Электрондық кестелер. Кестелік процессордың терезе интерфейсі. Электрондық кестелердің негізгі ұғымдары. Деректерді енгізу, редакциялау және пішімдеу
Сабақ : 1- сабақ | Сабақ өтілетін уақыт: 6. 03. 14. Орны: 43 кабинет | Барлық оқушы саны:16 Қатысқаны:16 | ||||
Сілтеме | 8 сынып оқулық, Power Point-та слайдтар, ресурс парақтары. | |||||
Сабақ тақырыбы | Электрондық кестелер. Кестелік процессордың терезе интерфейсі. Электрондық кестелердің негізгі ұғымдары. Деректерді енгізу, редакциялау және пішімдеу | |||||
Жалпы мақсаттар | Mic.Excel бағдарлама терезесімен таныстырып, қалай пайдалану жолдарын үйрету және қолдануға мүмкіндік беру. | |||||
Түйінді идеялар | -Оқушылар іс-әрекеттері арқылы ізденімпаздыққа жетеді.Оқушылардың тақырыпты түсіну деңгейін анықтау, түсінік деңгейін ескере отырып шешім қабылдау. | |||||
Оқыту нәтижелері | — Mic. Excel бағдарламасы туралы жалпы мәлімет алады. — Mic. Excel бағдарламасында неше жол, баған, кітап бар екенін біледі… — Mic. Excel бағдарламасы интерфейсімен танысады және қолдана біледі. | |||||
Көрнекіліктер | Суреттер, слайд-таныстырылым, АКТ. Ресурс парақтары | |||||
Дереккөздер | Ақпараттық коммуникациялық технология(АКТ), Интерактивті тақта, Mic.Excel бағдарламасы. Оқулық беттері, ресурс парақтары. | |||||
Сабақ барысы | Уақыты | Әдіс-тәсілдер | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Бағалау | |
Сабақ кезеңдері 1-кезең:Қызығушылықты ояту: — ұйымдастыру — белсенді әрекетке жұмылдырылады; — ойлау жұмысына ынталандырылады
| 5 мин
3 мин
5 мин | “сұрақ-жауап”стратегиясы.
«Болжау» стратегиясы
Мәнмәтінде айқындау.
| 1.Ұйымдастыру Топқа бөлу: “Санау арқылы топқа бөліну” Шарттары: 1.Әр оқушы үшке дейін санап, кім 1 десе, 2 десе, 3 десе сол айтқан әр оқушы өз жұптарын тапқаннан кейін 1,2,3 жұптар топ құрып орындарына жайғасады.
Жаңа сабақ. «Болжау» стратегиясы арқылы басталады. Оқушыларға слайд арқылы сурет көрсетіп, мынан дай сұрақтар қойылады: 1.Бүгінгі сабақта әңгіме не туралы болады? 2.Қандай тақырып маңайында өрбиді? 3.Қандай бағдарламамен жұмыс болады? 4. Mic.Word бағдарламасымен ұқсастықтары келема? Жауабы жақындағандарға, дұрыс тапқандарға жұлдызша беремін.
Топ тапсырмалары: I–Mic. Excel бағдарламасын іске қосу бірнеше жолдары. II – Mic. Excel бағдарламасының жолы қанша санмен берілген, бағандар қандай әріптермен берілген және нешеу. Бір Excel-де неше кітапқа дейін көбейтуге болады, оның әр кітабы 65536 жол, 256 баған, кітапты 255ке дейін көбейтеді. III – Mic. Excel бағдарламасы басқа бағдарламадан ұтымдылығы |
Оқушылар топқа бөлінеді.Топта өзара әрекет етеді. Бір-бірімен пікір алмасады. Іштерінен көшбасшы шығарады.
Оқушылар жаңа топпен жұмыс істейді. Оқушылар «ой қозғау» арқылы ойланады. Әркім өз ойларын айтады. Сұрақтарға жауап бергенде көшбасшы анықталады? Болжау жасайды. Өз жауаптары дұрыстығын салыстырады,көз жеткізеді.
Топпен жұмыс: әр топқа тақырып бойынша тапсырмалар бөлініп беріледі. |
Ұпайларын өздері жазып отырады. | |
2-кезең:Мағынаны ажырату: — оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады;
| 20 | “Венн диаграмма”стратегиясы.
| «Венн диаграмма» стратегиясы. (5 сұрақ) I–топ: 1. Mic. Excel бағдарламасының іске қосудың қанша жолы бар? 2. Word мәтіндік бағдарламасымен қандай айырмашылығы бар? 3. Қанша жол, баған бар. Неше кітап бар, оны нешеге дейін көбейтуге болады? 4. Ұяшықтарды қалай кеңейтуге болады? 5. Ұяшықтар арасындағы мекен-жайды қалай табады? Интербелсенді тақтамен көрсет… II – топ: 1. Ұяшықтың мекен-жайын табу неге байланысты? 2. Mic.Excel бағдарламасының меңзері қандай түрде болады? 3. Mic. Excel бағдарламасында қандай жұмыстар жасауға болады? 4. Ұяшықтарды неге кеңейту керек? 5. Excel-дің кеңейтілім аты ? III – топ: 1. Excel-дің жұмыс парағы дегеніміз не? 2. Excel-дің жұмыс кітабы дегенді қалай түсінеміз? 3. Excel-де жаңа құжатты қалай құрамыз? 4. Excel-де құжатты қалай сақтаймыз? 5. Жаңа жұмыс кітабын қалай құрамыз?… | Венн диаграммамен салыстырған жағы және бірдейлігі жағымен танып, жұмыс жасайды. Қандайда бір затты жан-жақты талқылайды, сол арқылы білімдерін қайталайды, жаңа білім қосады. Сипаттайды (түрі, түсі, көлемі) Салыстырады (ұқсастығы, айырмашылығы) Талдайды (қалай жасалған неден тұрады) Ой толғау (бұл неден жасалған) Ұсын (қалай, қай жерде пайданылады) Дәлелде (қарсы ж/е қарсы емеспін)
| Формативті | |
3-кезең:Ой- толғаныс: анализ, өз ойлары мен түсініктерін өздері игерген мәліметтері арқылы жеткізеді; синтез, бір-бірімен ой бөліседі. сабақ қорытындысы | 10 мин | АКТ пайдалану әдісі. | Бекіту:АКТ пайдаланып өздері практикалық тәжірибесімен ұштастырып жұмыс жасайды. Оқушылар ойларын жинақтайды, ми қыртысында сәулеленген ойларды топтастырады
| АКТ – ны қолданады. Оқушылар постер қорғайды. Әр топ кезекпен бүгінгі сабақтан алған жаңа сабаққа толық анықтама беріп айтады. Қателіктерін түзейді.
| топпен
| |
Келесі оқуға арналған тапсырмалар (үй тапсырмасы) | 2 мин. §8.1-92 беттерді оқып келуге.Келесі тақырыпты қарау. | Электрондық кестелер. Кестелік процессордың терезе интерфейсі. Электрондық кестелердің негізгі ұғымдары. Деректерді енгізу, редакциялау және пішімдеу жолдырын Word-пен салыстырып эссе жазып келу.
| Күнделікке жазады.Сұрақтар болса сұрайды. | |||
Рефлексия | Сабақ мақсатына жетті. Тақырып ашылды. Оқушылар түгел белсене қатысты. | |||||