бірі бағалау, Критерий бойынша бағалау Рефлексия | Оқулық, кеспе қағаздар, слайд, Интернет материал дары A3 форматы, маркер | |
99,100 | Натурал саннан аралас санды азайту | 2 | Натурал саннан аралас санды азайту ережесін білу | |||||||
101 | Аралас саннан натурал санды, дұрыс бөлшекті азайту | 1 | Аралас саннан натурал санды, дұрыс бөлшекті азайту амалын орындай білу біліктілігін қалыптастыру | |||||||
102 | 7-бақылау жұмысы | 1 | Өтілген тақырыптар бойынша алған білімдерін пысықтау | Сұрақ –жауап, деңгейлеп оқыту | Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, ОүБ және оқуды бағалау | Алған білімдері жүйеленеді | Сұрақ — жауап
| Бақылау жұмысы- ның нұсқалары | ||
103-105 | Жай бөлшектер мен аралас сандарды көбейту | 3 | Жай бөлшектер мен аралас сандарды көбейту ережесімен таныстыру және есептеу барысында қолдана білу дағдыларын қалыптастыру | Түсіндірмелі сұрақ -жауап, СТО стратегиялары, түсіндіру, диалогтік оқыту, талдау, деңгейлеп оқыту, топтық жұмыс | Оқытудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету Талантты және дарынды балаларды оқыту Көшбасшылық Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, ОүБ және оқуды бағалау | Жай бөлшектер мен аралас сандарды көбейту ережесін меңгереді, есептер шығаруда қолдана біледі | Жеке , жұптық жұмыс, тренинг, дидактикалық ойындар, топтық жұмыс
| «Үш шапалақ», жетондар арқылы бағалау, Критерий бойынша бағалау Топтық бағалау Рефлексия | Оқулық, кеспе қағаздар, слайд, Интернет материал дары A3 форматы, маркер | |
106-109 | Жай бөлшектер мен аралас сандарды бөлу | 4 | Жай бөлшектер мен аралас сандарды бөлу ережесімен таныстыру және есептеу барысында қолдана білу дағдыларын қалыптастыру, өзара кері сандар ұғымын енгізу | Жай бөлшектер мен аралас сандарды бөлу ережесін меңгереді, есептер шығаруда қолдана біледі | ||||||
110111 | Жай бөлшектерге амалдар қолдану
| 2 | Жай бөлшектер мен аралас сандарды жазу, оқу,салыстыру және есептеу дағдыларын қалыптастыру, пысықтау есептерін шығару арқылы білімдерін бекіту, жай бөлшекке қатысты мәтінді есептерді шығару | Диалогтік оқыту, талдау, деңгейлеп оқыту, топтық жұмыс, СТО стратегиялары | Жас ерекшелік- теріне сәйкес оқыту және оқу Оқытудағы жаңа тәсілдер, ОүБ және оқуды бағалау, АКТ Талантты және дарынды балаларды оқыту Көшбасшылық СТО | Жай бөлшектер мен аралас сандарға амалдар қолдануды, жай бөлшекке қатысты мәтінді есептерді шығаруды меңгереді | Тренинг , дидактикалық ойындар, топтық жұмыс | «Үш шапалақ», Критерий бойынша бағалау Топтық бағалау Рефлексия | Оқулық, кеспе қағаздар, слайд, флипчартИнтернет материал дары A3 форматы, маркер | |
112-114 | Жай бөлшектерге амалдар қолдану | 3 | ||||||||
115-117 | Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табу | 3 | Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуға есептер шығару біліктілігін қалыптастыру | Түсіндірмелі сұрақ -жауап, СТО стратегиялары, түсіндіру, диалогтік оқыту, жұптық жұмыс | Оқытудағы жаңа тәсілдер, ОүБ және оқуды бағалау, АКТ Талантты және дарынды балаларды оқыту Көшбасшылық СТО | Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуға есептер шығарады | Деңгейлік тапсырмалар,тренинг , дидактикалық ойындар, жұптық жұмыс | «Бағдар- шам» әдісі, жетондар арқылы бағалау, Критерий бойынша бағалау Рефлексия | Оқулық, кеспе қағаздар, слайд, Интернет материал дары A3 форматы, маркер | |
118 119 | Бірнеше объектінің бірігіп орындайтын жұмысына берілген есептер | 2 | Жалпы көлемі көрсетілмеген және бірігіп атқарылатын жұмысқа есептер шығару тәсілдерімен таныстыру, осы тәсілдерді қолданып есептер шығаруға үйрету | Бірнеше объектінің бірігіп орындайтын жұмысына берілген есептерді шығара білу біліктілігі қалыптасады | Деңгейлік тапсырмалар,тренинг , дидактикалық ойындар, жұптық жұмыс | Жетондар арқылы бағалау, Критерий бойынша бағалау Рефлексия | Оқулық, суреттер, тірек сызбалар | |||
120 | 8-бақылау жұмысы | 1 | Өтілген тақырыптар бойынша алған білімдерін пысықтау | Сұрақ –жауап, деңгейлеп оқыту | Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, ОүБ және оқуды бағалау | Алған білімдері жүйеленеді | Сұрақ — жауап
| Критерий бойынша бағалау | Бақылау жұмысы- ның нұсқалары | |
121 | Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуға есептер шығару | 1 | Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуға есептер шығаруға үйрету | Диалогтік оқыту, талдау, деңгейлеп оқыту, топтық жұмыс, | Жас ерекшелік- теріне сәйкес оқыту және оқу Оқытудағы жаңа тәсілдер, ОүБ және оқуды бағалау, АКТ Талантты және дарынды балаларды оқыту Көшбасшылық СТО | Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуды меңгереді | Сұрақ – жауап, карточкамен жұмыс, топтық жұмыс
| «Үш шапалақ», Критерий бойынша бағалау | Оқулық, кеспе қағаздар | |
122 | Қозғалысқа арналған есептер шығару | 1 | Жай бөлшектерге қатысты қозғалысқа арналған есептер шығара білу дағдысын қалыптастыру | Жай бөлшектерге қатысты қозғалысқа арналған есептер шығаруға дағдыланады | Сұрақ – жауап,топтық жұмыс, деңгейлік тапсырмалар,тренинг
| Оқулық, кеспе қағаздар | ||||
123 | Қайталауға арналған жаттығулар ( тест) | 1 | Тарау бойынша пысықтау есептерін шығару, білімдерін тиянақтау | Диалогтік оқыту, жұптық жұмыс деңгейлеп оқыту | Жас ерекшелік- теріне сәйкес оқыту және оқу АКТ Талантты және дарынды балаларды оқыту Көшбасшылық | Тарау бойынша білімдері тиянақталады | Сұрақ – жауап, жеке,жұптық жұмыс | Тест үлгілері | ||
ІV тарау. Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану 49 сағат | ||||||||||
124-126 | Ондық бөлшек. Ондық бөлшекті оқу және жазу | 3 | Ондық бөлшек ұғымын енгізу,ондық бөлшекті оқу және жазу дағдысын қалыптастыру | Түсіндірмелі сұрақ -жауап, СТО стратегиялары, түсіндіру, диалогтік оқыту, топтық жұмыс | Жас ерекшелік- теріне сәйкес оқыту және оқу АКТ Талантты және дарынды балаларды оқыту Көшбасшылық Оқытудағы жаңа тәсілдер, ОүБ және оқуды бағалау, СТО | Бөлшек туралы ұғымдары кеңейеді, ондық бөлшекті оқу және жазуды меңгереді | Сұрақ – жауап,топтық жұмыс, тренинг
| «Үш шапалақ», «Бағдар- шам» әдісі, Топтық бағалау
| Оқулық, кеспе қағаздар, слайд, флипчартИнтернет материал дары A3 форматы, маркер | |
127128 | Ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыру | 2 | Ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыра білуге машықтандыру | Ондық бөлшекті жай бөлшек түрінде жаза біледі | Сұрақ – жауап,жеке, топтық жұмыс, тренинг
| Критерий бойынша бағалау Топтық бағалау
| ||||
129-131 | Координаталық сәуледе ондық бөлшектерді кескіндеу. Ондық бөлшектерді салыстыру | 3 | Координаталық сәуледе ондық бөлшектерді нүктемен белгілей білу, координаталық сәуледе белгіленген нүктенің координатасын анықтай білу, ондық бөлшектерді салыстыру | Түсіндірмелі сұрақ -жауап, СТО стратегиялары, түсіндіру, диалогтік оқыту, топтық жұмыс | Жас ерекшелік- теріне сәйкес оқыту және оқу Талантты және дарынды балаларды оқыту Көшбасшылық Оқытудағы жаңа тәсілдер, ОүБ және оқуды бағалау, СТО АКТ | Координаталық сәуледе ондық бөлшектерді кескіндеуді, ондық бөлшектерді салыстыруды біледі | Сұрақ – жауап,жеке, топтық жұмыс, тренинг
| «Үш шапалақ», «Бағдар- шам» әдісі, Топтық бағалау
| Оқулық, кеспе қағаздар, слайд, флипчартИнтернет материал дары A3 форматы, маркер | |
132 133 | Ондық бөлшектерді қосу | 2 | Ондық бөлшектерді қосу амалын орындай білуге үйрету,есептеу дағдыларын қалыптастыру | Ондық бөлшектерді қосуды меңгереді | Сұрақ – жауап,топтық жұмыс, деңгейлік тапсырмалар,тренинг дидактикалық ойындар
| «Үш шапалақ», Жетондар арқылы бағалау | Оқулық, слайд, A3 форматы, маркер, тірек сызбалар | |||
134-136 | Ондық бөлшектерді азайту | 3 | Ондық бөлшектерді азайту амалын орындай білуге үйрету,есептеу дағдыларын қалыптастыру | Ондық бөлшектерді азайтуды меңгереді | Бағалау парағы | |||||
137 | 9-бақылау жұмысы | 1 | Өтілген тақырыптар бойынша алған білімдерін пысықтау | Сұрақ –жауап, деңгейлеп оқыту | Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, ОүБ және оқуды бағалау | Алған білімдері жүйеленеді | Сұрақ — жауап
| Критерий бойынша бағалау | Бақылау жұмысы- ның нұсқалары | |
138 139 | Ондық бөлшекті натурал санға көбейту | 2 | Ондық бөлшекті натурал санға көбейту амалын орындау алгоритмін біліп,оны есептер шығаруда қолдана білуге үйрету | Түсіндіру , диалогтік оқыту, топтық жұмыс | Жас ерекшелік- теріне сәйкес оқыту және оқу Талантты және дарынды балаларды оқыту Көшбасшылық Оқытудағы жаңа тәсілдер, ОүБ және оқуды бағалау, СТО | Ондық бөлшекті натурал санға көбейту амалын орындай біледі | Сұрақ – жауап,топтық жұмыс, деңгейлік тапсырмалар,тренинг дидактикалық ойындар
| Жетондар арқылы бағалау, Бағалау парағы «Үш шапалақ», «Бағдар- шам» әдісі, Топтық бағалау
| Оқулық, кеспе қағаздар, A3 форматы, маркер, тірек сызбалар | |
140-143 | Ондық бөлшектерді көбейту | 4 | Ондық бөлшектерді көбейту дағдыларын қалыптастыру | Ондық бөлшектерді көбейту амалын орындауды меңгереді | ||||||
144-146 | Ондық бөлшекті натурал санға бөлу | 3 | Ондық бөлшекті натурал санға бөлу амалын орындау алгоритмін біліп,оны есептер шығаруда қолдана білуге үйрету | Түсіндірмелі сұрақ -жауап, СТО стратегиялары, түсіндіру, диалогтік оқыту, топтық жұмыс | Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, ОүБ және оқуды бағалау , Жас ерекшелік- теріне сәйкес оқыту және оқу Талантты және дарынды балаларды оқыту Көшбасшылық Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО | Ондық бөлшекті натурал санға бөлу амалын орындай біледі | Сұрақ – жауап,топтық жұмыс, деңгейлік тапсырмалар,тренинг дидактикалық ойындар
| «Үш шапалақ», «Бағдар- шам» әдісі, Топтық бағалау
| Оқулық, кеспе қағаздар, A3 форматы, маркер, тірек сызбалар, флипчарт | |
147 148 | Ондық бөлшекті ондық бөлшекке бөлу | 2 | Ондық бөлшектерді бөлу дағдыларын қалыптастыру | Ондық бөлшектерді бөлу амалын орындауды меңгереді | ||||||
149-151 | Ондық бөлшекті бөлуге арналған есептер | 3 | ||||||||
152-154 | Ондық бөлшекті 10, 100, 1000, … және 0,1; 0,01; 0,001 … санына көбейту және бөлу | 3 | Ондық бөлшекті 10, 100, 1000, … және 0,1; 0,01; 0,001 … санына көбейту және бөлу ережерін игеру, оны есептеуде қолдана білуге үйрету | Ондық бөлшекті 10, 100, 1000, … және 0,1; 0,01; 0,001 … санына көбейту және бөлу ережерін игереді | ||||||
155 | 10-бақылау жұмысы | 1 | Өтілген тақырыптар бойынша алған білімдерін пысықтау | Сұрақ –жауап, деңгейлеп оқыту | Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, ОүБ және оқуды бағалау | Алған білімдері жүйеленеді | Сұрақ — жауап
| Критерий бойынша бағалау | Бақылау жұмысы- ның нұсқалары | |
156-158 | Ондық және жай бөлшектерге амалдар қолдану | 3 | Ондық және жай бөлшектерге амалдар қолдану, есептеу дағдыларын қалыптастыру, мәтін есептер шығару | Сұрақ –жауап, деңгейлеп оқыту,топтық, жеке, жұптық жұмыс,СТО стратегиялары | Жас ерекшелік- теріне сәйкес оқыту және оқу Талантты және дарынды балаларды оқыту Көшбасшылық Оқытудағы жаңа тәсілдер, ОүБ және оқуды бағалау, СТО АКТ | Ондық және жай бөлшектерге амалдар қолдануға, есептер шығаруға дағдыланады | Сұрақ – жауап,жеке, жұптық, топтық жұмыс, деңгейлік тапсырмалар,тренинг дидактикалық ойындар
| Бағалау парағы «Үш шапалақ», «Бағдар- шам» әдісі, Топтық бағалау «Екі жұлдыз, бір тілек», Рефлексия | Оқулық, кеспе қағаздар, A3 форматы, маркер, тірек сызбалар, флипчарт | |
159-161 | Бөлшектерге қатысты мәтін есептер | 3 | ||||||||
162 163 | Ондық бөлшекті дөңгелектеу | 2 | Санның жуық мәні ұғымымен таныстыру, әртүрлі разрядтарға дейін дөңгелектеу ережесі негізінде сандарды дөңгелектеу дағдысын қалыптастыру | Түсіндірмелі сұрақ -жауап, СТО стратегиялары, түсіндіру, диалогтік оқыту, топтық жұмыс | Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Жас ерекшелік- теріне сәйкес оқыту және оқу Оқытудағы жаңа тәсілдер, ОүБ және оқуды бағалау, СТО, АКТ | Әртүрлі разрядтарға дейін дөңгелектеу ережесі негізінде сандарды дөңгелектеуді меңгереді | Топтық жұмыс, деңгейлік тапсырмалар | Топтық бағалау «Екі жұлдыз, бір тілек» | Оқулық, кеспе қағаздар, A3 форматы, маркер, тірек сызбалар, флипчарт | |
164-166 | Арифметикалық орта. Мода, ауытқу, медиана | 3 | Бірнеше санның арифметикалық ортасын табу ұғымымен таныстыру,берілгендер бойынша элементар статистикалық түсініктерді қалыптастыру | Түсіндірмелі сұрақ -жауап, СТО стратегиялары, түсіндіру, диалогтік оқыту, жұптық жұмыс | Жас ерекшелік- теріне сәйкес оқыту және оқу Талантты және дарынды балаларды оқыту Көшбасшылық Оқытудағы жаңа тәсілдер, ОүБ және оқуды бағалау, СТО АКТ | Бірнеше санның арифметикалық ортасын табуды, мода, ауытқу, медиана туралы ұғымдарды біледі | Сұрақ – жауап, жеке, жұптық жұмыс, деңгейлік тапсырмалар,тренинг дидактикалық ойындар
| Бағалау парағы «Үш шапалақ», Жетондар арқылы бағалау | Оқулық, кеспе қағаздар, A3 форматы, маркер флипчарт | |
167 | 11-бақылау жұмысы | 1 | Өтілген тақырыптар бойынша алған білімдерін пысықтау | Сұрақ –жауап, деңгейлеп оқыту | Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, ОүБ және оқуды бағалау | Алған білімдері жүйеленеді | Сұрақ — жауап
| Критерий бойынша бағалау | Бақылау жұмысы- ның нұсқалары | |
168 | Статистикалық мәліметтерді кесте түрінде беру тәсілдері | 1 | Берілген статистикалық мәліметтерді кесте түрінде кескіндеу біліктілігін қалыптастыру | СТО стратегиялары, түсіндіру, диалогтік оқыту, жұптық жұмыс | Жас ерекшелік- теріне сәйкес оқыту және оқу Талантты және дарынды балаларды оқыту Көшбасшылық Оқытудағы жаңа тәсілдер, ОүБ және оқуды бағалау, СТО АКТ | Берілген статистикалық мәліметтерді кесте түрінде кескіндей біледі | Сұрақ – жауап, жеке, жұптық жұмыс | Критерий бойынша бағалау «Екі жұлдыз, бір тілек», Рефлексия | Оқулық, кеспе қағаздар, A3 форматы, маркер флипчарт флипчартИнтернет материал дары | |
169170 | Теңдеу құрып шығарылатын есептер | 2 | Бөлшектерге қатысты теңдеу құрып шығарылатын есептерді және теңдеулерді шешу дағдыларын қалыптастыру | Диалогтік оқыту, жұптық жұмыс | Оқытудағы жаңа тәсілдер, ОүБ және оқуды бағалау, СТО АКТ | Теңдеу құруға және оның шешімін табуға дағдыланады | Сұрақ – жауап, жұптық жұмыс | Критерий бойынша бағалау «Екі жұлдыз, бір тілек», Рефлексия | Кеспе қағаздар, суреттер | |
171172 | Қайталауға арналған жаттығулар ( тест) | 2 | Тарау бойынша пысықтау есептерін шығару, білімдерін тиянақтау | Диалогтік оқыту, жұптық жұмыс деңгейлеп оқыту | Жас ерекшелік- теріне сәйкес оқыту және оқу Талантты және дарынды балаларды оқыту Көшбасшылық | Тарау бойынша білімдері тиянақталады | Сұрақ – жауап, жеке,жұптық жұмыс | Бағалау парағы | Тест үлгілері | |
V тарау. Пайыз 14 сағ | ||||||||||
173-175 | Пайыз | 3 | Пайыз ұғымымен таныстыру, пайызды санмен алмастыру,санның бір пайызын табу және бір пайызы белгілі болғанда санды табуды үйрету | Түсіндірмелі сұрақ -жауап, СТО стратегиялары, түсіндіру, баяндау, диалогтік оқыту, топтық жұмыс | Жас ерекшелік- теріне сәйкес оқыту және оқу, АКТ, Оқытудағы жаңа тәсілдер, ОүБ және оқуды бағалау, СТО | Пайыз туралы ұғым қалыптасады, санның пайызын табуды біледі | Топтық жұмыс, деңгейлік тапсырмалар | Топтық бағалау «Екі жұлдыз, бір тілек» | Оқулық, кеспе қағаздар, A3 форматы, маркер, тірек сызбалар, флипчарт | |
176 177 | Санның пайызын табу | 2 | Санның пайызын таба білу біліктілігін қалыптастыру | Санның пайызын табу алгоритмін меңгереді | ||||||
178 179 | Пайызы бойынша санды табу | 2 | Пайызы бойынша санды табу біліктілігін қалыптастыру | Жас ерекшелік- теріне сәйкес оқыту және оқу, АКТ, Оқытудағы жаңа тәсілдер, ОүБ және оқуды бағалау, СТО | Пайызы бойынша санды табу біліктілігі қалыптасады | Топтық жұмыс, деңгейлік тапсырмалар | Бағалау парағы «Екі жұлдыз, бір тілек» | Оқулық, кеспе қағаздар, A3 форматы, маркер, тірек сызбалар, флипчарт | ||
180 181 | Статистикалық мәліметтерді беру тәсілдері. Диаграмма | 2 | Диаграмма түрлерімен таныстыру, берілген статистикалық мәліметтерді кесте түрінде, диаграмма бойынша кескіндеу біліктілігін қалыптастыру | СТО стратегиялары, түсіндіру, диалогтік оқыту, жұптық жұмыс | Жас ерекшелік- теріне сәйкес оқыту және оқу Талантты және дарынды балаларды оқыту Көшбасшылық Оқытудағы жаңа тәсілдер, ОүБ және оқуды бағалау, СТО АКТ Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру | Берілген статистикалық мәліметтерді кесте түрінде, диаграмма бойынша кескіндей біледі | Сұрақ – жауап, жеке, жұптық жұмыс | Критерий бойынша бағалау «Екі жұлдыз, бір тілек», Рефлексия | Оқулық, кеспе қағаздар, A3 форматы, маркер флипчарт флипчартИнтернет материал дары | |
182 -184 | Формула. Формула бойынша есептеу | 3 | Есеп шығару барысында және есептеулер жүргізу кезінде формулаларды қолдана білу | Түсіндірмелі сұрақ -жауап, СТО стратегиялары, түсіндіру, көрнекілік, баяндау, диалогтік оқыту, топтық жұмыс | Формулалармен танысады, есептер шығаруда қолданды | Сұрақ – жауап, жеке, жұптық жұмыс, деңгейлік тапсырмалар,тренинг дидактикалық ойындар
| Бағалау парағы «Үш шапалақ», Жетондар арқылы бағалау | Оқулық, кеспе қағаздар, A3 форматы, маркер флипчарт | ||
185 | 12-бақылау жұмысы | 1 | Өтілген тақырыптар бойынша алған білімдерін пысықтау | Сұрақ –жауап, деңгейлеп оқыту | Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, ОүБ және оқуды бағалау | Алған білімдері жүйеленеді | Сұрақ — жауап
| Критерий бойынша бағалау | Бақылау жұмысы- ның нұсқалары | |
186 | Қайталауға арналған жаттығулар ( тест) | 1 | Тарау бойынша пысықтау есептерін шығару, білімдерін тиянақтау | Диалогтік оқыту, жұптық жұмыс деңгейлеп оқыту | Жас ерекшелік- теріне сәйкес оқыту және оқу Талантты және дарынды балаларды оқыту Көшбасшылық | Тарау бойынша білімдері тиянақталады | Сұрақ – жауап, жеке,жұптық жұмыс | Бағалау парағы | Тест үлгілері | |
5-сыныптағы математика курсын қайталау 18 сағ | ||||||||||
187 | Өрнектер | 1 | Натурал сандарға амалдар қолдану,санды және әріпті өрнектерді ықшамдау, мәнін табуға арналған еесептер шығару | Сұрақ -жауап, практикалық, ойын элементтері СТО стратегиялары, деңгейлік тапсырмалар, жеке , жұптық жұмыс | Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Оқытудағы жаңа тәсілдер ,АКТ ОүБ және оқуды бағалау Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету Жас ерекшелік- теріне сәйкес оқыту және оқу Көшбасшылық, Талантты және дарынды балаларды оқыту
| Математика курсы бойынша өтілген тақырыптарды еске түсіреді, қайталау арқылы білімдері пысықталады дамытады | Түрлі деңгейлік тапсырма- лар арқылы, Жеке, жұптық тапсырмалар, тренинг, дидактикалық ойындар | «Екі жұлдыз, бір тілек», бағалау критерий лері арқылы, «Бағдар шам» әдісі, бағалау парағы рефлексия«Үш шапалақ», Критерий бойынша бағалау
| Оқулық, кеспе қағаздар, тірек сызбалар, Флипчарт, слайд, А3 форматы, маркер | |
188 | Формулалар | 1 | Есеп шығару барысында және есептеулер жүргізу кезінде формулаларды қолдана білу | |||||||
189 | Натурал сандардың бөлінгіштігі | 1 | Натурал сандардың бөлінгіштік қасиеттерін пысықтау | |||||||
190 | Жай бөлшектер | 1 | Жай бөлшектерге амалдар қолдана білу біліктіліктерін қалыптастыру | |||||||
191 | Жай бөлшектерді қосу және азайту | 1 | ||||||||
192 | Жай бөлшектерді көбейту және бөлу | 1 | ||||||||
193 | Жұмысқа мәтінді есептер | 1 | Жұмысқа , қозғалысқа арналған мәтінді есептерді шығару | |||||||
194 | Қозғалысқа мәтінді есептер | 1 | ||||||||
195 | Логикалық есептер | 1 | Логикалық есептер шығара білуге, ойлауға үйрету | |||||||
196 | Ондық бөлшектер | 1 | Ондық бөлшектерге амалдар қолдана білу біліктіліктерін қалыптастыру | |||||||
197 | Ондық бөлшектерді қосу және азайту | 1 | ||||||||
198 | Ондық бөлшектерді көбейту және бөлу | 1 | ||||||||
199 | Көлемді табуға арналған есептер | 1 | Көлемді табуға арналған есептер шығару | |||||||
200 | Пайыздар | 1 | Пайызға берілген есептер шығару | |||||||
201 | Бұрыштар | 1 | Бұрыштың түрлерін, өлшеп салу алгоритмін қайталау, алған білімдерін пысықтау | |||||||
202 | Диаграммалар | 1 | Диаграмманың түрлерін, салу алгоритмін қайталау, алған білімдерін пысықтау | |||||||
203 | Қорытынды бақылау жұмысы | 1 | Жыл бойы алған білімдерін пысықтау | Сұрақ –жауап, деңгейлеп оқыту | Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, ОүБ және оқуды бағалау | Алған білімдері жүйеленеді | Сұрақ — жауап
| Критерий бойынша бағалау | Бақылау жұмысы- ның нұсқалары | |
204 | Бақылау жұмысын талдау. | 1 | ||||||||