«Білім биржасы» атты сыныптан тыс іс-шара
«Білім биржасы» атты сыныптан тыс іс-шара
Тақырыбы: Білім биржасы.
Мақсаты: а) Оқушылардың информатика пәні бойынша жалпы білімдерін толықтыру, жалпы курс бойынша түсініктерін кеңейту.
Б) Оқушылардың компьютерге қызығушылығын арттыру. Оқушылардың ойлау қабілеттерін, танымдық белсенділігін арттыру, компьютермен жұмыс істеру шеберлігін одан әрі қарай шыңдау және осы сабақта алған білімдерін пайдалана білуге ықпал жасау
В) Оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін дамыту. Пәнге қызығушылықтарын арттыру. Шектеулі уақыттта дұрыс шешім қабылдауға үйрету.
Көрнекілігі: «ХХІ ғасыр лидері» ойынының желісімен Power Point ортасында құрылған арнайы программа.
Түрі: Ойын
Жүргізуші: Саламатсыздар ма, құрметті ұстаздар, әділ-қазылар, оқушылар! Сіздермен бірлесе отырып «Білім биржасы» атты интеллектуалды сайысымызды бастаймыз
Ойын толқын, айналған қатты ағысқа
Табылғандай танымда, жат дауыста
Біреу озып келеді қатарынан
Біреу қалып жатады асығыста
Ойын толқын жатқанда асып, тасып
Біреу мығым, біреулер шалыс басып
Бұл ойыннан өтеді ғұлама ойлар
Жеңседе, жеңілседе қалма жасып
Алдымен ойынға қатысушы талантты да дарынды оқушыларымызды қошеметпен ортаға шақырайық. Ойынға 5 – оқушы қатысады. Бүгінгі ойынымыз 5 турдан тұрады.
(Ойыншылар өздерін таныстырып өтеді)
1 ші тур – «Иә немесе Жоқ»
2 ші тур – «Білімпаз»
3 ші тур – «Жас маман»
4-ші тур – «Есептеуіш техниканың даму тарихы»
5-ші тур – «Интеллектуалды дуэль»
1 ші тур «Иә немесе Жоқ» .Жарысқа қатысып отырған оқушыларға сәт сапар тілей отырып, шыңдарға биік қонғайсың демекпіз. Ал «Иә немесе жоқ» турын бастаймыз. Сіздерге ортақ 12 сұрақ беріледі. Сол сұрақтарға Иә немесе Жоқ деп жауап бересіздер, әр дұрыс жауап 100 ұпай
- “ ІNFORMATION” латын сөзі мәлімет дегенді білдіреді ме?
- Ақпарат тасушы – сигнал болып табыла ма?
- Мәтін, радио арқылы хабар, арифметикалық мысал графикалық ақпаратқа жата ма?
Жүйелік бағдарламалардың негізгі болып интерфейс табыла ма?
- 1642 жылы алғаш қосу машинасын француз математигі Блез Паскаль ойлап тапты ма?
- ЕNIAC –тың (І ЭЕМ) салмағы 1 т болды ма?
- Монитор бетіндегі түрлі түсті нүктелер
пикселдер деп атала ма?
- Пернетақтаның регистрін ағылшын алфавитінен орыс алфавитіне ауыстыру: Alt+Ctrl ма?
- Суретте көрсетілген сканерде кез келген кескінді сканерлегеннен кейін графикалық бағдарламаларда өңдеуге бола ма?
- Суретте көрсетілген қатқыл диск басқаша винчестер деп атала ма?
- Суретте көрсетілген қапшық немесе бумада бірдей атпен, бірақ әр түрлі уақытта сақталған файл (құжат) сақтауға бола ма?
- Пернетақтада абзацтан жазу пернесі Сарs Lock болып табыла ма?
2 тур – «Білімпаз»
Бұл турда екі топқа 4 сұрақтан беріледі. әр сұрақта 100, 200, 300, 400 ұпай бар. Қай ұпайдың сұрағын шедеі, сонша ұпай қоржынға қосылады.
- ЭЕМ –мен жұмыс жасау кезінде қандай қашықтықта отыру керек?
- Қандай сөз қою керек?
- … мәтіндік мәліметті компьютер жадына қолмен термей енгізу үшін қажет.
Көбейтілуге және басқа программаларға жұғуға қабілетті программа?
- … — жұмыс істеуші адамды компьютермен мәліметтер алмасу кезінде ыңғайлы интерфейспен қамтамасыз етіп, жиі қолданылатын көптеген әрекеттерді атқаратын программа.
3 тур – «Жас маман»
Бұл турда оқушыларға практикалық тапсырмалар беріледі. Кім бірінші бітіреді сол топқа әр тапсрмаға 100 ұпай беріледі.
1-тапсырма:
“Дамудың ұзақ … атысынан өткен киіз үй жиналмалы үйлердің ең озық үлгісі Киіз үй көшпелі өмірдің барша талабына сай ол жылдам құрастырылып тез жиналады артып жүруге де ыңғайлы”
а) мәтінді қатесіз теріп, тыныс белгілерін қою;
ә) мәтінді ат беріп сақтау.
2-тапсырма
3-тапсырма
Paint редакторында мына суреттерді жылдам салу керек
4-тапсырма
Word редакторында автофирураларды сал
4-тур
“ Есептеуіш техниканың даму тарихы”
Мұнда 1 сұрақтан тұратын 4 ұяшық берілген. Әр топ кезек –кезек 2 сұрақтан таңдайды. Дұрыс жауап 500 ұпай болып саналады. Көмек беріледі, 1-ші көмектен 100 ұпай шегеріледі, т.с.с. 1-ші топ жауап бере алмаса, 2-ші топқа жауап беруге мүмкіндік бар.
1-сұрақ
Компьютердің “атасы” деп кімді атаған?
2-сұрақ
Бірінші IBM PC қай жылы шықты?
3-сұрақ
Арифмометр қазіргі қандай құралдың негізін салды?
4-сұрақ
Дүние жүзі бойынша алғашқы 1846 жылы Бэббидж машинасына бағдарлама жазған бұл ғалым – әйел бірінші программист болып саналады. Бұл әйел атақты Байронның қызы
5-тур
“Интеллектуалды дуэль”
Бұл кезеңде де 4 ұяшық беріледі. Әр ұяшықта 1 сұрақ және топ өз қалауынша “ставка” қояды (500 400 300 200 100). Дұрыс жауап берсе ұпай саны қосылады, бұрыс болса, сонша ұпай саны шегеріледі.
1-сұрақ
Қарапайым есептеулер жүргізетін программа
2-сұрақ
Желіге қосылу үшін не керек
3-сұрақ
Мәтіндік және графиктік ақпараттарды бейнелеу құрылғысы
4-сұрақ
Кез келген ақпараттарды компьютерден қағаз бетіне шығаруға негізделген құрылғы
Қорытынды:
Ендігі кезекте бүгінгі сайыс сабағымызда алған ұпай сандарын және қорытынды сөз есту үшін әділ қазылар алқасына беріледі.
Марапаттау.
Келіп тамашалғандарыңызға көп рахмет!
Сау болыңыздар!
Жас маман 100
“Дамудың ұзақ … атысынан өткен киіз үй жиналмалы үйлердің ең озық үлгісі Киіз үй көшпелі өмірдің барша талабына сай ол жылдам құрастырылып тез жиналады артып жүруге де ыңғайлы”
а) мәтінді қатесіз теріп, тыныс белгілерін қою;
ә) мәтінді ат беріп сақтау
Жас маман 200
Жас маман 300
Paint редакторында мына суреттерді жылдам салу керек
Жас маман 400
Word редакторында автофирураларды сал
Бағалау парағы
№ | Тур аты | Ұпай саны | Қорытынды ұпай | |||||||||||
1 | «Қырандар» Иә немесе жоқ (10 ұпайдан бер) | |||||||||||||
«Процессор» Иә немесе жоқ (10 ұпайдан бер) | ||||||||||||||
2 | «Қырандар» Білімпаз (100, 200, 300, 400 ұпай бер) | |||||||||||||
«Процессор» Білімпаз (100, 200, 300, 400 ұпай бер) | ||||||||||||||
3 | «Қырандар» Жас маман(100, 200, 300, 400 ұпай бер) | |||||||||||||
«Процессор» Жас маман (100, 200, 300, 400 ұпай бер) | ||||||||||||||
4 | «Қырандар» “Есептеуіш техниканың даму тарихы” (100, 200, 300, 400 ұпай бер) | |||||||||||||
«Процессор» “Есептеуіш техниканың даму тарихы” (100, 200, 300, 400 ұпай бер) | ||||||||||||||
5 | «Қырандар» “Интеллектуалды дуэль” (100, 200, 300, 400 ұпай бер) | |||||||||||||
«Процессор» “Интеллектуалды дуэль” (100, 200, 300, 400 ұпай бер) | ||||||||||||||
«Қырандар» | ||||||||||||||
«Процессор» |