Дыбыстық ақпаратты өңдеу. Фонограф. Ойнатқыш
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сабақтың тақырыбы: Дыбыстық ақпаратты өңдеу. Фонограф. Ойнатқыш
Сабақтың мақсаты:Компьютерге дыбыс жазуды , оны пайдалануды үйрене отырып,өз алған білімдерін өмірде қолдана алу.
Күтілетін нәтиже;
- Микрофонды, құлаққапты қосуды
- дыбыс жазу программасында дыбыс жазуды пайдалана алады.
- мәтіндік құжатқа дыбыс орнатуды меңгере алады.
- Бірлесіп жұмыс істей отырып, пікірлерін ортаға салады.
- Диалогтік оқыту арқылы логикалық ойлауы дамиды
Қолданылатын модульдер;
- Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
- Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
- Оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау
- Оқыту мен оқуда АКт пайдалану
Әдіс-тәсілдер:«Ыстық алақан», «Серпілген сауал», «Венн диаграммасы», «Адасқан әріптер», «Сегіту сәті», «Конверт сұрақ», «Рефлексия»
Сабақ уақыты | Кезең, оның мазмұны | Мұғалімнің іс—әрекеті | Оқушының іс—әрекеті | Оқыту үшін бағалау, оқу үшін бағалау | Ресурстар |
5 мин | Кіріспе
«Ыстық алақан» Мақсаты: тұлға аралық қарым — қатынас орнату.
Топқа бөліну «Кофеттер» арқылы оқушыларды екі топқа бөлу. Топқа ат қою және топ басшыларын сайлауын ұсынамын.
Алтын ережені еске түсіру
| Шаттық шеңберге тұрып , оқушылар бір- біріне жылы лебіз айтып бір-бірінің қолдарынан ұстауын сұраймын.
Оқушылардың топқа орналасуын қадағалап отырады.
.
Алтын ережені еске түсіремін
| Ыстық алақан жылуын сезінеді , достық қарым -қатынасты байқайды.
Оқушылар таңдаған конфеттері бойынша топқа блөініп отырады. Топқа ат қояды. Топ басшысын сайлайды.
Кезекпен кезек алтын ереженің бөлімдерін айтып шығады. | Ауызша мадақтау «Жарайсыңдар!»
«Тамаша»
«Өте жақсы» |
Кәмпиттер.
Алтын ереже Таныстырылым
|
10 мин | Тұсаукесер «Серпілген доп» әдісі Мақсаты: Тақырыптың түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу.
| Сұрақ- жауап Блокнот қолданбасының атқаратын қызметі қандай? Блокнот қолданбасын қалай іске қосамыз? Блокнот қолданбасында қаріп пішінін, өлшемін, түрін. әлпетін қалай Блокнот қолданбасында құжаттарды сақтау, ашу әрекеттері қалай Калкультор қолданбасының атқаратын қызметі қандай? Калькулятордың қандай түрлері бар?
| Алған білімдерін ортаға салып талқылау. | Смайлик арқылы бағалау | Смайлик Доп
|
20 мин | Негізгі бөлім Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру
Қызығушылықты ояту
«Венн диаграммасы» әдісі Мақсаты:тақырыптық -мазмұндық талдау жасау
«Адасқан әріптер» Мақсаты: сыни ойлану
Практикалық тапсырма
Сергіту сәті: «Қара жорға» Мақсаты:ойларын және дене шүшелерін сергіту | Сабақтың тақырыбын дәптерлеріне жазуды ұсынамын.
Оқушыларға экранда қандай фотобейнені көріп тұрғандарын айтып, мазмұнын ашу.
Лазерлік Әмбебап
1 топ There ENTER Detele DELETE Atl ALT Cltr CTRL BCKAPSACE BACKSPACE 2 топ TBA TAB SIFHT SHIFT INESRT INSERT DEN END CPALSOCK CAPSLOSK Әріптерді орнына қоюларын сұраймын.
1. Дыбыс жазу программасын іске қосыңдар. Дыбыс қаттылығы индикаторында микрофонның дыбыс қаттылығының деңгейі көрінуі керек. 2. Жазуды бастау батырмасын басыңдар. «Мен дыбыспен жұмыс істеуді үйренудемін» деген сөздерді жазыңдар. 3. Жазуды тоқтату батырмасын шертіңдер. Сақтау терезесіндегі файлдың тұрпатына назар аударыңдар. 4. Файлды сақтаудан бас тартыңдар. Программаның терезесінде жазуды жаңарту батырмасы пайда болады. 5. «Микрофон үздік жұмыс істеп тұр» деген сөздерді қосып жазыңдар. 6. Программаны жабыңдар. Файлды сақтағыларың келе ме деген сұрақ пайда болады. Дыбысты өз бумаларыңда сынау деген атаумен сақтаңдар.
Ортаға шығып сергіту сәтін орындауды ұсынамын | Оқушылар дәптерлеріне сабақтың тақырыбын жазады.
Фотобейненің мазмұнын ашып , мазмұны жайлы ойларын ортаға салу.
Салыстыру арқылы Венн диаграммасына түсіру.
Адасқан әріптерді орнына орналастырып тақтаға жазу.
Тәжірибелік жұмысты компьютерде орындайды
«Қара жорға» биінің қимылдарын жасау
|
«Тамаша»
Бірін-бірі бағалау «Басбармақ»
«Жарайсыңдар»
| Дәптер
Слайд
Постер, маркер
Белсенді тақта, қалам
Компьютер
«Қара жорға» әні |
10 мин | Қорытынды «Конверт- сұрақ» әдісі Мақсаты: тақырыпты талдау, алған білімдерін жүйелеу
Бағалау .
Рефлексия
| Әр оқушыға жеке сұрақ салынған конверт беріп сұраққа стикерге жауап беріп атын жазып келесі оқушыға беруін сұраймын.
Өзін өзі бағалауды және топ басшыларының бағалауын ұсынамын
Бүгінгі сабақта алған әсерлерін кері байланыс парағына жазуларын сұраймын. | Оқушылар конвертте жазылған сұрақтарға жауапты стикерге жазып конвертке салып келеси оқушыға береді. Екінші үшіншіге т.с.с.
Оқушылар өзін-өзі бағалайды және топ басшысы топ мүшесі қаншалықты жауап бергенін бағалау бағалайды
Оқушылар сабақта алған ісерлерін кері байланыс парағына жазады. | Өте жақсы.
Бағалау парағы
| Конверт Стикер
Бағалау парағы
Кері байланыс парағы. |
Үйге тапсырма «Өзіңді тексер» | Тест Тақырыпты оқып келу. | Күнделікке жазу. | Күнделік |