Қ.Жұмаділов «Тағдыр» романы
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Г.Үсенбаеваның қысқа мерзімдік жоспары
Күні: 9.04. 2014ж. Сағаты: | Қазақ әдебиеті | 11- сынып жаратылыстану-математика бағыты
|
Сабақ тақырыбы: | Қ.Жұмаділов «Тағдыр» романы (1-сағат) | |
Жалпы мақсат: | Жазушының өмірі мен шығармашылық жолы. Романда көтерілген ел бірлігі,ұлт мүддесі Бүтін бір халықтың екі империя арасында таласқа түсуі
| |
Сілтеме: | 1. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 2. 11-сыныпқа арналған қазақ әдебиеті оқулығы 3. Романның қысқаша мазмұны жазылған бетшелер 4. 6 қалпақ
| |
Оқу нәтижесі: | Жазушы өмірі мен шығармашылық жолынан мағлұмат алады Романның қысқаша мазмұнымен танысады Бас кейіпкердің тарихи тұлға екенін таниды АКТ пайдалана алуы | |
Негізгі идеялар: | Бұл — тек Демежанның тағдыры емес,қазақ халқының тағдыры | |
Сабақта қолданылатын материалдар: | Оқулық тапсырмалары, интерактивті тақтадағы тапсырмалар. | |
Оқыту әдістері: | Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер: Диалогтік оқыту: сұрақ- жауап, диалог. СТО: Миға шабуыл. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау: формативті бағалау:стикерлер, қол шапалақтау. Жиынтық бағалау. Жұмыс түрлері: жеке, жұптық, топтық |
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |
Психологиялық тренинг (2 мин)
| Сыныпта жағымды психологиялық ахуалды қалыптастыру үшін «Велосипед секілді амандасу» тренингін ұйымдастыру. | «Велосипед секілді амандасу» тренингі арқылы бір — бірімен амандасу, (ортаға шығып жасау) Әр оқушы бір- бірімен әртүрлі іс әрекетті жасау арқылы амандасады. | |
Топқа бөлу (2 мин) | Әр түрлі түстегі, формадағы конфеттер шашу арқылы топқа бөлу. | Шашу теру арқылы топқа бөлінуі
| |
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау ( 5 мин ) | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |
«Миға шабуыл» стратегиясын қолдана отырып, үй тапсырмасының дайындық дәрежесін білу 1.С.Жүнісовтің қандай шығармаларын білесіңдер? 2.Повестің негізгі тақырыбы не? 3. Басты кейіпкерлері кімдер? 4.Олардың тағдырлары арқылы не айта аласыңдар? | Оқушылар негізгі сұрақтарды анықтап, ой қорыту жасап түйіндейді , идеяларын толықтырады
| ||
ІІІ. Жаңа тақырып 1.Ой қозғау 3 минут | Тағдыр сөзіне ассосация жасату Тақтаға «тағдыр» сөзі жазылады | Тағдыр сөзін естігенде ойына не оралады,соны тізбектеп жазады
| |
2.Мағынаны тану 1-тапсырма 10 минут | Роман бойынша қысқаша мазмұны жазылған бетшелер таратылып беріледі. | Жұптық жұмыс Бетшелер бойынша романды мазмұндап шығады | |
3.Ой –толғаныс 2-тапсырма 5 минут | Топтық жұмыс: 1-топ:Р-бүгінгі ұрпақ А-Демежан Ф-хат Т- еліңіз үшін еткен игі ісіңіз үшін рахмет! 2-топ: «Демежанның қара ағашы»- бүгінде саялы жасыл бақ (постер қорғау) тапсырмаларын береді
| 1.Оқушылар Демежанға хат жазады.
2.Оқушылар Демежан тағдырын бүгінгі өмірмен байланыстырады. | |
ІV.Қорытындылау 7 минут | « 6 қалпақ» әдісі Ақ қалпақ-оқиғаның болғанына фактілер келтіреді Қара қалпақ- кемшіліктерін, ұнамсыз жақтарын баяндайды Жасыл қалпақ— өлең шығару, сурет салу Қызыл қалпақ— эмоциясын білдіреді(қорқу,мұң,қуаныш) Сары қалпақ-жағымды ,өзіне ұнаған жақтарын айтады Көк-қорытындылайды,не үйрендің, үлгі алдың?
| Оқушылар өзіне берілген қалпақтар бойынша өз ойларын айтып шығады. | |
V. Үй тапсырмасын беру (2 мин) | Романды оқып,Демежан бейнесін,мінезін,ақыл-парасатын айқындайтын тұстарын жазып келу
| Тапсырманы жазып алады. | |
VI. Бағалау (3 мин) | Формативті бағалау (Түрлі түсті жетондар бойынша) жиынтық бағалау | Өзін-өзі бағалау Бағалауға қатысады | |
V.Рефлекция (3 мин) | Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстары туралы ойларын білу үшін стикерлер тарату | Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын «Тілек ағашы» арқылы жеткізу, стикерлерге жазу, ілу. | |
Неге қол жеткіздім? | Сын тұрғысынан ойлауға үйрету модулі бойынша оқушылардың тілдік қорын молайтуға ; көркем шығарманың негізгі идеясын тану арқылы өз халқының тарихы мен тағдырын таныта алуға ,АКТ мүмкіндіктерін мол пайдалана алуға; ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс тұрғысынан оқуға қол жеткіздім. | ||