Мәтіндік процессоры жайлы жалпы мағлұмат, программа интерфейсі. Құжаттарды құру және сақтау.
Сабақтың тақырыбы: Мәтіндік процессоры жайлы жалпы мағлұмат, программа интерфейсі. Құжаттарды құру және сақтау.
Сабақтың мақсаты:Мәтіндік редакторды іске қосу, мәтіндік процессор туралы түсінік қалыптастыра отырып, құжаттарды құру және сақтау дағдысын қалыптастыру.
Міндеттері:
- Мәтіндік редакторды іске қоса алу;
- Мәтіндік процессор туралы түсінік қалыптастыру;
- Құжаттарды құра және сақтай алу
Күтілетін нәтиже;
- Мәтіндік редакторды іске қоса алады (барлығы);
- Мәтіндік процессор туралы түсінік қалыптасады; (барлығы);
- Құжаттарды құра және сақтай алады (кейбіреуі).
Қолданылатын модульдер;
- Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
- Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
- Оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау
- Оқыту мен оқуда АКт пайдалану
Әдіс-тәсілдер:«Кездесу», «Ақпараттық диктант», «Мағынаны ажырату» , «Сергіту сәті», «Сиқырлы сандар», Рефлексия
Сабақ уақыты | Кезең, оның мазмұны | Мұғалімнің іс—әрекеті | Оқушының іс—әрекеті | Оқыту үшін бағалау, оқу үшін бағалау | Ресурстар |
5 мин | Кіріспе Тренинг: «Кездесу» ойыны Мақсаты: тұлға аралық қарым — қатынас орнату.
Топқа бөліну «Сандар» арқылы оқушыларды екі топқа бөлу. Топқа ат қою және топ басшыларын сайлауын ұсынамын.
Алтын ережені еске түсіру
| Жай әуенмен екі шеңбер болып қарама – қарсы айналады, әуен тоқтаған кезде бір-біріне қарап, баланың қасиетін айтуды сұраймын.
Оқушылардың топқа орналасуын қадағалап отырады.
.
Алтын ережені еске түсіремін
| Достық қарым -қатынасты байқайды.
Оқушылар таңдаған мозайка бойынша топқа блөініп отырады. Топқа ат қояды. Топ басшысын сайлайды.
Кезекпен кезек алтын ереженің бөлімдерін айтып шығады. | Ауызша мадақтау « Жарайсыңдар!»
«Тамаша»
«Өте жақсы» | Музыка
Сандар жазылган қағаз
Алтын ереже Таныстырылым
|
10 мин | Тұсаукесер «Ақпараттық диктант» әдісі Мақсаты: Тақырыптың түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу.
| Түсіп қалған сөздерді толықтырып жазу 1. . . . . . . . . . – нақты объектіні, процессті немесе құбылысты ықшам әрі шағын түрде бейнелеп көрсету. 2. Модельдеу – объектілерді, процесстерді немесе құбылыстарды зерттеу мақсатында олардың . . . . . . . . . . . (макетін) құру. 3. Вербальдық модельдегеніміз – . . . . . . . немесе . . . . . . . түрінде жасалған ақпараттық модель. 4. . . . . . . . . . . . – деп компьютердің көмегімен арнайы программалық орталар іске асыратын модельдерді айтады. 5. Геометриялық модель – . . . . . . . . . . . пішіндер мен көлемді конструкциялар. | Алған білімдерін ортаға салып талқылау.
| Смайлик арқылы бағалау
| Смайлик
|
20 мин | Негізгі бөлім Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру
«Мағынаны ажырату» әдісі
Практикалық жұмыс Мақсаты: Алған білімдерін тәжірибе жүзінде қолдану
Сергіту сәті: «Алдар көсе» Мақсаты: ойларын және дене шүшелерін сергіту | Сабақтың тақырыбын дәптерлеріне жазуды ұсынамын.
Мағынаны тану І топ:«Мәтіндік процессор туралы жалпы түсінік» ІІ топ:«Құжаттарды құру және сақтау» Постерге жазып қорғауды ұсынамын
MS Word мәтіндік редакторында 16 желтоқсан Тәуелсіздік күні және жана жыл мерекелеріне байланысты тапсырмалар:
Ортаға шығып сергіту сәтін орындауды ұсынамын | Оқушылар дәптерлеріне сабақтың тақырыбын жазады.
Мәтіндерді жеке оқып, топта талқылап әр топ өз материалдарын постерлермен қорғайды
Компьютерде тәжірибелік жұмыс жасайды.
«Алдар көсе» биінің қимылдарын жасау
| «Тамаша»
Бірін-бірі бағалау «2 жұлдыз, 1 тілек»
Өте тамаша Жарайсыңдар
Керемет
| Дәптер
Таныстырылым
Постер, маркер
Таныстырылым
«Алдар көсе» әні |
10 мин | Қорытынды «Сиқырлы суреттер» әдісі Мақсаты: тақырыпты талдау, алған білімдерін жүйелеу
Бағалау .
Рефлексия
| Флипчарт арқылы әр түрлі суреттерінің астында сұрақтар жасырылады. 1. Мәтіндік редактор не үшін қолданылады? 2. Мәтіндік редакторды қалай іске қосады? 3.Мәтіндік редактордың кеңейтімі қалай жазылады? 4. Жұмыс үстелін түсіндіріңдер.
Өзін -өзі бағалауды ұсынамын
Бүгінгі сабақта алған әсерлерін кері байланыс парағына жазуларын сұраймын. | Оқушылар өздері қалаған суреттерді таңдай отырып, артында жасырылған сұрақтарға жауап береді
Оқушылар өзін-өзі бағалайды
Оқушылар сабақта алған әсерлерін кері байланыс парағына жазады. | Өте жақсы.
Бағалау парағы
| Конверт Стикер
Бағалау парағы
Кері байланыс парағы. |
Үйге тапсырма
| тақырыпты оқу және интернеттен қосымша мәліметтер алу. 7-сыныптың информатика оқулығынан WordPad мәтіндік редакторының батырмаларымен танысу және атқаратын міндеттерін жаттау | Күнделікке жазу. | Күнделік |