Мультимедиа –компьютердің жаңаша пайдалану тәсілдері

Сабақтың тақырыбыМультимедиа –компьютердің жаңаша пайдалану  тәсілдері
СілтемеДиалогтық оқыту сыни тұрғыдан ойлануды дамыту  (49 бет)
Сабақтың мақсатыа)  Компьютердің бағдарламалық жасақтамаларының  деңгейлері мен танысу

ә) Жүйелік  , жүйелік программаларды сыни тұрғыдан ойландыруға дағдыландыру

ә) Топта, өздігінен жұмыс жасай алуға дағдыландыру.

НәтижеКомпьютердің бағдарламалық жасақтамалырын, жүйелік , қолданбалы  программаларды даму кезеңімен талдап үйренуғе қалыптасады.
Сабақтың түрі, типі аралас   сабақ
Сабақтың әдіс – тәсіліТоптық жұмыс, жұптық жұмыс.
Сабақтың көрнекілігіИнтерактивті тақта, маркер, қағаздар, оқулық
Ұйымдастыру кезеңіОқушыларды күз және жыл мезгілдері бойынша топқа бөлу.

(Күз бен көктем , жаз бен қыс) мезгілдері бойынша екі топқа бөлу

Қызығушылығын оятуМектеп ауласына бір торғай отыр еді. Басқа жақтан бір торғай ұшып келіп , отрыған 100 торғай деп ойлар қалды. Сқйтсе ол жүз емес екен , осы  топқа тағы сондай тағы оның жартысын және сол жартысының жартысын , өзін қосқанда ғана 100 болады екен.  Мектеп ауласында торғай нешеу?

Шешуі: ауладағы торғай –х, қосылғаны х, жартысы 0,5х; жарытысының жартысы 0,25х ; өзі -1 барлығы 100 юолтын теңдеу құру керек. Х+х+0,5х+0,25х+1=100 х=36  Мектеп ауласында 36  торғай болған.

ТапсырмаБағдарламмалық жасақтамалардың бөліну кезеңін оқушыларға өз беттерінше  іздендіру   мақсатында  сұрақ жауап стратегиясын пайдалану.

1.Бағдарламалық жасақтама  деп нені айтамыз?

2.Бағдарлама жасақтамалырының негізгі деңгейлерін  ата? Олар өзара қалай  байланысады?

Практикалық тапсырма
1.Операциялық жүйесінің қосымша қолданбалы программаларды  ретімен тізіп шығу

компьютерде.

2. Қолданбалы программаларды компьютерден көрсету. Орнатылған мезгілдерін айтып беру.

Ой – толғанысИНСЕРТ кестесін толтыру
БілемінЖаңа ақпаратТосын нәрсеБілгім келеді
БағалауЕкі жұлдыз , бір тілекті қағаз бетіне түсіріп , кезекпен сол жазғанды оқып беру .Мысалы : Айгерім 1- Қуандық -1 екеуі біріне бірі жазып , мысалы :Айгерімге деп қабырғаның кез – келген жеріне орналастыра отырып  , әркім өзінікін және басқаның жұмысына берген бағаны  оқып хабардар болады .