Ақпаратты іздеу, жазу және оқу
Сабақтың тақырыбы: Ақпаратты іздеу, жазу жэне оку
Сабақтың мақсаты: \Уіпс1оүу8 қосымшасында ақпаратты сақтау, оқу, нысандарды іздеу ережелерімен таныстыру.
Оқушылар білуі тиіс: ақпаратты сақтау ережесін, «Сохранить» жэне «Сохранить как» командасынан өзге, жүмысты іздестіру алгоритм командасынан «Пуск — Поиск» орында-луын.
Оқушылар үйренуі тиіс: нысандарды іздестіруді жүзеге асыруды, \Үіпсю\у8 стандарт тық программасында ақпаратты сақтауды, оқуды; «Сохранить» жэне «Сохранить как» комані дасын пайдаланып, ыңғайлы тэсілдерді пайдалануды.
Сабақтың барысы
- ¥йымдастыру кезеңі
- Сабақтың мақсаты мен міндеттерін қою
- Үй тапсырмасын тексеру 12 бойынша тест алу
- Білімді өзектендіру Сұраңтар:
- Жүмыс үстелінде қандай нысандар орналасқан?
- Бас мэзірді не үшін пайдаланамыз?
- Экранный шектелген аумағы қалай аталады?
- Программамен жүмысты аяқтауда кандай тэсілдерді білесіңдер?
- Программаны қалай іске қосамыз?
- Өз істеген жүмыстарымызды программада қалай сақтаймыз?
- Аты белгілі файл мен қапшықты қалай табамыз?
Соңғы екі сүрақ тақырыпты түжырымдаушы болып табылады.
V Жаңа тақырыпты түсіндіру
Тақырыпты түсіндіру 2 бөліктен түрады: ақпаратты оқу жэне жазу, нысанды іздеу. Мүғалім жаңа сабақты баяндау мен сүрақ қою арқылы түсіндіреді. Мысалы:
- Раіпі-та жасалған суретті қалай сақтаймыз?
- Мэтінді блокнотта қалай сақтаймыз?
- Осы программада сақтау тэсілдерінің арасында қандай айырмашылық бар?
- Басқа программада ақпарат қалай сақталады?
- Сақталған сурет пен мэтінді қалай ашамыз? Ол үшін қосымша программаның ісв қосылуы міндетті ме?
- «Сохранить» жэне «Сохранить как» командасын табыңдар. Бүл командалар кызм нің ерекшеліктері неде?
Нысанды іздестіру. Нысанды тез іздестіру жолын мүғалім экранда көрсетеді, окушыла| оз компьютерінде орындайды.
VI Бекіту
Деңгейлеріне қарай компьютерде тэжірибелік тапсырманы орындау.
- Сабақты қорытындылау
- Үй тапсырмасы 13, сүрақтарға жауап беру.
Тест жауаптары:
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
А | В | С | А | В | С | С |