Word мәтіндік процессоры

 

Сабақтың тақырыбы:Word мәтіндік процессоры
Сабақтың мақсаты:Жалпы мәтіндік процессор және оның мүмкіндіктер туралы түсінік қалыптастыру, оқушылардың ой-өрісін дамыту, теориялық білімдерін практикада көрсете білуге икемдеуКүтілетін нәтиже:

 

Мәтіндік процессор туралы түсінік қалыптасады, мүмкіндіктерін ұғынады, іс жүзінде қолдана алады;

Оқушылар топта жұмыс жасайды, өз ойын жеткізе алады, бір-бірін бағалай алады

Сабақтың бөлімдеріМұғалімнің әрекетіОқушының әрекетіуақытБағалау
Қызығушылықты оятуОқушыларды ұйымдастырады;

топқа бөледі;

оқушыларға ой тастайды.

 

 

Сұрақ қояды:

Мәтіннің біздің сабақпен қандай байланысы болуы мүмкін?

 

Берілген қиындыларды құрастыру арқылы топқа бөлінеді;

Интерактивті тақтада қазақ тілі пәніне байланысты анықтама беріледі:

«Мағынасы бойынша бір-бірімен байланысқан сөйлемдер тізбегі дегеніміз не?» (мәтін)

Сұраққа жауап беру рқылы оқушылар сабақтың тақырыбын ашады

5 минТоптағы оқушылар бір-бірін бағалайды
Білу, түсінуОқушыларға ой тастайды, тыңдайды, марапаттайды.

 

 

Тақырып бойынша «мәтіндік процессор» сөзіне ассоциация жасайды, бірінші жеке, жұпта, топта талқылайды, жазады.

Презентациялайды, тақтаға іледі.

5 минТоптағы оқушылар бір-бірін бағалайды
Қолдану Тапсырма бередіОқушылар интерактивті тақтада берілген мәтінді компьютерге тереді, сақтайды.

 

 

 

10 минТоптағы оқушылар бір-бірін бағалайды
ТалдауТапсырма бередіМәтіндік процессордың құрал-саймандар панеліндегі батырмалар туралы жазады, талдайды, ортақ шешімге келеді, қорғайды

 

10 минТоптағы оқушылар бір-бірін бағалайды
Сергіту сәті (оқушылар орындарынан тұрып, интерактивті кақтадан көрсетілген бейнефильмдегі балалардың биін қайталайды)
ЖинақтауТапсырма бередіАлдыңғы сақталған мәтінді ашып, тақтада көрсетілгендей етіп пішімдейді. Кездескен жаңа ұғымдарды бірінші ассоциацияда толықтырып отырады.10 минБіреуі үйде, екеуі қонақта тәсілі.
РефлексияОқушыларды тыңдайды, маратаппайды

 

Өз жұмыстары туралы қорытынды жасайды, бастапқы презентациясы мен соңғы презентацияға анализ жасайды;

Көңіл-күй экранына стикерлерін жабыстырады.

5 минТоптағы оқушылар қорытынды бағаларын ұсынады
Қолданылған деректерИнтернет ресурстар, оқулық, әдебиеттерҚұрал-жабдықтарКөңіл-күй экраны, бағалау парағы, стикерлер, маркерлер, плакаттар
Қосымша тапсырмаWord редакторының 2003,2007,2010 жылғы версияларының артықшылықтары мен кемшіліктері бойынша іздену, презентация дайындау