Беттің белгіленуі, бет түсі, беттерді бір-бірінен бөлу. Бөлу арқылы мәтіндерді бірнеше бағанда орналастыруды ұйымдастыру.
Қысқа мерзімді жоспар
БЛУМ таксономиясы
Күні-уақыты | 10 сынып | |||
Сабақтың тақырыбы | Беттің белгіленуі, бет түсі, беттерді бір-бірінен бөлу. Бөлу арқылы мәтіндерді бірнеше бағанда орналастыруды ұйымдастыру.
| |||
Жалпы мақсаты | Мәтіндік редакторда бетке, бағанға бөлуді орнатудың не үшін керектігін түсіну. Бетті, бағанды бөлуді тәжірибе жүзінде орындай білу. | |||
Оқу нәтижелері | Оқушылардың теориялық білімдерін практикамен ұштастырады. АКТ-мен жұмыс істеу барысында оқушылардың компьютермен жұмыс істей біледі. Беттің белгіленуі, бет түсі, беттерді бір-бірінен бөледі. Бөлу арқылы мәтіндерді бірнеше бағанда орналастыра алады. | |||
Түйінді идеялар | Microsoft Word –та беттердің бір-бірінен бөлуді, бөлу арқылы мәтіндерді бірнеше бағанда орналастыруды үйренеді;
| |||
Жаттығулар
| 1) «Ия-жоқ» альтернативті тест алу 2) «Диалогтық оқыту» сұрақ-жауап 3) «Топпен жұмыс …» постер қорғау 4) «Деңгейлік тапсырмалар . . . » компьютермен жұмыс 5) «Ыстық орындық» сұрақ жауап 6) «Сөзжұмбақ» шешу | |||
Қолданылатын әдіс -тәсілдер | 1.СТО, 2. Оқытудағы басқару және көшбасшылық.Диалог. 3. АКТ. 4. Жас ерекшеліктеріне қарай деңгейлік тапсырмалар беру. 5. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер 6. Талантты және дарынды балаларды оқыту. 7. Оқуды бағалау | |||
Ресурстар (дерек көздері) | Информатика оқулығы, Интернет желісі | |||
Сабақтың барысы
| Мұғалім жазбасы: І кезең. Ұйымдастыру. v Псхиологиялық дайындық. Оқушылармен шеңбер құрып бүгінгі күнге бір-біріне жақсы тілектер айту. v Топқа бөлу. 1,2,3 топ фигуралар арқылы топқа бөлу. v Әр топтан топ басшы, хатшы, таймкипер сайлау. | (3 мин)
(2 мин)
| ||
кезең | Мұғалімнің әрекеті | Оқушының іс — әрекеті | Бағалау | Минут |
Білу | 1. Үй тапсырмасын сұрау «Ия-жоқ» алтернативті тест алу ойыны арқылы үй тапсырмасын тексеремін. Әр топқа тест сұрақтарын таратып беремін. Олар дұрыс болса ия, бұрыс жауапқа жоқ деп жауап береді | Әрбір сұрақтарға оқушылар жауап беру арқылы үй тапсырмасын еске түсіреді және балл жинайды. Оқушылар жауап беру кезінде сыни тұрғыдан ойланады. | Критерий бойынша бағалау (0-10 балл аралығында) есептеледі.
Топ басшылары өз топ мүшелерін бағалап отырады. | 5 минут |
Түсіну | Диалогтық оқыту сұрақ-жауап Үй тапсырмасын қорытындылау. | Әр топ бір –біріне өткен сабақ бойынша сұрақтар қояды. | (0-5 балл) аралығында бағаланады.
| 5 мин |
Қолдану | ІІ кезең. Жаңа тақырыпты түсіндіру а) Топпен жұмыс …» «Беттің белгіленуі, бет түсі, беттерді бір-бірінен бөлу. Бөлу арқылы мәтіндерді бірнеше бағанда орналастыруды ұйымдастыру» тақырыбына біраз түсінік беру, кітаппен жұмыс әр топ постермен жұмыс жасайды. Әр топқа жеке-жеке тапсырма беру | Оқушылар диалогқа түседі. Әр топ оқушылары өз постерін (тақырыптарын) қорғайды. Қосымша сұрақтарға жауап береді | (0-5 балл) аралығында бағаланады.
| 10 мин |
Талдау | «Деңгейлік тапсырмалар » жаңа сабақты түсіндіріп, деңгейлік тапсырмалар беремін.
| Оқушылар компьютерде отырып орындайды. Берілген уақыт ішінде деңгейлеріне қарай үш тапсырманың біреуін, екеуін немесе толығымен орындайды. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау модулі бойынша оқушы өзін-өзі бағалайды. | Тапсырма толық орындалған жағдайда 3 балл қойылады. (1-3)балл аралығында Бір тапсырма 1 балмен есептеледі.
| (2 мин)
(5 мин)
|
Жинақтау | Сергіту сәті «Ыстық орындық» ойын арқылы оқушылардың жаңа сабақтан алған білімдерін қорытамын.
| Орындықтағы оқушыға сұрақ қояды, жауап бере алмаса, келесі оқушы отырады. | (0-3 балл) аралығында бағаланады. Басбармақ көрсету арқылы ынталандырамын аралығында бағаланады. | 5 мин
(3 мин) |
Бағалау
| Критерилары бойынша бағаланады. Кері байланыс береді | Ынталандыру белгілері арқылы, топ басшысының бағалау парағына өз топтарын бағалау арқылы бағаланды. | 3 мин | |
Үйге тапсырма | $ 33 оқу. | |||
Тәжірибелік сабақты бағалау | Сәтсіз жақтары:., Уақыттың жетпей қалуы. Сәтті жақтары: Топпен жұмыс жасауға дағдыланды. Оқушылар АКТ –ны пайдаланып жұмыс жасады | |||
Сабақты түзету (кері байланыс) | А) Сабақтың қорытындысы оқушылар әсерлерін стикерлерді жабыстыру арқылы кері байланыстарын білдіреді Ә) Оқушылар алған білімдерін сабаққа байланысты бағалау парағына толтырады. |
Тексерді_________
_________ 2014 ж.