«Біржан – қазақ ән өнерінің шамшырағы»
Сабақтың тақырыбы:
«Біржан – қазақ ән өнерінің шамшырағы»
Сабақтың мақсаты :
Білімділік – халқымыздың ән өнерінде өзіңдік ерекше орын қалдырған Біржанның өмірі мен шығармаларын сын тұрғысынан бағалай білуге үйрету әрі білімдерін кеңейту;
Дамытушылық – оқушылардың шығармашылық қабілеттерін арттыра отырып, алған білімдерін жинақтай әрі зерттей білуге үйрету. Өз ойларын шебер жеткізе білуге дағдыландыру. Тәрбиелік – өнерді бағалауға, сұлулықты тамашалай отырып,имандалық пен адамгершілікке, адалдыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: өздігінен іздену, білімдерін жинақтау. Әдіс – тәсілі: оқу,жазу арқылы сын тұрғысынан ойлауды дамыту. Ұйымдастыру кезеңі. Сынып тазалығына назар аудару, оқушыларды белгілеу кезеңі. Сабақты негізгі үш кезеңге бөлу. Әр кезеңнің әдіс – тәсілдерін
көрсету.
Қызығушылықты ояту.
Ой шақыру. Біржан кім? Қай жылы,қай жерде дүниеге келді? А.Жұбановтың Біржанды сипаттауы жайында не білесің?(бүгінгі күнгі айтыспен салыстыру).
Топтастыру.
Біржанды сөз еткенде, қазақтың айтыс өнері жайында айтып кетпеу мүмкін емес. Біржан айтыскер ақын.
Ассоциация.
Қыз бен жігіт, бәдік , жар – жар, салт , жұмбақ, ақындар айтысы
Мағынаны тану. Джиксо
Кім туралы | Алынған үзінді | Көркемдегіш сөз | Көрінетін мінез |
Біржан өзі туралы | |||
Ләйлім туралы |
Сематикалық карта
сұрақ | Асқан үнді ақын | Көлбай – Жанбай | Сара | Біржан Абай Мұхтар | “Ақ тентек” | М.Тө- лебаев | Жас- тарға | А.Жұ- банов |
Үш ұлы тұлға
| + | |||||||
Сүйіспеншілік жыры
| + | |||||||
Байдың өлеңі
| ||||||||
Үш бірдей өлең иесі
| + | + | ||||||
Ақыл мен кеңеске толы өлеңі | + | |||||||
Ақылдығын, әдемілігін жоғары бағалайды | + | |||||||
“Біржан мен Сара” өнерлерін жазған кім? | + | |||||||
Біржан өнерін зерттеуші | + |
Концептуалдық кесте
Кейіпкерлер | Өмірге қызығушылығы | Адамгершілік қасиеті | Кейіпкерлерге берілетн баға |
Ләйлім | Сұлу,ақылды,ата салтын сақтаған абыройлы қыз | Жоғары | Жақсы |
Жанбота | Топас, басында ми жоқ, өзінде ой жоқ. | Надан, дүниеқоңыз | Өте төмен |
INSERT
Білгенім | Білгеніме сәйкес емес | Мен үшін жаңалық | Білгім келді |
ІІ Венн диаграммасы
Біржан сал мен Шәкәрімнің “Жастарға” өлеңін салыстыра қарау.
Ой – толғаныс. Біржан және оның өмір сүрген ортасы жайында оқушылар ой толғайды. Ғалымдар пікірін, өз ойларын ортаға салады.
Еркін жауап.
Оқушылар Біржанның өздері ұнатқан өлеңдерін жатқа айтады.
Біржан әнін тыңдау.
Сұхбаттық тест
Біржан бейнесі өзіңе ұнады ма?
Біржан сынға салған адам бойындағы қасиеттер.
Біржан өлеңдерін оқи отырып, өзіңе не түйдің?
Қай өлеңі ұнады? неге?
Біржан әндерін білесің бе? Атап шық.
Сэнкуей. Бес жолдан тұратын қорытынды.
Зат есім:Біржан
Сын есім: Өнерлі ақын.
Етістік: жырлады, сынады, сал – серілік құрды.
Сезіну: Біржан – қазақ өнерінің шамшырағы.
Синоним: Сазгер, бұлбұл, шешен, ақын, сал – сері.
IV Сабақты қорытындылау.
Оқушылар білімін бағалау.