Диаграммаларды салу.
Сабақ :4- сабақ | Сабақ өтілетін уақыт: 18. 03. 14. Орны: 43 кабинет | Барлық оқушы саны:16 Қатысқаны:16 | ||||
Сілтеме | 8 сынып оқулық,Интербелсенді тақта, Power Point-та слайдтар, ресурс парақтары. | |||||
Сабақ тақырыбы | Диаграммаларды салу. | |||||
Жалпы мақсаттар | Диаграмма деген сөздің ұғымын түсіндіру және қандай мақсатта қолдану керек екенін көрсету. Практикалық жұмыс пен ұштастыру. | |||||
Түйінді идеялар | -Оқушылар іс-әрекеттері арқылы ізденімпаздыққа жетеді.Оқушылардың тақырыпты түсіну деңгейін анықтау, түсінік деңгейін ескере отырып шешім қабылдау. | |||||
Оқыту нәтижелері | — Mic. Excel бағдарламасында диаграмма сөзі мен танысады. — Mic. Excel бағдарламасының диаграмманың түрлерін таниды. — Mic. Excel бағдарламасындадиаграмманы қалай жасайтынын үйренеді… | |||||
Көрнекіліктер | Суреттер, слайд-таныстырылым, АКТ. Ресурс парақтары, денгейлік сұрақтар. | |||||
Дереккөздер | Ақпараттық коммуникациялық технология(АКТ), Интерактивті тақта, Mic.Excel бағдарламасы. Оқулық беттері, ресурс парақтары. | |||||
Сабақ барысы | Уақыты | Әдіс-тәсілдер | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Бағалау | |
Сабақ кезеңдері 1-кезең: Қызығушылықты ояту: — ұйымдастыру — белсенді әрекетке жұмылдырылады; — ойлау жұмысына ынталандырылады
| 5 мин
3 мин
5 мин | “Тест сұрақтары” стратегиясы.
«Болжау» стратегиясы
Мәнмәтінде айқындау.
| 1.Ұйымдастыру Топқа бөлу: «Негізгі құрылғылардың атына әр түрлі түстер қойылып сонымен топқа бөлінеді»: «Монитор», «Пернетақта», «Жүйелік блок» Шарттары: 1. Әр үстелге 3 құрылғының атын қойып, сол атауға түс бойынша бөлінеді, үш топ құрып орындарына жайғасады.
Жаңа сабақ. «Болжау» стратегиясы арқылы басталады. Оқушыларға слайд арқылы сурет көрсетіп, мынан дай сұрақтар қойылады: 1.Бүгінгі сабақта әңгіме не туралы болады? 2.Қандай тақырып маңайында өрбиді? 3. Диаграмманы қандай мақсатта қолданады? 4. Диаграмманың қандай түрлерін пайдалануға болады? Жауабы жақындағандарға, дұрыс тапқандарға жұлдызша беремін.
Топ тапсырмалары: I–Mic. Excel бағдарламасында диаграмма арқылы бір ақпараттың денгейін қалай салып, білуге болады? II – Mic. Excel бағдарламасында қандай диаграмма таңдауға болады? III – Mic. Excel бағдарламасында диаграмма құру үшін әуелі қай тақырыптармен байланыстыруға болады?. |
Оқушылар топқа бөлінеді.Топта өзара әрекет етеді. Бір-бірімен пікір алмасады. Іштерінен көшбасшы шығарады.
Оқушылар жаңа топпен жұмыс істейді. Оқушылар «ой қозғау» арқылы ойланады. Әркім өз ойларын айтады. Сұрақтарға жауап бергенде көшбасшы анықталады? Болжау жасайды. Өз жауаптары дұрыстығын салыстырады,көз жеткізеді.
Топпен жұмыс: әр топқа тақырып бойынша тапсырмалар бөлініп беріледі. |
Ұпайларын өздері жазып отырады. | |
2-кезең:Мағынаны ажырату: — оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады;
| 20 | “INSERT”стратегиясы.
| «INSERT» стратегиясы. (5 сұрақ) I–топ: 1. Mic. Excel бағдарламасында диаграмма деп нені атайды? 2. Excel диаграммасының негізгі түрлерін атаңыз? 3. Диаграмманы құру үшін алдымен қандай жұмыс орындау қажет? 4. Кестедегі мәліметтерді талдау мен салыстыру ыңғайлы болу үшін, графиктік түрде берілгенді не деп атайды? 5. Диаграмманың қандай түрлері бар?… II – топ: 1. Кестедегі мәліметтерді талдау мен салыстыру ыңғайлы болу үшін, графиктік түрде берілгенді не деп атайды? 2. Диаграммада кездесетін аңыз дегеніміз не? 3. Оқушының үлгірімімен сапасын анықтау үшін алдымен қандай жоспар құрып аламыз? 4. Диаграмма құру үшін кесте салу қажет пе? 5. Бір күнде шығатын шығынды диаграмма арқылы қалай тексеруге болады? III – топ: 1. Mic. Excel бағдарламасында диаграмманы форматтауға болама? 2. Салынып тұрған диаграмманы басқа түріне өзгертуге болама? 3. Диаграмманы құру үшін қандай команда орындайсың? 4. Гистограмманың басқа диаграммадан айырмашылығы неде? 5. Диагрмманың қандай аттары бар? | INSERT стратегиясы арқылы сұрақтарды талдай отырып тапсырманы орындап, алдыңғы тақырыптармен байланыстырады: «V», «-», «+», «?». INSERT-тің кезеңдері үш сатыға сәйкес: шақыру, ұғыну, рефлексия. Көмегімен жұмыс жасау жолдарын түсініп, таниды, жұмыс жасайды. Қандайда бір затты жан-жақты талқылайды, сол арқылы білімдерін қайталайды, жаңа білім қосады. Сипаттайды (түрі, түсі, көлемі) Салыстырады (ұқсастығы, айырмашылығы) Талдайды (қалай жасалған неден тұрады) Ой толғау (бұл неден жасалған) Ұсын (қалай, қай жерде пайданылады) Дәлелде (қарсы ж/е қарсы емеспін)
| Формативті | |
3-кезең: Ой- толғаныс: анализ, өз ойлары мен түсініктерін өздері игерген мәліметтері арқылы жеткізеді;
синтез, бір-бірімен ой бөліседі.
сабақ қорытындысы | 10 мин | АКТ пайдалану әдісі. | Бекіту:АКТ пайдаланып өздері практикалық тәжірибесімен ұштастырып жұмыс жасайды. Оқушылар ойларын жинақтайды, ми қыртысында сәулеленген ойларды топтастырады
| АКТ – ны қолданады. Оқушылар постер қорғайды. Денгейленген тапсырмалар беріліп АКТ-да орындайды. Әр топ кезекпен бүгінгі сабақтан алған жаңа сабаққа толық анықтама беріп айтады. Қателіктерін түзейді. | топпен
| |
Келесі оқуға арналған тапсырмалар (үй тапсырмасы) | 2 мин. §8.5-107беттерді оқып келуге.Келесі тақырыпты қарау. | Диаграммаларды салу. | Күнделікке жазады.Сұрақтар болса сұрайды. | |||
Рефлексия | Сабақ мақсатына жетті. Тақырып ашылды. Оқушылар түгел белсене қатысты. | |||||