Орта мерзімді сабақ жоспарының топтамасы Қазақ тілі пәні
Орта мерзімді сабақ жоспарының топтамасы Қазақ тілі пәні
Шаяхметова Алмагуль Есильбаевна
6 «а»-сынып
Қазақ тілі пәні
Жалпы сағат саны: 102
1-тоқсан 27 сағат
Сабақтың тақырыбы | 1.Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары
| 2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | 3. Оқып-үйренудің нәтижесі /болжау/ | 4. Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау | 5. Бәрін қоса есептегенде | 6. Негізгі дерек көздер |
1. Қазақ тілінің қоғамдық рөлі | Қазақ тілінің қоғамдағы пайдасы жалпы қазақ тілі туралы терең ұғым, түсінік беру. Ойлау, сөйлеу, есте сақтау қабілетін дамыта оқыту, сөздік қорын молайту. | Түсіндіру, диалогтік әдіс (сұрақ-жауап), топтағы белсенді әрекетті дамыту үшін сыни тұрғыдан ойлау. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. | Қазақ тілінің тереңдігін тексеру, зерттеу арқылы оқулықтағы жаттығуларды, тапсырмаларды дұрыс орындау. Күнделікті қарым қатынаста қазақ тілінде мәдениетті, сауатты сөйлеуге, әр сөзді дұрыс пайдалана білуге үйрету, сөздер мен сөйлемдерді орынды қолдануға үйрету. Талдау жасауға дағдыландыру | Өзін өзі әділ бағалау.Формативті баға қоюды үйрету, суммативтік бағаны шығару. | Сабақ мақсатына қол жеткізуге көмектесемін. Түрлі түсті қағаздармен топқа бөлу. Топтарды аралап, әрбір топ мүшесінің жұмысын қадағалаймын. Топ мүшелерін рөлдерге бөлемін және баяу жұмыс істейтін оқушыларға жетелеуші жеңілдетілген сұрақтар мен тапсырмалар дайындаймын. Бағалау критерилерін оқушыларға таратып, олармен бірлесе отыра білімдерін бағалау. | Дәптер,оқулық, интерактивті тақта, көрнекілік құралдар,плакаттар, түрлі — түсті қағаздар, маркерлер, стиктерлер. |
2. Әдеби тіл және оның нормалары | Өз ойларын еркін жеткізуге, диалогтік оқыту арқылы еркін әрі толық ойларын жеткізе алуға үйрету,тақырып бойынша алған білімдерін жинақтау,бір жүйеге келтіру,қазақ тілінде әдеби нормаға сай түсінікті әрі мәдениетті сөйлеу, ойлау дағдыларын қалыптастыру.Шығармашылық жұмыс істеуге,тез ойлауға дағдыландыру,өз жетістіктерін бағалай білуге,қарым-қатынасты күшейтуді дамыту. | Сын тұрғыдан ойлау,топпен жұмыс,жарыс АКТ-ны қолдану, сұрақ — жауап. | Интерактивті тақтадағы мәтінді толықтырады, түсініп өз ойын қосады. Жалпы және арнайы жекелеген сұрақтарға дұрыс жауап беру.
| Бағалау критерийлері бойынша бағалау,оқыту үшін бағалау. Жеке балаға суммативтік баға шығару. | Диалог арқылы өткенді еске түсіру, әрқатарларды аралап шығып қадағалау. Сұрақтарды жүйелеп қою.Арнайы тапсырмалар әзірлеу.
| көрнекілік құралдар., интерактивті тақта, қосымша әдеби оқулықтар, Маркер, плакаттар мен стикерлер
|
3. Әдеби тіл мен мәтіннің байланысы | Өткен сабақтарға қорытынды жасау, балалалардың өткен тақырыптар бойынша білімдерін тиянақтау, толықтыру,бағалау. Жаңа сабақтың тақырыбы бойынша оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беру, зерттеу, ресурстармен дұрыс әрі жүйелі жұмыс жасай алуға үйрету, баулу.
| АҚТ ны қолдану , сұрақ- жауап, топпен жұмыс, диалог,топтастыру, сыни тұрғыдан ойлау, бағалау.
| Сабақтың критери лерімен таныстырамын. Әр топқа тапсырма беремін, Интерактивті тақта да жұмыс жасау мәтіннің толық мазмұнын игерту, бір-біріне сұрақтар қою арқылы ережелерді қайталау,оқулықпен жұмыс,логикалық және шығармашылық қабілеттерін дамыту барысында тапсырмалар орындату. | Сабақ нәтижесі бойынша топтарға өзін — өзі бағалау парағын беріп, формативтік бағалау. | Сыни тұрғыдан ойлау технологиясының топтастыру әдісі мен жұмыс істеген уақытта топтардың бір бірінің ой пікірлерін тындауын, талқылауын бақылаймын,осы кезде бағыт бағдар беріп отырамын.
| Оқулық, компьютер, интербелсенді тақта, плакаттар, қосымша журналдар жинағы, қайшы |
4. Тіл ұстарту | Тапсырмаларды орындау барысында модульдер бойынша алған білімдерді тиянақтау, осы модульдер бойынша игерген тақырыптарды қаншалықты деңгейде қолдана және сауатты сөйлеуін бақылау, түрлі ойын элементтерін пайдалана отырып бекіту. Ойлау, сөйлеу әңгімелеу, өз ойын жетік жеткізе алуын бақылау, әдепті болуға баулу. | Диалогтық оқыту, топпен белсенді әрекет, сұрақ-жауап , сыни ойлау.Кубизім әдісін тиімді қолдану. | Өткен тақырыптарда алған білімдерін нығайту, алған білімдерін , қажетті мәліметті тапсырманы орындауда,практикада қолдану. | Бағалау критерилерін қолдану арқылы топпен жұмыста әр тапсырмаға формативті бағалау. | Топпен жұмыста әр баланың іс әрекетін қадағалап, суммативтік баға шығарамын. Топтардың жұмыс жүргізу барысында оқушылардың іс әрекеттерін,ой пікірлеріне қосымша мәліметтер бере отырып бағыт бағдар беремін,Жазба жұмыстар кезінде оқушылардың қалай жұмыс істеп жатқандарын аралап жүріп қадағалаймын | Оқулық, стикерлер, кестелер, слайд, интерактивті тақта, кубик, кесте.
|
5. 5-сыныпта өткенді қайталау | Өткен сыныпта өткен сабақтарға қорытынды жасау, балалалардың өткен тақырыптар бойынша еске түсіру, білімдерін тиянақтау, толықтыру,бағалау. | АҚТ ны қолдану , сұрақ- жауап, топпен жұмыс, диалог,топтастыру, сыни тұрғыдан ойлау, бағалау | Өткен сыныпта алған білімдерін нығайту, алған білімдерін , қажетті мәліметті тапсырманы орындауда,практикада қолдану. | Суммативті бағалау | Осы сабақта балалардың барлығын дерлік деңгейлік тапсырмалар арқылы білімдерін бақылап отырамын, топпен және жұппен жұмыс жасату және бір-бірлеріне өткен сыныптағы тақырыптар бойынша сұрақтар дайындатамын. Оқушылардың сабаққа араласуын қадағалап отырамын | көрнекілік құралдар., интерактивті тақта, қосымша әдеби оқулықтар, Маркер, плакаттар мен стикерлер, кестелер мен деңгейлік тапсырмалар.
|
6. Мәтін және сөз мағынасы | Мәтін туралы толық түсінік беру және ресурстар арқылы өздеріне осы тақырып аясында іздені жұмысы арқылы білім беру, мәтін құрғызу арқылы өзіндік пікір өзіндік сөйлеу тілін және сол ойын жеткізе алуларына дағдыландыру | Диалогтік оқыту және сыни тұрғыдан ойлану, жас ерекшелік | Сабақтың критери лерімен таныстырамын. Әр топқа тапсырма беремін, Интерактивті тақта да жұмыс жасау мәтіннің толық мазмұнын игерту, бір-біріне сұрақтар қою арқылы ережелерді қайталау | Сабақ нәтижесі бойынша топтарға өзін — өзі бағалау парағын беріп, формативтік бағалау | Топпен жұмыста әр баланың іс әрекетін қадағалап отырамын, бірін-бірі әділ бағалауларын бақылау | Дәптер,оқулық, интерактивті тақта, көрнекілік құралдар,плакаттар, түрлі — түсті қағаздар, маркерлер, стиктерлер |
7. Ауызша тіл нормасы. Орфоэпия | Ауызша тіл туралы жалпы түсінік беру. Орфоэпия дегеніміз не? Біз қалай орфоэпия бойынша сөйлеуіміз керек. Жаттығу жұмыстарын тиімді әрі сапалы түрде орындаьқызу, үйрету, түсіндіру. | Сұрақ жауап Диалог Түсіндіру АКТ Бағалау Сыни тұрғыдан ойлау
| Өз ойын толық жеткізуге және сауатты жүйелі дұрыс сұрақ қоюға үйренеді және АКТ тиімді қолдануды үйренеді | Суммативті бағалау Өзін өзі бағалау
| Әр топты аралай отыра көмек қолдау көрсетіп отырамын, бағыт бермін, әр оқушының топпен жұмыста жай отырып қалмауын қадағалап бақылаймын. | Оқулық, интербелсенді тақта, бағалау парақшалары |
8. Жазбаша тіл нормасы. Орфография | Жазбаша тіл нормасы жайлы ақпараттандыру және орфоэпия яғни дұрыс әрі сауатты жазуларын үйрету. | Сұрақ-жауап,АКТ. Сыни тұрғыдан ойлау | Бала сауатты әрі дұрыс жазуға дағдыланады. Бірін-бірі әділ бағалауды және бір-бірінің пікірін тыңдап үйренеді | Өзін — өзі әділ бағалау | Топтардың жұмыстарын бақылап отырамын, көмек көрсетмін. Деңгейлік тапсырмалармен жұмыс істетемін. | Оқулық, кеспелер, плакат, маркерлер мен стикерлер. |
9. Лингвистикалық тапсырмалар. | ||||||
10. Диктант | Диктант жазады | Дәстүрлі баяндау | Диктант жазады, практикалық тапсырманы орындайды | Мұғалім бағалайды | Әр баланың жұмысы тексеріледі | Диктант дәптерлері |
11.Қатемен жұмыс | Кеткен қателермен жұмыс жасайды | АКТ бағалау | Дәптерде қате кеткен сөздермен және тыныс белгілерімен жұмыс жасайды, ізденеді | Мұғалім бағалайды | Әр оқушының жұмысы бақыланады | Диктант дәптерлері |
12. Сөзжасам. Сөз тұлғасы | Сөзжасам туралы мағлұматты ресурстар арқылы өздері зерттеп әр топ ортада дәлелдейді, әр топ бір-біріне түсіндіреді. | Сыни тұрғыдан ойлау, диалогтік оқыту бағалай АКТ | Балалар өздері ресурстарды тиімді қолдануды үйренеді әрі өз дәлелдемелері арқылы сол тақырыпты өздігінен меңгереді | Суммативті бағалау | Ресурстардың дұрыс қолданылуларын қараймын, балаларға көмек көрсетіп отырамын, әр топтың әділ бағалауларын бақылаймын. | Оқулықтар, ресурстар плакаттар маркерлер стикерлер кеспелер интербелсенді тақта |
13. Түбір мен қосымша | Түбір мен қосымша турыла түсінік беру, теорияда алған білімдерін практикада жаттығу жұмыстары арқылы дәлелдеп, үйрену, түсіну | АКТ, диалогтік оқыту, жас ерекшелік | Түбір мен қосымшаны айыра біледі, жаттығу жұмысын өздері сауатты орындайды | Суммативті бағалау | Жұппен және топпен жұмыс жасап жатқан балалардың жұмыстарын тексеру | АКТ оқулықтар қосымша кітапшалар, плакаттар мен маркерлер |
14. Тіл ұстарту | Тапсырмаларды орындау барысында модульдер бойынша алған білімдерді тиянақтау, осы модульдер бойынша игерген тақырыптарды қаншалықты деңгейде қолдана және сауатты сөйлеуін бақылау, | Диалогтық оқыту, топпен белсенді әрекет, сұрақ-жауап , сыни ойлау.Кубизім әдісін тиімді қолдану. | Өткен тақырыптарда алған білімдерін нығайту, алған білімдерін , қажетті мәліметті тапсырманы орындауда,практикада қолдану. | Сабақ нәтижесі бойынша топтарға өзін — өзі бағалау парағын беріп, формативтік бағалау | Топтардың жұмыс жүргізу барысында оқушылардың іс әрекеттерін,ой пікірлеріне қосымша мәліметтер бере отырып бағыт бағдар беремін,Жазба жұмыстар кезінде оқушылардың қалай жұмыс істеп жатқандарын аралап жүріп қадағалаймын | Оқулық, стикерлер, кестелер, слайд, интерактивті тақта, кубик, кесте.
|
15. Дара және күрделі сөздер | Дара және күрделі сөздер туралы ресурстар таратып беру балалар өздері сол ресурстарды пайдалана отыра сабақтың тақырыбын ашады, бір-біріне түсіндіреді | Сыни тұрғыдан ойлау Диалогтік оқыту АКТ жас ерекшелік | Теорияны өздері түсініеді, біріне бірі түсіндіреді, топпен жұмыс жасау арқылы әр топ бір-біріне түсіндіреді | Суммативті бағадан формативті бағаны шығару | Жеке жұмысты, жұппен жұмысты және топпен жұмыстың жүріп жатқандығын бақылаймын, көмек кезінде бағыт беріп отырамын. | Оқулықтар, кестелер, қосымша ресурстар, маркерлер мен плакттар, стикерлер дәптер |
16. Біріккен сөздер | Біріккен сөздер туралы балаларға түсінік беремін, оқушылар теорияны меңгеріп практикада жаттығу жұмыстарын орындайды | Диалогтік оқыту, бағалау, АКТ жас ерекшелік | Балалар алған білімді өздері практикада орындайды, әр топ өздерінің жасаған тапсырмаларын ортаға шығып қорғайды, әр топ бір-біріне сұрақтар дайындайды, дәлелдейді | Формативті бағалау | Оқушылардың орындаған тапсырмаларын бақылаймын, топ алдында қорғауларын қараймын, қосымша дерекетер немесе бағыт беріп отырамын. | Оқулық, суреттер, деңгейлік тапсырмаларғ арналған кеспелер. Интербаелсенді тақта, сөздіктер, плакаттар |
17. Біріккен сөздердің емлесі | Біріккен сөздерді қайтадан еске түсіру қалай жазылу керектігін түсіндіру | АКТ жас ерекешлік диалогтік оқыту | Балалар біріккен сөздердің жазылу емлесін оқи отыра сауатты дұрыс жазады, жаттығу жұмыстарына талдау жасауды үйренеді | Суммативті бағалау | Оқушылардың орындаған жұмыстарын бақылап отырамын. | Оқулық, интербелсенді тақта, суреттер, дәптер |
18. Қос сөздер | Қос сөздер туралы мағлұмат алады, өздері оқулықтағы ережені меңгереді, мұғалімді тыңдайды, жаттығуларды орындағанда талдау жасайды | Диалогтік оқыту АКТ жас ерекшелік | Қос сөздерді және олардың жазылу емлесін түсінеді, талдау біледі, бір-бірінің пікірін тыңдай алады және бағалайды | бағалау | Оқушылардың қаншалықты түсінгендерін қараймын, толықтырып отырамын. | Оқулық, қосымша кітапшалар, дәптер, плакаттар, маркерлер, интербелсенді тақта |
19. Қайталама қос сөздер | Қайталама қос сөздер туралы түсінік алады, талдайды | АКТ жас ерекешлік сыни тұрғыдан ойлау Диалогтік оқыту | Оқушылар өздерінің жасаған жұмыстарын ортада талдайды, біріне бірі түсіндіреді, жеке жұппен және топпен жұмыс жасайды, бірін бірі бағалайды | бағалау | әр баланы жеке жеке бақылап отырамын | Оқулықтар, дәптер, плакаттар мен маркерлер интербелсенді тақта |
20. Қосарлама қос сөздер | Қосарлама қос сөздер туралы түсінік алады, талдайды | АКТ жас ерекешлік сыни тұрғыдан ойлау
| Оқушылар өздерінің жасаған жұмыстарын ортада талдайды, біріне бірі түсіндіреді, жеке жұппен және топпен жұмыс жасайды, бірін бірі бағалайды | бағалау | Оқушылардың қаншалықты түсінгендерін қараймын, толықтырып отырамын | Оқулық, суреттер, деңгейлік тапсырмаларғ арналған кеспелер. Интербаелсенді тақта, сөздіктер, плакаттар |
21. Қысқарған сөздер | Қосарлама қос сөздер туралы түсінік алады, талдайды | АКТ жас ерекешлік сыни тұрғыдан ойлау
| Балалар алған білімді өздері практикада орындайды, әр топ өздерінің жасаған тапсырмаларын ортаға шығып қорғайды, әр топ бір-біріне сұрақтар дайындайды, дәлелдейді | Суммативті бағалау | Ресурстардың дұрыс қолданылуларын қараймын, балаларға көмек көрсетіп отырамын, әр топтың әділ бағалауларын бақылаймын. | Оқулық, суреттер, деңгейлік тапсырмаларғ арналған кеспелер. Интербаелсенді тақта, сөздіктер, плакаттар |
22. Тіркесті сөздер | Тіркесті сөздер туралы түсінік алады, талдайды. Бір бірінің пікірін тыңдайды, әділ бағалайды | АКТ жас ерекешлік сыни тұрғыдан ойлау
| Теорияны өздері түсініеді, біріне бірі түсіндіреді, топпен жұмыс жасау арқылы әр топ бір-біріне түсіндіреді | Суммативті бағалау | Ресурстардың дұрыс қолданылуларын қараймын, балаларға көмек көрсетіп отырамын, әр топтың әділ бағалауларын бақылаймын. | Оқулық, стикерлер, кестелер, слайд, интерактивті тақта |
23. Диктант | Диктант жазады | Дәстүрлі баяндау | Диктант жазады, практикалық тапсырманы орындайды | Мұғалім бағалайды | Әр баланың жұмысы тексеріледі | Диктант дәптерлері |
24. Қатемен жұмыс | Кеткен қателермен жұмыс жасайды | АКТ бағалау | Дәптерде қате кеткен сөздермен және тыныс белгілерімен жұмыс жасайды, ізденеді | Мұғалім бағалайды | Әр оқушының жұмысы бақыланады | Диктант дәптерлері |
25. Линвистикалық тапсырма | ||||||
26. Тест | Тест орындайды | Дәстүрлі /тест парақшалары | Тестті орындайды, ойланады, өткенді естеріне түсіреді | Жұптар бір-бірімен алмасып, бағалайды | әр жұп бір-бірін бағалайды,мен дұрыс бағалауларын тексеремін | Тест парақшалары мен дәптерлері |
27. Сөзжасамнан өткенді қайталау |