МогсІРас] мәтіндік редактордың интерфейсі
Сабақтың тақырыбы: МогсІРас] мәтіндік редактордың интерфейсі
Сабақтың мақсаты: \Уогс1Раё мэтіндік редактормен таныстыруды жалғастыру. Оқушылар білуі тиіс: мэтіндік редактордың ортақ мүмкіндіктерін, мэтін элементтерін. Оқушылар үйренуі тиіс: компьютерде мэтіндерді өңдеудің артықшылықтары мен кем-шіліктерін, мэтіндік қүжатты эр формада сақтауды.
Сабақтың барысы
- ¥йымдастыру кезеңі
- Сабақтың мақсаты мен міндеттерін қою
- Үй тапсырмасын тексеру
- Білімді өзектендіру
Сендер Блокнот программасын қолдандыңдар. \¥огсіРаё пен Блокнотты ашып, экранда терезелерді қатар қойыңдар. Екі терезенің айырмашылықтары қандай? Блокнот үшін шрифт таңдауга бола ма? «Мен Блокнотты оқып-үйренемін» сөйлемін те-ріңдер, 24 пт шрифтін орнатыңдар, сөйлемді қою курсивпен ерекшелеңдер. Файлды өз бумасында «Сынақ» атауымен сақтаңдар. Мэтін қандай форматта сақталады? Файлды \¥огёРаё-та ашыңдар. Қорытынды жасаңдар: редактордың \¥огс1Раё мэтіндік редак-тордан айырмашылығы қандай?
Оқушылар \ҮогёРасІ мэтіндік редактордың кейбір тэсілдерімен танысты. Сабақты сүрақ-тар қою арқылы бастауға болады.
- Мэтіндік редактордың қандай мүмкіндіктері бар?
- Мэтінді енгізудің қандай мүмкіндіктерін білесіңдер?
- Мэтіннің минималды элементіне не жатады?
- Меңзер дегеніміз не, компьютер экранындағы қандай меңзерді білесіңдер?
- Мэтінді енгізудің қандай қүрылғылары бар? (пернетақта, сканер, планшет) Пернетақтада пернелердің қызметін қайталау.
V Жаңа тақырыпты түсіндіру
Мэтіннің эртүрін корсету (программалық, гипер мэтін). Тақырып бойынша тапсырманы орындауда, қүжатта бос символдар болуы мүмкін, бүл ретте бос орындар көрінбейді. Мэ-тіннің қандай элементтерден түратындығын анықтау.
VI Сабақты бекіту
Компьютерде тэжірибелік жүмысты орындау. Тәжірибелерді орындау нэтижесі дэптерде көрсетіледі. 2-тэжірибе қорытындысы бойынша жауаптар: мэтінді эр форматта сақтаган-да файл мөлшемі өзгере ме, мэтіннің сырт пішіні мэтінді форматтағанда сақтала ма?
VII Сабақты қорытындылау
Жүмыс нэтижелерін дэріптеу. Қүжатты қандай форматта сақтау керек, дұрыстығын талдау.
Сабақтағы жүмыстарды бағалау.
Үй тапсырмасы
- 20, бақылау сүрақтарына жауап беру.