Ақпарат, оның мазмұны, түрлері мен қасиеттері
Сабақтың тақырыбы: Ақпарат, оның мазмұны, түрлері мен қасиеттері
Сабақтың мақсаты: оқушыларды ақпарат, информатика үғымы, түрі жэне қасиеттері-мен таныстыру.
Оқушылар білуі тиіс: информатика пэні нені оқытады, ақпарат ұғымын, ақпарат түрле-рін. Ақпарат алу көзі, қабылдау жэне беру ортасын, ақпараттың қасиеттері мен оның форма-ларын.
Оқушылар үйренуі тиіс: информатика үғымдарына, ақпаратқа, ақпарат алу көзіне, қа-былдау жэне беру ортасына анықтама беруді.
Сабақтың барысы
- ¥йымдастыру кезеңі
- Сабақтың мақсаты мен міндеттерін қою
- Білімді өзектендіру Сүрацтар:
- Информатика дегеніміз не?
- Компьютердің информатикаға қандай қатысы бар?
- Ақпарат дегеніміз не, оны қалай түсінесіңдер?
- Ақпаратты қандай ақпарат көздерінен аласыңдар?
- Ақпараттың қандай қасиеттерін білесіңдер?
Осы сұрақтар арқылы мүғалім оқушыларды сабақ тақырыбы мен мақсатын түжы-рымдауға жетелейді.
IV Жаңа сабақты окып-үйрену
Мұғалім «информатика» жэне «ақпарат» үғымын енгізеді. Лңпараттың түрлері:
Мүғалім оқушыларға ақпарат алу (қабылдау) көздерін атап шығуды сүрайды. Ақпарат арналарын жетік меңгеру үшін мүғалім оқушыларға тест тапсырмасын береді (2-сурет). Оқулықтың 1 -қосымшасы.
Мүгалім: Ақпарат қалай үсынылады? Өмірде жэне компьютерлік программаларда ақпа-раттың қандай түрлері кездеседі?
Ақпарат түрлері үсыну тэсіліне қарай түжырымдалады. Ақпараттың қасиеттері:
Мұғалім алдымен көз жанарын алдауға бірнеше суреттер үсынады. Мысалы: ҺПр://каІуха01.пагосІ.ги/оЪтап.һітІ сайтынан (1, 2, 3-суреттер)
VI Уй тапсырмасы
Оқулықтан §2 оку, сүрақтарға жауап беру, 7-тапсырманы жү_мыс дэптеріне орындау. Тест жауаптары:
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
с | С | А | О | В | В |