Күнтізбелік жоспар Қазақ әдебиеті, 10-сынып жаратылыстану-математикалық бағыт
Күнтізбелік жоспар Қазақ әдебиеті, 10-сынып жаратылыстану-математикалық бағыт
Аптасына- 2 сағат, жылына-68 сағат
№ |
Сабақтың тақырыбы | Сағат саны | күні, айы |
Іскерлік дағдыны қалыптастыру | Оыту әдісі | Жаңа техноло гияны пайдалану |
Көрнекі лігі |
Қайталау |
Қосымша оқулықтар |
Үйге тапсырма | ||
І тоқсан- 18 сағат | ||||||||||||
1 | Жалпы шолу. ХІХ ғасыр әдебиеті ХІХ ғасырдағы қазақ елінің тарихи-әлеуметтік жағдайларына сипаттама | 1
| Әдеби шығармаларды ұлттық құндылық ретінде ұғынып, ХІХ ғасыр әдебиеті үлгілерін білу дағдысы | Диалогтық әңгіме, баяндау, пікірлесу | СТО элементтері
| Оқулық, сызба | әдебиет теориясы: сыншылдық дәстүр; | Қаз. тарихы | өзіндік ізденіс жұмыстары: Х.Сүйіншәлиев, ХІХ ғасыр әдебиеті – Алматы, 1992); | |||
2 | Абыл Тілеуұлы өмірі, шығармашылығы «Арғымақ атта сын болмасы» жыр- толғауы | 1
| Ақын өмірі мен шығармашылығына талдау жасау дағдысы | Жаңа сабақты меңгерту | Топтас/ру ББҮ | Дид/мат Сызба | әдебиет теориясы: эпикалық жанр; | Абыл шығармаларының өзінің алдындағы жыраулармен үндестігі. | өзіндік ізденіс жұмыстары: «Жеті ғасыр жырлайды» кітабы; | |||
3 | «Қырымның қырық батыры» | 1 | Көркем шығарма кейіпкерлеріне мінездеме беру дағдысы | Топтық, жұптық, жеке жұмыстар | Сатылай кешенді талдау | Дид/мат Сызба | әдебиет теориясы: аллитерация, ассонанс, эпитет, метафора, теңеу; | Тарих | өзіндік ізденіс жұмыстары: «Бес ғасыр жырлайды | |||
4 | Д.Бабатайұлы. Ақынның өмірі мен шығармашылығы | 1
| Ақын өмірі мен шығармашылығына талдау жасау дағдысы | Жаңа сабақты меңгерту | Жобалап оқыту технологиясының элем/рі | Дид/мат Сызба | әдебиет теориясы: эпикалық жанр; | Абыл шығармаларының өзінің алдындағы жыраулармен үндестігі. | өзіндік ізденіс жұмыстары: «Жеті ғасыр жырлайды» кітабы; | |||
5 | «Еспенбет» дастаны | 1
| Дастанда бейнеленген оқиғалар мен кейіпкерлер әрекетіне өзіндік көзқарасын білдіру дағдысы | Толғауларда бейнеленген оқиғалар мен кейіпкерлер әрекетіне өзіндік көзқарасын білдіру дағдысы | Сатылай кешенді талдау | Дид/мат Сызба | Кейбір сюжеттердің басқа ақын шығармаларында көрініс табуы. | Әдебиет теориясы | Ақын шебер/н маз/у | |||
Махамбет Өтемісұлы — 3 сағат | ||||||||||||
6 | М.Өтемісұлы өмірі, шығармашылығы. «Менің атым- Махамбет» | 1
| Ақын өмірі мен шығармашылығына талдау жасау дағдысы | Мәнерлеп оқу
| Сызба толтыру
| Слайд, сызба | Поэзиясын-дағы реалистік, романтика-лық сипат, көркемдік ерекшелігі мен жанры | әдебиеттің қоғам дық мәні; | өзіндік ізденіс жұмыстары: «Бес ғасыр жырлайды» кітабы; | |||
7 | «Атадан туған аруақты ер» | 1
| Мәнерлеп оқудың барлық элементтерін қолдану дағдысы | Проблема лық әдіс | Сатылай кешенді талдау | Дид/мат Сызба | Музыка.М\Т күйшілігі | Әд/т теор/сы | Өлең құр/на талдау | |||
8 | «Тайманның ұлы Исатай» | 1 | Түсіндіру, талдау, салыстыр | СТО элементтері | Ақын туралы деректер | Әд/т теор/сы | музыка (Құрманғазы, «Кішкентай» күйі), | |||||
9 | Шығарма №1 | 1 | Шығармашылық қабілеттерін арттыру жолдары | Шығарма-лар жинағы | ||||||||
Сүйінбай Аронұлы — 3 сағат | ||||||||||||
10 | Сүйінбай Аронұлы «Бөрілі менің байрағым», | 1
| Өлең сөздің құрылымдық элементтерінің (өлшем, ырғақ, ұйқас, шумақ) мән-мағынасын, негізгі ұғымдарын білу дағдысы | Кіріктіру | Зерттеу | Ақын сур. слайд | «Бөрілі менің байрағым» | «Ақиық», «Сүйінбай ақын» | Өлеңін жаттау | |||
11 | «Ту алып жауға шапсаң сен» | 1 | Аралас сабақ | Интерактивті тақта, слайдтар | Сүйінбай шығармаларындағы замана шындығының көркем бейнеленуі | әдебиет теориясы: айтыс туралы ұғымды кеңейту; | ||||||
12 | «Сүйінбай мен Қатаған айтысы» | 1 | Тақырыпқа реферат жазып, жоспарын, тезисін дайындау дағдысы | Сұрақ- жауап | Сатылай кешенді талдау | Дид/мат. Сызба | Қатағанмен айтысуының себептері мен жеңіске жетуінің негізгі мәні. | Айтыстан үзінді жаттау | ||||
13 | Қ.Күржіманұлы «Есқали Сұпыға айтқаны» өлеңі | 1
| Өлең сөздің құрылымдық элементтерінің мән-мағынасын, негізгі ұғымдарын білу дағдысы | Сұрақ- жауап | Сатылай кешенді талдау | Дид/мат. Сызба | Ақын туралы деректер | әдебиет теориясы: толғау туралы ұғымды кеңейту. | өзіндік ізденіс жұмыстары: «Бес ғасыр жырлайды» ІІ том, — Алматы, 1989; | |||
14 | «Адай тегі» өлеңі | 1 | Мәнерлеп оқудың барлық элементтерін қолдану дағдысы | Іздендіру | Зерттеу | Шығармаға қ/н талаптар | Тақырыпқа б/ты ақын туралы деректер | Энцикло педия Қосымша әдебиет | Тарихи тұлға лар | |||
15 | Мұрат Мөңкеұлы «Үш қиян», «Сарыарқа толғаулары» | 1
| Толғауларда бейнеленген оқиғалар мен кейіпкерлер әрекетіне өзіндік көзқарасын білдіру дағдысы | Жаңа сабақты меңгерту | Сатылай кешенді талдау | Слайд, сызба | Ақын туралы деректер | Әдебиет теориясы: эпитет, метафора, теңеу; | «Қыз өлеңі талдау» | |||
16 | «Қарасай-Қази» дастаны | 1 | Көркем шығарманың негізгі мазмұнын, идеялық-тақырыптық мәнін айқындау дағдысы | Салыстыру Мәнерлеп оқу | Карточка-лар | Шығармаларының идеялық мазмұны, көркемдік ерекшеліктер | өзіндік ізденіс жұмыстары: Б.Омарұлы, М.Мөңкеұлы — Алматы, 1993; | |||||
Шоқан Уәлиханов — 4 сағат | ||||||||||||
17 | Ш.Уәлиханов өмірі мен шығармашылығы | 1 | Ақын өмірі мен шығармашылығына талдау жасау дағдысы | Өзіндік пікір, ой қорыту | Ізденуші лік, ой қорыту | Зерттеу | Оқулық, қосымша әдеб/р | Өтілген мат/р | Шоқан – қазақ халқының әлемдік деңгейдегі тұңғыш ғалымы, шығыстанушы, әдебиет зерттеушісі. | |||
18 | Шығарма №2 | 1 | Шығармашылық қабілеттерін арттыру жолдары | Шығарма-лар жинағы | ||||||||
ІІ тоқсан- 15 сағат | ||||||||||||
19 | Шоқан- тұңғыш ғалым | 1 | Тақырыпқа реферат жазып, жоспарын, тезисін дайындау дағдысы | Ә. Марғұлан «Шоқан және Манас» Алматы, 1971; | ||||||||
20 | «Ыстықкөл күнделігі», «Жоңғар очерктері» | 1 | Ұлттық мұра ретінде танылған үздік шығармалардың тарихи сипатын, маңызын білу дағдысы | Дамыта оқыту технологиясы | Ақын портреті,кітаптар | «Жоңғар очерктері» | 89-99 бет оқу | |||||
21 | Шоқан- қазақ, қырғыз ауыз әдебиетін зерттеуші | 1 | Өзіндік пікір, ой қорыту | Ізденуші лік, ой қорыту | Зерттеу | Оқулық, қосымша әдеб/р | Өтілген мат/р | Энциклопедия | ||||
Ыбырай Алтынсарин -4 сағат | ||||||||||||
22 | Ы.Алтынсарин өмірі мен шығармашылығы | 1 | Ақын өмірі мен шығармашылығына талдау жасау дағдысы | Мағынаны тану, ізденушілік | Сатылай кешенді талдау | Интертақ та, ақын суреті | Лирика, оның түрлері туралы | «Дала қоңырауы» поэмасы | Кесте толтыру | |||
23 | Ыбырай- қазақ балалар жазба әдебиетінің негізін қалаушы | 1 | Тақырыпқа реферат жазып, жоспарын, тезисін дайындау дағдысы | Блум таксономиясы | Сатылай кешенді талдау | Лирика, оның түрлері | Ыбырай әңгімелері | Түсінігін айту | ||||
24 | «Жаз», «Азған елдің билері» өлеңдері, «Атымтай Жомарт», «Мейірімді бала» әңгімелері, | 1 | Өлең сөздің құрылымдық элементтерінің (өлшем, ырғақ, ұйқас, шумақ) мән-мағынасын, негізгі ұғымдарын білу дағдысы | Жаңа сабақты меңгерту | Сын тұрғысынан ойлау технологиясының элементтері | әдебиет теориясы: әңгіме туралы түсінікті дамыту; | өзіндік ізденіс жұмыстары: Ә.Қоңыратбаев «Қазақ әдебиетінің тарихы» — Алматы, 1994; | |||||
25 | «Қазақ хрестоматиясының» қазақ рухани әлеміндегі маңызы | 1 | Ұлттық мұра ретінде танылған үздік шығармалардың тарихи сипатын, маңызын білу дағдысы | Шығармашылық жұмыс | СКТ элементтері | Карточ-калар | Әңгімелерін оқу | |||||
26 | Шығарма №3 | 1 | Шығармашылық қабілеттерін арттыру жолдары | Іздендіру | Зерттеу | «Шоқаны бар ел, шоқтығы биік ел» | ||||||
Абай Құнанбайұлы — 10 сағат | ||||||||||||
27 | А.Құнанбаев өмірі мен шығармашылығы | 1 | Ақын өмірі мен шығармашылығына талдау жасау дағдысы | СТО элем/рі | әдебиет теориясы: әдебиеттің халықтығы туралы. | музыка (Абай әндері), бейнелеу өнері (Ә.Қастеев. «Жас Абай»), | ||||||
28 | Ұлы ақын өлеңдерінің идеялық мазмұны | 1 | Өлеңдегі негізгі ойды, авторлық ұстанымды анықтай білу дағдысы | Аралас сабақ | СКТ элементтері | Лирика ұғымын кеңейту. | З.Ахметов «Абайдың ақындық әлемі» – Алматы; | |||||
29 | Абайдың қазақ поэзиясына енгізген жаңалықтары | 1 | Баяндау, түс/ру ізденуш/к | Сатылай кешенді талдау | Оқулық,қосымша мат/р | Көрнекті әд/т өкілдері тур. | («Дара Абай – Дана Абай» телесабақ); | |||||
30 | Абай қарасөздеріндегі даналық ойлары | 1 | Автордың ойын тани алу дағдысы | Мағына-ны тану | Сатылай кешенді талдау | Қосымша дид/қ м/р | «Көңіл құсы құйқылжыр шартарапқа» | Поэмалары | Талдау | |||
31 | Абайдың табиғат лирикасы | 1 | Мәнерлеп оқудың барлық элементтерін қолдану дағдысы | Дейлеп-саралап оқыту техн/сы | «Қазақтар ІІ кітабы | «Абай және бүгінгі қазақ әдебиеті» реферат | ||||||
32 | Шығарма №4 | 1 | Шығармашылық қабілеттерін арттыру жолдары | Іздендіру. | Зерттеу | |||||||
33 | Сыныптан тыс оқу | 1 | Сыныптан тыс және өзіндік ізденіс жұмыстарына ұсынылған әдеби-көркем шығармаларды өздігінен оқу дағдысы | Өзіңе ұнаған көркем шығарманы оқып, түсінгені айту. | ||||||||
ІІІ тоқсан-21 сағат | ||||||||||||
34 | «Жігіттер, ойын- арзан, күлкі- қымбат» | 1 | Өлең сөздің құрылымдық элементтерінің (өлшем, ырғақ, ұйқас, шумақ) мән-мағынасын, негізгі ұғымдарын білу дағдысы | Жаңа сабақ | Дамыта оқыту техн/сы | ХІХ ғасырдың ІІ жартысын әдебиеттің дамуы | М.Әуезов «Абай Құнанбаев» | |||||
35 | «Адасқанның алды- жөн, арты-соқпақ», «Сегіз аяқ» | 1 | Өзіндік көзқарасын білдіруді, шешен сөйлеу дағдылары | Түсінік бе ру, ой тас тау, ізд/у
| Сатылай кешенді талдау | Ақын сур. интерак тивті тақта | Ақын шығармала ры | Әд/т теор/сы | Ақ/ң қ/қ поэз/на қосқан үлесі | |||
36 | «Ескендір» дастаны | 1 | Көркем шығарманың негізгі мазмұнын, идеялық-тақырыптық мәнін айқындау дағдысы | Жаңа сабақ | СТО элементтері | Дастаннан үзінді жаттау | ||||||
37 | Дастанның идеялық- көркемдік маңызы | 1 | СКТ элементтері | ХІХ ғасырдың Іжарт.әдебиеттің дамуы | М.Әуезов «Абай Құнанбаев» | |||||||
38 | «Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін», «Мәз болады болысың» | 1 | Мәнерлеп оқудың барлық элементтерін қолдану дағдысы | Өлеңді жаттау | ||||||||
39 | Шығарма №5 | Шығармашылық қабілеттерін арттыру жолдары | Іздендіру | Зерттеу | «Абай- дана қазақта» | |||||||
Жамбыл Жабаев — 4 сағат | ||||||||||||
40 | Жамбыл Жабаев «Өтеген батыр» | 1 | Әдеби шығармада бейнеленген оқиғалар мен кейіпкерлер әрекетіне өзіндік көзқарасын білдіру дағдысы | Ізденуші лік, ой қорыту | Зерттеу | Оқулық, қосымша әдеб/р | Өтілген мат/р | Энциклопедия | Өтілген мат/р | |||
41 | Жырдың басты кейіпкері- Өтеген | 1 | Жаңа сабақ | әдебиет теориясы: айтыс өнері туралы түсінік; | ||||||||
42 | «Сұраншы батыр» | 1 | Көркем шығарманың негізгі мазмұнын, идеялық-тақырыптық мәнін айқындау дағдысы | |||||||||
43 | Сұраншы батыр- өмірде болған тарихи тұлға | 1 | Автор портреті | Поэманың композ. құрылысы | ||||||||
Шәкәрім Құдайбердіұлы- 6 сағат
| ||||||||||||
44 | Ш.Құдайбердіұлы өмірі мен шығармашылығы | 1 | Ақын өмірі мен шығармашылығына талдау жасау дағдысы | Баяндау, түс/ру ізденуш/к | Сатылай кешенді талдау | Оқулық,қосымша мат/р | Көрнекті әд/т өкілдері тур. | «Дағыс тан» | Түсініктрін айту | |||
45 | «Жастарға», «Дүние мен өмір», «Ақындарға» | 1 | Өлең сөздің құрылымдық элементтерінің (өлшем, ырғақ, ұйқас, шумақ) мән-мағынасын, негізгі ұғымдарын білу дағдысы | Мағынаны тану,ізденушілік | СКТ, СТО эл/рі | Ақын сур. слайд | Шоқанның бала шағы | Шоқан күнделігі | Өлеңді жаттау | |||
46 | Шәкәрім шығармаларының Абай өлеңдерімен үндестігі | 1 |
Ақын шығармаларын басқа ақын шығармалары үлгілерімен салыстыра талдау дағдысы | Жаңа сабақ | СТО элементтері | әдебиет теориясы: дастан туралы ұғым; | Ш.Қ.Сәтбаева, Шәкәрім Құдайбердиев — Алматы, 1990, Б.Әбдіғазиұлы — Шәкәрімтану мәселелері; | Реферат дайындау | ||||
47 | Лирикаларындағы адамгершілік, ар- ождан мәселелері | 1 | Аралас сабақ | СКТ элем/рі | Карточ-калар | |||||||
48 | «Еңлік- Кебек» дастаны | 1 | Көркем шығарманың негізгі мазмұнын, идеялық-тақырыптық мәнін айқындау дағдысы | Түсіндіру, талдау, іздендіру | әдебиет теориясы: дастан туралы ұғым; | кинофильм («Шәкәрімнің соңғы күзі»); | ||||||
49 | Поэманың композициялық құрылымы | 1 | Көркем шығарма кейіпкерлеріне мінездеме беру дағдысы | СТО элем/рі | Интерактивті тақта | Б.Әбдіғазиұлы — Шәкәрімтану мәселелері; | ||||||
Мәшһүр Жүсіп Көпеев -3 сағат | ||||||||||||
50 | М.Көпеев өмірі мен шығармашылығы | 1 | Ақын өмірі мен шығармашылығына талдау жасап, баға беру | Ой толғаныс | Компози ция | буклет | Композиция лық құрылым | Абай тур.ақын-жаз/ң жазбалары | Кейіп кер бей несін ашу | |||
51 | «Шайтанның саудасы» , «Гүлшат- Шеризат» | 1 | Мәнерлеп оқудың барлық элементтерін қолдану дағдысы | Ой шақыру ББҮ ИНЦЕРТ | Сатылай кешенді талдау | әдебиет теориясы: дастан туралы; | ||||||
52 | «Сарыарқаның кімдікі екендігі» | Өлең сөздің құрылымдық элементтерінің (өлшем, ырғақ, ұйқас, шумақ) мән-мағынасын, негізгі ұғымдарын білу дағдысы | Жаңа сабақ | СТО элементтері | Слайд | Қ. Мәшһүр Жүсіпов «Көркем сөздің құдіреті», 2000 жыл; | Мәшһүрдің жыр-толғаулары, ондағы заман, қоғам, адам туралы философиялық толғамдары. | |||||
53 | Шығарма №6 | 1 | Шығармашылық қабілеттерін арттыру жолдары | Іздендіру | Зерттеу | |||||||
Нарманбет Орманбетұлы -3 сағат | ||||||||||||
54 | Нарманбет Орманбетұлы өмірі мен шығармашылығы
| 1 | Ақын өмірі мен шығармашылығына талдау жасау дағдысы | Жаңа сабақ | Талдау, салыстыру, іздендіру | әдебиет теориясы: әдебиеттің қоғамдық мәні; | Ақын туралы қосымша мәлімет | |||||
ІҮ тоқсан- 14 | ||||||||||||
55 | «Көпті көрген көнемін», «Шал
қайғысы»
| 1 | Өлең сөздің құрылымдық элементтерінің (өлшем, ырғақ, ұйқас, шумақ) мән-мағынасын, негізгі ұғымдарын білу дағдысы | Жаңа сабақ | Интер белсенді тақта | «Бала қайдан?» өлеңдері | «Шал қайғысы» өлеңінде халық бойындағы бойкүйездік пен жалқаулықты сынауы. | |||||
56 | «Замана», «Сарыарқа сайран жерім- ай» | 1 | Мәнерлеп оқудың барлық элементтерін қолдану дағдысы | Аралас сабақ | Интерактивті тақта | Б.Әбдіға-зиев «Қазақ әдебиетінің тарихы» 6-том | ||||||
ХІХ ғасырдың соңы мен ХХ ғасырдың бас кезіндегі әнші-ақындар поэзиясы — 5 сағат | ||||||||||||
57 | Әнші-сазгер ақындар шығармашылығына шолу, ХІХ ғасырдың соңы мен ХХ ғасырдың бас кезіндегі әнші-ақындар поэзиясы. | 1 | Өзіндік көзқарасын білдіруді, шешен сөйлеу дағдылары | Жаңа сабақ | Талдау, салыстыру | буклеттер | Арқаның әншілік өнерін дамытуы. | Реферат жазу. | ||||
58 | Шығарма №7 | 1 | Шығармашылық қабілеттерін арттыру жолдары | Іздендіру | Зерттеу | |||||||
59 | Ыбырайдың «Гәкку», «Жиырма бес», «Қалдырған», «Арарай» әндері. | Шығарманың тақырыптық, идеялық негізін, мәтіндік, жанрлық сипатын білу дағдысы | Жаңа сабақ | Жыр жинақтары | Бес ғасыр жырлайды. 2-том | |||||||
60 | Балуан Шолақтың махаббат лирикасы. | Талдау, жинақтау | СТО эл/рі | Хроноло гиялық кесте | Көрнекті әд/т өкілдері тур. | әңгіме леу | ||||||
61 | Жаяу Мұсаның «Ақ сиса», «Көк аршын», «Сұрша қыз», «Хаулау», «Сәулем қыздар» өлеңдері. | Мәнерлеп оқудың барлық элементтерін қолдану дағдысы | Баяндау, түс/ру ізденуш/к | Сатылай кешенді талдау | Оқулық,қосымша мат/р | Көрнекті әд/т өкілдері тур. | Түсініктрін айту | |||||
62 | Дастандары: «Пушкин», «Салиха-Сәлмен». | Көркем шығарма кейіпкерлеріне мінездеме беру дағдысы | Мағынаны тану,ізденушілік | СКТ, СТО эл/рі | Ақын сур. слайд | Бес ғасыр жырлайды. 2-том | ||||||
Біржан сал Қожағұлұлы-2 сағат | ||||||||||||
63 | Біржан сал Қожағұлұлы-әнді шығарушы,әніне лайық сөз таба білген ақын
| 1 | Ақын өмірі мен шығармашылығына талдау жасап, баға беру | Мағынаны тану,ізденушілік | СКТ, СТО эл/рі | Ақын сур. слайд | өзіндік ізденіс жұмыстары: М.Әуезов «Абай жолы» романынан | «Қазақ әдебиетінің тарихы» 6-том | ||||
64 | Біржан әндерінің ерекшелігі | 1 | Тақырыпқа реферат жазып, жоспарын, тезисін дайындау дағдысы | СКТ элементтері | әдебиет теориясы: элегия; | М.Төлебаев «Біржан – Сара» операсы, «Біржан сал»; | ||||||
Ақан сері Қорамсаұлы -2 сағат | ||||||||||||
65 | Ақан өмірі мен шығармашылығы | 1 | Ақын өмірі мен шығармашылығына талдау жасап, баға беру | Блум таксономиясы | Сатылай кешенді талдау | Ақын жинақта ры | Лирика, оның түрлері | Ыбырай әңгімелері | өзіндік ізденіс жұмыстары: С.Жүнісов «Ақан сері» романы; | |||
66 | Ақан- әнші, сазгер | 1 | Ақын өмірі туралы тезис дайындау дағдысы | Ізденуші лік, ой қорыту | Зерттеу | Оқулық, қосымша әдеб/р | әдебиет теориясы: махаббат лирикасы туралы ұғымды кеңейту; | Энциклопедия | Өтілген мат/р | |||
67 | Шығарма №8 | Шығармашылық қабілеттерін арттыру жолдары | Іздендіру | Зерттеу | ||||||||
68 | Сыныптан тыс оқу | 1 | Сыныптан тыс және өзіндік ізденіс жұмыстарына ұсынылған әдеби-көркем шығармаларды өздігінен оқу дағдысы | Өзіңе ұнаған көркем шығарманы оқып, түсінгені айту. | ||||||||