Орта мерзімді сабақ жоспарының топтамасы Қазақ тілі пәні

Орта мерзімді сабақ жоспарының топтамасы Қазақ тілі пәні

Шаяхметова Алмагуль Есильбаевна

6 «а»-сынып

Қазақ тілі пәні

Жалпы сағат саны: 102

1-тоқсан 27 сағат

Сабақтың  тақырыбы1.Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары

 

 

2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер3. Оқып-үйренудің нәтижесі /болжау/4. Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау5. Бәрін қоса есептегенде6. Негізгі дерек көздер
1. Қазақ тілінің қоғамдық рөліҚазақ тілінің қоғамдағы пайдасы жалпы қазақ тілі туралы терең ұғым, түсінік беру.  Ойлау, сөйлеу, есте сақтау қабілетін дамыта оқыту, сөздік қорын молайту.Түсіндіру, диалогтік әдіс (сұрақ-жауап),

топтағы белсенді әрекетті дамыту үшін сыни тұрғыдан ойлау. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

Қазақ тілінің тереңдігін тексеру, зерттеу арқылы оқулықтағы  жаттығуларды, тапсырмаларды дұрыс орындау. Күнделікті қарым қатынаста қазақ тілінде мәдениетті, сауатты сөйлеуге, әр сөзді дұрыс пайдалана білуге үйрету, сөздер мен сөйлемдерді орынды қолдануға үйрету. Талдау жасауға дағдыландыруӨзін өзі әділ бағалау.Формативті баға қоюды үйрету, суммативтік бағаны шығару.Сабақ мақсатына қол жеткізуге көмектесемін. Түрлі түсті қағаздармен топқа бөлу.

Топтарды аралап, әрбір топ мүшесінің жұмысын қадағалаймын.

Топ мүшелерін рөлдерге бөлемін және баяу жұмыс істейтін оқушыларға жетелеуші жеңілдетілген сұрақтар мен тапсырмалар дайындаймын.

Бағалау критерилерін  оқушыларға таратып, олармен бірлесе отыра білімдерін бағалау.

Дәптер,оқулық, интерактивті тақта, көрнекілік құралдар,плакаттар, түрлі — түсті қағаздар, маркерлер, стиктерлер.
2. Әдеби тіл және оның нормаларыӨз ойларын еркін жеткізуге, диалогтік оқыту арқылы еркін әрі толық ойларын жеткізе алуға үйрету,тақырып бойынша алған білімдерін жинақтау,бір жүйеге келтіру,қазақ тілінде әдеби нормаға сай түсінікті әрі мәдениетті сөйлеу, ойлау дағдыларын қалыптастыру.Шығармашылық жұмыс істеуге,тез ойлауға дағдыландыру,өз жетістіктерін бағалай білуге,қарым-қатынасты күшейтуді дамыту.Сын тұрғыдан ойлау,топпен жұмыс,жарыс АКТ-ны  қолдану, сұрақ — жауап.Интерактивті тақтадағы мәтінді толықтырады, түсініп өз ойын қосады. Жалпы және арнайы жекелеген  сұрақтарға дұрыс жауап беру.

 

Бағалау критерийлері бойынша бағалау,оқыту үшін бағалау. Жеке балаға суммативтік баға шығару.Диалог арқылы өткенді еске түсіру,

әрқатарларды аралап шығып қадағалау.

Сұрақтарды жүйелеп қою.Арнайы тапсырмалар әзірлеу.

 

көрнекілік құралдар., интерактивті тақта, қосымша әдеби оқулықтар, Маркер, плакаттар мен стикерлер

 

 

3. Әдеби тіл мен мәтіннің байланысыӨткен сабақтарға қорытынды жасау, балалалардың өткен тақырыптар бойынша білімдерін тиянақтау, толықтыру,бағалау. Жаңа сабақтың тақырыбы бойынша оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беру, зерттеу, ресурстармен дұрыс әрі жүйелі жұмыс жасай алуға үйрету, баулу.

 

АҚТ ны қолдану , сұрақ- жауап, топпен жұмыс, диалог,топтастыру, сыни тұрғыдан ойлау, бағалау.

 

Сабақтың критери лерімен таныстырамын. Әр топқа тапсырма беремін, Интерактивті тақта да жұмыс жасау мәтіннің толық мазмұнын игерту, бір-біріне сұрақтар қою арқылы ережелерді қайталау,оқулықпен жұмыс,логикалық және шығармашылық  қабілеттерін дамыту барысында тапсырмалар орындату.Сабақ нәтижесі бойынша топтарға өзін —  өзі бағалау парағын беріп, формативтік бағалау. Сыни тұрғыдан ойлау технологиясының топтастыру әдісі мен жұмыс істеген уақытта топтардың бір бірінің ой пікірлерін тындауын, талқылауын бақылаймын,осы кезде бағыт бағдар беріп отырамын.

 

Оқулық, компьютер, интербелсенді тақта, плакаттар, қосымша журналдар жинағы, қайшы
4. Тіл ұстартуТапсырмаларды орындау барысында модульдер бойынша алған білімдерді тиянақтау, осы модульдер бойынша игерген тақырыптарды қаншалықты деңгейде қолдана және сауатты сөйлеуін бақылау, түрлі ойын элементтерін пайдалана отырып бекіту. Ойлау, сөйлеу  әңгімелеу, өз ойын жетік жеткізе алуын бақылау, әдепті болуға баулу.Диалогтық оқыту, топпен белсенді әрекет, сұрақ-жауап , сыни ойлау.Кубизім әдісін тиімді қолдану.Өткен тақырыптарда алған білімдерін нығайту, алған білімдерін , қажетті мәліметті тапсырманы орындауда,практикада қолдану.Бағалау критерилерін қолдану арқылы топпен жұмыста әр тапсырмаға формативті бағалау.Топпен  жұмыста әр баланың іс әрекетін қадағалап, суммативтік баға шығарамын.

Топтардың жұмыс жүргізу барысында оқушылардың іс әрекеттерін,ой пікірлеріне қосымша мәліметтер бере отырып бағыт бағдар беремін,Жазба жұмыстар кезінде

оқушылардың қалай жұмыс істеп жатқандарын аралап жүріп қадағалаймын

Оқулық, стикерлер, кестелер,  слайд, интерактивті тақта, кубик, кесте.

 

5. 5-сыныпта өткенді қайталауӨткен сыныпта өткен сабақтарға қорытынды жасау, балалалардың өткен тақырыптар бойынша еске түсіру, білімдерін тиянақтау, толықтыру,бағалау.АҚТ ны қолдану , сұрақ- жауап, топпен жұмыс, диалог,топтастыру, сыни тұрғыдан ойлау, бағалауӨткен сыныпта алған білімдерін нығайту, алған білімдерін , қажетті мәліметті тапсырманы орындауда,практикада қолдану.Суммативті бағалауОсы сабақта балалардың барлығын дерлік деңгейлік тапсырмалар арқылы білімдерін бақылап отырамын, топпен және жұппен жұмыс жасату және бір-бірлеріне өткен сыныптағы тақырыптар бойынша сұрақтар дайындатамын. Оқушылардың сабаққа араласуын қадағалап отырамынкөрнекілік құралдар., интерактивті тақта, қосымша әдеби оқулықтар, Маркер, плакаттар мен стикерлер, кестелер мен деңгейлік тапсырмалар.

 

6. Мәтін және сөз мағынасыМәтін туралы толық түсінік беру және ресурстар арқылы өздеріне осы тақырып аясында іздені жұмысы арқылы білім беру, мәтін құрғызу арқылы өзіндік пікір өзіндік сөйлеу тілін және сол ойын жеткізе алуларына дағдыландыруДиалогтік оқыту және сыни тұрғыдан ойлану, жас ерекшелікСабақтың критери лерімен таныстырамын. Әр топқа тапсырма беремін, Интерактивті тақта да жұмыс жасау мәтіннің толық мазмұнын игерту, бір-біріне сұрақтар қою арқылы ережелерді қайталауСабақ нәтижесі бойынша топтарға өзін —  өзі бағалау парағын беріп, формативтік бағалауТоппен  жұмыста әр баланың іс әрекетін қадағалап отырамын, бірін-бірі әділ бағалауларын бақылауДәптер,оқулық, интерактивті тақта, көрнекілік құралдар,плакаттар, түрлі — түсті қағаздар, маркерлер, стиктерлер
7. Ауызша тіл нормасы. ОрфоэпияАуызша тіл туралы жалпы түсінік беру. Орфоэпия дегеніміз не? Біз қалай орфоэпия бойынша сөйлеуіміз керек. Жаттығу жұмыстарын тиімді әрі сапалы түрде орындаьқызу, үйрету, түсіндіру.Сұрақ жауап

Диалог

Түсіндіру

АКТ

Бағалау

Сыни тұрғыдан ойлау

 

Өз ойын толық жеткізуге және сауатты жүйелі дұрыс сұрақ қоюға үйренеді және АКТ тиімді қолдануды үйренедіСуммативті бағалау

Өзін өзі бағалау

 

Әр топты аралай отыра көмек қолдау көрсетіп отырамын, бағыт бермін, әр оқушының топпен жұмыста жай отырып қалмауын қадағалап бақылаймын.Оқулық, интербелсенді тақта, бағалау парақшалары
8. Жазбаша тіл нормасы. ОрфографияЖазбаша тіл нормасы жайлы ақпараттандыру және орфоэпия яғни дұрыс әрі сауатты жазуларын үйрету.Сұрақ-жауап,АКТ. Сыни тұрғыдан ойлауБала сауатты әрі дұрыс жазуға дағдыланады. Бірін-бірі әділ бағалауды және бір-бірінің пікірін тыңдап үйренедіӨзін — өзі әділ бағалауТоптардың жұмыстарын бақылап отырамын, көмек көрсетмін. Деңгейлік тапсырмалармен жұмыс істетемін.Оқулық, кеспелер, плакат, маркерлер мен стикерлер.
9. Лингвистикалық тапсырмалар.
10. ДиктантДиктант жазадыДәстүрлі баяндауДиктант жазады, практикалық тапсырманы орындайдыМұғалім бағалайдыӘр баланың жұмысы тексеріледіДиктант дәптерлері
11.Қатемен жұмысКеткен қателермен жұмыс жасайдыАКТ бағалауДәптерде қате кеткен сөздермен және тыныс белгілерімен жұмыс жасайды, ізденедіМұғалім бағалайдыӘр оқушының жұмысы бақыланадыДиктант дәптерлері
12. Сөзжасам. Сөз тұлғасыСөзжасам туралы мағлұматты ресурстар арқылы өздері зерттеп әр топ ортада дәлелдейді, әр топ бір-біріне түсіндіреді.Сыни тұрғыдан ойлау, диалогтік оқыту бағалай АКТБалалар өздері ресурстарды тиімді қолдануды үйренеді әрі өз дәлелдемелері арқылы сол тақырыпты өздігінен меңгередіСуммативті бағалауРесурстардың дұрыс қолданылуларын қараймын, балаларға көмек көрсетіп отырамын, әр топтың әділ бағалауларын бақылаймын.Оқулықтар, ресурстар плакаттар маркерлер стикерлер кеспелер интербелсенді тақта
13. Түбір мен қосымшаТүбір мен қосымша турыла түсінік беру, теорияда алған білімдерін практикада жаттығу жұмыстары арқылы дәлелдеп, үйрену, түсінуАКТ, диалогтік оқыту, жас ерекшелікТүбір мен қосымшаны айыра біледі, жаттығу жұмысын өздері сауатты орындайдыСуммативті бағалауЖұппен және топпен жұмыс жасап жатқан балалардың жұмыстарын тексеруАКТ оқулықтар қосымша кітапшалар, плакаттар мен маркерлер
14. Тіл  ұстартуТапсырмаларды орындау барысында модульдер бойынша алған білімдерді тиянақтау, осы модульдер бойынша игерген тақырыптарды қаншалықты деңгейде қолдана және сауатты сөйлеуін бақылау,Диалогтық оқыту, топпен белсенді әрекет, сұрақ-жауап , сыни ойлау.Кубизім әдісін тиімді қолдану.Өткен тақырыптарда алған білімдерін нығайту, алған білімдерін , қажетті мәліметті тапсырманы орындауда,практикада қолдану.Сабақ нәтижесі бойынша топтарға өзін —  өзі бағалау парағын беріп, формативтік бағалауТоптардың жұмыс жүргізу барысында оқушылардың іс әрекеттерін,ой пікірлеріне қосымша мәліметтер бере отырып бағыт бағдар беремін,Жазба жұмыстар кезінде

оқушылардың қалай жұмыс істеп жатқандарын аралап жүріп қадағалаймын

Оқулық, стикерлер, кестелер,  слайд, интерактивті тақта, кубик, кесте.

 

15. Дара және күрделі сөздерДара және күрделі сөздер туралы ресурстар таратып беру балалар өздері сол ресурстарды пайдалана отыра сабақтың тақырыбын ашады, бір-біріне түсіндіредіСыни тұрғыдан ойлау

Диалогтік оқыту АКТ жас ерекшелік

Теорияны өздері түсініеді, біріне бірі түсіндіреді, топпен жұмыс жасау арқылы әр топ бір-біріне түсіндіредіСуммативті бағадан формативті бағаны шығаруЖеке жұмысты, жұппен жұмысты және топпен жұмыстың жүріп жатқандығын бақылаймын, көмек кезінде бағыт беріп отырамын.Оқулықтар, кестелер, қосымша ресурстар, маркерлер мен плакттар, стикерлер дәптер
16. Біріккен сөздерБіріккен сөздер туралы балаларға түсінік беремін, оқушылар теорияны меңгеріп практикада жаттығу жұмыстарын орындайдыДиалогтік оқыту, бағалау, АКТ жас ерекшелікБалалар алған білімді өздері практикада орындайды, әр топ өздерінің жасаған тапсырмаларын ортаға шығып қорғайды, әр топ бір-біріне сұрақтар дайындайды, дәлелдейдіФормативті бағалауОқушылардың орындаған тапсырмаларын бақылаймын, топ алдында қорғауларын қараймын, қосымша дерекетер немесе бағыт беріп отырамын.Оқулық, суреттер, деңгейлік тапсырмаларғ арналған кеспелер. Интербаелсенді тақта, сөздіктер, плакаттар
17. Біріккен сөздердің емлесіБіріккен сөздерді қайтадан еске түсіру қалай жазылу керектігін түсіндіруАКТ жас ерекешлік диалогтік оқытуБалалар біріккен сөздердің жазылу емлесін оқи отыра сауатты дұрыс жазады, жаттығу жұмыстарына талдау жасауды үйренедіСуммативті бағалауОқушылардың орындаған жұмыстарын бақылап отырамын.Оқулық, интербелсенді тақта, суреттер, дәптер
18. Қос сөздерҚос сөздер туралы мағлұмат алады, өздері оқулықтағы ережені меңгереді, мұғалімді тыңдайды, жаттығуларды орындағанда талдау жасайдыДиалогтік оқыту АКТ жас ерекшелікҚос сөздерді және олардың жазылу емлесін түсінеді, талдау біледі, бір-бірінің пікірін тыңдай алады және бағалайдыбағалауОқушылардың қаншалықты түсінгендерін қараймын, толықтырып отырамын.Оқулық, қосымша кітапшалар, дәптер, плакаттар, маркерлер, интербелсенді тақта
19. Қайталама қос сөздерҚайталама қос сөздер туралы түсінік алады, талдайдыАКТ жас ерекешлік сыни тұрғыдан ойлау

Диалогтік оқыту

Оқушылар өздерінің жасаған жұмыстарын ортада талдайды, біріне бірі түсіндіреді, жеке жұппен және топпен жұмыс жасайды, бірін бірі бағалайдыбағалауәр баланы жеке жеке бақылап отырамынОқулықтар, дәптер, плакаттар мен маркерлер интербелсенді тақта
20. Қосарлама қос сөздерҚосарлама қос сөздер туралы түсінік алады, талдайдыАКТ жас ерекешлік сыни тұрғыдан ойлау

 

Оқушылар өздерінің жасаған жұмыстарын ортада талдайды, біріне бірі түсіндіреді, жеке жұппен және топпен жұмыс жасайды, бірін бірі бағалайдыбағалауОқушылардың қаншалықты түсінгендерін қараймын, толықтырып отырамынОқулық, суреттер, деңгейлік тапсырмаларғ арналған кеспелер. Интербаелсенді тақта, сөздіктер, плакаттар
21. Қысқарған сөздерҚосарлама қос сөздер туралы түсінік алады, талдайдыАКТ жас ерекешлік сыни тұрғыдан ойлау

 

Балалар алған білімді өздері практикада орындайды, әр топ өздерінің жасаған тапсырмаларын ортаға шығып қорғайды, әр топ бір-біріне сұрақтар дайындайды, дәлелдейдіСуммативті бағалауРесурстардың дұрыс қолданылуларын қараймын, балаларға көмек көрсетіп отырамын, әр топтың әділ бағалауларын бақылаймын.Оқулық, суреттер, деңгейлік тапсырмаларғ арналған кеспелер. Интербаелсенді тақта, сөздіктер, плакаттар
22. Тіркесті сөздерТіркесті  сөздер туралы түсінік алады, талдайды. Бір бірінің пікірін тыңдайды, әділ бағалайдыАКТ жас ерекешлік сыни тұрғыдан ойлау

 

Теорияны өздері түсініеді, біріне бірі түсіндіреді, топпен жұмыс жасау арқылы әр топ бір-біріне түсіндіредіСуммативті бағалауРесурстардың дұрыс қолданылуларын қараймын, балаларға көмек көрсетіп отырамын, әр топтың әділ бағалауларын бақылаймын.Оқулық, стикерлер, кестелер,  слайд, интерактивті тақта
23. ДиктантДиктант жазадыДәстүрлі баяндауДиктант жазады, практикалық тапсырманы орындайдыМұғалім бағалайдыӘр баланың жұмысы тексеріледіДиктант дәптерлері
24. Қатемен жұмысКеткен қателермен жұмыс жасайдыАКТ бағалауДәптерде қате кеткен сөздермен және тыныс белгілерімен жұмыс жасайды, ізденедіМұғалім бағалайдыӘр оқушының жұмысы бақыланадыДиктант дәптерлері
25. Линвистикалық тапсырма
26. ТестТест орындайдыДәстүрлі /тест парақшаларыТестті орындайды, ойланады, өткенді естеріне түсіредіЖұптар бір-бірімен алмасып, бағалайдыәр жұп бір-бірін бағалайды,мен дұрыс бағалауларын тексеремінТест парақшалары мен дәптерлері
27. Сөзжасамнан өткенді  қайталау