Сурет салу, сақтау және ашу
Сабақтыңтақырыбы: Сурет салу, сақтау және ашу
Сабақтың мақсаты: Раіпі: графикалык редакторын бағыттауды, қосуды, сурет салу жэне сақтауды үйрету.
Оқушылар білуі тиіс: «Растрлық графикалық редактор» үғымын.
Оқушылар үйренуі тиіс: сурет өлшемін орнатуды, сақтауды. Түстер палитрасын іске қосуды. Қылқалам, қарындаш, сызық, доғал, масштаб қүралдарын қолдануды.
Сабақтың барысы
- Ұйымдастыру кезеңі
- Сабақтың мақсаты мен міндеттерін қою
- Үй тапсырмасын тексеру
- Білімді өзектендіру Сүрактар:
- Ақпараттың қандай түрлерін компьютерде өңдеуге болады?
- Қандай графикалық редакторларды білдіңдер?
- Компьютердің қандай қүрылғысы графикалық ақпаратты өңдейді?
- Бейнені қалай редакциялаймыз?
- Компьютердің қандай қүрылғысы графикалық ақпаратты шығарады?
- Графикалық ақпаратты өңдейтін стандартты программаларды атаңдар.
- Кез келген қосымша терезеде қандай элементтер орналасады?
- Раіш; графикалық редакторын іске қосу бүйрығын орындаңдар.
V Жаңа тақырыпты түсіндіру
Раіпі графикалық редакторында жүмыс істеу барысында, бізге мэтіндерге жеке иллюс-трациялар, жұмыс үстелі үшін фон бейнелерін жасау, қарапайым фотомонтажды орын-дау, мэтіндерді көркемдеу, бейнені редакциялау жэне т.б. жүмыстарды орындау талап еті-леді. Графиканы өңдеудің қағидаларын меңгеріп, программалық жабдықтаманың күрде-лі программаларын меңгеру арқылы ПЖ-мен жеңіл жүмыс істеуге болады. Компьютерде графи кал ық аңпараттарды жасаудың түрлері: Негізгі қүрылғылары (сканер, тышқан, графикалық планшет, т.е.с). Графикамен жүмыс істейтін программалар (графикалық редакторлар). Графикалық редактор үшін анықтама түжырымдалады:
Графикалық редактор — графикалық бейнелерді жасау жэне редакциялау программасы. Раіпі {агылшынша — сурет салу, сурет) — бүл растрлық (нүктелік) бейнемен жүмыс істей-тін графикалық редактор. РаіШ мағыналарының бірі — «бояу».
Сурет нүктелерден түратынын корсету: «Сызық» қүралын таңдаңдар, 1 -түс — қызыл (па-литрада тышқанның сол жақ батырмасын шертумен) Сызықты жүргізіңдер. Масштаб құ-ралын таңдап, салынған суретке басыңдар. Көріп түрғандай, сурет нүктелерден — пис-кельдерден түрады.
Суреттің өлшемін өзгерткенде, сапасының төмендейтіндігін корсету.
Анықтама енгһу: Пискель — {агылшыншарісіиге еіетепі — суреттің элементІ) растрлы
бейненің ең кіші элементі.
Суреттің өлшемін алдын ала қондырудың қажеттілігі туралы қорытынды шығару. Параграф мэтінінен тэжірибелік тапсырманы орындау (эртүрлі қалыптағы сурет салу және сақ-тау). Редактордың күйге келтіруін жалғастыру: оқулық мэтінінен тапсырманы орындау. Түспен жүмысты қарап шығу.
- Кескін мен фон түсін қалай таңдаймыз? (2-түсті таңдау)
- Палитрада түстің неше түрі бар? Басқа түс керек болса не істеу керек? Түсті өзгер-ту үшін «изменить палитру» командасын таңдаңдар. Түстің дэл мэнін «Определить цвет» бүйрығы арқылы жэне матрицалық анықтамадан таңдауға болады. Палитра не-гізгі 3 түстен түрады: қызыл, жасыл жэне көк. Сондықтан палитра ЯОВ деп аталады. Түсті рең, жарық, өң беріп анықтауға болады. (0-255 аралығында)
- 255-қызыл мэнін таңдаңдар, кок жэне жасыл — 0.
- Егер (0, 0, 0), (255, 255, 255) мэнін таңдаса қандай түс шығады?
VI Сабақты бекіту
Таңдалған деңгей бойынша тэжірибелік жүмысты компьютерде орындау. Қүрал-саймандардың қосымша мүмкіндіктеріне жэне тышқанның екі батырмасын басу арқылы сурет салу мүмкіндіктеріне назар аудару.
VII Сабақты қорытындылау
Сабақта орындалған тэжірибелік жүмысты бағалау. УІІІҮй тапсырмасы
- 15 оқу, сұрақтарға жауап беру. Тест жауаптары:
1 | 2 | 3 | 4 | 6 | 7 | 8 | 9 | |
с | В | А | А | А | С | А | О | С |