Абай Құнанбаев «Шоқпардай кекілі бар қамыс құлақ» өлеңі
2-апта (16.10.12ж) | 2-күн | 1-сабақ | ||||
Сыныбы | 6 «А»-сыныбы | |||||
Пәні | Әдебиет | |||||
Сабақтың тақырыбы | Абай Құнанбаев «Шоқпардай кекілі бар қамыс құлақ» өлеңі | |||||
Жалпы мақсаты | Абай туралы 5-сыныпта өткен Мұхтар Әуезовтың «Ақын қонақтар» әңгімесіндегі Байкөкшенің батасын жасыра отырып еске түсірдік. Топтастыру стратегиясы арқылы Абайға кеңірек еске түсіріп тоқталдық. Диалог әдісін қолдана отырып «Шоқпардай кекілі бар қамыс құлақ» өлеңнің тақырыбын ашқыздым. Өдеңді мәнерлеп оқыта отырып оқушылардың дарындылығын анықтау, поэзия деген сүйіспеншілігін оятуды бағалау арқылы оқушы деңгейін сараладық. | |||||
Сілтеме | 6-сыныптың Әдебиет оқулығы, Абай Құанбаевтың өлеңдер жинағы, 1-2 том, «Қазақ тілі мен әдебиет» журналы «Мұғалімге арналған Нұсқаулық»,тапсырма жазылған кеспе қағаздар, бағалау бетшелері. | |||||
Оқыту нәтижелері | А.Мослоу қажеттілігі жүзеге асырылды. Абай суреттеуіндегі жүйрік ат бейнесін тану. Оқушылар пікірлеседі, бір мәмлеге келе алады. Өз ойын еркін жеткізеді, өлең идеясын ашады,құрылысына,тіл ерекшелігіне талдай алады. | |||||
Негізгі идеялар | Тай құнанға жеткізер, Құнан атқа жеткізер, Ат мұратқа жеткізер (Халық). | |||||
Топқа бөлу (құрастырмалы Баянауылдың табиғат көрінісі арқылы). | ||||||
Тапсырма көздері | 69-бет Мұхтар Әуезовтың Абайға берген бағасын оқу,оны үш топ үш түрге түсіндіру | |||||
Абай кім? Қандай білім нәрімен сусындап өсті. Постер қорғау | Абай туралы не білеміз? Постер қорғау
| Абай өмірінің бір сәтінен Көрініс көрсету | ||||
Абай сонымен кім болды? дей келе топтастыру стратегиясына электрондық тақтаны пайдаландық сазгер ↑ аудармашы ← Абай → ақын ↓ лирик «Шоқпардай кекілі бар қамыс құлақ» өлеңін 3 топтан 2 оқушы мәнерлеп оқыды | ||||||
Тапсырма көздері | Өлеңді тіл ерекшелігіне талда Эпитет, метафора, теңеу | Өлең құрылысына талдау (бунақ, шумақ, тармақ, ұйқас) | Оқулықтан №2,3 тапсырма «Ер қанаты- ат» мақалын түсіндіру Ойтолғау | |||
Бағалау критерийлері арқылы топ топты бағалайды. | ||||||
Міндеттері | Өлеңді мәнерлеп оқыта отырып жылқы малының қасиетін ұғындыру. Топтарға тапсырма беру арқылы әдебиет теориясынан білімін шыңдау. Мұғалім көшбасшылығын дамыту арқылы оқушының қызығушылығын арттыру | |||||
Кері байланыс | Өзін өзі бағалау.Диалогтік әдіс,Зерттеушілік әңгіме | |||||
Үй тапсырмасы | Абай өмірі, «Шоқпардай кекілі бар қамыс құлақ» өлеңін мәнерлеп оқу.Әдемі жылқы суретін бейнелеу | |||||