Сызықтық алгоритмді программалауға практикалық жұмыс
Күні: | Пәні
Информатика | Мұғалім аты- жөні
Жалғасбаева Рита | Қарасақал Ерімбет атындағы № 96 мектеп
7- сынып | Оқу ісінің меңгерушісі:
___________________ Л. Жаленова
|
Сабақтың тақырыбы: Сызықтық алгоритмді программалауға практикалық жұмыс | ||||
Сілтеме | 1. 7 – сынып оқулығы 2. Тақырыптық презентация 3. Электрондық оқулық | |||
SMART мақсат | Оқушыларды Паскаль тілінде сызықтық алгоритмдерге бағдарламалар құруға үйрету | |||
Күтілетін нәтижие | Сызықтық құрылымды есептердің алгоритмін, блок- схемасын құруды және Паскаль тілінде программасын құрып, нәтижесін алуды біледі | |||
Түйінді идеялар | Сызықтық алгоритм — бірінен кейін бірі тізбектеліп орындалатын алгоритм. Сызықтық алгоритмнің блок — схемасы тізбектеліп орналасады. | |||
Сабақтың түрі | Практикалық сабақ | |||
Әдіс — тәсілдері | Топтық және жеке жұмыс | |||
Пәнаралық байланыс | Математика, геометрия | |||
Оқыту модулі | Оқыту мен оқудағы АКТ |
Кезең | Мұғалімнің әрекеті | Оқушының әрекеті | Ресурстар | ||||||||||||||||||||||||||||||
Ұйымдастыру кезеңі
| 1. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу 2. Топқа бөлу
| 1. Оқушылар алгоритмдердің блок — схемасында қолданатын геометриялық фигуралар бойынша топқа бөлінеді | |||||||||||||||||||||||||||||||
Үй тапсырмасы
1- кезең: Сергіту сәтінде өткен материалдарды еске түсіру үшін сұрақтар қойылады. Сыныпқа түгел беріледі.
| ПАЗЛ 1. Мұғалім үстіне жазылған тапсырмасы бар пазлды алдын ала жасайды. 2. Оқушыларға пазл бөліктері таратылады. 1. Алгоритм дегеніміз не? Ол не үшін қолданылады? 2. Алгоритмнің қандай негізгі қасиеттері бар? 3. Алгоритмдерді қандай тәсілдермен бейнелеуге болады? 4. Блок-схема дегеніміз не? Блоктар неше топқа бөлінеді? 5. Қарапайым алгоритмдік тіл деп нені атаймыз? Программалау тілі деген не? 6. Қызметші сөздерге нелер жатады? 7. Меншіктеу командасының құрылымы қандай және ол қалай жазылады? 8. Паскаль тіліндегі программаның негізгі құрылымы қандай? | Оқушылар командада жұмыс істеп, пазлды сұрағымен жауаптарын сәйкестендіріп құрастырады орындайды | Пазлдар
| ||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы 2-кезең: Еске түсіру кезеңі.
| Семантикалық карталар
| Әр топқа семантикалық карталар таратылады. Топ мүшелері семантикалық картаны толтырып, жауаптың дұрыстың компьютерде шығарып тексереді |
Семантикалық карталар
| ||||||||||||||||||||||||||||||
3- кезең: Шығармашылық тапсырма. | 1. Тіктөртбұрыштың периметрін табу программасын құрыңдар. 2. Функцияның мәнін есептеу программасын құрыңыз. 3. Тіктөртбұрышты үшбұрыштың ауданын есептеу программасын құрастырыңыз.
4. Өрнектің мәнін есептеу программасын құрыңдар. y=sin2 x — cos2 x | Төрт тапсырманы таңдап алып, сол тапсырманы орындайтын программасын дайындайды | Компьютер | ||||||||||||||||||||||||||||||
4- кезең: «Қатесін тап?». | Бағдарламаның қатесін табу Шеңбердің ұзындығын есептеу программасын құр. Program шеңбер; Const PI=3.14159; Var L: Real ; R: Integer; Begin Readln (R); L:=2*Pi*R; | Оқушылар шығаруы қажет программа Program шеңбер; | Компьютер | ||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау | Топтатағы оқушылардың сабақ барысында орындаған жұмыстарын бақылап, смайликтер беріп отырады | Оқушылар жинаған смайликтері бойынша бағаланады | Смайликтер
| ||||||||||||||||||||||||||||||
Үйге тапсырма | Тақырыпты мазмұндап, оқып келу №4,5 есептер
| Күнделіктеріне үй тапсырмасын жазады | |||||||||||||||||||||||||||||||
Кері байланыс Рефлексия | Бутерброд Бірінші жағымды түсініктеме беріп, кейін құрылымды сын айтып, соңынан тағы да жағымды пікір білдіру;
| Жағдаяттық мәлімдеме – Маған ұнады ……, себебі ….. Енді/келесі жолы …..
|