Мәтінді құру, кестелерді слайдтарға кірістіру
Батыс Қазақстан облысы, Ақсай қаласы Ақсай қаласы жалпы білім беретін №4 орта мектептің информатика пәні мұғалімі Сисенова Гулим Салимовна | |||||||||||
Пәні: | Информатика | ||||||||||
Сыныбы: | 6 «б»-сынып | ||||||||||
Уақыты: | 09.04.2014ж ІІ-кезең , 2- сабақ | ||||||||||
Сабақтың тақырыбы: | Мәтінді құру, кестелерді слайдтарға кірістіру. | ||||||||||
Құзіреттілікке жеткізетін сабақтың мақсат- міндеттері:
а/ проблеманы шешу
ә/ ақпараттық
б/коммуникативтік
|
Өз жұмысында компьютер мүмкіндіктерін пайдалану, өз әрекетін бағлау және талдау, оқушының өзіне деген сенімділігін арттыру, өзіндік дамуды жүзеге асыру, практикалық сипаттағы оқу мәселелерін шешу жолымен материалдарды талдауға үйрету.
Оқушылардың мәтін жазу дағдысын одан әрі дамытып, суретті көшіру, бұру әрекеттерін үйрету, күнделікті өмірде кездесетін түрлі жағдайда жаңа ақпараттық технологияларды пайдалану білігін арттыру, дәстүрлі /қағаздық/ және жаңа ақпараттық технологияларды / электрондық/ пайдалану арқылы ақпарат көздерініздеуге баулу. Өз әрекетінде ақпаратты өңдеу, талдауды меңгерту.
Оқушылардың компьютерлік сауаттылығын,ақпараттық мәдениетін арттыру, өз ойын ашық айта білуге, ойын жүйелеп жеткізу. Оқушының бойында коммуникативті құзыреттіліктің вербальді және вербальді емес формаларын қалыптастыру және дамыту. Коммуникативтік мәдениетке тәрбиелеу, коммуникативтік потенциалын көтеру. | ||||||||||
Сабақтың типі: | Саяхат сабақ. / Астана қаласына саяхат / | ||||||||||
Сабақта қолданылатын педагогикалық технологиялар: | АКТ | ||||||||||
Сабақтың әдісі: | Түсіндіру, практикалық жұмыс, сұрақ-жауап, ойын сабақ | ||||||||||
Пәнаралық байланыс: | Бейнелеу өнері, әдебиет, өзін-өзі тану | ||||||||||
Оқыту құралдары: | Компьютер, презентациялық материалдар /слайд/ , перфокарта | ||||||||||
Сабақтың барысы: | Оқытушының қызметі | Оқушының қызметі | Күтілетін нәтиже | ||||||||
І.Ұйымдастыру бөлімі: | а/Амандасу ә/ Сабаққа дайындықтарын тексеру Кіріспе сөз. — Оқушылар біз бүгінгі сабағымызда Астана қаласына саяхат жасаймыз. Саяхатқа шықпас бұрын дайындық жұмысын жүргізейік, ол үшін есептеуіш техника кабинетіндегі қауіпсіздік ережелерін еске түсірейік / 1-аялдама/ б/қауіпсіздікержелерін еске түсіру.
| Оқытушымен амандасу Оқулықтар мен жұмыс дәптерлерін және қажетті құрал-жабдықтарды дайындау. | Сабаққа дайындалады. Оқытушының талаптарын түсінеді, орындайды. | ||||||||
ІІ.Үй тапсырмасын тексеру. | Оқытушының қызметі | Оқушының қызметі | Күтілетін нәтиже | ||||||||
/ 2-аялдама. Мәдениет үйі./
| Сұрақтар қойылады, балалар жауап береді | ||||||||||
ІІІ.Жаңа материалды түсіндіру. / 3- аялдама. «Бәйтерек»/ | |||||||||||
Сергіту сәті | |||||||||||
4- аялдама.Астана саябағы | Практикалық жұмыс. | Оқушылар компьютерде орындайды. | |||||||||
5-аялдама.Ақ Орда | Перфокартамен жұмыс Бұл аялдамада елбасымыз Н.Ә.Назарбаев сіздерге тапсырма әзірлеген екен.Тапсырманы орынымызда орындаймыз.
| Аққағазда орындайды. | |||||||||
ІV.Жаңа білімді бекіту. Соңғы 6- аялдама. « Кешкі Астана» | Оқытушының қызметі Бұл аялдамада өзіміздің ұлттық ойынымыз «теңге ілу» ойыны. Әр теңгеде жаңа тақырыпқа байланысты бір сұрақтан бар. | Оқушының қызметі | Күтілетін нәтиже | ||||||||
4-аялдама. Ақ Орда |
Бұл аялдамада елбасымыз Н.Ә.Назарбаев сіздерге тапсырма әзірлеген екен. Бұл тапсырма өзіміздің ұлттық ойынымыз «теңге ілу» ойыны. Әр теңгеде жаңа тақырыпқа байланысты бір сұрақтан бар.
| 10- теңгенің сұрағы: Жауабы: 20- теңгенің сұрағы: Жауабы: 30- теңгенің сұрағы: Жауабы: 40- теңгенің сұрағы: Жауабы: 50- теңгенің сұрағы: Жауабы: | |||||||||
V.Қорытынды | Оқытушының қызметі | Оқушының қызметі | Күтілетін нәтиже | ||||||||
VІ. Үйге тапсырма | Оқытушының қызметі | Оқушының қызметіКүтілетін нәтиже
Күделігіне үй тапсырмасын жазып алады. | |||||||||
VІ.Бағалау. Соңғы аялдама. /Кешкі Астана/ | |||||||||||