Блокнот және калькулятор бағдарламалары

 

Сабақтың атыБлокнот және калькулятор бағдарламалары
Жалпы мақсатыБлокнот бағдарламасының арналуы. Программаны іске қосу. Көшіру мен кірістіріп қою командалары. Мәтінді пішімдеу. Калькулятор қолданбасында жұмысқа дағдылану.
  • Сілтеме
Оқулық ; Компьютер; Интерактивті тақта; Электронды оқулық; Слайдтағы тапсырмалар.
  • Оқыту нәтижелері
ü  Топтасып жұмыс істей білуге үйренеді.

ü  Өз ойын еркін жеткізе біледі.

ü  Компьютерде дұрыс жұмыс жасай біледі.

ü  Блокнот программасы және Калькулятор қолданбасымен дұрыс жұмыс істей біледі.

ü  АКТ-ды тиімді пайдаланады.

Негізгі идеяларСыни тұрғыдан ойлау  салыстырмалылықты түсінуді дамытуға көмектеседі.
Тапсырма көздері
  1. Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгендеу. Сурет қиындылары арқылы топқа бөлу (1-топ «Киіз үй», 2-топ «Компьютер» суреттері).
  2. Үй тапсырмасын сұрау

1.      WordPad қолданбасын қалай іске қосамыз?

Пуск-Программы-Стандартные- WordPad

2.      WordPad мәтіндік редакторының қызметі қандай?

Мәтінді теру, түзету, пішімдеу

3.      WordPad мтіндік редакторы қолданбасы терезесінің құрылысын айт.

Тақырып жолы, меню жолы, құрал-саймандар тақтасы, пішімдеу  тақтасы, пішімдеу сызғышы, жұмыс өрісі, қалып күй жолы

4.      Мәтінді пішімдеу дегеніміз не?

Символдардың әлпеттерін, әр түрлі қаріптер таңдаумен беттердің шетіне туралаумен мәтінді түрлендіру процесі.

  1. «Миға шабуыл»

Жаңа тақырыпты ашу үшін слайдтан жасырылған сурет көрсетіледі.

 

Оқушылар кәдімгі блокнот пен калькулятордың суреті екенін табады.

  1. Оқушылар блокнот пен калькулятор туралы білетіндерін постер арқылы қорғайды (1-топ «Блокнот», 2-топ «Калькулятор» туралы).
  2. Электронды оқулықтағы Блокнот және Калькулятор тақырыбына шолу.
  3. Топтық жұмыс. 1-топ Киіз үй туралы мәтін құрастыру. 2-топ Компьютер туралы мәтін құрастыру.

7.      Сергіту сәті. Бейнеролик көрсетіледі.

8.      Қауіпсіздік ережелерін естеріне сала отырып тапсырма беріледі. Жазған мәтіндерді блокнот бағдарламасында теру. Оқулықтағы 186-беттегі «Өзің орында!» тапсырмасын калькулятор қолданбасында  есептеп шығару.

9.      Сәйкестендіру кестесі

 

 

БағалауОқушылар өз-өздерін бағалайды.
Кері байланыс
  1. Бүгінгі  сабақтан алған әсерім?
  2. Маған  не ұнады/ұнамады?
  3. Тапсырманы орындаудағы туындаған

қиыншылықтар?

Үйге тапсырмаОқулықтағы  тақырыпты оқып келу

Батырмалардың қызметтін жаттау.