Пернетақта
Күні: | Пәні
Информатика | Мұғалім аты- жөні
Жалғасбаева Рита | Қарасақал Ерімбет атындағы № 96 мектеп
5- сынып | Оқу ісінің меңгерушісі:
___________________ Л. Жаленова
|
Сабақтың тақырыбы: Пернетақта | ||||
Сілтеме | 1. 5 – сынып оқулығы 2. Тақырыптық презентация 3. Электрондық оқулық | |||
SMART мақсат | Пернетақтаның негізгі бөлімдерін және қосымша пернелерінің атқаратын қызметі туралы мәлімет беру | |||
Күтілетін нәтижие | Пернетақта пернелерінің атқаратын қызметі туралы білетін болады Пернетақта пернелерінің атқаратын қызметін ажыратуды үйренеді Өзгенің пікірімен санасады | |||
Түйінді идеялар | Пернетақта — компьютерге ақпарат енгізуге арналған құрылғы. Ол әріптің және цифр пернелерінің көмегімен компьютерге кез- келген ақпаратты беруге мүмкіндік жасайды. Қазіргі компьютерлердің 102 — 104 пернесі болады | |||
Сабақтың түрі | Практикалық сабақ | |||
Әдіс — тәсілдері | Жұптық жұмыс, жеке жұмыс | |||
Пәнаралық байланыс | Дене шынықтыру, қазақ тілі | |||
Оқыту модулі | Оқыту мен оқудағы АКТ |
Кезең | Мұғалімнің әрекеті | Оқушының әрекеті | Ресурстар | ||||||||||||||||||||||||||||
Ұйымдастыру кезеңі
|
1. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу 2. Топқа бөлу | 1. Шеңбер құрып, бір- біріне сәттілік тілейді 2. Дербес компьютер құрылғыларының суретін құрастыру арқылы өз топтарын табады | |||||||||||||||||||||||||||||
Үй тапсырмасы
| Он сұрақ! Мұғалім бір оқушыны таңдап алады және оның маңдайына компьютердің құрылғысының аты жазылған стикерді жапсырады Монитор Колонка Жүйелік блок Сканер Тышқан Флейшка Пернетақта Диск Принтер Модем | қатысушы сыныпқа 10 сұрақ қоя алады, оған жауап не ИӘ, не ЖОҚ деп беріледі.
| Стикер | ||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы Кіріспе
| Электрондық оқулықтан «Пернетақта» тақырыбын ашып, мәтінді дыбыстық түрде тыңдатады Пернетақта — компютерге ақпарат енгізетін құрылғы. Онда 101 немесе 105 перне болады .Таңбалық деректерді енгізу қызметін атқарады және негізгі енгізу құрылысы болып табылады. Шартты түрде пернетақтаны 5-бөлікті бөлуге болады: -басу пернетақтасы (алфавитті- цифрлық және таңбалық ернелер) -функционал пернелер: F1-F12 -арнайы операциялар пернелері: Enter, Esc, Tab6, Ctrl, Alt, BackSpace -меңзерді басқару және редакциялау пернетақтада. -сандық пернетақта. Функционалдық пернелер— Олар символдық пернелердің үстінде орналасқан. Олар компютердің күрделі операцияларын тез орындай. Әр түрлі программаларды әр түрлі қызмет атқарады. Символдық пернелер – пернетақтаның негізгі бөлігі. Символ, цифр енгізуге болады. Нұсқаушы немесе меңзерді экранда басқару пернесі. Меңзерді экранда жылжытуға арналған. Цифрлық-қосыма NumLock пернетақта арқылы қосылып ажыратылады. | Оқушылар пернетақта туралы оқулықтан ақпарат алады. Қажеттісін түртіп алады
|
Пернетақта
| ||||||||||||||||||||||||||||
Жұптық жұмыс | Сиқырлы пернелер
| Топ мүшелері пернелердің негізгі атқаратын қызметтерін жазады | Тапсырма кестелері | ||||||||||||||||||||||||||||
Сергіту | Жаттығу Оқушыларға интерактивті тақтадан қауіпсіздік ережесін сақтау негізінде шағын бейне- ролик көрсетіледі | Оқушылар бейне- роликтерді көру арқылы дене, көз жаттығуларын жасайды | Интерактивті тақта | ||||||||||||||||||||||||||||
Жеке жұмыс | Мәтін теру: Кез келген мәтін бас әріптерден және кіші әріптерден тұрады. Блокнот редакторының терезесінде бас әріптен бастап өз есімдеріңізді және жасыңызды теріп жазыңыз. Тұжырымдаманы растау
| Оқушылар тұжырымдаманы смайликтер қою арқылы растайды
| Смайликтер
| ||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау | Оқушылардың сабақ барысында орындаған жұмыстарын бақылап, смайликтер (балық) беріп отырады | Оқушылар жинаған смайликтері бойынша бағаланады | |||||||||||||||||||||||||||||
Үйге тапсырма | Тақырыпты мазмұндап, оқып келу | Күнделіктеріне үй тапсырмасын жазады | |||||||||||||||||||||||||||||
Кері байланыс Рефлексия | Бағдаршам Қызыл = Түсінбедім, Сары = Толық емес, қайта оқуым қажет Жасыл = Барлығы түсінікті | Оқушыларда қызыл, жасыл және сары түсті карточкалар бар, оны олар өз парталарына қояды немесе жоғары көтереді
|