Орта мерзімді жоспарлау. Қазақ әдебиеті. 9-сынып 2014 ж
Орта мерзімді жоспарлау. Қазақ әдебиеті. 9-сынып 2014 ж
№ | Тақырыбы | Оқып үйренудің негізгі мақсаттары | Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | Оқып-үйренудің нәтижесі | Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау | Бәрін қоса есептегенде | Негізгі дерек көздер |
1 | 1917 – 1956 жылдардағы қазақ әдебиеті
11.03.2014ж | 1. 1917 – 1956 жылдардағы тарихи оқиғалар мен қазақ әдебиетіндегі бағыттардың байланысын аша білу. 2. Осы кезеңдегі поэзия, проза, драматургия жанрларының ерекшелігін айқындау. 3. Жекелеген әдебиет өкілдерінің шығармаларының тақырыптарына тоқталу | Ой қозғау. Топтық жұмыс. Жеке жұмыс.
| 1. 1917 – 1956 жылдардағы тарихи оқиғалар мен қазақ әдебиетіндегі бағыттардың байланысын аша біледі. 2. Осы кезеңдегі поэзия, проза, драматургия жанрларының ерекшелігін айқындай алады. 3. Жекелеген әдебиет өкілдерінің шығармаларының тақырып жағынан аша біледі.
| 1.Мадақтау 2. Өзін –өзі бағалау 3. Топтық бағалау 4.Екі жұлдыз, бір тілек 5. Кері байланыс
| 1. Ашық сұрақтар қою. 2. Талқылау сұрақтары 3. Кеңейтілген тапсырмалар. 4. Постер қорғау
| Мұғалімге арналған нұсқаулық. Оқулық пен әдістемелер. Яндекс ғаламтор беттері.
Қазақ әдебиеті хрестоматия, постер, маркер, карандаш, кесте, сызбалар, қосымша материалдар. |
2 | Ж.Аймауытовтыңөмірі мен шығармашылығы
13.03.2014ж
| 1.Ж.Аймауытовтың өмірі мен шығармашылығы туралы мағлұмат беру. 2. Автор шығармашылығын әдебиет тектері бойынша топтастыру 3. Ж.Аймауытовтың қазақ әдебиетіндегі орнын анықтау
| 1. АКТ 2. Миға шабуыл 3. Топтық жұмыс. 4. Жеке жұмыс
| 1.Ж.Аймауытовтың өмірі мен шығармашылығы туралы білетін болады. 2. Автор шығармашылығын әдебиет тектері бойынша топтастыра алады. 3. Қаламгердің қазақ әдебиетіндегі орнын анықтай алады. | 1.Мадақтау 2.Екі жұлдыз ,бір тілек 3. «Бағдаршам» әдісімен 4. Бармақпен бағалау 5. Кері байланыс
| 1. Ашық сұрақтар қою. 2. Талқылау сұрақтары 3. Кеңейтілген тапсырмалар. 4. Жоба қорғау (таныстырылым)
| Қазақ әдебиеті хрестоматия сызбалар, суреттер, қосымша материалдар, дидактикалық материалдар |
3 | Ж.Аймауытовтың «Қартқожа» романы
14.03.2014ж | 1.Ж.Аймауытовтың «Қартқожа» романының мазмұны туралы мағлұмат беру. 2. «Қартқожа» әңгімесінің тақырыбы мен идеясын түсіну. 3. Романның құрылымына талдау жасау
| 1. АКТ 2. Ой қозғау 3. Топтық жұмыс. 4.Жеке жұмыс
| 1. Ж.Аймауытовтың «Қартқожа» романының мазмұны туралы мағлұмат алады. 2. «Қартқожа» әңгімесінің тақырыбы мен идеясын түсінеді. 3.Романның құрылымына талдау жасай алады.
| Бағалау критериилері мазмұнын аша білуі негізгі ойды жеткізуі тапсырманы дұрыс орындауы | 1. Ашық сұрақтар қою. 2. Талқылау сұрақтары 3. Кеңейтілген тапсырмалар. 4. Постер қорғау 5. Кері байланыс
| Әдебиет 9-сынып «Мектеп» баспасы Ж.Аймауытов «Қартқожа» романы
|
4 | Ж.Аймауытовтың «Қартқожа» романы
18.03.2014ж | 1. Ж.Аймауытовтың «Қартқожа» романындағы өзекті ойды айқындау 2. Шығармадағы кейіпкерлер бейнесін сомдай білу. 3. Жазушының романдағы суреткерлік шеберлігін аша білу
| Топқа бөлу. Ой қозғау. Топтық жұмыс. Диалогтік әдіс Жас ерекш. тапс Формативті бағалау АКТ «Кейіпкерге хат» «Автор орындығы»
| 1. Ж.Аймауытовтың «Қартқожа» романындағы өзекті ойды айқындай алады. 2. Шығармадағы кейіпкерлер бейнесін сомдай біледі. 3. Жазушының романдағы суреткерлік шеберлігін аша алады.
| Өзіне сенімділік артады. Ақылдылыққа бой алдырады. Өз ойын жеткізе алады. | 1. Ашық сұрақтар қою. 2. Талқылау сұрақтары 3. Кеңейтілген тапсырмалар. 4. Постер қорғау 5. Жұппен жұмыс 6. Екі жұлдыз, бір тілек 7. Кері байланыс
| Әдебиет 9-сынып «Мектеп» баспасы Ж.Аймауытов «Қартқожа» романы
|