Графикалық редактордың сурет салу құралдары
Пәні | Информатика | Сынып 5 | Сайлыбаева С.М | |
Тақырыбы: | Графикалық редактордың сурет салу құралдары. |
Мақсаты: | Графикалық редакторлардың тағайындалуы және қызметтерін түсіндіру. |
Оқыту нәтижесі | графикалық редакторларды сурет салу мен өңдеу үшін қолдануды;
|
Сабақтың түрі, типі: | Аралас сабақ |
Сабақтың әдісі: | Топтық жұмыс, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, АКТ – ны пайдалану, диалог, жас ерекешелік, бағалау. |
Кезең | Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті | Дифференция | ресурстар | |||||||||||||||||||||||||
Тренинг | Амандасу «Бір қолмен амандасу» Топқа бөлу үшін ондық, жүздің, мыңдық | Оқушылар тренингтер белсенді, көңілді қатыстады. Топқа бөлу тренингке оқушылар жарысып, бірігіп құрастырды.
| Топқа бөлу. Топ ережесін құру | Топқа бөлу | |||||||||||||||||||||||||
Қызығушылық ояту | Ақпараттық диктант.
Сұрақтар қою арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашады. | сұрақтарыға жауап беру арқылы сабаққа деген қызығушылықтары артты. Оқушылар дәптерлерін толтырды.. | Диалог
| Компьютер, интерактивті тақта | |||||||||||||||||||||||||
Мағынаны тану | Жаңа сабақты бірінші өздеріне тапсырдым бір біріне түсіндіру. Сосын өзім түсіндіремін. Жаңа тақырып бойынша дайындалған слайдты түсіндіріп шығамын, қойылған сұрақтарға жауап беремін.
— ерікті аймақты белгілеу құралы, бұл қисық (дұрыс емес) пішінді үзіндісін таңдау қызметін атқарады. — белгілеу құралы бұл суреттің тіктөртбұрышты үзіндісін таңдау қызметін атқарады. — өшіргіш құралы, бұл суреттің белгілі бір бөліктерін өшіруге арналған құрал. — құю (заливка) құралы, бұл кескіннің немесе тұйық контурдың ішін кескін немесе фон түсімен бояйды. — түс таңдау, бұл кескіннің немесе фон түсін суреттің кез – келген нүктесінің түсіне өзгертеді. — масштаб құралы, бұл суреттің жеке үзінділерін үлкейтуге мүмкіндік береді. — карандаш құралы, бұл кез – келген сызықты әртүрлі жуандықта сызуға арналған. — кисть құралы, бұл ерікті сызықтарды салуға арналған. Оның қажетті түрін таңдап алуға болады. — бүріккіш құралы, бұл эффектісіне жетуге мүмкіндік береді. — жазу құралы, бұл сурет ішіне мәтін орналастырады. — сызық құралы, бұл түзу сызық салуға арналған. — қисық құралы, бұл тегістелген сызықтар салуға мүмкіндік береді. — тіктөртбұрыш құралы, бұл тіктөртбұрыш салуға арналған. — көпбұрыш құралы, ерікті пішінді тұйық көпбұрыштар салады. — эллипс құралы, бұл шеңбер немесе эллипс салуға болады. — бұрыштары дөңгеленген тіктөртбұрыш немесе квадрат салуға арналған.
| Жаңа сабақтың матеиалдарымен танысады, оқиды. Бір – біріне түсінідіреді.
| Тақырып бойынша кластер
тапсырма орындау.
| Флипчарттар, пламастерлер, маркерлер, стикерлер.
Интерактивті тақта
| |||||||||||||||||||||||||
Тренинг | «Карлик, Гигант» Карлик отыру, Гигант тұру менің нұсқауымен жасады. Бұл тренингтің мақсаты: шапшаңдыққа, төзімділікке тәрбиелейді. | Оқушыларға сергіту сәті жаттығу болды. Қызықты, көңілді қатысты.
| |||||||||||||||||||||||||||
Практикалық жұмыс: І тапсырма. Paint графикалық редакторының құралдарын пайдаланып, үйшіктің суретін салыңыз. 1І — тапсырма. Жұмбақтардың шешуін тап, суретін сал 1 топ. Жаңбыр жауса нөсерлеп, Әрі-сәрі болмаймын. Алып жүрсең қолыңа, Су болудан қорғаймын . (Қолшатыр)
2- топ Қақаған қыста, Өседі тыста. Өзгертпей өңін, Сақтауға ұста. (Шырша)
3- топ Күндіз кірер «інге», Жұрт қалады білмей. Шығады тек түнде, Болам дейді күндей. (Ай)
| 4 тапсырма . әр тапсырмаға 0,5 ұпай беріледі.
Практикалық жұмыс кезінде оқушылар бір-бірлерімен бірлесе отырып жұмыс істеді. | ||||||||||||||||||||||||||||
Ой толғаныс | Тест | Оқушылардың бүгінгі сабақтан алған білімдерін жинақтау, талдау жазады. Белсенді қатысты. | |||||||||||||||||||||||||||
Бағалау | Бағалау критерийі экраннан көрсеттім. Сабақтың әр кезеңіне өздерін бағалаған бойына «+» белгілеп барлығын қосып, 3 санына бөледі. Қорытынды жасау бағанына жазады. Фамилиясы, аты жазып тапсырады. Семантикалық карта. Өзін — өзі бағалау.
| Оқушылар тапсырма орындаған соң өзін-өзі бағалап отырды. | |||||||||||||||||||||||||||
Көрнекіліктер | Карточкалар, маркер, стикер, плакаттар, компьютерлер, интерактивті тақта. | ||||||||||||||||||||||||||||
Талдау | Стиекрлер |