Цитология пәні және міндеттері.Зерттеу әдістері және олардың басқа биологиялық ғылым салалары мен медицина және ауыл шаруашылығы өндірісі үшін маңызы
Жамбыл облысы Қордай ауданы №26 Жамбыл Жабаев атындағы орта мектептің биология пәні мұғалімі Мусиркегенова Акшолпан Жаксылыковна
2 сабақ | 8.09.2014 9 сынып Биология | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы | Цитология пәні және міндеттері.Зерттеу әдістері және олардың басқа биологиялық ғылым салалары мен медицина және ауыл шаруашылығы өндірісі үшін маңызы. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жалпы мақсаты | Жасуша тіршіліктің бірлігі,жасуша теориясын түсіндіру. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Әдіс-тәсілдер | Блум таксономиясы, диалог,жеке жұмыс, топтық жұмыс, «Өрмекшінің торы» әдісі, «Миға шабуыл» әдісі, «Нақты жауап» айдары, «Тапқыр болсаң, тауып көр» ойыны, Джиксо | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күтілетін нәтижесі | Цитология ғылымын біледі Биология ғылымының салаларын ажырата алады Топтық жұмыс арқылы оқушылар өзіндік ізденіске бағытталады,шығармашылықпен жұмыс істеу қабілеті артады.Өзіндік ой қорытуға,тұжырым жасауға дағдыланады | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Түйінді идея | Нақты ойлау арқылы ой қорыту | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
№ | Уа-қыт | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Дерек көздер, көрнекілік-тер | |||||||||||||||||||||||||||||||
1 | 2 мин | Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын ұйымдастыру | «Ең жақсы тілек» Оқушылар плакатқа салынған ағаштың бұтағына өз достарына тілектер жазылған жапырақтар мен алмалар жапсырады. | Стикерлер плакат | |||||||||||||||||||||||||||||||
2 | 2 мин | Топқа бөлу Менің көңіл күйім суреттер арқылы бөліну | (оқушылар мұғалімнің қолындағы адамның әр түрлі суреттер жазылған парақшаларды суыру арқылы топқа бөлінеді, суреттері бірдей оқушылар бір топқа жайғасады) Топқа бөлінеді, топ ережелерін бекітеді. | парақшалар | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 1 мин | Сабақтың бағалау критерийлерімен таныстыру
| парақ | ||||||||||||||||||||||||||||||||
5 | 5 мин | Үй жұмысы тексеру Сәйкестендіру кестесі
| |||||||||||||||||||||||||||||||||
4 | 5 мин | Жаңа сабақтың ашылуы І.Білу. «Миға шабуыл» әдісі Цитология ғылымы нені зерттейді? Жасуша дегеніміз не? | Оқушылар өздерінің түсініктері бойынша менталді карта жасайды | Плакаттар, маркерлер Слайд | |||||||||||||||||||||||||||||||
5 | 10 мин | ІІ. Түсіну. Джиксо
| Оқушылар топ болып тақырыпты оқиды, өз пікірлерін айтады. Биология туралы білімдерінің қай дәрежеде екенін көрсетеді. | Слайд | |||||||||||||||||||||||||||||||
6. | 8 мин | ІІІ. Қолдану.Тірек сызба Биология ғылымы
| Жұптасып, топтасып жұмыс істейді, әр оқушы өз ойларын қосады, бірігіп атқарған жұмыс нәтижесін бір оқушы көрсетеді . | тірек сызба | |||||||||||||||||||||||||||||||
7 | 2 мин | Сергіту сәті «Кел, билейік!» | Оқушылар бейнероликтегі би қимылдарын музыка ырғағымен жасайды | Интербелсенді тақтадан бейнеролик көрсету | |||||||||||||||||||||||||||||||
8 | 5 мин | ІV. Талдау Оқушылармен бірге сабақты талдау. Тест құрастыру | Әр топ өз ойларын айтады.
| Суреттер Слайд | |||||||||||||||||||||||||||||||
9 | 5 мин | V. Жинақтау «Нақты жауап» айдары: Цитология бойынша тақырыпты қорыту. «Өрмекшінің торы» әдісі бойынша қорытынды жасау | Оқушылар «Өрмекшінің торы» әдісі бойынша өз ойларын жинақтайды Әр топ бір-бір сөйлемнен өз идеяларын айтады. | Тоқыма жіп | |||||||||||||||||||||||||||||||
9. | 3 мин | VІ. Бағалау 1.Бүгінгі сабақ сендерге түсінікті ме? 2.Түсінбеген, сендерге қиындық тудырған сұрақтар бар ма? Блум таксономиясы бойынша бағалау парақшасын үлестіру.
| Оқушылар смайликтерді көтеру арқылы бүгінгі сабақты бағалайды J-мен көп нәрсені үйрендім K- мен аз нәрсе үйрендім L-мен ештеңе үйренбедім
| Бағалау шкаласы «5»-12-15 ұпай «4»- 9-12 ұпай «3»-5-8 ұпай | |||||||||||||||||||||||||||||||
10. | 2 мин | «Не үйрендім?, Не үйренгім келеді?» кері байланыс жасау Үйге тапсырма Тақырыпты оқу қосымша биология ғылымдарын тауып келу | Күнделігіні жазып алады | ||||||||||||||||||||||||||||||||