Практикалық жұмыс Дыбыс жазу

Сабақтың тақырыбы: Практикалық жұмыс Дыбыс жазу

Сабақтың мақсаты:Дыбыс жазу программасының қызметін меңгере отырып, өз  ойларын талдап, жинақтай және бағалай алу.

Күтілетін нәтиже;

  • Дыбыс жазу программасында дыбыс жазуды, дыбыс реттегішті пайдалана алады
  • Бірлесіп жұмыс істей отырып, пікірлерін ортаға салады.
  • Бір-бірін тыңдай алады.
  • алған білімдері бойынша ойларын жинақтай алады;
  • жұптық, топтық жұмыс жасауда бірін-бірі бағалай алады

Қолданылатын модульдер;

  • оқыту мен оқуда жаңа тәсілдер
  • сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
  • оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
  • оқыту мен оқуда АКТ – ны пайдалану
  • талантты және дарынды балаларды оқыту
  • оқытуды басқару және көшбасшылық

Әдіс-тәсілдер:«Жұбыңды тексер, бағала», «Сергіту сәті», «Топтық жұмыс», «Ортадағы қаламсап», «Ыстық орындық» , «Практикалық  жұмыс», рефлексия, «Жеке жұмыс»

Сабақ уақытыКезең, оның мазмұныМұғалімнің

ісәрекеті

Оқушының

ісәрекеті

Оқыту үшін бағалау, оқу үшін бағалауРесурстар
5 минКіріспе

 

«Кездесу» ойыны

Мақсаты: тұлға аралық қарым — қатынас  орнату.

 

Топқа бөліну

 

 

 

 

 

Оқушылардың сабаққа деген зейіндерін тұрақтандыру

Жай әуенмен екі шеңбер болып қарама – қарсы айналады, әуен тоқтаған кезде бір-біріне қарап, баланың қасиетін айтады.

 

 

«Шар» арқылы оқушыларды екі топқа бөлу. Топқа ат қою және топ басшыларын сайлауын ұсынамын.

 

 

Алтын ережені еске түсіремін

Ортаға шығып екі шеңбер болып тұрып, әуен тоқтағанда бір- біріне қарап қасиеттерін айту.

 

Шар таңдау арқылы топқа бөлініп отыру.

 

 

 

Кезең бойынша кезекпен кезек алтын ережені айту.

«Өте жақсы»

 

 

 

 

 

 

«Тамаша»

 

 

 

 

 

«Жарайсыңдар!»

Музыка

 

 

 

 

 

 

Шар

 

 

 

 

 

«Алтын ереже»

 

10 минТұсаукесер

«Жұбыңды тексер, бағала» әдісі

Мақсаты:

.

 

Оқушыларға бір бірінің даптерлерін алып жазған тест жұмыстарын тексеруді ұсынамын.Оқушылар бір -бірінің қателерін тексереді.Жұптар бір-бірін бағалау.әрекеті жүзеге асыру.

«5» — қатесіз орындалған жұмысқа

«4»- 1 қатеге

«3»- 2, 3 қатеге

«2» — 4 қатеге

Слайд №

Смайлик

20 минНегізгі бөлім

Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру

Қызығушылықты ояту

Мақсаты; орнында отырған оқушылармен жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Практикалық тапсырма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті «Көз жаттығуы»

Мақсаты: Жаттығуды орындарында отырып орындау

 

 

 

«Ортадағы қаламсап» әдісі

Мақсаты:  дарынды оқушыларды анықтау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Топтық жұмыс

 

Сабақтың тақырыбын даптерлеріне жазып алуды ұсыну

 

Оқушыларға қиманы түсіндіріп, таратып беру
Қималарды біріктіргенде геометриялық кескін құралады, оларды атау керек.
Кескін сұрақтары:
Цилиндр кескінінде: Лазерлік ойнатқыш терезесінің элементтерін ата
Фонограф бағдарламасында дыбыс құру ұзақтығы қандай?
Ромбкескіні: Лазерлік ойнатқыш көмегімен қандай жұмыстар
орындауға болады?
Фонограф терезесінің басқару элементтерін ата.

 

Компьютердегі тәжірибелік тапсырма ұсынамын

Дыбысты құжатқа енгізу.

1.      WordPad редакторында «Шалқан» ертегесінің мәтінін толтырыңдар.

2.      «Тартып-тартып, шығара алмайды» тіркестерін теріп, файлды өз бумаларыңда «шалқан» деген атаумен сақтаңдар

3.      Дыбысты құжатқа қосу үшін  кірістіру =>нысан, файлдан құру бұйрығын орындаңдар.

4.      «Шалқан» файлын ерекшелеп, ОК шертіңдер

5.      Мәтінде дыбыстың таңбашасы шығады. Ойнату үшін осы таңбашаны екі рет шертіңдер.

 

Оқушыларға орындарында отырып сергіту сәтін орындауды ұсынамын

 

 

 

 

 

Техникалық диктант (интербелсенді тақтада орындау)

Мульти көп. Медиа мәтін дыбыс, бейне қолданылатын бұқаралық ақпарат құралдарының жалпы аты. CD-ROM музыка ойнату үшін қолданылады. Фонограф – бұл дыбысты жазуға және ойнатуға арналған бағдарлама. Дыбыс еңгізу микрофонмен орындалады. Ақпарат WAV кеңейтілуі бар файлға жазылады.

 

Екі топқа «Фонограф» тақырыбын беріп постерде қорғау. Екі топ бір- біріне түсіндіру.

Дәптерлеріне жазып алу

 

 

Таратып берілген қималарды құрастырып артында жазылған сұрақтарға жауап беру.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар Дыбыс жазу туралы білімдерін толықтырады..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар интербелсенді тақтада көрсетілген таныстырылыға қарап көз жаттығуларын орындайды

 

Оқушылармен кезектесін тапсырманы тақтада орындайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Екі топ тақырыпты постерге түсіріп қорғайды

 

 

 

 

 

 

«Жарайсыңдар білімпаздар»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фигулар арқылы бағалау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
«Басбармақ»

 

 

 

 

 

 

 
«Епті екенсіңдер!»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Екі топ бір-бірін «2 жұлдыз, 1 тілек» арқылы бағалау

 

Дәптер

 

 

 

Қима қағаздар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Компьютер,

Слайд №

Құлаққап

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Интербелсенді тақта, таныстырылым

 

 

 

 

 

 

Интербелсенді тақта, қалам

Слайд №

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Постер, маркер

10 минҚорытынды

«Ыстық орындық» әдісі

Мақсаты: алған білімдерін жүйелеу.

 

 

 

Бағалау

.

 

 

Рефлексия

 

 

Бір  оқушы  алға  шығып  өз  пікірін  айтып   және тақырып  бойынша  сұрақтарға  жауап  береуін ұсынамын

 

 

 

 

Бағалау парағын толыруды ұсынамын

 

 

Бүгінгі сабақтан алған әсерлерін стикерге жазуды ұсынамын

Қойылған сұрақтарға жауап беріп , өз пікірін айту.

 

 

 

 

Оқушылар өз өздерін бағалайды

 

 

Бүгінгі сабақтан алған әсерлерін стикерге жазады және тақтада  тұрған ватманға смайликтердің астына апарып жабыстырады.

Смайлик арқылы бағалау

 

 

 

 

 

 

Өзін өзі бағалау және мұғалімнің бағасы

 

«Өте тамаша»

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау парағы

 

 

 

Стикерлер,

Кері байланыс паоағы

 

Үйге тапсырма

 

VI тарауды қайталап оқып келу.Күнделіктеріне жазып алады.ЖақсыКүнделік