Деректерді кестелік түрде ұсыну.Электрондық кестелердегі деректерді өңдеу

2/28-сабақ жоспары

Мерзімі 10.04.2013 ж.

Сыныбы: 8”Ә”

Пән атауы:Информатика

Сабақтың тақырыбы: Деректерді кестелік түрде ұсыну.Электрондық кестелердегі деректерді өңдеу

Сабақтың мақсаты:   Еxcel-ге берілгендерді ұяшыққа енгізу және редакциялау жолын үйренеді

Сабақтың міндеттері:

-оқушыларға кесте элементтерін және берілген мәндерді ұяшыққа енгізу және редакциялау жолын көрсетеді;

— кесте элементтерін үйрету арқылы оқушылардың логикалық-құрылымдық және ақпараттық ойлау қабілетін дамытады;

— ұқыптылыққа, жауапкершілікке, ақпараттық мәдениеттілікке тәрбиеленеді

Қолданылған модульдер: “АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін  бағалау және оқуды  бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”,  “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

Стратегиялық іс-әрекеттер: “Жылы лебіз”, “Миға шабуыл”, “Формативті тест”  “ Ой толғау”, “Озық ойлы тапқыр”, “Қосу, алу, қызықты”.

Уақыт өлшеміЖоспар мазмұныМұғалімдер іс-әрекетіОқушы іс -әрекетіБағалауРесурстар
 5 мин.Кіріспе

Сыныпта психологиялық ахуал тудыру

Жылы  лебіз тренингін жүргізу. Оқушылардың назарын сабаққа аудару

Оқушыларды сыныпта қарсы алады, сәлемдеседі.

Орындарынан тұрғызып,щеңбер құрғызып, жақсы тілектер айтқызады.

Оқушылардың назарын сабаққа аударады.

Оқушылар бір-бірлеріне жылы лебіздерін білдіреді

 

Оқушылар сабаққа дайын екендігін көрсетеді.

Жарайсың!Тұсаукесер
5 мин.Білу

 Үй тапсырмасын сұрау

“Мен нені үйрендім”

“Теориялық шағын тест” тренингін жүргізу

 

 

 

 

Оқушыларға өткен тақырып бойынша тест ұсыну.Оқушылар берілген  тестке жауап беру.Өзара бағалау (1-3 ұпай)Таратпа материалдар,

бағалау парағы

3 мин.Топқа бөлу

Мазаика арқылы бөлу

1-топ:“Сан”

2-топ:“Формула”

3-топ:“Мәтін”

Топқа бөлу қағаздарын ұсыну.Мазаика арқылы топтарға бөлінеді.

1-топ:Қағаздағы сандар бойынша топтасады;

2-топ:Қағаздағы формулалар бойынша топтасады;

3-топ:Қағазда мәтін бойынша тостасады.

Формативті бағалау

Бірінші топтасқан оқушыларға 3 бал  арқылы бағалау

Бағалау парағы
2 мин.Тұсаукесер

Миға шабуылстартегиясы

1.Мәтін, сан, формуланы енгізу және редакциялау үшін қандай кестеде арқылы орындаймыз?

2. Электрондық кесте қандай программада орындалады?

3.Қағаздағы кесте мен

электрондық кестенің

ең басты айырмашылығы бар ма? Неге?

Оқушыларға сұрақ қоюОқушылар берілген сұраққа топтасу арқылы жауап беруСмайлинг (ф.б.)тұсаукесер, флипчарт
10 мин.Түсіну

Негізгі бөлім

“Білім шыңына өрлейік”

Жаңа сабақ

1-топ:“Сан”

2-топ:“Формула”

3-топ:“Мәтін”

 

Топтарға тапсырма ұсынуБерілген тапсырманы топ бойынша орындаап, флипчартқа түсіріп, бір-бірін оқыту.Өзара бағалау (ф.б.)Оқулық, компьютер электрондық оқулық, тұсаукесер флипчарт, бағалау парағы
2 мин.Сергіту сәті

 

Оқушыларға сергіту сәтін орындатады.Оқушылар видео роликтен қарап, барлығы бірдей қайталап отырып жасайды.Жарайсың! (ф.б.)тұсаукесер
8 мин.“Білгенімді зердеме тоқу”

Іс-тәжірибелік тапсырма: Оқулықтағы 8.2-тапсырманы

барлығымыз бірдей орындаймыз.

100-бет (3 минут уақыт)

Тапсырмаларды таратып беруТапсырамларды жұп бойынша орындауӨзін-өзі бағалау (1-3 бал)Бағалау парағы
6 мин.

 

 

2 мин.

Талдау

Қорытынды

“Озық ойлы тапқыр”

 

“Ой толғау” карточка  құрастыру

 

 

Сұрақтарды оқушыларға ұсыну

 

 

Оқушыларға сыр сандық ұсыну.

Кабинетте қорап қояды

Оқушылар топ болып, топтың ішінен бір оқушы жауап беру

 

Оқушылар сырсандыққа  сабақтың соңында өз сұрақтарын қалдырады. Бұл сұрақтар келесі сабақтың басында талқылау

Өзара бағалау (1-3 бал)Тұсаукесер, бағалау парағы
2мин.Жинақтау

 

 

 

Бағалау

 

Дамыту

Үй тапсырмасы: 8.2 оқу, сабақ кестесін дәптерге жазып келу

Оқушыларға  шығу парағын тарату

 

 

Оқушылардың жиынтық бағасын қою

Үй тапсырмасын хабарлау

Оқушылар сабаққа кері байланыс жасап, алған әсерлерін стикерге   жазады.

Бағалау парағындағы балды есептеу

 

Күнделіктеріне жазып алу

“Қосу, алу, қызықты”

 

 

Жиынтық баға

 

стикер

 

 

 

Бағалау парағы

 

Күнделік, қалам