Ақпаратты сығу. Вирусқа қарсы программалар.
Сабақ тақырыбы | Негізгі мақсат | Тапсырмалар | Қолданатын әдіс-тәсілдер | Күтілетін нәтижелер | Бағалау | Барлық оқушыларды қосқанда | Дереккөздер | Үй тапсырмасы |
Ақпаратты сығу. Вирусқа қарсы программалар. | Сыни тұрғыдан ойлай отырып, диалогқа түсу арқылы оқушылар ақпаратты архиватордың көмегімен сығуды, вирусқа қарсы программалармен жұмыс жасауды үйренеді. | 1. «Бүлінген хат» қатені табу 2.БББ әдісі арқылы миға шабуыл. 3.Тақырып бойынша мазмұнды сызбамен жұмыс. 4.Практикалық жұмыс. 5.Кестеде адам мен компьютердің жұқпалы ауруларын салыстыру. | Диалогты оқыту. СТО. АКТ. Талантты және дарынды балалармен жұмыс. БББ стратегиясы | Диалогқа түсу арқылы архивтеуші программалардың көмегімен ақпаратты сығуды үйренеді. Вирус ұғымымен, вирустардың зияны, вирустардан қорғану жолдарын және вирусқа қарсы программаларды меңгереді. | 2 жұлдыз 1 тілек. Критерий бойынша бағалау. | Әр оқушының деңгейіне қарай деңгейлік тапсырма беру. | 8 сынып оқулығы, ЭО. | Тақырыпты оқу. «Вирустардың шығу тарихы» мәлімет жазу. |
Есептеу техникасының даму тарихы. Электронды-есептеуіш машиналардың кезеңдері. | Есептеу техникасының даму тарихымен, электронды-есептеуіш машиналардың кезеңдерімен диалогқа түсу арқылы танысу. | 1. Хан тағы 2. Миға шабуыл. 3. Мағынаны тану. Мазмұнды сызбамен жұмыс 4. Қалыптасты-рушы тапсырмалар 5. Практика-лық жұмыс 6.Суреттерді топтастыру.
| СТО. АКТ. Диалогты оқыту. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Оқуды бағалау Джигсо стратегиясы | Есептеуіш техникасының тарихы туралы мағлұмат алады, ұлы тұлғалардың жаңалықтарымен танысады, тарихи деректер арқылы ақпарат құралдарына қызығушылығы қалыптасады. Электронды-есептеуіш машиналардың кезеңдерін диалогқа түсе отырып, үйренеді. | Бас бармақ арқылы ынталандыру Критерий бойынша бағалау. | Деңгейлік практикалық тапсырмалар. | 7 сыныптың оқулығы, ғаламтор.
| Тақырыпты оқу. Есептеу техникасының даму тарихына ертегі құрастыру. |
Компьютердің аппараттық қамтамасыз етуі. Жады | Компьютердің аппараттық қамтамасыз етілуін және жады туралы мәліметтерін сыни ойлау арқылы қалыптастырады. | 1.Неліктен бұл үздік? 2.Көршіңізге айтыңыз 3.Мағынаны тану 4.Практикалық жұмыс. 5. Бір сөйлеммен түйіндеу | АКТ. Диалогты оқыту. Оқуды бағалау. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер Джиксо стратегиясы | Компьютердің аппараттық қамтамасыз етілуін және жады туралы мәліметтері қалыптасады, сыни ойлауға үйренеді. | Критериалды бағалау.
| Деңгейлік тапсырмалар. | 7 сыныптың оқулығы, ғаламтор, ЭО. | Тақырып бойынша 10 сұрақ құрастырып келу. |
Компьютердің негізгі құрылғыларының міндеттері және мүмкіндіктері. | Компьютердің негізгі құрылғыларын олардың қызметтерін, мүмкіндіктері туралы түсініктерін диалогқа түсе отырып, қалыптастырады. | 1.Өрмекші торы. 2.Суреттер арқылы миға шабуыл 3.Слайд хабарлама 4. Қалыптас- тырушы тапсырмалар 5.Практикалық жұмыс 6. «Синквейн» құру
| СТО. АКТ. Диалогты оқыту. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Талантты және дарынды балалармен жұмыс. Джиксо стратегиясы
| ДК-мен оның негізгі блоктарын және олардың міндетін біледі. ЭЕМ-нің мүмкіндіктерін біледі. Компьютердің негізгі құрылғылары –процессормен, ЖЖҚ-ны диалогқа түсу арқылы анықтайды. | Екі жұлдыз, бір тілек. Табыс критерийі арқылы бағалау | Дарынды балаларға арналған деңгейлік тапсырмалар. | 7 сыныптың оқулығы, ғаламтор, ЭО. | Тақырыпты оқу. Компьютер құрылғысына сөзжұмбақ құрастыру |