Сайын Мұратбеков « Қылау»
Сыныбы 6 а
Пәні қазақ әдебиеті
Сабақтың тақырыбы : Сайын Мұратбеков « Қылау»
Сабақтың мақсаты : Шығарманы талдап , мазмұнын түсініп ,кейіпкерлерге мінездеме бере алады .
Сабақтың нәтижелері : 1 . Сайын Мұратбеков өмірінен деректермен танысады ; 2 . Шығарманың мазмұнын өз беттерінше талдай алады ; 3 . Кейіпкерлерге талдау жасай алады ; 4 Шығармашылық жұмыспен айналысады .
Сабақтың типі : Аралас сабақ
Техналогия: Сындарлы оқу теориясы
Қолданатын әдіс тәсілдер : Сын тұрғысынан ойлау , Диалогтік оқыту , т.б
Табыс критерийлері: 1 . Сайын Мұратбеков өмірінен деректерді білемін; 2 . Шығарманың мазмұнын өз беттерінше талдай аламын ; 3 . Кейіпкерлерге талдау жасай аламын ; 4. Шығармашылық жұмыспен айналыстым .
Сабақтың барысы :
Р/с | Сабақ кезеңі | Оқыту дың белсенді әдіс-тәсіл дері | Мұғалімнің әрекеті | Оқушының әрекеті | Баға лау | Барлы ғы қоса алған да |
1 | Ұйымдастыру кезеңі | 1.Топқа бөлу тәсілі. | 1.Оқушылар мен амандасу,тү гендеу. 2.Психология лық жайлы ахуал орнату. Тілектер тасқыны тренинг арқылы . 3.Топқа бөлу. Түсті қағаздар арқылы | 1.Мұғаліммен амандасады. 2.Психология лық көңіл-күйі жақсарады. 3.Топқа бөлінеді. | 17 оқу шы | |
2 | Үй тапсырма сын сұрау. | Сын тұрғы сынан ойлау. Миға шабуыл әдісі | 1.Үй тапсырмасына не берілгенін сұрайды. 2. Таныстыры лым жасауға тапсырма береді . Сайын Мұратбеков тың өмірі мен шығармашы лығы .
3. Үй тапсырмасын қорытынды лайды. | 1. Үйге берілген тапсырма туралы айтады. 2 Топтар берілген тапсырма бойынша таныстыры лым жасайды 3. Оқушылар бірін бірі бағалайды. | Екі жұл дыз бір тілек әдісі | 17 оқушы |
3 | Жаңа сабақ | Сын тұрғысы нан ойлау. Ой қозғау әдісі | Оқушыларға қағаз тарқатады. 3.Бағыт-бағдар беріп отырады. | 1. Жаңа тақырып туралы түсінік алады. 2. Әңгімені бөліктерге бөліп , жоспар құрғызады . 3.Өз жұмыстарын қорғайды. | Басбар мақ әдісі | 17 оқушы |
4 | Бекіту кезеңі | Дарын ды оқушы лармен жұмыс Ыстық орындық әдісі | Шығармада кездесетін кейіпкерлерге жарнама жасауға тапсырма береді . Ыстық орындық әдісімен таныстырады Бағыт бағдар береді . | Топ бойынша кейіпкерлерге жарнама жасайды . Ыстық орындықта отырған балаға сұрақтар қояды . | Топ тық бағалау | 17 оқу шы |
5 | Қорытынды лау | Сын тұрғысы нан ойлау Инцерт картасы | Инцерт картасы тарқатылып беріледі .
Оқу крийтерилері тарқатылып беріледі. | Инйерт картасымен жұмыс істейді.
Оқу крийтерилері арқылы өздерін бағалайды. | Өзін-өзі бағалау. | 17 оқушы |
6. | Үй тапсырмасы | Шығармадағы кейіпкерлерге мінездеме беру |