Мәтінді теру және түзету ережелері. Мәтін бөліктерін ерекшелеу
Сабақтың тақырыбы: Мәтінді теру және түзету ережелері. Мәтін бөліктерін ерекшелеу
Сабақтыц мақсаты: мэтін теруді ережеге сэйкес үйрету, мэтін бөліктерін көшіруді, ауыстыруды үйрету.
Оқушылар білуі тиіс: мэтін теру ережесін, «редакциялау» түсінігін, редакциялаудағы пернелер мен командалардың қолданылуын, мэтінді ретімен теруді, пернетақта мен тышқан-ды пайдаланып мэтінді жылжытуды, эрекетті кері қайтару командаларын.
Оқушылар үйренуі тиіс: ережеге сэйкес мэтін теруді, пернетақта мен тышқанды пайдаланып мэтінді жылжытуды, алмасу буферін пайдаланып экранда мэтінді көшіруді, мэтінді жоюды, мэтін енгізудің тэртібін өзгертуді.
Сабақтың барысы
- ¥йымдастыру кезеңі
- Сабақтың мақсаты мен міндеттерін қою
- Үй тапсырмасын тексеру
- 20 бойынша бақылау сүрақтарына жауап беру.
IV Білімді өзектендіру
- Мэтін қүрған кезде қүжатта қандай белгі пайда болады? (азатжол белгісі).
- Оны өшіруге бола ма?
- Жаңа азатжолды қалай қоямыз?
- Жаңа жол қалай қосылады?
- Тыныс белгілері үшін қандай пернелер пайдаланылады?
3-5 бақылау сүрақтарына жауап беру, 7-тапсырманы орындау.
V Жаңа такырыпты түсіндіру
Мэтінді пішімдегенде қате терілген мэтінмен не болатындығын корсету (бос орындар-дың жоқтығы, жақшалар ашылғанда, тырнақшаларда). Мэтінді енгізуде мэтін қүжатта-рының маңыздылығы туралы қорытынды шығару.
Тэжірибелік тапсырма ретінде мэтін теруді үсыну. Компьютерде А деңгейінің тапсырмасын орындау.
VI Сабақты бекіту
Таңдалған деңгей бойынша тэжірибелік жүмысты компьютерде орындау. Сүраңтар:
- Алмасу буферінен мэтіннің қанша көшірмесін қоюға болады?
- Алмасу буферінен басқа күжатқа бөлікті қоюға бола ма?
- «Вырезать» және «Копировать» командалары арасында қандай айырмашылық бар?
VII Сабақты қорытындылау
Тэжірибелік жүмыстарын тексеріп, бағалау. УІІІҮй тапсырмасы
- 21, бақылау сүрақтарына жауап беру. Тэжірибелік жүмысты аяқтау. Тест жауаптары:
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
А | С | □ | С |