Автоматты толтыру. Жаңа тізімдер құру
Сынып | 8 «Ә» | |||
Өтілетін орны | Кабинеті №10
| |||
Өтілетін мерзімі | 13 сәуір 4 — ші сабақ 10.30 -11.15 | |||
Сабақтың тақырыбы | Автоматты толтыру. Жаңа тізімдер құру | |||
Жалпы мақсаты | Автоматты толтыру мен жаңа тізімдер құруды үйрену | |||
Оқыту нәтижесі | Excel — де білімін арттыру, автоматтық толтыру мүмкіншілігін пайдалану, автоматты толтыру үшін жаңа тізімдерді құруды үйрену | |||
Негізгі идеялары | Сұрақ қоя білу. Сынып алдында сөйлеу. Оқушыларда сыни ойлауын қалыптастыру, көшбасшылыққа икемдеу, сынып ішінде ынтымақтастық қарым- қатынас қалыптастыру. Топтық жұмысқа үйрету. Уақытты тиімді пайдалануға итермелеу | |||
Уақыты (мин) |
Тапсырмалар
| Мұғалімнің іс-әрекеті: не істеймін? | Оқушылардың іс-әрекеті: олар не істейді? | Ресурстар: осы іс-әрекет үшін маған қандай құралдар қажет |
3
| Ұйымдастыру кезеңі, сыныпта жайлы атмосфераны қалыптастыру | Оқушылармен амандасамын. Тренинг «Көңіл-күй неге ұқсас?»
| Оқушылар бүгінгі сабақ басында өздерінің көңіл-күйлері неге (қай жыл мезгіліне, ауа райына, табиғаттың құбылысына) ұқсас екенін айтып береді | |
2
| Оқушыларды топқа бөлу
| 1. Оқушыларды ортаға шақырамын да үш топқа бөлемін 2. Рөлдерді дорбадан таңдатамын 3. Бағалау парағын таратамын | Оқушылар бойларының ұзындығына байланысты үш топқа бөлінеді. Қоржыннан қағазға жазылған рөлдерді таңдайды | Дорба, рөлдер жазылған қағаздар, бағалау парағы |
4 | Үй жұмысын тексеру | 1. Практикалық жұмыстың орындалуы бойынша кемшілік болса жекелей түзетулерін хабарлаймын. (Практикалық жұмысты сабаққа дейін бір күн бұрын тапсырылуына талап қойылады) 2. Тест жұмысын компьютерде орындауын сұраймын | Тест орындайды, жауабы автоматты түрде мұғалімге келеді | Компьютер |
5 | Тақырып ашу | Excel бағдарламасының мүмкіншілігін бейнеролик арқылы көрсетіп, сабақтың тақырыбын ашуға тырысамын | Бейнероликпен танысып, әр топ тақырыпты ашуға тырысады | Бейнеролик, интербелсенді тақта |
8 | Тапсырма 2 | Excel бойынша 3 топқа үш түрлі бейнеролик ұсынамын: 1. Бейнеролик – Еxcel бағдарламасын автоматты толтыру 2. Бейнеролик – жаңа тізім құру 3. Бейнеролик – тізімдерді сүзу | Әрбір топ басқаларға кедергі жасамай, өз бейнероликтеріне талдау жасайды. Танысу уақыты (5 минут) өткеннен кейін Джиксо әдісі бойынша қалған 2 топқа өз білгендерін үйретеді | 3 ноутбук, А4 қағаз, бейнеролик |
5 | Тапсырма 1 | 1. Автоматты толтыру 2. Жаңа тізімдер құру Тәсілдерін жасау үшін орындалатын қадамдар тізімін шатастырып беремін | Оқушылар — 1 Автоматты толтыру; 2 Жаңа тізімдер құру тәсілді орындау үшін алгоритімдерді (қадамдарды) дұрыстап бірінен соң бірін орындалу реті бойынша орналастыру керек | Компьютер, интербелсенді тақта, ActivInspire бағдарламасы |
5 | Тапсырма 2 | Сыныптың алфавит бойынша автоматты толтырылатын жаңа тізімін құру | Әр оқушы өз компьютерінде орындайды | |
10 | Тапсырма 3 | 1. «Радиоға қоңыраулар шалу» ойыны арқылы жоғары дәрежелі сұрақтарға жауап беру 2. Онлайн сұрақ қою мүмкіншілігін жасау (ноутбук, skype) 3. Микрофон арқылы сұрақ қоюды қамтамасыз ету | 1. Әрбір топ ішінен мықты деген бір оқушыны таңдап, радиоға жіберу. 2. Радиоға келген оқушылар жүргізушінің және сахнада, интернет арқылы келген сұрақтарына жауап берулері керек 3. Сахнадағы тыңдармандар да сұрақ қойып отырады | Ноутбук, интернет, микрофон |
Бағалау және ережелер | Жұлдыздарын қойып отырамын | Топ көшбасшылары дұрыс жауап берсе бір жұлдызбен бағаланады. Топ мүшелері сұрақ қойса жұлдызбен бағаланады. Топ мүшесі өз көшбасшысына сұрақ қоя алмайды. | Интербелсенді тақта, ActivInspire бағдарламасында құрылған бағалау парағы | |
2
| Кері байланыс | Сабақ өтуі бойынша кері байланыс жазуын АКТ арқылы жазуын сұраймын | Сабақ өту бойынша кері байланысты АКТ арқылы береді | Мектеп мүмкіншілігін пайдалану |
1 | Үй жұмысы | Үй тапсырмасын тақтада көрсетемін | Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады | Интербелсенді тақта |