Алгоритмдеу және программалау
Тақырыбы: Алгоритмдеу және программалау
Мақсаты: Алгоритм ұғымымен және оның түрлерімен танысады. Алгоритм құруды, ақпаратты модельдерді жасауды үйренеді .
Сабақ тақырыбы | Оқып-үйренудің негізгі міндеттері | Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | Оқып-үйренудің нәтижесі | Үйрену мақсатындағы бағаны қоса бағалау
| Сыныптағы барлық оқушыларды қалай жұмысқа тарту (талантты, дарынды) | Ойлауға, сөйлеуге үйретудегі кедергілерді жою | Негізгі дереккөздер |
Алгоритмдер және оны орындаушылар | Алгоритм ұғымымен және оның жалпы құрылу формасымен танысады | Топтық жұмыс, жеке жұмыс, кубизм стратегиясы, АКТ, сәйкестендіру кестесі, тест тапсырмалары | — Алгоритм ұғымымен танысады; — Алгоритм құруды үйренеді;
| Топ басшысының бағлауы, рефлексия | Жуан және жіңішке сұрақтар арқылы | Алгритм құруға арналған тапсырмалар | Оқулық. компьютер, интерактивті тақта, стикерлер, слайд |
Алгоримнің жазылу формалары | Алгоритмді әр түрлі тәсілдерін құруды үйренеді | Топтық жұмыс, жеке жұмыс, АКТ, блум таксономиясы, ББҮ әдісі, деңгейлік тапсырамалар | — Алгоритм туралы білімдері кеңейеді; — Әр түрлі тәсілде алгоритм құра алады;
| Критерийлер бойынша формативті бағалау, рефлексия | Деңгейлік тапсырмалар | Алгортим құруға арналған ауызша тапсырамалар | Оқулық, компьютер, интернет материалдары, постерлер, слайдтар, стикерлер, таратпа материалдар |
Циклдік алгоритмдер | Алгоритмнің циклдік формада жазылу үлгісімен танысады, циклдік алгоритм құрып үйренеді | Топтық жұмыс, кубизм стратегиясы, алгоритмдік әдіс, АКТ, ББҮ әдісі | — Циклдік алгоритммен танысады; — Циклдік алгортим құра алады;
| Бірін-бірі бағалау, рефлексия | Деңгейлік тапсырмалар | Жоғары деңгейдегі сұрақтар | Оқулық, компьютер, плакаттар, интернет материалдары, постерлер, слайдтар, стикерлер, кесте. |
Модель және модельдеу | Модельұғымымен танысады, нысандарды, құбылыстарды модельдеуді үйренеді | Топтық және жұптық жұмыс, кластер әдісі, АКТ, эссе, бес жолды өлең | — Модель ұғымымен танысады; — Модель құруды үйренеді — Модельдеудің қажеттілігін түсінеді | Топ басшысының бағалауы, рефлексия | Модельдеуге байланысты практикалық тапсырмалар | «Модельдеудің бізге қажеттілігі» эссе жазу | Оқулық, компьютер, плакаттар, постерлер, слайдтар, стикерлер |
Моделбдің түрлері | Әр түрлі модел түрлерімен танысады және оларды қолдануды үйренеді | Топтық және жеке жұмыс, топтастыру әдісі, АКТ, блум таксономиясы, ББҮ әдісі | — Әр түрі модель түрлерімен танысады; — Әр түрлі модель құра алады | Критерийлер бойынша бағалау және тарау бойынша жиынтық бағалау, рефлексия | Күрделі деңгейдегі тапсырмаларды орындау | Жоғары днңгейдегі сұрақтар | Оқулық, компьютер, плакаттар, постерлер, слайдтар, стикерлер, интернет материалдары |