Компьютер – ақпаратты өңдеу құралы

Тақырыбы: Компьютер – ақпаратты өңдеу құралы

Мақсаты:                 Компьютерге дейінгі есептеуіш техниканың дамуы мен ерекшеліктері, өзіндік сипаттамалары, қазіргі дербес компьютердің жалпы құрылымы жөнінде түсіндіру, ұғындыру .

 

Сабақ тақырыбыОқып-үйренудің негізгі міндеттеріОқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдерОқып-үйренудің нәтижесіҮйрену мақсатындағы бағаны қоса бағалау

 

 

 

Сыныптағы барлық оқушыларды қалай жұмысқа тарту (талантты, дарынды)Ойлауға, сөйлеуге үйретудегі кедергілерді жоюНегізгі дереккөздер
Есептеу техникасының даму тарихыЕсептеу техникасының даму кезеңдері мен ерекшеліктері, өзіндік жұмыс істеу принциптері, ЭЕМ-нің даму буындары жөнінде білім аладыТоптық жұмыс, жұптық жұмыс, кубизм стратегиясы, АКТ, эссе, семантикалық карта—    Есептеуіш техникалардың даму тарихымен танысады;

—      Әр техниканың өзіндік сипаттамасын айқындайды;

—      ЭЕМ-нің даму буындарын ажырата алады;

Критерийлер бойынша формативті бағалау, рефлексияЖоғары деңгейдегі сұрақтар арқылыЕртедегі және қазіргі заманғы есептеуіш машиналардың даму ерекшеліктерін салыстыруОқулық. компьютер, интерактивті тақта, интернет материалдары, постерлер, слайдтар, стикерлер, таратпа материалдар
ДК сәулетінің заманауи бағыттарыДК архитектурасымен танысып, оның компоненттері мен жұмыс істеу принциптері жөнінде білім аладыТоптық жұмыс, жұптық жұмыс, АКТ, «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі, ББҮ әдісі, семантикалық карта—      Ақпарат қасиеттері туралы түсініктері кеңейеді;

—      Ақпарат қасиеттерін ажырата біледі;

—      Ақпараттың өскеріске ұшырау себептерін айқындай алады

Критерийлер бойынша формативті бағалау, топ басшысының бағалауы, рефлексия«Қазіргі заманда ақпараттың жаңа идеялар тудыруы» эссе жазуЖуан, жіңішке сұрақтар

Ақпарат қасиеттерін салыстыра білуі

Оқулық, компьютер, интернет материалдары, постерлер, слайдтар, стикерлер,таратпа материалдар
Ақпаратты қорғау. Вирусқа қарсы программлар Вирус ұғымымен танысады, оның компьютерге, жүйеге келтіретін зақымдары және оларды қорғауды үйренедіТоптық жұмыс, СТО, диалог, алгоритмдік әдіс, АКТ, Жигсо әдісі, ББҮ әдісі—      Вирус ұғымын түсінеді;

—      Вирустың жүйеге, компьютерге келтіретін зардаптарын айқындай алады;

—      Вирустан қорғаудың әдістерін үйренеді;

Критерийлер бойынша формативті бағалау, бірін-бірі бағалауы, рефлексияБиологиялық вирус пен компьютерлік вирустарды салыстыру, олардан қорғану тәсілдерн талқылауЖоғары деңгейдегі сұрақтарОқулық, электронды оқулық  7-сынып, компьютер, плакаттар, интернет материалдары, постерлер, слайдтар, стикерлер,таратпа материалдар,бейнефильм, кесте.
Ақпаратты сығу. Мұрағаттау рограммаларыАқпаратты сығу ұғымымен танысады, мұрағаттауды құру мен оның маңыздылығы жөнінде түсінедіТоптық және жеке  жұмыс, топтастыру әдісі, АКТ, деңгейлік тапсырмалар, ББҮ әдісі—      Ақпаратты сығу ұығымымен танысады;

—      Мұрағаттауды құруды үйренеді

—      Мұрағаттаудың маңыздылығын түсінеді;

Бірін-бірі бағалау және тарау бойынша жиынтық бағалау, рефлексияДеңгейлік тапсырмаларды орындап, нәтижесін кестеге жазуПрактикалық тапсырмаларОқулық, электронды оқулық  7-сынып, компьютер, плакаттар, постерлер, слайдтар, стикерлер, кесте.