Абай Құнанбайұлы «Шоқпардай кекілі бар қамыс құлақ»
№ | Оқып үйренудің негізгі мақсаттары | Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | Модульдердің кіріктірілуі | Оқып-үйренудің нәтижесі | Ресурстар | Бағалау |
1.Тақырып: Абай Құнанбайұлы «Шоқпардай кекілі бар қамыс құлақ» | *Абайдың өмірбаяны мен өскен ортасын танып білу. *Абайдың ата-тегі туралы мағлұмат беру. Абай шығармаларының жас ұрпақ тәрбиесіндегі орны туралы түсінік беру. *Елінің болашағын ойлайтын білімді, салауатты, ұлтжанда жан болуға тәрбиелеу.
| . Диалог әдісі Абай қандай ортада өсіп, тәрбие алды? 3. Ақын өлеңінің (метафора, метонимия, теңеу ) көркемдік ерекше- ліктеріне талдау.
1. ББҮ стратегиясы арқылы білімдерін бақылау(Тақырып бойынша не білетіндерін жазады.
| Үлгерімі төмен оқушыларды өз деңгейінде мадақтау. Оны топқа тарту, жұмылдыру. Мұғалім тарапынан қолдау көрсету. | 1.Абайдың толық өмірбаянын біледі. 2.Ақынның ата тегі туралы тарихи мағұлмат алады. 3.Елінің болашағын ойлайтын білімді, салауатты, ұлтжанды азамат болуға ұмтылады.
| Ақын портреті, аттың суреті, шығармалар жинағы, кеспе қағаздар. | Формативті бағалау |
2. Абайдың «Құлақтан кіріп бойды алар» | *Абай өлеңдерінің негізгі тақырыбын білу (табитғат, махаббат, заман, гуманизм) *Ақын өлеңдерінің көркемдік ерекшеліктерін тану | 1.Оқушыларға Абай әндері туралы ролик ұсынылады Постер құру(топпен) ББҮ толтырып аяқтау Бес жолды өлең. Топпен жұмыс . Миға шабуыл. «Джигсо» әдісі.
| Үлгерімі төмен оқушыларды өз деңгейінде мадақтау. Оны топқа тарту, жұмылдыру. Мұғалім тарапынан қолдау көрсету. | 1.Оқушылар ақынның ән өнеріне арнаған өлеңін біледі. 2.Өлеңнің тақырыбын анықтай алады. 3. Поэзиялық шығармадағы көркемдік тәсілдерді таба алады | Бейне ролик, аудио таспа, қосымша материалдар. | Қалыптастырушы бағалау. (смайлик арқылы бағалау, үш шапалақ, топтық бағалау, ауызша бағалау) |
4.Абайдың 31-қарасөзі | Ақын қара сөзінің мазмұнын ұғындыру. Қара сөздің философиялық ой-түйінін ашып түсіндіру.
| 2.Слайд көрсетіледі. Бес жолды өлең. Топпен жұмыс . Миға шабуыл. «Джигсо» әдісі. Кубизм әдісі | Үлгерімі төмен оқушыларды өз деңгейінде мадақтау. Оны топқа тарту, жұмылдыру. Мұғалім тарапынан қолдау көрсету. | *Оқушылар ақынның не мақсатпен қарасөз жазғандыған біледі. *Қарасөздердің тақырыбын анықтайды. *Қарасөздерге байланысты өзіндік ойтолғаныс жасайды. | Бейне ролик, аудио таспа, қосымша материалдар, үлестірмелі қағаздар. | «Алты ойшыл қалпақ арқылы» оқушылар сабақты бағалайды. |