2010-2011 оқу жылын аяқтау мақсатында 8-сыныптың қазақ әдебиеті пәніне дайындалған аттестаттау тапсырмалары
«Бекітілді»—————— «Келісілді»————— «Қаралды»———-
С.Б.Бектұрсынов З.А.Каирбекова бірлестік жетекшісі
комиссия төрағасы ОІЖДО Хаттама №————
2010-2011 оқу жылын аяқтау мақсатында
8-сыныптың қазақ әдебиеті пәніне дайындалған
аттестаттау тапсырмалары
Билет
№1
- Біздің заманымызға дейінгі жазу-сызулар мен аңыз-жырлар
- Махамбет Өтемісұлының өмірі мен шығармашылығы
- «Ереуіл атқа ер салмай» өлеңін жатқа айт
№2
- Алып – Ер Тұңғаны жоқтау (б.з.д. YII ғ. – б.з. YII ғ.)
- Шортанбай Қанайұлы «Зар заман» толғауы
- Метафора дегеніміз не? Мысал келтір
№3
- Орхон ескерткіштері ( YII ғ.)
- Шәкәрім «Қалқаман — Мамыр» поэмасының негізгі идеясы
- Поэмадан үзінді жатқа айт
№4
- Қорқыт ата кітабы ( YIII-IX ғғ.)
- Абай өлеңдерінің тәрбиелік мәні
- «Адамның кейбір кездері» өлеңінің құрылысына талдау жаса
№5
- Қорқыттың нақыл сөздері
- М.Жұмабаев «Түркістан» өлеңінің негізгі идеясы
- Өлеңнен үзінді жатқа айт
№6
- Оғыз Қаған жыры ( YIII-IX ғғ.)
- М.Жұмабаев «Батыр Баян» поэмасының тарихилығы
- Аңыз дегеніміз не?
№7
- Әбу Насыр Әл-Фараби өлеңдерінің негізгі идеясы
- Жыр алыбы Жамбыл
- «Екінші ұстаз» ойтолғау
№8
- Ахмет Йасауи хикметтері
- Шерхан Мұртаза «Бесеудің хаты» тарихи драмасы. Кейіпкерлері
- «Елім менің» деген тақырыпқа ой толғап, шағын шығарма жаз.
№9
- Жүсіп Баласағұни «Құтты білік» кітабы
- Абай. Он жетінші қара сөз.
- Абайдың бір өлеңін жатқа оқы
№10
1.Махмұт Қашқари «Диуани лұғати-т-түрк» кітабы
- М.Әуезов «Қараш-қараш оқиғасы» повесінің негізгі идеясы
3.М.Қашқари жинаған түркі мақал-мәтелдерін жатқа айт
№11
1.Рабғузи қиссалары. «Қарлығаштың адамға достығы».
- Қ.Қазиев «Менің шешем» әңгімесіне арқау болған оқиға
- Миф туралы түсінік бер.
№12
- Сәйф Сараи «Түркіше Гүлстан» кітабы
- Ә.Рудаки өлеңдері
- Композиция туралы түсінік бер
№13
- М.Сұлтанқожаұлы толғаулары
- Т.Әбдіков «Қонақтар» әңгімесінің негізгі идеясы
- «Баланың ата-ана алдындағы борышы» дегенді қалай түсінесің?
№14
- М.Дулатұлы өлеңдерінің негізгі идеясы
2.Р.Ғамзатов «Ана тілі» өлеңінің мазмұны
- Ана тіліне арнап өлең жаз
№15
- Р.Ғамзатов «Менің Дағыстаным» кітабының көркемдік ерекшелігі
- Т. Ахтанов «Күй аңызы» әңгімесінің композициялық құрылысы
- Портрет туралы түсінік бер.
№16
- М.Мақатаев «Аққулар ұйықтағанда» поэмасы
- О.Һәйәм рубаиларының мән-мағынасы
- Лирика туралы түсінік
№17
- Қ.Жұмаділов «Қаздар қайтып барады» әңгімесі
- Ш.Айтматов «Найман ана»
- Баяндау, суреттеу дегеніміз не?
№18
- Қ.Мырзалиев өлеңдерінің тәрбиелік мәні
- О.Сүлейменов «Қыз қуу» өлеңінің басты тақырыбы
- Қайталау туралы түсінік бер
№19
- Т.Айбергенов «Ана» өлеңі
- Д.Исабеков «Әпке» пьесасының композициялық құрылысы
- Анаға деген сезіміңді өлеңмен не қара сөзбен суреттеп жаз
№20
- Қ.Мырзалиев «Нұр» өлеңінің көркемдік ерекшілігі
- «Қаздар қайтып барады» әңгімесіне жоспар құр.
- «Нұр» сөзі кездесетін мақал-мәтел, афоризмдерді жаз.
№21
- Махамбет «Мұнар күн» өлеңінің басты тақырыбы
- Т.А. «Күй аңызы» әңгімесіне жоспар құр
- Монолог дегеніміз не?
№22
- Рабғузи «Лұқман хакім» әңгімесіндегі адамгершілік идеясы.
- Абай «Өлең –сөздің патшасы , сөз сарасы» өлең құрылысына талдау жаса
- О.С. «Арғымақ» өлеңін жатқа айт
№23
- Орхон жырларының тақырыбы , негізгі идеясы
- Жамбыл «Сұраншы батыр» дастанының негізгі идеясы
- Теңеу дегеніміз не?
№24
1.Абай. «Әбдірахман өлгенде» өлеңіндегі Әбіштің тұлғасын сипаттап жаз.
- «Батыр Баян» поэмасына сюжеттік-композициялық жоспар жаса.
- Поэмаға сүйене отырып, Абылай ханға мінездеме бер.
№25
- М.Дулатұлы «Жас қазақтар қайдасың?» өлеңіндегі ақын ойын қара сөзбен
айтып бер.
- «Шешенің балаларын сүюі» өлең құрылысына талдау жаса.
- Эпитет дегеніміз не?
Анықтама
8-сынып бойынша қазақ әдебиеті пәнінен билет құрастыруда Қ.Р. білім және ғылым министрлігінің 09.07.2010ж. №367 бұйрығымен бекітілген мемлекеттік орта білім берудің стандарты басшылыққа алынды.
Оқулық авторлары: С.Мақпырұлы, Г.Құрманбай, А.Қыраубайқызы
Алматы: «Мектеп» баспасы , 2004.
Билеттер саны – 25. Әр билетте 3 сұрақ берілген. Оның екеуі – ежелгі дәуір және XIX-XX ғ. әдебиеті, әлем әдебиеті бойынша сұрақтар. Үшінші сұрақ әдебиет теориясы бойынша жасалды және шығармашылық жұмыс, мәнерлеп жатқа оқу, шығарманы композициялық құрылысына қарай талдау сияқты тапсырмалармен толықтырылды.
Пән мұғалімі: А.К.Асанова
5.05.2011жыл.