Пернетақтамен танысу
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні | Ермағамбетова Ұ.Т
|
Өткізген күні Сыныбы: | 13.10.14 5 сыныптар
|
Сабақтың тақырыбы | Пернетақтамен танысу |
Сілтеме | 5 сынып оқулығы
|
Жалпы мақсаты | Пернетақтаның жалпы жұмыс атқаруы туралы түсінік беру, неше бөліктен тұратыны және әрбір бөліктің міндетін ұғындыру Оқушылардың шығармашылықпен жұмыс істеуіне ықпал ету, Оқушылардың ақпараттық мәдениеттілігін арттыру, компьютерді қолдануда ұқыптылыққа, жауапкершілікке тәрбиелеу;
|
Міндеттер:
| 1.Жаңа тақырыпты түсіну деңгейлерін анықтау; 2. Оқушылардың өздік жұмыстары арқылы білім беруге ықпал жасау, диалогтік оқыту арқылы әр баланы қамтуға жағдай жасау; 3. Жаңа сабаққа белгілі бір ой қорытындылар жасау.
|
Мұғалім үшін оқу нәтижелері | 1. Теорияны практикада қолдану дағдыларын қалыптастыру; 2. Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасау;
|
Сабақтың түрі,әдіс тәсілдері. | Жаңа сабақ. Зерттеу, жүйелеу, түсіндіру,сұрақ-жауап. Топпен жұмыс, жеке жұмыс
|
Сабақтың көрнекілігі | Интерактивті тақта,әдістемелік құралдар,бағалау парағы
|
Тапсырмалар | Постер құрастыру,кумулятивтік әңгіме
|
Күтілетін нәтиже | Теориялық білімдерін тәжірибеде қолдана алады. Алған білімдерін өмірде дұрыс пайдалана алады Пернетақтаның әрбір пернесін дұрыс басқара алады Өзгені, өзін дұрыс бағалай алады
|
Кезеңдері | Мұғалім іс—әрекеті | Оқушы іс—әрекеті | Бағалау | Ресурстар |
Ұйымдастыру (2 мин.) | Амандасу. Түрлі түсті қағаздар арқылы 3 топқа бөлу. | Оқушылар түстері арқылы топқа бөлінеді
| Қиылған қағаздар | |
Үй тапсырмасын тексеру (5мин.) | Сұрақ-жауап; | Әр топтан оқушылар тақтаға шығып, кластер толтырады | Формативті бағалау | Оқулық, ватман |
Бағалау критерийлерін құру. (1 мин) | Оқушылармен бірлесе отырып, критерийлер құру, топ басшыларына беру
| Мұғаліммен бірлесе отырып, критерийлер құру | ||
Жаңа сабақ. 1.Ой қозғау (3 мин.)
| Оқушылар назарын Интербелсенді тақтаға аудару. Интербелсенді тақтадағы суреттер арқылы пернетақтаға тоқталады
| Әр топ тақтадағы суреттер арқылы өз ойларын айтады сипаттайды
| Формативті бағалау | Интер белсенді тақта, слайд |
2.Мәтінмен жұмыс. (5мин.) | Пернелер және қызметі
| Оқушылар негізгі түйінді дәптерлеріне жазады. | Оқулық | |
3 .Жұппен жұмыс. (3мин.) | «пернелер туралы не білдім?» (Кумулятивтік әңгіме)
| Оқушылар сұхбаттасады. | Формативті бағалау | |
4. Сергіту сәті. (2 мин) | «Сергіту» биін көрсету | Би қимылдары арқылы бойларын сергіту
| ||
5. Практикалық жұмыс. (15 мин)
| Компьютерлерге отырғызу
| Жеке жұмыс, әрқайсысына «Кім болғың келеді?» тақырыпта шағын шығарма жазу
.
| Формативті бағалау | |
Сабақты бекіту. (5) («Сазды қобдиша» әдісі арқылы) | Қобдишаға салынған сұрақтарды ұсыну.
| Қораптан алынған сұрақтарға жауап беру | «Сазды қобдиша» | |
Бағалау (2 мин) | Бағалау критерийлері бойынша оқушылармен бірігіп бағалау
| |||
Үйге тапсырма. (1 мин) | Үй тапсырмасын тақтаға жазу. Түсіндіру. . | Оқушылар үй тапсырмасын жазу | ||
Кері байланыс (1 мин). | Оқушыларға парақшалар үлестіру.
| Оқушылар кері байланыс бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру | Парақшалар |