«Қамбар батыр» жыры кейіпкерлер бейнесіне талдау
Сабақтың тақырыбы | «Қамбар батыр» жыры кейіпкерлер бейнесіне талдау |
Сілтеме | Интернет жүйесі (білім беру сайттары) |
Жалпымақсаты | Кейіпкерлер іс-әрекетін саралп, топта оқып, талдап түсіну; Оқушылардың пікірлерін дәлелді түрде жеткізе білу; |
Мұғалімдерүшіноқунәтижелері
| Жырдың кейіпкерлеріне талдай білу; Өзін-өзі реттеу Өз ойларын дәлелді түрде жетізе білу Сөйлеу дағдыларын дамыту Белсенділігін арттыру |
Сабақтатуындағаннегізгіидеялар | Оқушылардың диалог әдісіменөзойынеркінжеткізебілугедағдылардыру. |
Тапсырмалар
| Топтық жұмыс Оқушыларды топтарға бөлу «Кім жылдам?» сұрақ-жауап Кейіпкерлер бейнесіне талдау Топтық тапсырма мінездеме беру |
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: Сабақ барысы: І. Ұйымдастыру І топ – «Алпамыс батыр» ІІ топ – «Қобланды батыр» ІІІ топ — « Қамбар батыр» ІІ. Өткен тақырыпты қайталау Тапсырма №1 І «Кім жылдам?» сұрақ-жауап ІІІ Жаңа сабақ Тапсырма №2Тақырыпты оқып жұппен талдау, сұрақ қою. Мәтінмен жұмыс І топ-Қамбар образы ІІ топ-Назым образы ІІІ топ-Қараман мен Келмембет Мазмұнын меңгеруге бағытталған өзіндік тапсырма Басты эпизодтар :Назымның күйеу таңдауы Сұрақтар –Назым кім? Оның сипаты қалай берілген? Қамбарға Назымның ғашық болуы Сұрақтар –Қамбар туралы хабарды қайда естиді? Қамбар туралы жырда не айтылады? Оның сипаты жырда қалай беріледі? -Назымға неге қарамайды? Себебін айт. Жырдан үзінді келтір. Поэмадағы басқыншылық саясаты -Қараман ,оның басқыншылары (Қалмақ батыры туралы өз пікірің) Қараманға қандай мінездеме берер едің? Жырдан үзінді келтір . Тапсырма №3 Үш топқа тақырыпты бөліп беріп, флипчартқа ойларын бейнелеп түсіріп, постерді қорғайды. 1 топ «Халық алдында батырдың ,елім деген тұлғалардың міндеті қандай?» II топ Назым-ел мәселесін саналы түрде ашық айтқан қыз III топ Қараман –басқыншылық өкілі. Бағалау: Бір-бірін смайлик арқылы бағалау Бекіту сұрақтары. Кім жылдам? Үй тапсырмасы: 1 «Қамбар батыр» жырының кейіпкерлері 2. Өзіңе ұнаған кейіпкерге мінездеме
| |
Дереккөздер және жабдықтар: АКТ құралдары (бейне камера, интерактивті тақта), плакат, маркер. | |
Кейінгі тапсырмалар мен портфолиодеректері | Іздену, мағлұмат жинақтау тапсырмалары бойынша интернет жүйесіне қосылу, үнемі ақпараттанып отыру. |
Сабақты талдау — проблемалық сұрақ қойып оқушылардың қызығушылығын ояттым; — «Кім жылдам ?» сұрақтар арқылы танымдық, шығармашылық қабілеті артты; — оқушылар тақырыпты өздері ашып, нәтижеге қол жеткізді. — өзін-өзі реттеу, өзін-өзі бағалау жүргізілді; — бір-бірінің пікірін тыңдай білуге, сыйлау білуге дағдыланды. | |
Сабақ бойынша өзгертулер
| Не сәтті болды? Смайлик арқылы бағалау, тәжірибені қорытындылауда Не сәтсіз болды? Ашық сұрақтарды құрастыруда қиындықтар болды Нені өзгерткім келеді? АКТ –ні сабақта тиімді пайдалану |