Ауқымды компьютерлік желі. Электрондық пошта
І.Үргенішбаев атындағы орта мектептің информатика пәні мұғалімі
Әбдіғалиева Тұрсынай Мырзабергенқызы
Сабақтың тақырыбы: Ауқымды компьютерлік желі. Электрондық пошта.
Сабақтың мақсаты: а) Жаңа тақырыпты меңгерту, Интернет туралы түсініктерін кеңейту
ә) Логикалық ойлау қабілетін, өз бетінше жұмыстануын дамыту. Өзін — өзі бақылау, бағалауға үйрету.
б) Оқушыларды өз бетімен жұмыс істеуге, комуникативтілікке, өз-өзіне сенуге,
тиянақтылық пен ұқыптылыққа, ақпараттық мәдениетін қалыптастыруға тәрбиелеу.
Мұғалімдердің есіне: | Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 –ұйымдастыру кезеңі | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
«Көпір» тапсырмалары (Жаңа тақырыпқа қажет болатын өткен материалдардын қайталау тапсырмалары) | Бос орынға қажетті сөздерді жаз. 1) Internet-тегі Қазақстанға тиесілі жоғарғы деңгейлі үйшік атауы . kz . 2) Браузер бағдарламасы болып Internet Explorer саналады. 3) Интернет желісіне қосылу үшін қажетті құрылғы — модем. 4) Internet-Чат қызметінің міндеті — нақты уақыт аралығы режімінде қатынас жасау. 5) Модем – бұл телефон байланысы арнасы бойынша ақпаратты жеткізуге арналған құрылғы. 6) Провайдер – бұл Internet қызметін ұсынушы компания. 7) Internet желісінің көмегімен авиакомпания сайтында ұшақ билетіне тапсырыс беруге болады.
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ІІ кезең. Жаңа сабақты өз бетімен меңгерту Бос орынға қажетті сөзді интерактивті тақтаны пайдалану арқылы жаз. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
«Білу» теориясы (Кім ? Не ? Қашан ? Қайда ? Не істеді ?) | 1. | 1. Бос орынға қажетті сөздерді жазып, сөйлемді толықтыр . Тарихи дерек 1. Internet желісі 1970 жылдардың басында АҚШ қорғаныс министрлігінің APRANET компьютерлік жүйесінен пайда болды. Бұл APRANET желісі соғыс жағдайындағы байланыс желісі болып еді. Интернет Apranet компьютерлік желісінен бастайды. Бұл желі оқу және ғылыми-зерттеу орталықтарындағы, соғыс өнеркәсібі комплексінің ұйымдарындағы ЭЕМ-ды біріктірді. Басында желі төрт компьютерден тұрды. Бірақ бұл идея сәтті болғандықтан, желінің топтарының — компьютерлік орталықтарының саны тез өсті. 1972 жылға қарай тораптар саны әжептәуір өсті. Енді қырық компьютерлік орталықтар өзара электрондық поштамен алмасып, бірнеше жүз және мың километр қашықтықтағы машиналармен жұмыс жүргізетін және деректері бар файлдарды жібере алатын болды. Internet желісі – бүкіл әлемдік желілердің желісі. Сұрақтарға жауап бер. Интернет желісіне қосылу үшін не қажет? 1. Дербес компьютер 2. Модем 3. Телефон жүйесінің желісі / кодтық байланыс/ 4. Интернет жүйесінің номерін білу қажет 2. Интернет желісін іске қосу үшін не орындалады: ПУСК—- ПРОГРАММЫ—INTERNET EXPLORER
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Практикасы «Қолдану» | Адрес жолына сайттың адресін ағылшын тілінде жаз.
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
«Түсіну» теориясы (Неліктен ? Себебі ? Не үшін ? Неге ?) | 1. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
«Талдау» теориясы
(салыстыр, ерекшелігі неде ? т.б ең бастысын бөліп шығар) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
«Жинақтау» теориясы
|
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
«Қолдану» практикасы `(қарапайым тапсырмалар)
|
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
«Баға беру» (Сен қалай ойлайсын ? Не істер едің ?)
| 1. | Интернет желісіне қалай қосылуға болады? | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ІІІ кезең,Деңгейлік тапсырмаларды біртіндіп орындап, балл жина. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
І деңгей — 5 балл | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Теориясы «Білу» (Кім ? Не ? Қашан ? Қайда ? Не істеді ?) | 1. Электрондық пошта – бұл желі арқылы хабар алмасу жүйесі. 2. Пошталық сервер – электрондық поштаның жұмысын басқаратын желідегі орталық компьютер, оның сыртқы жадында әрбір тіркелген пошталық жәшік үшін орын беріледі. 3. Смайлик – көңіл – күй. 4. Логин – электрондық поштаны пайдаланушының аты 5. Пароль – пайдаланушының электрондық поштаға кіру құпия кілті 6. E-mail – пайдаланушының электрондық адресі 7. Web – пошта – пайдаланушының электрондық поштасы
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Практикасы: «Қолдану» (ІІ кезеңдегі қолдану үлгісі бойынша) | 1. www.mail.ru сайтының бетін ашыңдар. 2. Жаңадан электрондық пошта ашыңдар (Регистрация в почте). 3. Жаңадан ашылған электрондық поштаның «Мой Мир» бөлімін толтыр.
1. WWW. Gooole. kz cайтынан интернет туралы мәнжазба ізде.
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ІІ деңгей. 5 балл +4 балл = 9 балл | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Теориясы: Түсіну ( Неліктен ? Себебі ? Не үшін ? Неге ?) | Интернет неге бүкілдүниежүзілік өрмек деп аталады
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Теориясы :
«Талдау» (салыстыру ерекшелігі неде ?) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Практикасы: «Қолдану» | 1. | 1. WWW. Gooole. kz сайтына кіріп, өз еліміздің табиғаты жөнінде ақпарат тап. 2. Ақтөбедегі бүгінгі ауа –райының болжауын интернет арқылы біліп ал. 3. Интернет арқылы жұлдызнамаға кіріп, өз жұлдызнамаңды тап.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Теориясы: «Жинақтау» (Қорытынды шығар, анықтама бер, мазмұнды жүйеле, кесте, сызба, ребус т.б түрде) | « Сөзсызба » Бұл сөзсызбадан бүгінгі өткен тақырыптың терминдерин тауып оқыңдар.
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Практикасы: «Баға беру» (Сен қалай ойлайсың ? Не істер едің ?) | Майкрософт компаниясының болжауы бойынша 2012 жылы дүние жүзіндегі әдебеиеттердің жартысының астамы электронды кітап түрінде басылып шығады. Сен қалай ойлайсың электронды кітап жасауға сендердің мүмкіндіктерің бар ма?
Іске сәт!
|
Тақырыбы: Суретті ашу, құру, сақтау және түрлендіру
«+» сыныпта орындалған, «Ү» үйде орындаған тапсырмалары
Оқушылардың журналдағы реттік номері | І деңгей «5» балл | ІІ деңгей «4» балл | ІІІ деңгей «3» балл | Сыныпта жинаған балы | Үйде | Барлық балл | Баға | |||||||
1 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | ||||||
1 | ||||||||||||||
2 | ||||||||||||||
3 | ||||||||||||||
4 | ||||||||||||||
5 | ||||||||||||||
6 | ||||||||||||||
7 | ||||||||||||||
8 | ||||||||||||||
9 | ||||||||||||||
10 | ||||||||||||||
11 | ||||||||||||||
12 |
Сыныптағы оқушылардың бір тақырып
бойынша білім көрсеткіш мониторнгі
12 балл | ||||||||||||||
12 | ||||||||||||||
11 | ||||||||||||||
10 | ||||||||||||||
9 | ||||||||||||||
8 | ||||||||||||||
7 | ||||||||||||||
6 | ||||||||||||||
5 | ||||||||||||||
4 | ||||||||||||||
3 | ||||||||||||||
2 | ||||||||||||||
1 | ||||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |