Қ.Жұмаділов «Тағдыр» романы

Қазақ тілі мен әдебиеті  пәнінің мұғалімі  Г.Үсенбаеваның қысқа  мерзімдік жоспары

Күні: 9.04. 2014ж.

Сағаты:

Қазақ әдебиеті11- сынып жаратылыстану-математика бағыты

 

Сабақ тақырыбы:Қ.Жұмаділов «Тағдыр» романы (1-сағат)
Жалпы мақсат:  Жазушының өмірі мен шығармашылық жолы.

Романда көтерілген ел бірлігі,ұлт мүддесі

Бүтін бір халықтың екі империя арасында таласқа түсуі

 

Сілтеме:1.      Мұғалімдерге арналған нұсқаулық

2.      11-сыныпқа арналған қазақ әдебиеті оқулығы

3.      Романның қысқаша мазмұны жазылған бетшелер

4.      6 қалпақ

 

Оқу нәтижесі:Жазушы өмірі мен шығармашылық жолынан мағлұмат алады

Романның қысқаша мазмұнымен танысады

Бас кейіпкердің тарихи тұлға екенін таниды

АКТ пайдалана алуы

Негізгі идеялар:Бұл —  тек Демежанның тағдыры емес,қазақ халқының тағдыры
Сабақта қолданылатын материалдар: Оқулық тапсырмалары,

интерактивті тақтадағы тапсырмалар.

Оқыту әдістері:  Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер:

Диалогтік оқыту:  сұрақ- жауап, диалог. СТО: Миға шабуыл.

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау: формативті бағалау:стикерлер, қол шапалақтау. Жиынтық бағалау.

Жұмыс түрлері: жеке, жұптық, топтық

 

 

 

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
Психологиялық тренинг

(2 мин)

 

   Сыныпта жағымды психологиялық ахуалды қалыптастыру  үшін «Велосипед секілді амандасу» тренингін ұйымдастыру.«Велосипед секілді амандасу» тренингі арқылы бір — бірімен амандасу, (ортаға шығып жасау) Әр оқушы бір- бірімен  әртүрлі іс әрекетті жасау арқылы амандасады.
Топқа бөлу

(2 мин)

Әр түрлі түстегі,  формадағы конфеттер шашу арқылы топқа бөлу.Шашу теру  арқылы топқа бөлінуі

 

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау      ( 5 мин )Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
«Миға шабуыл» стратегиясын қолдана отырып, үй тапсырмасының  дайындық  дәрежесін білу

1.С.Жүнісовтің қандай шығармаларын білесіңдер?

2.Повестің негізгі тақырыбы не?

3. Басты кейіпкерлері кімдер?

4.Олардың тағдырлары арқылы не айта аласыңдар?

 

Оқушылар негізгі сұрақтарды анықтап, ой қорыту жасап түйіндейді , идеяларын толықтырады

 

ІІІ. Жаңа тақырып 

1.Ой қозғау

3 минут

 Тағдыр сөзіне ассосация жасату

Тақтаға «тағдыр» сөзі жазылады

Тағдыр сөзін естігенде ойына не оралады,соны тізбектеп жазады

 

2.Мағынаны тану

1-тапсырма

10 минут

Роман бойынша қысқаша мазмұны жазылған бетшелер таратылып беріледі.Жұптық жұмыс

Бетшелер бойынша романды мазмұндап шығады

3.Ой –толғаныс

2-тапсырма

5 минут

Топтық жұмыс:

1-топ:Р-бүгінгі ұрпақ

А-Демежан

Ф-хат

Т- еліңіз үшін еткен игі            ісіңіз үшін рахмет!

2-топ: «Демежанның қара ағашы»- бүгінде саялы жасыл бақ    (постер қорғау)

тапсырмаларын береді

 

1.Оқушылар Демежанға хат жазады.

 

 

 

2.Оқушылар Демежан тағдырын бүгінгі өмірмен байланыстырады.

ІV.Қорытындылау

7 минут

 « 6 қалпақ» әдісі

Ақ қалпақ-оқиғаның болғанына  фактілер келтіреді

Қара қалпақ- кемшіліктерін, ұнамсыз жақтарын баяндайды

Жасыл қалпақ— өлең шығару, сурет салу

Қызыл қалпақ— эмоциясын білдіреді(қорқу,мұң,қуаныш)

Сары қалпақ-жағымды ,өзіне ұнаған жақтарын айтады

Көк-қорытындылайды,не үйрендің, үлгі алдың?

 

Оқушылар  өзіне берілген қалпақтар бойынша өз ойларын айтып шығады.
V. Үй  тапсырмасын  беру  (2 мин) Романды оқып,Демежан бейнесін,мінезін,ақыл-парасатын айқындайтын тұстарын жазып келу

 

Тапсырманы жазып алады.
VI. Бағалау   (3 мин)Формативті  бағалау

(Түрлі түсті жетондар бойынша)

жиынтық  бағалау

Өзін-өзі бағалау

Бағалауға қатысады

V.Рефлекция

(3 мин)

Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстары туралы ойларын білу үшін стикерлер таратуСабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын «Тілек ағашы» арқылы жеткізу, стикерлерге жазу, ілу.
Неге қол жеткіздім?Сын тұрғысынан ойлауға үйрету модулі бойынша оқушылардың тілдік қорын молайтуға ; көркем шығарманың негізгі идеясын тану арқылы  өз халқының тарихы мен тағдырын таныта алуға ,АКТ мүмкіндіктерін мол пайдалана алуға; ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс тұрғысынан оқуға қол жеткіздім.