Файлдар, бумалар және жарлықтар
Күні: | Пәні
Информатика | Мұғалім аты- жөні
Жалғасбаева Рита | Қарасақал Ерімбет атындағы № 96 мектеп
5- сынып | Оқу ісінің меңгерушісі:
___________________ Л. Жаленова
|
Сабақтың тақырыбы: Файлдар, бумалар және жарлықтар | ||||
Сілтеме | 1. 5 – сынып оқулығы 2. Тақырыптық презентация 3. Интернет желісінен алынған ақпарат | |||
SMART мақсат | Файлдық жүйенің негізгі нысандары: файл, бума, жарлық туралы түсінік беру және олардың қызметін, жұмыс жасау әдістерін меңгерту | |||
Күтілетін нәтижие | Файл, бума, жарлықтарды құруды біледі Олармен жұмыс жасай алады. Құжат түрлерін ажырата біледі | |||
Түйінді идеялар | Файл, бума, жарлық түрлері Файл, бума, жарлық қызметтері Файл, бума, жарлықпен жұмыс жасау әдістері | |||
Сабақтың түрі | Теориялық және практикалық (аралас) сабақ | |||
Әдіс — тәсілдері | Сын тұрғысынан ойлау, Оқыту мен оқуда АКТ пайдалану | |||
Пәнаралық байланыс | Геометрия |
Кезең | Мұғалімнің әрекеті | Оқушының әрекеті | Ресурстар |
Ұйымдастыру кезеңі
| 1. Оқушыларды топқа бөлу 2. Топ мүшелерінің қызметін тағайындау 3. Оқушылардың жұмысына кететін уақытты байқау | 1. Фигуралар бойынша топқа бөлінеді 2. Өздерінің атқаратын міндеттерін түсінеді | Түрлі геометриялық фигуралар |
Үй тапсырмасы
| Сәйкестендіру тесті Өтілген «Терезелер» тақырыбы бойынша 4 топқа 4 терезе түрлері бойынша сәйкестендіру тесті беріледі
| Оқушылар берілген терезе элементтерін қызметі бойынша сәйкестендіру жұмысын орындайды | Тест тапсырма парақтары |
Жаңа сабақ
| Файлдар мен қапшықтар Файл дегеніміз не? Файл- аты бар бірқатар байттар тізбегі.Файл не бағдарлама не құжат болуы мүмкін.Windows-та бағдарламалардың басқа атауы –қолданба да қолданылады. Әр файлдың аты болады.Оның аты оң және сол бөліктен тұрады. Оң жақ бөлігі үш символдан тұрады және оның типін анықтайды. Сол жақ бөліктің ұзындығы 1-255 символға дейін болады. Файл типтерінің кейбір негізгі «құжат ретінде» белгіленулерінің тізімі келтірілген:
Қапшықтар-бұл қандай да бір белгісі бойынша файлдарды бірлестіру, Басқа сөзбен айтқанда, қапшық-бұл аты аталған файлдар тобы. Қапшықтың аты, файлдың аты сияқты оның мазмұнын көрсете алады. Қапшықтың пиктограммасы болуы мүмкін. Қапшықтарда таңбашалар, файлдар және басқа қапшықтар да болуы мүмкін. Қапшық бос болуы да мүмкін. Қапшықта аты бірдей объектілер болмауы керек. Қапшықтар екі түрлі болады: — кәдімгі қапшық-каталогтар; — арнайы қапшықтар (Менін компьютерім, принтерлер және т.б.) Танбаша- бұл бағдарламаларды іске қосу немесе файлды ашу қасиеті бар пиктог пикторамма,Объектінің тамғасы,компьютер үшін объектіге жол нұсқайтын командалық файл,ал пайдаланушы үшін жұмыс үстеліндегі немесе терезедегі жай белгіше,ол Windows98-дегі қандай да бір объектіге:файлға,қапшыққа,дискіге,компьютерге,принтерге т.б сәйкес келеді. Танбаша жеке бір обьект емес,ол файлға сілтымы ғана.Сондықтан оны жойғанда файлдар жойылмайды.Танбашада мауспен екі рет шерту,файлға немесе қапшықтың белгішесіне екі рет шерту әсерімен бірдей. | Жаңа сабақ бойынша алып отырған ақпараттарды үлгеріп, дәптерге түртіп алып отыру. Түсінбегенін дер кезінде сұрау
|
Компьютер Интерактивті тақта Тақырыптық слайдтар
|
Ой толғаныс
| Тапсырма: І топ – «Сканер мен принтерді салыстыру» ІІ топ – «Пернетақта мен тышқанды салыстыру» ІІІ топ – «Монитор мен жүйелік блокты салыстыру» ІV топ – «Қатты дискі мен флэшканы салыстыру» | 1. Әр топ жеке жеке Венн диаграммасына берілген құрылғылардың ұқсастығы мен айырмашылығын ортаға салып, талқылайды 2. Бірінші болған топ компьютерге жұмыстарын орындап, интербелсенді тақтада көрсетеді | Постер Түрлі түрлі карандаш Венн диаграммасы |
Пысықтау | Практикалық жұмыс
Компьтерде жұмыс істеу барысында файл ашу, сақтау, бума құру, жарлық құру жұмыстарында қандай құрылғыны пайдаланғаныңды айтып бер, орындап көрсет. | Орындаған практикалық жұмысын талдап береді: қай жерде не қолданды, қалай бума құрды, файл атын қалай қойылды, қалай сақтайды кейін қалай тауып алады осы орындаған әрекеттер қай жерде не үшін пайдаланамыз, деген сұрақтарға жауап береді | Компьютер |
Қорыту Күтілетін нәтиже | Сауалы бар қорап: Қорап ішіндегі сауалдар: 1. Компьютердің көмегімен не істеуге болады? 2. Файл деп нені айтамыз? 3. Бума не үшін керек? 4. Жарлық деген не? 5. Бума қалай құрылады? 6. Жарлық құру қалай жүзеге асады? | Оқушылар қорап ішінен карточкалар таңдап алып, сауалдарға жауап береді | Сауалы бар қорап |
Бағалау | Оқушылардың компьютерде орындаған жұмыстарын тексеріп . Құрылған критерийлер бойынша баға қою | Жауапты топ мүшелері бағалау критерийлері бойынша өз тобының бағаларын шығарады | Бағалау критерийлері |
Үйге тапсырма | Тақырыпты мазмұндап, оқып келу 95- беттегі тапсырманы орындау, тестіге жауап беру | Күнделіктеріне үй тапсырмасын жазады | |
Рефлексия |
Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін сикерлер тарату «Білім ағашы» | Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын стикерлерге жазып «Білім ағашына» ілу | Стикерлер |