Ақпаратты өңдеу тәсілдері
Сабақтың тақырыбы: Ақпаратты өңдеу тәсілдері
Сабақтың мақсаты: тірі ағзалардың ақпаратты қабылдауына, ақпарат беруі мен қолда-нуына мысалдар келтіруді үйрету, қоршаған ортаға ақпараттық көзқарас қалыптастыру.
Оқушылар білуі тиіс: ақпаратты сақтау, ақпаратты жеткізу жэне өңдеу тэсілдерін, «ақ-парат көздері» мен «ақпарат қабылдаушы» түсінігін, ақпарат жеткізу арналарын.
Оқушылар үйренуі тиіс: ақпаратты сақтаудың, өңдеудің жэне ақпарат жеткізу түрлерін анықтау тәсілдерін.
Сабақтың барысы
- ¥йымдастыру кезеңі
- Сабақтың мақсаты мен міндеттерін қою
- Үй тапсырмасын тексеру
Жүппен жүмыс жасау. Бір оқушы екінші оқушыға сұрақ қояды. Мүғалім оқушы жауабын тындайды. Сүрақтар экранда көрсетіліп түрады.
- Ақпарат дегенді қалай түсінесіңдер? Мысал келтіріңдер.
- Адамның пайда болуына дейін ақпарат болды ма?
- Ақпаратты үсынудың қандай формаларын білесіңдер? Мысал келтіріңдер.
- Қандай эрекеттермен ақпаратты өңдеуге болады?
- Адам ақпаратты қандай ақпарат көздерінен қабылдайды?
- Ақпараттың қандай қасиеттерін білесіңдер? Мысал келтіріңдер.
IV Білімді өзектендіру
Сүраңтар:
- Біз ақпаратты қайда кездестіреміз?
- Біз ақпаратпен не істейміз?
- Қандай да бір эрекетсіз ақпарат бола ма?
V Жаңа тақырыпты түсіндіру
Соңғы сүраққа жауап оқушыларды жаңа тақырыпқа жетелейді. Ақпарат жасалады, жет-кізіледі, сақталады жэне өңделеді. Ақпаратпен орындалатын эрекеттер ақпараттың ке-зеңдері деп аталады. Қандай да бір эрекеттер ақпараттық кезеңдерде орындалады. Мүға-лім эр ақпараттық кезеңдерге мысал келтіре отырып толықтырады.
Мүгалім: қазір сабақта біз бір-бірімізбен ақпарат алмасамыз. Осы ақпарат беру кезеңін-
де ақпаратты кім қабылдайды, ал ақпарат көзі кім?
Оқушылар: ақпарат қабылдаушы — оқушылар, ақпарат көзі — мүғалім.
Мұгалім: қандай жағдайда біз орын алмастыра аламыз?
Онушылар: сүрақ-жауап кезінде.
VI Компьютермен жүмыс
Бүл компьютерлік программаларда өтілетін бірінші тэжірибелік жүмыс. Оқушылар прог-раммаларды элі оқып-үйренбегендіктен, берілген программаларда жүмыс істеу тэсілдері
кейін түсіндіріледі. Сондықтан мүғалім тэжірибелік жүмысты орындаудың алдында эр нақты тапсырманы орындаудың нүсқауын береді. Бірінші сабақтарда оқушылардың да-йындық деңгейіне байланысты орындау деңгейін мұгалім озі белгілейді (кейбір окушы-лар компьютерде өз бетінше мэтіндік жэне графикалық редакторлармен жүмыс істей ала-ды). Окушылар мұғалім берген деңгейлік тапсырманы орындайды.
- Сабақты қорытындылау
- Үй тапсырмасы
Оқулықтың §3 мазмүндау, бақылау сүрақтарына жауап беру, тест тапсырмасын орындау. Тест жауаптары:
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
в | В | с | В | С | С |