Дискіні тексеру құралдары , дифрагменттеу
Сабақтың тақырыбы : | Дискіні тексеру құралдары , дифрагменттеу | |
Сілтеме: | Оқулықтағы ресурстарды пайдалану ,қосымша оқыту дістері . | |
Жалпы мақсаттары : | Дискіні тексеру құралдары жайлы ақпарат іздете отырып басқа топқа мәлімдеу ,қаншалықты қажет екендігін көрсету . Топпен жұмыс жүргізу арқылы оқушылардың бір- біріне деген қамқорлығын анықтау ,қосымша материялдармен қамту , Ұжымдасу барысында бір – біріне деген сыйластық ,ілтипатпен тыңдай білуге ,өз –өзіне деген сенімін арттыру ,жалпы ережеге сүйенуге дағдыландыру | |
Оқыту нәтижесі : | · Дискіні қанадай жолмен дифрагменттеу не екендігінен хабардар болады · Оқушының сабаққа деген көз – қарасының жаңаша қалыптасуына ықпалы; · Топпен жұмыстың ұйымшылдыққа жетелейтінін дәлеледеу ; | |
Пайдаланатын әдістер | Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ; ДЖИКСО әдісі арқылы бірін бірі оқыту ; Топтық жұмыс ; Дарынды оқушылармен жұмыс. АКТ – ны пайдалану (АКТИВВОТ) | |
Ұйымдастыру кезеңі
| Топпен жұмыс :сыныпты карта 1 ,2,3сандары жазылған стикерлер үлестіру арқылы 3 топқа бөлу | |
Үй тапсырмасын тексеру : 1.Компьютерге антивирусты орната алады 2.Онымен жұмыс жасай алады 3.Дисклерді компьютерде тексере алады Осы критерелерге сүйене отырып формативті бағалау | ||
Қызығушылығын ояту
| (АКТ пайдаланады) Тақырыпқа байланысты видиоролик «Дискіні дифрагменттеу» Бүгінгі тақырыпқа байланысты видио , сабақта шамалы биотехонолгия , гендік инженерия , будандастырудың типтерін қайта пысықтауға арналған тапсырма ны көрсету | |
Мағынаны ажырату Жаттығулар ДЖИКСО әдісі | 1..Дискіні тексеру құралдары 2.Дискіні үзіндісіздендіру | Осы екі тапсырманы 2 топ жеке ала отырып , компьютерде орындап көрсету. |
2 топ ішіндегі лидерлерды жеке топқа алып , оларға осы тақырыпқа қандай қорытынды шығаруға болады , тақырып түйінін шығарту | ||
Әр топ өздерінің жасаған жұмыстарын өз орындарында отырып қорғайды , ал қалған топтар солардың жасаған жұмыстарының тұсына барып бақылау жасайды , бірақ жұмыс толық қорғалғанша кедергі келтірген топқа айыппұл салынады (Мысалы : біреудің сөзін бөлгендері үшін , олар сол сөзін бөлген адамның айтқанын орындауы керек ) | ||
Бағалау | Өздік бағалау :критериялды бағалау өлшемдері : 1.Оқып шықтым ,басқалардың айтуы бар ,бәрін түсіндім ; 2. Шамалы түсінік қалыптасты ; 3.Компьютерде дискіні үніндісіздендірем . 4. Қорытынды шығара аламын ; 5. Ертеңгі күні қолданысынта қолдана аламын | |
Активвотпен тест алу (төрт тақырып аясында ) | ||
Оқуға арналған тапсырмалар | Оқулық , энциклопедия , ғаламтор ,т.б.барлық өткен материялды қайталап келу | |
Рефлексия | Мұғалімге хат Бұл хатта осы сабақтардың сенің шамалы өзгеруіңе ықпалы болды ма , жоқ еш әсері болмады ма ,солар туралы пікіріңді білдірсең … |